Pagina's

dinsdag 18 september 2012

Engeltjes vliegen in mijn atelier rond....


Er vliegen engeltjes voorbij in mijn ateliertje,
een paar posten terug liet ik jullie al het mooie borduurboekje zien met al deze mooie engeltjes in.
Ik ging er ijverig mee aan slag,
wat is het heerlijk om nu weer 's avonds lekker met een plaid in de zetel weg te kruipen en gewoon heerlijk steekjes te zetten.

 
Je zou me moeten zien zitten, 
borduurwerk in de ene hand, I-phone in de andere want tegenwoordig volg ik op deze manier al jullie mooie blogs.
Lekker 's avonds met een kopje thee alles bijlezen,
zelfs reageren lukt al vrij goed want dat was in het begin niet gelachen met die kleine letterjtes.
En overdag zit ik echt halve dagen in mijn atelier,
kussentjes en hangers maken van al die borduurwerkjes,
heerlijk al dat gefrutsel met mooie stofjes.
 
Ik geniet zo van mijn winkeltje en vraag me steeds af waarom ik dit niet jaren eerder gedaan heb,
zelfs het maken van foto's is gewoon leuk om te doen.

 

Wel is het drukker dan voorheen en moet ik mezelf streng in de hand houden,
mijn tijd achter de pc beperken (haha, kennen jullie dat?)
en ik heb me ook maar opnieuw een schema gemaakt voor mijn huishoudentje.
Dat klinkt misschien gek voor iemand die hele dagen thuis is maar ik heb gewoon een stok achter de deur nodig omdat er altijd wel iets leukers te doen is dan schoonmaken.
Nu werk ik weer gewoon mijn lijstje af en zo blijft mijn huisje spic en span en kan ik daarna met een gerust hartje heerlijk jullie mooie blogs koemn bezoeken.
Ik wens iedereen een heel mooie herfstweek toe,
heel veel liefs,
Sonja











39 opmerkingen:

  1. Ha, ik ken het maar al te goed. De tijd vergeten achter je pc en tijdens het gefreubel!
    Het resultaat mag er bij jou in ieder geval zijn!!
    Mooi gemaakt hoor! Wat fijn dat je zo geniet van je webwinkel!

    Liefs Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wat je bedoelt, met mijn Ipad naast mij op de bank kan ik ook alles volgen, zelfs buiten in de tuin, maar daar schuilt ook het gevaar...dan ben ik nóg meer met bloggen bezig ;)! Wat zijn je engeltjes leuk, wat dat betreft komen voor jouw de goede seizoenen waar je in je stoel heel veel moois kan maken!

    Nog een fijne dag Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sonja,
    Dat van zo´n lijstje is zo ontzettend herkenbaar. Ik werk ook met lijstjes omdat ik anders ook altijd wel wat anders kan bedenken dan het huishouden, en dan ben ik ineens een week verder en dan heb ik nog niets gedaan. Tenminste in huis. Ben verder druk genoeg met werk en hobby´s, maar het huishouden... Sjonge...
    Wat zijn je kussentjes mooi geworden zeg. Ik hoop maar dat je nog heel lang van die mooie dingen kan maken en nog vele jaren zult genieten van je winkeltje...
    Ik wens je een heel mooie dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve borduurtje heb je weer gemaakt, leuk dat je het zo fijn vind je winkeltje, dus veel plezier ermee...............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaan werken, thuis werken en dan eindelijk tijd maken voor
    een beetje ontspanning ...
    Je kussentjes zijn weer zo prachtig ...
    Geniet van de dagen,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mens wat kan jij mooie dingen maken!! Schitterend! En ik ken het hoor ik mag ook de hele dag thuis zijn dus ik heb ook een schema anders ben ik de hele dag alleen maar leuke dingen aan het doen! Liefs van petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie borduurtjes! Kan me helemaal voorstellen dat je het nu drukker hebt met de winkel, ook als je veel zelf wilt maken.
    Tja, en huishouden...het is dat het moet, maar er zijn leukere dingen te bedenken. Als je rond bent kun je weer opnieuw beginnen.
    Heel veel succes Sonja! Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Lief engeltje ..♥
    Kom net thuis vliegen de engeltjes al om mijn oren hihi..♥;))
    Ja het is herkenbaar wat je schrijft ..;)
    het huishouden schiet er bij mij ook soms in..:(..dan doe ook liever wat leuks♥.. ben ook met te veel bezig ivm de Herfst ♥..poehh..als je in de buurt woonde kwam ik je helpen waha ha ..;))als ik maar iets in handen heb is het al goed..het plezier wat je er aan hebt is zo Leuk.♥.;))
    Je borduurtjes zijn PRACHTIG ik vraag me wel af hoe lang je erover doet want het is toch een telwerk die kruisjes ..;)
    Mijn pc werkt jammer genoeg nu zo traag dat ik wel 2min moet wachten erg zeg ..daar word je nu wel dol van ..:((
    Stuur me maar lieve engeltjes♥ die het oplossen hihi..;))
    Nu moet ik ff kijken welke post ik plaats Herfst of het andere of alles hahaha..;))
    Wens jou ook een fijne Herfstweek toe Liefs GABY..x♥x♥x


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Sonja, wat is het mooi geworden zeg. Ik werk normaal maar ook ik maak lijstjes hoor anders doe ik ook zo min mogelijk aan het huishouden hoor. Ik zou anders ook alleen maar leuke en mooie dingen maken. Maak er een fijne week van Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowww wat heb je weer schitterende borduurtjes gemaakt een lust voor het oog ik ben ook lekker bezig

    Jij ook een fijne week

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zijn die engeltjes lief en mooi...

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gek is dat dat wij (thuisblijfmoeders) het zo vreselijk druk hebben. Misschien komt dat, omdat we gewoon zoveel dingen hebben die we leuk vinden om te doen.
    Wat een prachtige engeltjes heb je geborduurd. Ooit een eigen winkeltje hebben is ook een droom van mij. Je kan ook zo lekker fantaseren tijdens het handwerken en het huishouden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh,Sonja dit is voor mij ook heel herkenbaar....ik werk ook met lijstjes anders komt er niets uit mijn handen en ik zit soms uren achter de pc en dan vergeet ik echt alles om mij heen.
    maar ik heb een i pad die gebruik ik om posten te lezen en een later tijdstip ga ik achter mijn p c reacties schrijven.
    Wat leuk dat je zo'n plezier hebt met je eigen winkel en ik kan mij wel voorstellen dat het een stuk drukker voor jou is geworden.
    En dan ook nog zulke prachtige spullen maken ...Nou van mij een dikke compliment hoor...
    Je engeltjes die je hebt geborduurd vind ik trouwens heel mooi !!!!
    Nog een fijne dag...ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig zijn ze die engeltjes!!!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo herkenbaar allemaal, lieve Sonja. Ik zeg ook altijd dat het huishouden een noodzakelijk kwaad is en dat het mijn hobby's in de weg staat. LOL Prachtige boorduurtjes weer en veel plezier met je winkeltje.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat enorme lieve engeltjes, prachtige foto's heb je gemaakt

    lieve groet jenneke'
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeeeeee die zijn ff gaaaaaffff ik heb het boekje ook en er staan zulke lieve borduutjes in om te maken zuchtttt, maar kun je er wel afstand van doen om ze te verkopen zou ze zelf willen houden ;)

    Lieve Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kom even de engeltjes bekijken,.. Zo schattig!! Hier liggen nog veel patroontjes te wachten op,...
    Ja waarop eigenlijk??
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is het toch allemaal weer mooi!!! Ik zit hier gewoon te genieten! En ik ben ook streng voor mezelf hoor, moet echt een schema voor m'n huishouden aanhouden en ook m'n pc tijd wat beperken. Ik hou al niet zoveel tijd over naast m'n winkeltje. Gelukkig is dat ook helemaal m'n hobby, dus ik ben een bevoorrecht mens!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sonja,

    Dit is ook mijn favoriete boek, ben toevallig ook bezig met een engeltje uit het boek.

    Jou creaties zijn alvast heerlijk om naar te kijken.

    Warme groetjes

    Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ciao complimenti bellissimi lavori.. baci lu.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Sonja, wat een prachtige werkjes zeg.
    Ja , geniet jij maar van je shoppie, fijn dat het goed draaid.
    Nogal wiedes, je maakt super mooie dingen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi lieve Sonja,

    Wat fijn dat je het lekker druk hebt met je shopje!! Super leuk zeg, je kussentjes zijn weer oogverblindend!! Ik herken het wel hoor dat je jezelf moet dwingen om even ook wat anders te doen dan alleen freubelen. Maar ja het is zo leuk!! Een fijne week toegewenst!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige werkjes heb je weer gemaakt! Ik kan me goed voorstellen dat het heerlijk is om je eigen webwinkeltje te hebben, super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dag Sonja, wat zijn dit weer hele lieve engeltjes, zoooo mooi!! Wat ben jij toch creatief met ieder spulletje dat in jouw handen terecht komt, super hoor!!

    Ik ken ook dat gevoel, altijd de hobby willen doen, maar helaas er zijn nog huishoudtaken die "verplicht" zijn (jammer hé).
    Lieve groetjes Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ben je lekker bezig Sonja, het ziet er allemaal zo leuk uit. Je bent wel heel ijverig hè, en een schema voor in huis, ja dat had ik vroeger ook. Ik heb nou zo nu en dan een poetsjuffrouw en daar ben ik zo blij mee.
    Lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oooowww wat ziet dit er leuk uit!! Ik ben helemaal fan van al die leuke engeltjes en heb ook nog heel wat patroontjes op mijn pc staan. Ik krijg spontaan zin om te gaan borduren als ik naar je blog kijk:)

    Heb je al op het Scr@p-Cards Challenge-Blog gekeken? Daar staat ook wel iets wat je zal interesseren;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er weer prachtig uit, wat leuk dat je webwinkeltje zo goed loopt!
    Enne, ik kan me ook altijd wel wat leukers voorstellen om te doen dan het huishouden :).

    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey lieverd, meissie toch wat heb je alweer
    een werk verzet, PRACHTIG zijn je nieuwe
    borduurtjes! Engelachtig mooi!!!

    Zo fijn te lezen dat je winkeltje zo goed gaat
    en dat je er zo van geniet, het ziet
    er ook allemaal heel gelikt uit.

    Misschien een ideetje, het lijkt me erg
    handig als je op webshop ook de maten
    erbij zou vermelden. Op een foto is dat
    soms heel moeilijk in te schatten en als
    iemand iets zoekt met een bepaalde maat
    zou dat best wel handig zijn denk ik.
    Nou ja......waar bemoei ik me mee, hihi.

    Geniet van een mooie Herfstweek,
    en veel succes met al je nieuwe creatie's.

    Veel liefs,
    Josephine



    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig die kussentjes...

    Zo herkenbaar dat van die lijstjes, voor in het weekend maak ik ook zo'n lijstjes van dringend huishoudwerk en daarbij komt dan nog de wekelijkse schoonmaak. Ik ga een hele week uit werken en het lukt mij niet om 's avonds nog karweitjes op te knappen, dus dat gebeurt dan maar in het weekend. Veel tijd voor hobby blijft er niet meer over, maar het is een uitdaging om toch maar tijd vrij te maken in een overdrukke agenda.

    Veel liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Herkenbaar! Zoveel dingen die leuker zijn dan het huishouden doen... Je hebt weer prachtige dingen gemaakt, geen wonder dat je winkeltje al een succes is!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die engeltjes weten dat ze bij jou in goed gezelschap zijn. En die planning, ja ik kan er ook niet meer zonder, zeker om af en toe eens te rusten.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw Sonja,ik krijg gewoon zin om ook weer m'n naald en draad ter hand te nemen,prachtig ziet het er allemaal uit,geniet ze,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Sonja

    WAUW wat een mooie borduurtjes, heerlijk hé om zo met naald en draad bezig te zijn. Ik ben ook wel heel benieuwd naar je sewing-box hoor, dat was zo'n leuk projekt om te maken.
    Veel plezier met je volgende creatie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Sonja..
    Wat een prachtige engeltjes zeg..ik heb er zelf geen kaas van gegeten, maar jij kan het echt heel erg mooi!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Goedemorgen liefie,

    Wat kun jij toch prachtig borduren!
    En ja is snap helemaal dat er engeltjes bij jou in het atelier vliegen.
    Wie wil nu niet graag bij jou in je atelier zijn...dat zou ik ook wel
    een willen...lekker overal kijken en snuffelen, heerlijk lijkt me dat.

    Meis het borduurwerk is zo mooi en verfijnd, ik ben er helemaal weg van.
    Het is een gave hoor om dit zo te kunnen...en wij...wij mogen er van genieten.

    Dag bonbonnetje...liefs van kaaskoppie
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi sonja,

    Wauw wat een prachtige creaties weer, gewoon heerlijk om naar te kijken!!!

    Ik ken het wel hoor het huishoudlijstje :) er is altijd wel iets wat je net liever zou doen maar zo blijft het huis niet aan kant he ;) maar als je het zo kan oplossen is dat de beste methode he :)

    Veel Liefs
    en fijn weekend!
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen