Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Kerst in mijn atelier


 Er heerst grote verscheidenheid in huize Sezoentje,
haha, gelukkig niet onder elkaar maar in de verdiepingen.
Op de benedenverdieping zie je nl. overal pompoentjes, kaneelstokjes en herfstdecoraties maar als je de trap opgaat wordt je gehuld in een .........kerstsfeer!

Want ja,het is zover, het hele weekend ben ik bezig geweest met kersttakken en lichtjes en nu staat er een mooi kerstboompje (kleiner dan verwacht vanwege plaatsgebrek) in mijn atelier,
de lampjes branden en de kerstcd 's klinken hier de hele dag door!

Op dit moment breng ik heel wat uren door in mijn atelier,
afwerken van leuke handwerkjes vraagt wel wat tijd.

 

Gelukkig borduurde ik al veel in de zomermaanden en hoef ik er nu enkel nog iets leuks mee te maken.
Maar ook het maken van de foto's is niet vlug goed voor mezelf ;))
en dan moet het ook nog geplaatst worden in de winkel,
maar.....
de eerste spulletjes staan erop.
Vanaf vandaag heeft Atelier Sezoentje een eigen kerstrubriek

Natuurlijk komen er nu wekelijks nog nieuwe spulletjes bij want de fantasie is nog lang niet op,
kerst is voor mij zowiezo de mooiste periode van het jaar en ik geniet van alles met volle teugen.
Het wordt steeds voller in mijn atelier maar ook steeds gezelliger en stiekem zing ik al de hele dag,
it's the most wonderfull time of the year!!!!!

Wat lieve dames, voor mij is dit een wonderbaarlijke tijd,
mogen genieten van al het moois wat me overkomt en daar staat op de eerste plaats nu de geboorte van mijn kleine nichtje want ja hoor, het wordt een klein meisje, het aftellen is begonnen.
Precies achter precies één week wordt ik weer tantie!!!!
Als de kleine meid zich niet eerder aandient wordt het namelijk een geplande keizersnede maar
 ik moet jullie bekennen,
ik tel geen dagen maar uren,
zo spannend..............


Ik wens jullie ook allemaal een heel fijne week toe,
heel veel liefs,
Sonja







28 opmerkingen:

  1. Hallo Sonja,
    Wat ziet alles er weer fantastisch mooi uit in je atelier..WOW en spannend..dat je weer een nichtje er bij krijgt..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sonja, Kerst... Gisteren was het hier nog 22 graden, het leek even of de zomer weer terug was... Kerst lijkt nog zo ver weg...!
    Maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik gisteravond de hele avond alvast mijn kerstcadeautjes heb staan inpakken. Wat ik al in huis heb dan.. Half december vieren wij met de meiden al Kerst want met Kerst zelf is Ben weg en moet ik ook werken... Lijkt ineens toch een stuk dichterbij nu...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooh Sonja,
    Ik kom helemaal in de stemming van je creaties!
    Ze zien er weer piekfijn uit!
    Je kerstrubriek in je winkel zal een mega succes zijn!
    Nog een zonnige dag,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat ziet het er allemaal weer prachtig uit! Ik krijg er helemaal zin in. En nu maar hopen dat het kleine meisje niet zo lang meer op zich laat wachten, alvast heel veel plezier bij jullie eerste kennismaking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook gek op Kerst Sonja en ik doe er ook van alles aan maar ik ben er nog even niet mee bezig. IK krijg er wel zin in als ik alles zo bij jou zie. Ik ga eens het een en ander te voorschijn halen. Sterkte met het wachten op het kleine wondertje.
    Lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nog helemaal niet met kerst bezig, moet hier dus nog wel even aan wennen hihi. Maar je maakt de mooiste spulletjes, dus dat is genieten.

    Spannend dat je nichtje spoedig geboren gaat worden. Het is elke keer weer een wonder.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja, in gedachten zie ik je zitten zingen, hihi. Let it snow ook???

    Ik ben er nog niet echt aan toe, aan de kerstsferen,maar ik kan me voorstellen, als je een winkeltje hebt,ja dan moet je wel, wil je alles op tijd klaar hebben.

    Spannend hoor, de a.s. geboorte.Het altijd een feestje,om weer een nieuw leventje te mogen verwelkomen.
    Geniet er van!,
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gek hoor, buiten mijn kerstkaarten ben ik nog helemaal niet bezig met de kerst. Maar als ik dan al jouw mooie spulletjes ziet gaat het wel kriebelen. Wat leuk dat je een nieuw nichtje krijgt. Ook spannend. Geniet van deze mooie week. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er sfeervol uit sonja ik snap dat je daar graag je uurtjes doorbrengt ,en dat je winkeltje steeds voller word met al die mooie dingen die je maakt .... een spannene tijd ben benieuwd en hoop dat wij ook stiekem mee mogen kijken wat voor prachtig meisje het is geworden .... wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It looks beautiful Sonja and your creations are just perfect for a vintage Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zou ik graag en kijkje bij je willen nemen wat heb je weer pracgtige creaties gemaakt ik ga ook aan de kerst je steekt me aan hhahahaha

    wens jou ook een hele fijne week

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwwww wat spannend.....het word vast net zo schatje als op de laatste foto...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat een spannende dagen zal dat voor je zijn!! En ik kan het weten want ik ben al 7 keer tante!! Je kerstspulletjes zijn weer helemaal te gek!! Heel verzorgd allemaal weer en ook heel mooi gefotografeerd. IK wens je veel succes met de verkoop.

    Lieve groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben nog zo bezig in de herfst, dat kerst nog nauwelijks in mijn hoofd zit. Ik ben ook niet zo'n kerstmens.
    Maar ik geniet wel van de mooie dingen die je maakt. En de foto's die je ervan maakt.
    En ik wens je heel veel sterkte met het wachten...spannend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh ik zie het al helemaal voor me
    lieverd, jij heerlijk meezingend in
    Kertssferen. Het geeft altijd zo'n heerlijk
    warm gevoel de periode rondom de Kerst.

    En wat heb je weer allemaal fantastische
    mooie en lieve spulletjes gemaakt.
    Bij het zien krijg ik terstond de neiging
    om mijn huis te gaan versieren, haha.
    Maar ik wacht toch nog maar eventjes hoor.

    Jou mooie atelier ziet eruit als een
    Droomwereld, PRACHTIG!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb jij een prachtig ateliertje met een geweldige kerstsfeer.
    zo mooi allemaal en het was weer genieten om dit te zien.
    liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke sfeer, genieten ! Leuk dat je er zoveel plezier in hebt en een kerstrubriek. Ik wens je een fijne week, en spannend natuurlijk tante ...
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie spulletjes heb je weer gemaakt, en lekker om zo knus bezig te zijn in je ateliertje,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt weer hard gewerkt zie ik. Nu wordt het spannend hé met de nakende geboorte.
    Hou ons op de hoogte hé.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ziet het daar toch prachtig uit, je hebt er weer eens je werk van gemaakt en het resultaat mag er zijn.

    En alles wordt nog extra spannend met de geboorte van dat kleine mensje, een nieuw leven...laat ons vlug iets weten.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lief bonbonnetje...

    Ohhh..wat een heerlijke foto's van jouw atelier...
    zo mooi deze sfeer en ook alle spulletjes die je maakt...
    Ja en dan natuurlijk de geboorte van jullie kleine nichtje
    een mooi nieuw leven...de geboorte van een kindje is altijd
    zo vreugdevol!
    Wat wordt het nu toch spannend he lieve Sonja?
    En ik ben zo benieuwd na de reactie op mijn kadootje...deze
    heb ik zo met liefde voor dit nieuwe kleine mensje gemaakt...

    Sonja we zien elkaar snel op de beurs..dit is helemaal super!

    Liefs en alle goeds,
    Kaaskopje uit Wateringen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oei das zeker spannend dan Soja.
    Wat leuk, een meissie, daar kun je lekker mee "poppen" en misschien erft ze wel jou handigheid,.
    Ja, want die heb je en oog voor detail.
    Wat een heerlijk atelier, om jaloers op te worden.
    Alles ziet er zo netjes verzorgd uit.
    Geniet maar lekker, knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Lieve Sonja..♥
    Hier kan ik nu zo van GENIETEN ..♥
    Een ♫ KERST SFEERTJE ♫ ik zie jou al ♪ zingend ♪ door je ateliertje ♥ dansen♥ met naald en draad ..;))

    Je vergeet alle tijd om je heen en je Passie♥ voor je winkeltje ♥ neemt niemand je nog af dus het is altijd GENIETEN om je mooie borduurwerkjes ♥ te zien..;))

    En dan binnenkort ♫ TANTIE ♥ worden van een klein wondertje♥ een klein meissie♥ ..ooohhh dit word een MOOIE ♥ tijd ..en spannend allemaal..;))ben echt benieuwd..!!
    en dat lieve ♥ ENGELTJE ♥ schattig toch..;))


    Het was weer een mooie lieve post ♥..Sonja lieve zucht..;)
    Geniet en knuf en FIJN weekend Liefs Gaby..X♥X

    P.s Ik weet nog niet zeker of ik naar de berenbeurs kan ..;(

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sorry weer een tijdje niet veel geblogd maar nu weer gezellig even bij gelezen bij je.
    Wat heerlijk moet dat werken zijn met de kerstsfeer al in je atelier!
    Wij zijn hier in het dorp in de herfstvakantie ook al even op de kerstshow van een tuincentrum rond gaan snuffelen heerlijk!
    Wat een productie bij je zeg, en alles ook even prachtig en mooi gemaakt!
    De rondleiding bij Caatje ook leuk om te lezen, ik heb weer genoten!
    Alvast een heel fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een sfeer hangt er al bij jou thuis, jij hoeftt niet veel meer voor de kerst te doen hihihi.....je creaties zijn weer even prachtig allemaal !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooo, ik ben jaloers, wat zal het daar naar je zin hebben.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen