Pagina's

zondag 2 september 2012

Binnenkijken bij............

Jullie kennen vast allemaal wel Ariadne at home, een paar keer per jaar brengen ze ook hun special Ariadne brocante uit maar....
ze hebben ook een online versie en die noemt  alles brocante.
Een heel mooie website waar je bv een lijst vind met favoriete brocante blogs en sinds kort de nieuwe rubriek
binnenkijken bij....


Deze week mocht ik meewerken aan de reportage en kwam mijn kleine huisje op hun pagina te prijken.
Ik kreeg dit stok je doorgegeven van de dames van 24 Homes die de week ervoor, week 2 hun bijdrage leverdern.
Dankjewel nog hiervoor hoor lieverds. 


Wil je het artikel zelf eens lezen op hun website,
je vind het HIER 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden want het was best spannend om eraan mee te mogen werken en als je je huisje zo ziet,

zoals zij al de foto's samenstellen is het toch alsof je binnen kijkt bij  iemand anders  :)))

Fijne zondag iedereen,
wij staan startklaar om even over de antiekmarkt in Tongeren te gaan slenteren,
liefs, Sonja

28 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je hier aan mee kon werken. Wat ziet het er allemaal piekfijn en smaakvol uit.
    Succes met de reportage, dat gaat vruchten afwerpen.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat speciaal dat je hieraan mee mocht werken en iedereen die het leest in jou huis een kijkje mag nemen
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Sonja, dat je op Alles Brocante staat, het ziet er allemaal mooi uit hoor! Mag je trots op zijn!

    Een hele fijne zondag, veel plezier in Tongeren! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag hierover best fier zijn...je huis is een pareltje!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga snel eens kijken, Sonja.
    Je mag er best trots op zijn, hoor.Fijne zondag, liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woouuuw super, dit wordt zeker en vast een
    voltreffer voor jou, maar ook voor Ariadne!
    Nog een fijne dag, lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je daaraan mee mag doen. Ik ga snel kijken en je huisje weer eens bewonderen.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Lieve Sonja..♥
    Wat leuk en een uitdaging om daar aan mee te doen wat zal je een beetje zweven♥ nu hihi..;))
    Super MOOOIIIII♥ hoor.. ik ben al kijken geweest enn ooohhhh wow je hebt een héél mooi knus in je huisje.♥.!!!
    Ik verander ook vaak in mijn huisje is ook leuk om te doen..!
    Dat je naar Tongeren gaat..GAAF mijn zus woont er ook en heeft er jaren op die antiekmarkt gestaan..;)
    Ben er zelf ook paar keer geweest..leuke knusse oude spullen hebben ze er ♥..;)))
    Wens je een fijne Zonnige Zondag Liefs Gaby..x♥x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb net even gekeken op de site en wat een mooi en sfeervol artikel Sonja.
    Wat leuk dat je hieraan mocht meewerken, maar je heb dan ook een prachtig sfeervol huis.
    Veel plezier vandaag op de markt in Tongeren.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh,..wat leuk zeg !!
    Heerlijk even naar Tongeren, een super mooie markt is dat hé.

    Veel plezier vandaag.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk voor je Sonja. Het ziet er zeer mooi uit, heel sfeervol, helemaal Sonja!!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik had het al gezien....zo leuk !!!...fijne zondag...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een eer, Sonja! Het Is een geweldig leuke reportage geworden! Het ziet er kei gezellig en sfeervol uit! Je hebt het helemaal verdiend......een pluim voor al je leuke ideeen!
    Fijne zondag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Sonja, de reportage! Het ademt helemaal jouw sfeer. Het lijkt me een eer als je daar voor gevraagd wordt!
    Je hebt het heel gezellig in je huis!
    Met bewondering voor je creativiteit.

    Fijne zondag en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke reportage en wat hebben ze mooie foto's gemaakt, kan ook niet anders het is allemaal zo gezellig bij jou! Genieten, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your style, Sophie. I also am in love with all things french, Nordic french, that is. Enjoy your blog so much! xx Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. vond het super sonja toevallig zat ik het vanmiddag te lezen zag er erg leuk uit en je verdient het want je site is Toppie .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. JAAA, ik had het natuurlijk al gezien! En doorgefacebookt en geretweet enzo..super gave site idd!Leuk dat je er in staat!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb het gelezen, wat een leuk geschreven stukje en natuurlijk prachtige foto's! Weer een kroontje op je werk Sonja ;)
    Een fijne nieuwe week, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had het nog niet gezien maar wat is het een leuke reportage geworden!
    Hoop dat je veel mooie spullen gevonden heb in Tongeren.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In your blog I always see beautiful things ...
    Greetings from Italy!
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb dus een beroemde vriendin begrijp ik!!!
    Wat ontzettend leuk dat je voor deze reportage bent uitgenodigd en wat ziet het stukje er leuk uit.
    Geen wonder dat je erin staat, dat MOEST wel met zo een mooie kamertjes in je huisje.
    Lieve Sonja, je hebt dit verdiend en ik hoop dat je winkeltje al lekker loopt.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk Sonja, ga gelijk even kijken

    Lieve groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeeeee kan het bijna niet meer bijhouden hier allemaal maar wat superrrrrr leuk voor je Sonja ! En je posten hieronder zien er ook weer zo gaaf uit !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh Sonja, wat geweldig!!! Dat is een beetje een kroon op je werk toch?!? Wat een eer! Maar je huisje straalt dan ook altijd een enorme gezelligheid en fijne sfeer uit, dus helemaal terecht!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat geweldig Sonja , en de kroon op je werk.je huisje vind ik dan ook altijd zo gezellig en alles mooi gedecoreerd.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sonja , wat ontzettend leuk zeg !!
    Maar het ziet er ook allemaal zooooo gezellig en warm uit :)
    Dikke complimenten !!!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk dat ze een kijkje in jouw sfeervolle huis hebben genomen; ik ga snel even alle moois bewonderen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen