Pagina's

donderdag 30 augustus 2012

Notitieboekje



Gisteren fietste ik eerst naar de Belgische postbus en daarna naar de Nederlandse postbus om bestellingen te posten die gisteren als 'betaald' geregistreerd stonden.
Samen goed voor 26 km op de fiets maar ik vind zelf niets zo leuk als dat je je bestelling zo snel mogelijk in de bus hebt dus probeer ik dit ook te doen.
Bovendien is dit héél goed voor mijn dieet, na drie maanden op mijn eten te letten zag ik vanmorgen dat er net negen kg af is, 
ben er suuuuuuuuuperblij mee,
nog 11 te gaan  :)))
 

Na mijn ondernemende fietstochtje heb ik me heerlijk in mijn tuintje genesteld met deze mooie stofjes, lintjes en kantjes en heb een notitieboekje bekleed in een landelijke vintagestijl.
Het mooie stof  inspireert om gewoon te beginnen want het heeft op zichzelf ook niet veel nodig, 
het is gewoon prachtig op zichzelf.
 

Het komt uit het mooie Atelier van Laura  net als de bloemetjes applicaties die er bovenop het boekje zijn geplakt.




Wat zijn ze mooi hè, die kanten applicaties, ik zag er meteen heel veel mogelijkheden in,
je vind ze hier:kantjes



 Zelfs voor de achterzijde van het boekje hoef je niet lang na te denken met zo een mooi stofje en een leuke boekenlegger is ook snel bedacht:

 

Daarna aan start in mijn atelier om leuke foto's te maken en gelukkig is dit goed gegaan omdat gisteren het zonnetje nog zo heerlijk scheen.
Voor de doe het zelfers voeg ik er even de afbeelding bij van het leuke meisje met de kersen.
Degene die niet zo handig zijn maar het boekje leuk vinden kunnen het vinden in mijn webwinkeltje

Er komen regelmatig nieuwigheden bij maar wil je op de hoogte blijven dan kan je je linksonderaan in de webwinkel aanmelden om vrijblijvend de nieuwsbrief te ontvangen.

Je kan ook nog altijd meedoen aan mijn give^-away om leuk servies te winnen,
er komen nog steeds aanmeldingen binnen, dat kan tot vrijdagavond.
Zaterdag maak ik de winnaar bekend :))
Veel succes iedereen.

Ik duik vandaag mijn hobbykamertje in, het weertje in de tuin is niet meer zo mooi als gisteren helaas,
maar de mooie stofjes roepen op me!
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

23 opmerkingen:

  1. Hey Sonja, eerst een dikke proficiat met je dieet,
    doe zo verder!! Met de vakantie en het soms goede leven, ben ik ook wat aangekomen ...
    Het wordt alvastweer leuk uitkijken naar je nieuwe ontwikkelingen.
    Nog een fijne dag,
    lieve groetjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja

    Wat goed van je dat je al zoveel bent afgevallen, knap hoor.
    Je notitieboekje is prachtig, heerlijk hé om met stofjes bezig te zijn in de buitenlucht.
    Succes met je winkeltje en de lijn.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw lieverd, het is ontzettend mooi geworden...zou bijna !! het boekje willen kopen in je winkeltje :-)
    liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,

    Je notitieboekje is ontzettend lief geworden.
    Zoveel mooier als het een stofje op zit...lekker zacht!

    lieve groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap van je dat je afvalt! Een echt dieet of gewoon gezond eten en opletten?
    Je notitieboekje is super geworden. Heel stijlvol! En wat een leuke kantjes en applicaties heb je.
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heb je toch allemaal weer leuke dingen.
    Notitie boekje is ook super mooi geworden.

    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja,
    Wat prachtig mooi allemaal weer...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Sonja,

    Wat een prestatie van harte proficiat!! En dan doet dat fietsen je extra goed!! Dus laat de bestellingen maar binnenstromen des te meer kan je gaan fietsen hahaha!!

    Succes met de verkoop want je boekje is weer helemaal super!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaar ben jij een winkeltje gestart.....jaja, we snappen het nu hoor...haha.
    Maar goed zeg, ga zo door en dat geldt ook voor je winkeltje, je maakt zulke mooie dingen,
    groetjes hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke proficiat Sonja met je dieet.
    Ik zou wel een voorbeeld aan je kunnen nemen, maar het lukt mij niet meer.Wat fijn dat je een eigen winkeltje hebt met van die leuke zelfgemaakte handwerkjes.
    Veel succes nog.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Coucou Sonja
    Pas trop présente avec les vacances et enfants
    Très joli cahier et tissu
    Bonne chance pour votre boutique magnifique
    Bises Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bewegen is goed voor je als je wilt afvallen, en knap van je Sonja, ik weet heel goed hoe het voelt, het stimuleert je om door te gaan.

    Ik heb al even in je webwinkel gekeken en het ziet er heel mooi en leuk uit bij je.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg leuk geworden het boekje!.. en je winkeltje is
    ook geweldig.

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief boekje en wat lief ook dat je de afbeelding gewoon met anderen deelt!! Het feit dat je al veel hebt moeten fietsen, is een goed teken voor je bestellingen (en meegenomen voor de kilo's, knap van je)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. als ik bij jou kijk ...... zie ik zowat groen van jaloezie ha ha wat maak je toch prachtige dingen

    enne wat knap zeg al 9 kilo kwijt.....en daat fietsen zo ver PETJE af

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig boekje en wat een leuke stof ga maar eens gauw kijken en wat goed van je kilos top hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind het wel een prestatie hoor Sonja en hier mag jij zeker super trots op zijn....Maar 26 kilometer fietsen is ook niet niks toch...
    Mooi vind ik die boekje en ook een prachtige stofje....ik kijk ook al geregeld in je webwinkel ,het ziet er echt mooi uit.
    Nog een fijne avond en een lieve groet.ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dat weer mooi gemaakt! Ik ben laatst ook bezig geweest met een notitieboekje te bekleden met stof...helaas komt de lijm er doorheen..Moet nog maar eens een poging wagen.

    En top dat je zo aan het afvallen bent! Goed bezig!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie spulletjes weer, je zou er hebberig van worden haha.
    Heb bewondering voor je dat je zo afgevallen bent, echt heel goed!!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig boekje....helemaal Sonja! kei goed van je dat je zo bent afgevallen! Ik weet hoe moeilijk het is! Ik was vorig jaar 10 kilo kwijt maar helaas zijn die er weer bij. Ik ben nou eenmaal dol op lekker eten en drinken..haha! Maar ik heb de draad weer opgepakt: ik ga weer naar mijn slankclub en ben weer goed aan het sporten!
    Fijn weekend, Sonja en veel liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat knap van je lieverd dat je al zoveel
    bent afgevallen, en die kilometertjes die
    je moet afleggen om iedereen snel zijn
    pakje te laten ontvangen helpen daar zeker
    aan mee, dat is mooi meegenomen toch.

    Wat een heerlijk romantisch notitieboekje
    heb je gemaakt, en de stofjes die je gebruikte
    zijn om te zoenen zo mooi, zo lieflijk.

    Wens je een fijn weekend, en denk dat ik
    wel weet waar jij te vinden bent,......
    juist ja.....in je prachtige alteliertje,
    GENIET!!!

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een mooie boekjes ! Ik heb er laatst zelf ook een gemaakt, beetje kaal nog maar met de print is moeilijk te combineren.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een topper van een notitieboekje! Ik heb ook een kijkje genomen in je webshop, die ziet er ook super uit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen