Pagina's

dinsdag 11 september 2012

Hartenslingertje

Hadden jullie de tip van Gerrie gezien , 
kijk maar eens op haar mooie blog:
Het is eigenlijk reclame ik weet het maar het is zooooooooo leuk!!!

 

Gisteren was ik even toe aan een dagje ertussenuit en mijn mam ook dus gingen we samen een dagje de stad in,
heerlijk ontspannen, lekker eten, lekker shoppen,
een mens krijgt er gewoon energie van!
En net voordat we vertrokken zag ik de tip van Gerrie dus onze eerste stopplaats was de Wibra,
oh zo leuk!
We kochten er meeeeeeeeeeeeeeeeters kant en veel van die prachtige vintageplaatjes,
een theemuts en memobord,
je kon gewoon niet kiezen en voor de prijs moest je het zeker niet laten.
Gisteravond ging ik er meteen mee aan slag,
ik maakte heel veel kleine hartjes die ik sneed met de Big shot.
De liefde tussen dit magische apparaat en mezelf wordt steeds groter nu ik ontdekt heb dat die ook perfekt stof kan snijden!



 
Daarna lekker de zetel op met een kop verse groene thee en maar hartjes in elkaar zetten,
ik doe dit het liefst met de hand omdat ze zo het mooist hun vorm behouden,
vulling erin , een koordje eraan en zo een leuk vintagelabel en na een avond werk heb je zo een heel leuke hartjesslinger,
voor aan je rek, of spiegel of ook leuk gewoon aan de zijkant van je kast!

De creatievelingen kunnen aan de slag en als je hem mooi vind maar niet zo handig met naald en draad dan vind je hem hier in mijn webwinkeltje terug want dit is natuurlijk TE leuk om er maar eentje van te maken :))
Fijne week verder ,
liefs, Sonja

35 opmerkingen:

  1. Ik heb net de folder gekregen en had ook zoiets van,ik moet er naar toe!!!!
    Hoop dat ze morgen nog wat hebben.
    Weer erg leuk wat je gemaakt hebt.

    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer leuk gedaan!! Leuk he dat je stof door de big shot kan doen he!! Ook vilt en dunne kurk kan er doorheen , je hebt dan gelijk de perfecte afmetingen.

    IK denk dat ik ook maar gauw naar de wibra moet want och wat een leuke dingen zeg!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk wat je gemaakt hebt. Ik hoop donderdag even bij de wibra binnen te kunnen stappen. Ik kan wel niet zo mooi naaien dus wie weet haal ik hem gewoon uit jouw mooie winkeltje als de mijne niet zo mooi word :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha daar kwam ik gister ook vandaan , meterssss kant , kaneelstokjes en eikeltjes zooooo leuk allemaal, jij hebt er ook meteen gebruik van gemaakt Sonja, superrrrrr leuk die hartjes slinger ! Ja ik deed ook vilt en dik karton door m'n cuttlebug erg handig !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar goed dat ik dus niet in de stad woon met de Wibra om de hoek, hi hi.
    Schitterende hartjes, en ja stof, vilt gaat gewoon de stansmachine.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens leuk shoppen, Sonja! Met zoveel meters kant kun je hoop ik wel een tijd vooruit!

    Fijne avond en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig was ik vandaag bij de Wibra en heb ze gekocht...daar kun je toch bijna zelf niet voor aan de slag!!!

    Heb ook nog een leuk dienblad gekocht en een stolpje met rieten onderblad...zo leuk!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hartjes slinger is prachtig,en mooie stof.
    Prachtig gemaakt,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor dat kant moet ik van de week dus ook even langs de Wibra.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is de hartenslinger schattig geworden
    lieve Sonja, en wat zal je je als een kind
    in een snoepwinkel gevoeld hebben toen je al
    die mooie spulletjes zag voor zo weinig geld.

    Zelf had ik ook de tip van Gerry gelezen,
    dusssssssssssssssssssss vanmiddag naar de Wibra.
    Tsja.....dat dacht je.....
    Potverdummele alles was totaal uitverkocht,
    zo jammer, heb gewoon pech gehad.
    Maar jij hebt je heerlijk kunnen uitleven
    met de inkopen en al meteen deze schattige
    slinger gemaakt, SUPER!!!
    Lief ook dat rozenstofje wat je hebt gebruikt.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie al dat ik niet de enige was die voor niets kwam, ook al was ik er gisteren al gelijk naartoe gegaan. Ik baal er echt van dat ze gewoon de hele partij aan één iemand verkopen...de verkoopster had nog net een rolletje voor zichzelf kunnen achterhouden. Jammer.

    Jij hebt er in ieder geval veel plezier van. En natuurlijk heb ik wel leuke andere dingetjes gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het moet niet altijd duur zijn om mooi decoratie materiaal te vinden hé! Je hartjesslinger is alvast super gemaakt!
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sonja
    Ik had het ook gezien op de blog van Gerry en heb ook mijn voorraad ingedaan, fijn toch zoveel leuke dingen voor zo weinig geld.Je hartenslinger is heel mooi een leuk idee.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé, wat een goede tip, moet er wel even voor weg, maar dat heb ik er dus wel voor over! Kant, bloemtjesstofjes en het fluweelband van de Xenos zullen ook een mooie combinatie vormen! Jouw hartjes zien er weer beeldschoon uit! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt er een prachtige slinger van gemaakt. Ik heb het ook bij Gerie gelezen en ik moet eens even uitzoeken of wij een Wibra hebben. Volgens mij is die weg.
    Mooie avond Sonja!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Lieve Sonja..♥
    OOOOhhhh wat een leuke tip van Gerry..♥
    Was ook al kijken op de folder maar ik denk dat ik de knip op de beurs hou ..anders koop ik weer te veel en vaak was ook alles al weg hoor wahaha..;))
    Ik weet de verleiding is groot vooral dat kant..poehhh..;)
    Je hartenslinger is PRACHTIG maar het hartje met die randjes zijn ook mooi om zo te maken..vind je niet..gewoon erom heen naaien lijkt me ook mooi..♥;))
    Wens je nog een fijne week Liefs Gaby..♥x♥

    P.S je krijgt nog mailtje terug over de bestelling♥..;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke slinger!!
    Ja,lekker winkelen is dat he?
    zulke mooie dingen voor weinig geld.
    Ik ben blij dat ik er zaterdag binnenliep,want ik kreeg vandaag pas de folder waar alles in stond.
    Dan was ik denk ik mooi te laat geweest.groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen bonbonnetje,

    Ja deze slinger is te leuk!!!!
    En ja ik heb ook een heleboel labeltjes gekocht...en heel
    veel meters kantjes....heerlijk zo goedkoop!
    En heb je de manden van riet nog gezien?
    Ook deze waren super tof...deze heb ik gelijk meegenomen..
    En Sonja wat een leuk idee zo een hartjesslinger...ik ben er
    helemaal weg van...je rozenstofje is super romantisch...

    Ik wens je liefs....en heel veel goeds
    jouw kaaskopje...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow wat een geweldige tip dat je stof ook kan stazen ga het meteen proberen dank je wel voor de tip en wat is die leuk je slinger ga ook maar even langs de wibra hhahah het ziet er weer allemaal super uit

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke slinger, Sonja! Echt een koopje he bij de Wibra. Vandaag eens op pad gaan!
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zucht, wat mis ik dit soort winkels!
    Wat heb je weer super mooie spulletjes gemaakt!!
    Geniet altijd weer van jou blog!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je slinger vind ik super leuk Sonja !!!!
    En ja ik heb dit ook al bij haar gelezen en het is echt geen geld..Ik ga zeker even bij de Wibra langs...
    Nog een fijne dag en een lieve groet.ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat is hij leuk geworden zeg hahaha zie iedereen op de bloggen hard aan het werk nou sint hoeft zo niets meer in de schoen te doen hahahah .... heerlijk dat mensen zoveel met elkaar delen word daar blij van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh leuk, leuk!! Je hebt zo een leuke blog die echt in mijn rijtje moet. lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sonja

    Wat is je hartenslinger mooi, een heerlijk werkje om te doen. Ik ben gisteren bij de wibra geweest een heb de plaatjes meegenomen.......zooooo mooi, het kant hadden ze hier niet binnen gekregen helaas.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk is je hartenslinger geworden!
    Groetjes,Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. je harten slinger is toppie meisje, en ja ik heb ook al diversen keren uit stof gesneden met de bigshot en cuttlebug.
    had er vorige jaar een post over.
    ik kon alleen niet meer aan de rolletjes kant komen en heb diverse wibra zaken afgebeld, maar helaas, dus vet balen ha,ha,
    maar jij heb ze gelukkig wel kunnen kopen en kant is altijd verslavend he?
    fijn weekend meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. geweldig leuk Sonja, ik ren zo gelijk naar de Wibra

    Lieve groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sonja,
    De Wibra zit hier niet om de hoek, maar ong. 8 km verderop in Hoofddorp. Misschien morgenochtend vroeg maar even langs gaan... Echt de moeite waard dus...
    En wat heb jij weer een prachtige hartjesslinger gemaakt. Je zit steeds vol met van die prachtige ideetjes...
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo jij bent lekker bezig met het maken van al die mooie spulletjes!
    En ik lees hier boven bij Mirjam dat er waarschijnlijk een in Hoofddorp zit (ik woon vlak bij haar ;-)
    Geniet nog van het knutselen en een mooie zondag!
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik natuurlijk gisteren vlug naar de Wibra maar o geen kant, geen plaatjes niets te zien. Waarschijnlijk allemaal verkocht.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie hartjesslinger heb je gemaakt! Hier waren alle labeltjes en het kant helaas al uitverkocht...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke hartenslinger!
    M'n handen beginnen alweer te kriebelen bij het zien van al dat leuks! (:

    Groetsz Joanne
    - jtcreatief -

    BeantwoordenVerwijderen