Pagina's

vrijdag 24 augustus 2012

Mijn winkeltje is open!


Na gisteravond nog heel laat bezig te zijn geweest aan de lay-out van de webwinkel en vanmorgen nog enkele spulletjes erbij gezet te hebben kan ik eindelijk van start.

Als jullie zin hebben kunnen jullie een kijkje komen nemen in mijn winkeltje

Hopelijk vinden jullie het leuk om er in rond te snuffelen en ik verneem ook heel graag wat jullie ervan vinden want het is toch best een beetje spannend allemaal.
Fijn weekend alvast iedereen,
liefs, Sonja


25 opmerkingen:

  1. Ha lieve Sonja,
    Ik ben de eerste is het niet!!!
    Hartelijk gefeliciteerd met je mooie winkeltje.
    Het ziet er super romantisch en overzichtelijk uit.
    Ik heb me meteen op je nieuwsbrief aangemeld.
    Dag lieverd en geniet van "je momentje".
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sonja,
    Gefeliciteerd met je winkeltje. Het ziet er mooi en duidelijk uit. Heel veel succes.
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je eigen webwinkel! Het ziet er allemaal heel mooi uit hoor, ook helemaal in jouw stijl!

    Ik wens je heel veel succes!!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je eigen web-winkeltje. Wat ziet het er allemaal leuk uit zeg. Heel veel succes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte proficiat, Sonja!
    Ik ga nu gaan kijken ...
    Nog een prettig weekend,
    lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte proficiat met je eigen winkeltje! Het ziet er geweldig uit!! Ik ga nog ff verder snuffelen!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja, van harte gefeliciteerd !!!! Het ziet er prachtig uit :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er schitterend uit,heel veel succes,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. van harte gefelies, ik ben eens even gaan kijken en je site met spulletjes ziet er geweldig uit
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, Sonja.Het ziet er heerlijk romantisch uit.Gefeliciteerd met je winkeltje.

    Liefs, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes met je mooie winkeltje!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben direct gaan kijken en moet zeggen het ziet er schitterend uit,
    leuk dat je de foto's mooi kunt vergroten zodat je duidelijk kunt zien hoe het product eruit ziet,
    ik wens je heeeeeeeel veel succes met je webwinkeltje.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve sonja,

    Van harte gefeliciteerd met je prachtige webshop!! Ik vind de webwinkel erg duidelijk en overzichtelijk!! Mijn complimenten hoor!! Ik hoop dat je mooie boetiekje goed gaat lopen!! Verder wens ik je een fijn weekend!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sonja. Wat een leuke webwinkel heb je en zulke mooie spulletjes. Hartelijk gefeliciteerd en veel geluk ermee.
    Lieve groetjes van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook via je blog wil ik je nog even feliciteren met het uitkomen van je droom! Je winkeltje ziet er prachtig uit en is gevuld met de mooiste spulletjes; heel veel succes.

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Sonja,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je webwinkel.
    Ik kom net thuis van een dagje uit, maar ik ga het in alle rust goed bekijken. Het kan niet anders dan mooi zijn.
    Heel veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er super mooi uit allemaal Sonja echt zoals jij bent met je prachtige mooie spullen gefeliciteerd en veel succes !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een goede start gemaakt hoor. Alles ziet er prima uit. Ik ben er zeker van dat je daar heel veel voldoening zult van krijgen.
    Nog een fijn weekend
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Sonja...♥
    Boohhh wat heb jij hard gewerkt zeg in de tussentijd dat ik weg was en die was SUPER (binnenkort op mijn post te lezen)..!!!.♥
    Ten eerste van Harte Gefeliciteerd met je eigen webwinkeltje ..wow Super!!...♥
    Ben al kijken geweest prachtig hoor ...♥
    Het zal voor voor jou nu wel heel drukke tijd worden ..;))Wens je dus HEEL VEEL SUCCES met je Lieve Winkeltje ..;))
    Ja dromen kunnen uitkomen...♥;))
    Het word dus genieten ..♥!!
    Heel veel Liefs en wens je een CREATIEF.♥ Weekend Liefs Gaby..xxx.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het klinkt alleen al leuk, ik ga zeker een kijkje nemen !

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja,
    Ik wens je ontzettend veel succes en nog veel meer plezier hiermee....
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb al heerlijk rondgesnuffeld in je
    prachtige webwinkeltje lieverd, ziet er
    allemaal heel erg mooi uit.

    Je zal nu zeker nog meer als anders te
    vinden zijn in je prachtige atelier om de
    voorraad op peil te houden.

    Heel veel succes gewenst,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi!

    Van harte met je winkeltje! Het ziet er gezellig uit. Veel succes.

    Carla & Irene.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb gisteren al even een berichtje in je gastenboek gezet, het ziet er goed uit, Sonja! Ik hoop voor je dat het een daverend succes gaat worden.

    Nog een fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd meisje met je prachtige winkeltje.
    ik heb er in gekeken en al dat moois wat je maakt gezien.
    het zal zeker een succes worden, want wie wil er nu niet zo,n mooi hebbedingetje van jou.
    fijne zondag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen