Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

Soms komen dromen uit.....


Na onze vakantie ging manlief terug aan de slag maar nu niet meer als werknemer voor de firma waar hij al 24 jaar werkte maar als zelfstandig ondernemer.
Best een flinke stap voor op de eerste plaats hemzelf maar ook voor mij.
Ook ik moest hiermee terug aan slag want het administratieve deeltje kwam naar mij toe.
Tja, en daar zit je dan bij je boekhouder en spreekt je droom uit van een eigen webwinkeltje en dan krijg je het antwoord: wat houd je tegen?
Tja, wat precies?
Juist ja : niets!
En zo is nu mijn allergrootste droom uitgekomen:
...Mijn eigen webwinkeltje....


Ik geef jullie een kleine impressie van wat het zal worden,
de link ernaartoe hoop ik begin volgende week te kunnen plaatsen.
Alle documenten zijn in orde en de domeinnaam is gekocht maar er moeten natuurlijk ook spulletjes ingezet worden en dat vraagt best wel even tijd!

Zoals jullie zien verkoop ik hoofdzakelijk zelfgemaakte producten.
Heel vaak kreeg ik mails met de vraag of ik de spullen die je op mijn blog zag niet verkocht en zo is eigenlijk dit idee ontstaan.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte en geef de link door zodra de webwinkel op actief gezet wordt zodat jullie lekker kunnen gaan rondsnuffelen.
Intussen droom ik nog een tijdje verder over mooie spulletjes die ik wil maken voor mijn nieuwe 'winkeltje'
Heel fijne week verder iedereen,
liefs, Sonja
 
P. S: kijk even naar de vorige post als je die gemist hebt zodat je nog deel kan nemen aan de mooie give-away als je daar zin in hebt!
 


62 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Sonja!! En met je mooie eigengemaakte spulletjes neem je een aparte plaats in 'op de markt', met een eigen gezicht!!

    Spannend hoor, ik wens je heel veel succes! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie..................dus het is er door?
    Alles is goed gevonden?
    Oh meid........helemaal super, ben zó blij voor je dat je droom eindelijk is uitgekomen.
    Ik wacht in spanning de link af.
    Héél veel succes maar dat zal wel goed komen met al die mooie spulletjes die jij maakt!
    Fijne dag, liefsssssss Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Sonja en veel succes met je webwinkel!

    "It's never too late to fulfill your dreams..."

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Sonja, gefeliciteerd, een hele mijlpaal vind ik,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sonja, dit is gewoon super ... van harte gefeliciteerd!
    Vele lieve groeten, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefelies hoor wat speciaal
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat spannend dat jij en je man iets anders gaan doen...wens jullie beiden veel succes !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met deze stap, lijkt me erg leuk voor je.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd wat een stap heel veel succes en zal zeker je webwinkel vaak gaan bezoeken want er zit zoveel in mijn hoofd om te maken hahahah dus heb ook nog zoveel nodig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,

    heel gaaf dat je je eigen winkeltje begint!
    Ik wil je dan ook heel veel succes wensen!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt geweldig Sonja, helemaal te gek. Ik zal je webwinkel zeer zeker gaan bezoeken natuurlijk en kijk nu al uit naar de link. Heel veel succes en heel veel plezier, lieve groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, Sonja, helemaal te gek.
    dat gaat wel lopen denk ik, veel succes er mee,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moedige stap hoor!! Zowel van jou als jou man. Heel veel succes en het zal vast wel lukken/goed komen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuk Sonja!! veel succes met de voorbereidingen en vooral genieten!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk zeg ...wens je heel veel plezier en succes met je eigen winkeltje ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk sonja, ook ik droom en er zijn bij wat meer dingen die me tegen houden,maar zo leuk dat je droom nu uit komt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd, Sonja. Wat spannend een eigen webwinkeltje, heel veel succes en geniet ervan.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk Sonja.
    Gefeliciteerd met jouw eigen webwinkel.
    Ik wens jou heel veel plezier en succes.
    En blijf ook dromen. Dan komen er vast nog heel veel creaties bij.
    Groetjes,
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat Gaaf, zeg je droom komt uit....niets leuker dan je eigen webwinkel hebben..heel veel succes ermee en ik kom zeker langs op je webwinkel om wat te bestellen.

    Liefs
    Caby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Sonja, spannende tijden voor jullie.
    Heeel veeel succes en geniet van alle voorbereidingen.
    Zodra je winkeltje officieel is geopend kom ik bij je rondneuzen.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf zeg! Gefeliciteerd met je eigen winkeltje, superleuk! Heel veel plezier en succes gewenst.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super gave uitdaging zeg!! Ik ben HEEEEEL erg benieuwd naar je webwinkel, dus ik houd je blog in de gaten hoor!! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd, succes met je webwinkel!!
    Lieve groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  24. SUPER!! Succes met je webwinkel,.. Het wordt een soort kindje van je,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk nieuwtje Sonja. Heeeel veel succes met je webwinkeltje!!!!

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk Soja, dat je deze stap genomen hebt.Ik ben echt benieuwd en wens je dan ook heel er veel succes met je winkel en je man uiteraard ook, met zijn nieuwe start., lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik volg al een tijdje jou mooie blog. Ben nu zelf ook met een blogje begonnen en ga een linkje leggen zodat ik vaker kan komen kijken.
    Liefs....
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Sonja,

    Ik ken je niet persoonlijk natuurlijk maar ik ben echt super verheugt op het feit dat jij een webwinkel gaat beginnen!! Wat een geweldige stap en wat een vreselijk mooi idee dat je al die prachtige spullen kan gaan verkopen. Ik vind het een top prestatie van harte proficiat!! En wat je man betreft is dat helemaal gaaf dat hij zo'n stap durft te zetten na 24 jaar bij een baas te hebben gewerkt!! Ik kijk uit naar je webwinkel!! En ik weet zeker dat je het druk gaat krijgen!!

    Heel veel geluk samen met je man!!
    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat super Sonja....Spannend hoor maar ik weet zeker dat het een groot succes gaat worden....Je hebt zulke mooie eigengemaakte spullen en wie vind die nou niet leuk !!!!
    je droom is werkelijkheid geworden en ik wens je hééééél véél succes samen met je man natuurlijk.
    Lieve groet...ELLY:

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat geweldig Sonja, dat je zo weer een droom kunt verwezenlijken! Hartelijk Gefeliciteerd!
    Heel veel plezier bij de voorbereidingen en ik denk dat het heel mooi wordt!
    En ik wens je man ook heel veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat geweldig! Wat leuk je eigen winkeltje! Ik wens je succes en veel plezier er mee en ben heel benieuwd naar wat er allemaal te koop zal zijn! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte Sonja wat ontzettend leuk maar ook spannend.Heel veel succes voor jullie allebei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige droom om uit te laten komen! En met die mooie spulletjes die jij maakt gaat dat vast en zeker een succes worden, van harte Sonja!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd Sonja met deze nieuwe uitdaging en aanwinst!!! Dit word zeker een SUCCES, gegarandeerd!!!
    Ik ben heeeeeel benieuwd welke spulletjes er voorbij zullen komen???
    Heel veel plezier met je winkel en veel werkgenot!!!
    Lieve groetjes Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat, Sonja! Wat leuk dat je droom uitkomt! ik ben erg benieuwd! Heel veel succes met het vullen van je webshop!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je eigen webshop.Je maakt prachtige dingen dus dat komt vast wel goed.
    Sucees
    Karin
    www.yourzoap.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat gaaf Sonja, van harte gefeliciteerd hoor ! En wens je heel veel succes met je eigen webwinkel.Je maakt prachtige dingen,dus dat zal vast goed komen. lieve groetjes Marij

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Sonja, wat geweldig leuk je eigen winkeltje!!!!
    Ik wens je heeeeel veeeel succes en ben nu al heel benieuwd naar al die mooie en lieve spulletjes die je gaat vekopen :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nou wat een leuk nieuws Sonja.....ik wens je heel veel succes hoor .........gaat vast lukken je maakt zulke mooie spullen ...liefs Ria...xxxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super Sonja een eigen webwinkel!!! Van harte gefeliciteerd hoor en ook ik ben heel nieuwsgierig naar je link

    lieve groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh, wat leuk om te horen (lezen)!! Van harte gefeliciteerd!!
    Ben benieuwd.....
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Geweldig hoor Sonja, je droom komt uit mooier kan toch bijna niet.
    Ik hoop dat je veel succes krijgt en dat het je ook veel plezier geeft.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Sonja een dikke proficiat met je webwinkeltje en ik wens je veel succes maar dat zal wel lukken met al die mooie spulletjes die je maakt.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd Sonja! Dat is leuk! Hier staan dezelfde plannen op stapel, alleen wil ik het naast mijn reguliere werk gaan doen. Leuke handgemaakte accessoires met een aanvulling van de groothandel...maar eerst nog een jaartje studeren (=druk zat)
    Succes en ik ben heel benieuwd!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw Sonja,wat een geweldig nieuws en kan haast niet wachten om te komen neuzen,je maakt zulke prachtige dingen maar je mag wel een grote voorraad aanleggen gezien alle enthousiaste reacties!Logisch want je maakt zulke prachtige spulletjes heerlijk en zeker als we straks weer meer binnen verblijven.Héél véél succes,ook voor je man,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super, maar je zal wel het extra druk krijgen...de administratie van je man en je eigen winkeltje ieder keer vullen, want dat het snel leeg gekocht wordt, is natuurlijk een feit :)
    Doe wel rustig aan,hé?
    Geniet ervan om je droom te realiseren..
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat goed van jullie Sonja, jullie zijn echte doorzetters!
    Ik ben reuze nieusgierig wat er allemaal in je winkeltje komt te staan.
    Heel veel succes alletwee!
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ohhh wat een geweldige en ook heel spannende
    veranderingen bij jullie lieve Sonja.
    En wat fantastisch dat je droom nu werkelijkheid
    gaat worden. Je eigen webwinkel, YES.....SUPER!!!

    Ohhh wat spannend allemaal, maar je maakt ook zulke
    mooie en lieve spulletjes allemaal dat het zeker
    een GROOT SUCCES gaat worden, dat weet ik wel zeker.

    En dan manlief aan een eigen zaak begonnen, ook heel
    spannend, hoop dat jullie het samen heel erg druk
    zullen gaan krijgen.

    Wil jullie heel veel succes wensen met deze
    FANTASTISCHE ondernemingen, en kijk al uit
    naar je webwinkel.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Goedemorgen lief bonbonnetje,

    Ik ben niet veel meer in blog land te vinden,
    maar op deze post wil ik toch wel heel graag reageren.
    Daar ik je altijd zo'n lief en fantastisch bonbonnetje vindt.

    Sonja ik wil je van harte feliciteren met je uitgekomen droom!
    Als je een droom hebt, en het ligt in je vermogen, laat deze droom dan
    uitkomen...en bij jou is het gelukt...super!

    Lieverd ik ben zo benieuwd naar je webshoppie...en zal daar zeker eens
    iets gaan bestellen..heerlijke lekker bij je shoppen.
    En wat zullen er snoezige spulletjes te koop zijn bij je...ik kan niet wachten.

    Bonbonnetje ik wens jou en je lieve man alle liefs en meer dan goeds!

    Liefs...kaaskopje..
    XXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Goedemorgen lief bonbonnetje,

    Ik ben niet veel meer in blog land te vinden,
    maar op deze post wil ik toch wel heel graag reageren.
    Daar ik je altijd zo'n lief en fantastisch bonbonnetje vindt.

    Sonja ik wil je van harte feliciteren met je uitgekomen droom!
    Als je een droom hebt, en het ligt in je vermogen, laat deze droom dan
    uitkomen...en bij jou is het gelukt...super!

    Lieverd ik ben zo benieuwd naar je webshoppie...en zal daar zeker eens
    iets gaan bestellen..heerlijke lekker bij je shoppen.
    En wat zullen er snoezige spulletjes te koop zijn bij je...ik kan niet wachten.

    Bonbonnetje ik wens jou en je lieve man alle liefs en meer dan goeds!

    Liefs...kaaskopje..
    XXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  51. kijk is aan dr zijn nu dus ineens twee zelfstandig ondernemers bij jullie he !

    gaaf hoor ben erg benieuwd!!

    heel veel suucces

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Dromen zijn toch geen bedrog Sonja, superrr ziet het er al uit , kan me niet voorstellen dat het geen succes zal worden !

    Heel veel successss !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat leuk voor je Sonja!
    Ik ben zelf steeds drukker met mijn winkeltje achterthuis.
    Zo leuk,als mensen iets komen ophalen wat ze op marktplaats hebben gekocht kunnen ze lekker even rondsnuffelen.
    En zo leer ik ook de brocante liefhebbers uit de buurt allemaal kennen.
    ik wens je heel veel sucses en kom zeker bij je rond kijken!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat erg leuk en wat spannend allemaal. Je bent weer een nieuwe weg ingeslagen.

    ben erg benieuwd. Veel succes met de voorbereidingen

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat geweldig Sonja, gefeliciteerd! Ik kijk altijd graag op je blog, en hoopte al dat je eens wat spulletjes ging verkopen! Loopt vast als een trein! Succes!!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Sonja

    Wat gaaf dat je die stap zet, ook voor je man want het is toch een hele uitdaging. Nu heb je nog meer reden om prachtige dingen te maken, zorg maar voor een goede voorraad want het loopt vast als een trein, je creaties zijn altijd zooooo mooi. Ik ben al heel benieuwd, heel veel succes voor jullie beiden.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Lieve Sonja,
    Ik ben ontzettend blij voor jou en je man.
    Een hele uitdaging maar zo ontzettend leuk voor je. Ik zal de link goed in de gaten gaan houden. Zo zie je maar dat ondanks je lichamelijke beperkingen je niets in de weg staat. Heel veel sucses toegewenst!!!
    Veel liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh wat leuk zeg dat je een webwinkel gaat beginnen. Ik hou je site in de gaten....leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik dit las, had het helemaal niet door dat je dit van plan was. Maar ja we zien mekaar ook niet meer veel hé, nu ik zelf minder met de auto kan rijden. Het zal wel beteren hoop ik.
    In ieder geval wens ik je veel succes met je eigen zaak!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wat een leuk zelfstandig ondernemer...hele stap in deze tijd ,maar je moet geloven in je zelf.dan komt het wel goed.
    heel veel succes voor jou en je man.

    BeantwoordenVerwijderen