Pagina's

zondag 23 september 2012

Heerlijke zondag

Na een paar daagjes flink gerust te hebben want mijn spierreuma stak even hevig de kop op,
voel ik me vandaag gelukkig weer fit!
Gelukkig want zondag is voor mij altijd de meest favoriete dag van de week,
manlief lekker bij me,
geen stress,
heerlijk ontspannen en doen waar je zin in hebt.
Dit doe ik ook als ik 'verplicht' moet rusten zoals de afgelopen dagen hoor,
een heerlijk speldenkussentje voor mezelf geborduurd.
 
Heerlijk in oudroze tint want ik ben helemaal verliefd op dit kleurtje en vind het zelfs in deze tijd van het jaar heerlijk passen bij het oude hout van mijn kantenbakje.
Het is het bekende roosje van het Franse servies Digoin,
meestal zie je ze in het rood en blauw maar ik vind ze in deze kleur ook heel erg mooi!
Ik ben aan een tweede begonnen voor in mijn webwinkeltje :))


 Ondertussen wordt het ook hier in huis steeds meer herfst,
ik kocht witte heideplantjes voor aan mijn voordeur maar ze zijn op de schoorsteen geëindigd,
zo mooi , 
heerlijk 's avonds met de kaarsjes al aan,
voor mij komt nu mijn meest favoriete seizoen eraan,
ik vind de lange avonden helemaal geen straf :))
We weten wel wat te doen hoor!


 En straks komt er vast nog héééél veel inspiratie bij want we gaan even kijken bij Margot van All seasons decorations want ze heeft een culinaire herfst open deur dag vandaag,
kijk maar eens op haar website om wat sfeer te proeven,
het is elk jaar overweldigend mooi.

 

Geen twijfel mogelijk dat dit dus weer een mooie dag wordt,
de camera gaat mee hoor!
Fijne zondag iedereen, 
liefs, Sonja
 




26 opmerkingen:

  1. Goed om even je naar je lichaam te luisteren, ik krijg zelden zo'n signaal maar anderhalve week geleden heb ik ook even een paar dagen rust ingelast. De kleur van het kussentje is inderdaad mooi. Ik wens je vandaag een hele fijne dag en veel plezier bij All Seasons decorations!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben je vandaag weer beter, maar je hebt een heel mooi romantisch speldenkussentje gemaakt.
    Dat oude roze en kleur gaan goed tezamen.
    Doe maar veel herfst ideetjes op bij Margot.
    Nog een prettige dag,
    lieve groeten Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig speldenkussentje en de oud rose kleur van de bloem is beeldschoon. Ook de speldenkussentjes met de engeltjes vind ik geweldig! Ben ook gelijk volger van de blog geworden! Een hele fijne dag gewenst! groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd goed om naar je lichaam te luisteren en wat heb je weer een prachtig borduurtje gemaakt en ik vind die lange avonden ook geen straf ik hou wel van deze tijd van het jaar geniet er maar lekker van

    Lieve Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas weet ik maar al te goed hoe dat voelt als je lichaam zo protesteert maar er komen gelukkig ook weer goede dagen en dat maakt weer veel goed. Je speldenkussetje is beeldschoon geworden. Fijne zondag.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sonja..Wat een schattig kussentje zeg en die kleur is idd prachtig. Je heide plantjes staan erg leuk op je schouw en als je goed kijkt zie dat de hond het buiten wel erg leuk vind!!
    Fijne dag en rust lekker uit!
    Liefs elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief speldenkussentje zeg
    mooie kleuren
    luister maar zeker naar je lichaam, het is wat als je wat mankeert
    lieve groet jenneke

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,
    wat maak je toch prachtige dingen! En wat een leuke tip de heideplantjes op je schoorsteen! Geniet fijn van je vrije zondag.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zowel je borduurtje als je kamer zien er weer beeldschoon uit! Veel plezier vandaag en voorzichtig! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Behoor je ook tot de Fibrio. patienten?!
    Ik weet er alles van! Goed uitrusten en dan er weer flink tegenaan!
    Heerlijke herfstsferen bij je in huis!
    Daar kan ik ook zo van genieten!
    Ik wens je een hele fijne zondag verder!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ook helemaal verzot op het boek Fleur de Digoin en dan in 1 kleur. Toppie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The your embroideries are always beautiful!
    Happy Fall!
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kussentje! De schouw ziet er weer kei gezellig uit! Heerlijk he weer de kaarsjes aan!
    Fijne zondag en doe rustig aan!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb je dit toch weer mooi gemaakt
    erg leuk speldenkussentje
    en wat heb je toch een leuk blog
    ik mag hier altijd graag rondstruinen
    fijn dat je je vandaag een stukje beter voelt
    doe vooral rustig aan en denk goed aan jezelf
    nog een hele fijne zondag

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer zo'n prachtigggg kussentje en wat een mooi style hoekje heb je gemaakt , nee vindt het ook niet erg hoor die lange avonden , heeeerlijk met een borduurtje op de bank !

    Fijne zondag , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kussentje heb je weer gemaakt. Ook je heide staat daar super. En natuurlijk wil ik de mooie foto's die je gaat maken graag zien. Fijne zondag Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi speldenkussentje heb je geborduurd Sonja, mooi die oudroze kleur.
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat na een paar rustige dagen. Ik herken het wel, al kost het me nog steeds moeite er aan toe te geven.
    Ik wens je voor vandaag een gezellige dag, wie weet wat voor moois je allemaal tegenkomt op de Herfstfair.
    Veel plezier.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig vind ik je speldenkussentje en de kleur echt heel sereen.......goed te horen dat het al weer iets beter met je gaat, het lijkt mij wel pijnlijk, doe lekker rustig aan en ik wens je nog een fijne zondag en die Herfstfair lijkt mij ook wel heel leuk....Leuke ideetjes zijn toch altijd welkom.
    Veel plezier en lieve groet.Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig speldenkussentje. De oudroze kleur is inderdaad mooi, een beetje chic.
    Een fijne middag als je weer wat inspiratie opdoet.
    Fijn dat het weer wat beter gaat, maar pas goed op jezelf!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat kun je toch een mooie dingen maken! En wat lees ik je stukjes toch graag! Laat er maar een hoop "goede"dagen voor je aan komen. zonder pijn en tegenslag!! fijne avond Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben ik blij dat het weer wat beter met je gaat. Het speldenkussentje is mooi geworden. Ik hou ook van het oud roze en zeker nu in dit seizoen.Nog een fijne zondag.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sonja

    Wat is dat speldenkussentje mooi met die roos, en in het oud roze is het mooier als rood of blauw vind ik.
    Je hebt het weer lekker sfeervol gemaakt in huis met die mooie plantjes.
    Fijn dat je je toch goed kan bezighouden tijdens je mindere dagen, knap van je hoor.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh lieverd toch wat waardeloos dat je
    opeens weer zo'n last van je spierreuma
    kreeg, maar fijn te lezen dat het nu
    gelukkig al weer wat beter gaat.

    Het speldenkussentje met dat lieflijke
    roosje is zo mooi geworden, en de kleur
    is om te zoenen zo mooi, PRACHTIG!!!

    En je schouw met de heideplantjes, zo
    mooi de symmentrie, schitterend.

    Hoop dat je vandaag een SUPER dag hebt
    gehad, maar dat weet ik eigenlijk al zeker.
    Vertel.....wat heb je allemaal gekocht???

    Wens je een heerlijke nieuwe week,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk speldenkussentje heb je gemaakt. En zo leuk die heideplantjes. De hond vond het buiten leuker dan wat jij aan het doen was zag ik in de spiegel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schattig dit kussentje en de heide op de schouw staat heel mooi,ik hoop dat je,je snel weer wat beter voelt,fijne week,lieve groet Musje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je lichaam geeft altijd goed aan waar het behoefte aan heeft, goed om daar ook aan toe te geven! Wat een schattig kussentje. Ben benieuwd naar je foto's die je hebt gemaakt bij Margot...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen