Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

Winnaar lavendelzakje

Oh oh, wat zijn jullie schatten,
om op mijn foto van het lavendelzakje te stemmen of tenminste te 'willen' stemmen want sommige hadden inderdaad geen facebook-account!
Toch wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties die jullie hier nalieten.
Voor mezelf springt er eentje uit die volgens mij het zakje dan ook écht verdient,
nl. Atelier Valerie.

Ze maakte niet alleen speciaal een facebook -account aan maar zette ook nog eens een keertje een linkje op haar blog om zo meer stemmen te ronselen.
Dankjewel lieverd, dat je al deze moeite deed!
Wil je me een mailtje sturen aub voor je gegevens, mijn adres staat rechtsboven op mijn blog?
Dan wordt het zakje van de vorige post naar je toegestuurd.




Helaas mag het niet baten, de stemming eindigt vandaag en er zijn mensen met (verdient) vier keer zoveel stemmen.
Maar ach, je doet ook gewoon mee voor de fun toch!


Over meedoen gesproken, hou dit blog maar in de gaten want ik ga vandaag een beetje werken aan mijn volgende give-away!
Ik heb zomaar de 300 volgers mogen overschrijden en vind dit helemaal super.
Daarom wil ik jullie net als bij alle vorige hondertal bedanken met een mooie give-away maar daarover morgen meer.
Eerst ga ik hier genieten van een mooie vrije dag want hier in België heeft vandaag iedereen vrijaf en schijnt het zonnetje volop!
Heel veel liefs,
Sonja

14 opmerkingen:

  1. 300 blogvolgers, das een felicitatie waard zeg.
    Wat leuk joh.
    Je zult wel denken waar blijft die Chrissie nou zo lang?, maar ik werk sinds 3 weken 32 uur en ben kaai kapot sávonds.
    Het zal nog even wennen zijn denk ik.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Sonja, Het is altijd leuk, om mee te doen,met een giveaway!!!!!!!!!!!.Ik wil de winnares vanaf hier dan ook hartelijk feliciteren, Fijne dag en geniet van de zon,Sonja.Hier zit ze nog achter de wolkwen,
    xxx, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, Sonja, dat je meer dan 300 volgers hebt! Proficiat! Ik ben erg benieuwd naar je give-away!
    Fijne dag, geniet van het weer!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Zonneschijn,
    Wat had jij een leuke give-away en wat heb ik dus weer veel gemist!
    Maar ja ben een beetje druk geweest de afgelopen dagen, nu proberen wat in te halen! Veel plezier met je handwerkjes en geniet van je vrije dag! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goodmorning..Lieve Sonja..♥
    Geweldig, dat het met jou geurzakjes actie zo geslaagd is ..♥ !!
    Het zijn zo'n mooie geurzakjes, ooohhh wil ze ook eens proberen te maken wie weet lijkt me heerlijk zo'n zelf gemaakte geurzakje te hebben ook om cadeau weg te geven..?;)
    En GEFELICITEERD voor winnaar Falerie..!!♥
    En dan ook nog je 300 volgers die staan nu al op 321 bohhh ja het gaat als een speer hé als je ff niet oplet..!!
    Sonja geniet en ook ik ben benieuwd naar je Give Away ik zal maar eens mee doen ..wil dit misschien ook eens gaan doen ..misschien wat van jou leren hihi..;))))
    Geniet van je heerlijke vrije ZONNIGE DAG en ook het weekend..Liefs Gaby..♥♥♥xxx
    P.S. ik zal het vervolg volgende week lezen..;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sonja,

    Super! Zoveel volgers (en dat er maar velen mogen volgen...) Ben benieuwd naar je give-away..

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liefste Sonja,
    Ik ben héél blij met je prachtige lavendelzakje,
    bedankt!
    Nog een fijne dag,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo lieve Sonja, wat mooie dingen heb je toch weer gemaakt. Prachtige lavendel geurzakjes ( die give- away heb ik net gemist ) Maar ik hou je blog goed in de gaten hoor. Tis alweer Te lang geleden :) En oh.. ik zag die stoffen taart boven in staan, en ik dacht meteen: Och jaa die wilde ook eens maken. Altijd zo leuk al die blog's bekijken, raak er zo geïnspireerd van. Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beloofd...ik zal je blog goed in de gaten houden!! En mocht je mijn give away gemist hebben (weet het eerlijk gezegd niet allemaal uit mijn hoofd :)), je bent altijd welkom om aan te sluiten!

    Ik wens je nog een heerlijke dag, ik ga zo lekker naar buiten! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, Sonja, met zoveel volgers. Je hebt ook zo'n mooi blog, dat trekt ook aan.
    Leuk dat Valerie het zakje heeft gewonnen.
    Je zit in mijn leeslijst, dus ik kom je iedere keer wel tegen.
    Maar ga eerst maar lekker genieten van een heerlijke dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn Sonja, zomaar een vrije dag terwijl het ook nog zulk mooi weer is. Geniet er maar flink van. Ook gefeliciteerd met zoveel volgers Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super een felicitatie waard Sonja meer als driehonderd volgers maar wat wil je ook met zo'n mooie blog en zulke leuke tips die ik hier vaak krijg....Leuk voor valerie dat zij het zakje lavendel heeft gewonnen.....Ik wens je nog een hele fijne dag en vele warme groetjes van.......ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Sonja,

    Ten eerste wil ik Valerie van harte feliciteren met haar geweldige leuke prijs!! En ten tweede wil ik je feliciteren met al meer dan 300 volgers jeetje wat een prestatie!! Een super blog heb je natuurlijk dus eigenlijk had ik niet anders verwacht!! op naar de volgenden 300 volgers!!
    Geniet van het mooie weer!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja

    Mijn felicitaties voor Valerie met dit heerlijke geurzakje.
    Wat heb je dat mooi gemaakt Sonja. Wat gaaf dat je al meer dan 300 volgers hebt, maar dat is niet gek toch want je hebt een prachtig blog met heel veel inspiratie voor ons. Ik zit te genieten van je laatste posten. Wat heb je mooie engeltjes geborduurd.
    Geniet nog van het mooie weer, heerlijk in de tuin borduren.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen