Pagina's

zaterdag 1 september 2012

WINNAAR GIVE _AWAY


1 September alweer vandaag, toch een beetje het einde van de zomer en laten we het maar de nazomer noemen waar we nu nog van genieten.
Tenminste hier in het Belgische Limburg schijnt op dit moment een heerlijk zonnetje.

Vandaag maak ik de winnaar van de serviesgive-away bekent .
Dankjewel eerst en vooral aan iedereen die weer leuk meedeed aan deze give-away!
Jullie waren met 64 deelnemers en ik heb de google generator gebruikt om er eentje uit de kiezen en dat werd de 35 ste reactie en die werd geschreven door Sharon van het mooie blog
Sharon's Shabby Creations.

 


Je mag me mailen en dan komt de waardebon van 45 euro te besteden bij de serviesschop 
naar je toe hoor.
Gefeliciteerd xxx

Verder wil ik al mijn nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog en jullie allemaal een fijn weekend toewensen met hopelijk een heerlijk nazomers weertje,
heel veel liefs, Sonja

13 opmerkingen:

  1. Van harte voor Sharon en natuurlijk jij Sonja voor het organiseren van zo een toffe give-away!
    Nog een fijn september weekend,
    lieve groeten Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Felicitaties voor Sharon!
    Het is hier ook mooi nazomerweer, is lekker.

    Heel fijn weekend en liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn hartelijke felicitaties voor Sharon, ze heeft een prachtige prijs gewonnen!

    Het is hier ook heerlijk weer, ik zit lekker met mijn Ipad op schoot buiten op het terras een broodje te eten!

    Fijn weekend en liefs van Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Felicitaties voor Sharon! Geweldig leuk voor haar!
    Bedankt, Sonja, voor het organiseren van deze super give-away!
    Fijn zonnig weekend gewenst! Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiep hiep! Gefeliciteerd Sharon. En bedankt voor het organiseren Sonja!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Sharon! En voor Sonja...fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd voor de winnares. Een prachtige give away.
    Fijn weekend Sonja.
    Lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja..♥
    Je vorige post is Prachtig ook dat notitieboekje..SUPER!♥
    En Gefeliciteerd met je winnares ..sowieso een PRACTIGE GIVE AWAY..♥♥
    Wat zal Sharon♥ blij zijn ermee.. Gefeliciteerd hoor ..;))♥
    Jij ook bedankt voor al je lieve berichten en je lieve mail..♥!!
    Het kersverse bruidspaar is vandaag n Berlijn voor 3 dagen en dan weer naar huis..daar nog vacantie tot 1 ok..;))
    Wat ga ik ze♥ missen ..snif ;)
    Voor jou ook een Heel fijn Creatief Weekend Sonja Liefs Gaby..knuf x♥x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja,

    Ik kan het niet geloven!! Wat gaaf zeg!! Heel erg bedankt voor de vreselijk leuke prijs. Ik heb er gewoon rode wangen van zo leuk vind ik het!! Ik zal je zo snel mogelijk mailen.

    Duizend maal dank!!
    Dikke knuf Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Sharon! En Sonja een heel fijn zonnig weekend.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat voor de winnares, heerlijk
    om nu alle moois uit te zoeken.

    Hier ook heerlijk nazomer weer lieve Sonja,
    het was genieten vandaag. In de stad waren alle
    terrasjes goed bezet, plus nog livw muziek,
    dus goed uit te houden.

    Heel fijn weekend wens ik je,

    Liefs,
    Jospehine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sonja!
    Ik ben net terug van vakantie en als ik mijn blog lees achterstand in heb gehaald ga ik uitgebreid je web-winkel bewonderen hoor!

    Sharon...van harte gefeliciteerd en veel plezier met uitzoeken.

    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer, ik hoopte dat ik deze zou winnen, wil zo graag het stapelgoedservies kopen! Ach zal toch wel gaan gebeuren hoor! Sharon veel plezier met je geweldige cadeautje! Groetjes en knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen