Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

Het geurt hier naar lavendel


Sinds gisteren zit onze vakantie er weer op,
manlief terug aan het werk en oh oh, wat is het raar om weer helemaal alleen thuis te zijn.
Tja, wat doe je dan, 
je hobbykamer induiken natuurlijk!
We bezochten onder onze vakantie een prachtige lavendeltuin dus word er van de borduurtjes die ik onder de vakantie maakte lavendelkussentjes en zakjes gemaakt.
 


We reden naar de mooie Moezelstreek naar het stadje Graach en onderweg heb ik de hele weg geborduurd.
Ik kocht bij mijn vriendin Laura
dit mooie kleine boekje waar prachtige patroontjes van engeltjes in staan.
Zo mooi voor op de slaapkamer en het ruikt hier overal zo heerlijk naar lavendel.


Gisteren werkte ik de borduurtjes af en het was zo zalig om weer een hele namiddag in mijn ateliertje te zitten,
heerlijk omringd door mijn spulletjes.

Ik had nog geen zin om te stoppen dus ging ik aan het stempelen,
mooie labeltjes voor aan een cadeautje of gewoon voor aan glaswerk met naaigerijtjes.

 



De voorraad is weer aangevuld.
En het begin weer gemaakt,
 vandaag ga ik verder mijn ateliertje in.

 
Nog een paar lavendelzakjes maken zodat het straks weer heerlijk ruikt naar lavendel, toch echt wel een zomers geurtje!
Ik wens jullie allemaal een heel fijne week verder,
liefs, Sonja


34 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit sonja ,heerlijk he die geur kan er niet genoeg van krijgen ...ook ben ik gek op kaneelgeur heerlijk in de oliebrander mmmmm zodra het herfst word dan komt die op tafel ben een herfstkind en ben dol op de herfst hahahaha ...wens je veel plezier en geniet maar lekker van je mooie spulletjes ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh Sonja wat prachtig allemaal
    En dan ook nog zo,n heerlijke geur door je hele huis
    Mijn huis staat weer bol van het schilderwerken zoals oude kisten,rieten mandjes,luikjes en kleine wandplankjes
    Gelukkig ruik je kalkverf amper Ha Ha Ha
    Wil nog van een grote pot augurken een koekpot maken maar heb daar amper tijd voor....leuke dingen stempelen erop maken enz enz
    Summer lilly zat gisteren weer onder de verf doordat ze steeds bij mij aan het "rommelen"was Hi Hi Hi
    En toch weer heerlijk alleen zijn...je hebt dan veel meer tijd voor je eigen dingen
    Groetjes en een fijne knutseldag gewenst Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm,... wat ruikt het hier lekker!! Weer wennen om geen vakantie meer te hebben,... Wij hebben nog 1 weekje,.. Manlief is bed maken voor de kleinkinderen en nog een zusje verhuizen en dan zit het er hier ook weer op,..
    Jammer eigenlijk,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom thuis weer!
    Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad!
    Je borduuursel ziet er prachtig uit met die mooie engeltjes.
    En wat zal dat lekker ruiken met lavendel.
    Je stempels zijn ook prachtig.
    Nou, zit je ook gelijk weer in het ritme. Geniet er maar weer van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer allemaal schitterend uit en wat zal het lekker geuren....!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lekker die lavendel hè Sonja, ik ben er ook gek op. Ja het is weer wennen als je alleen thuis bent maar je hebt je hobbits en dat is heerlijk. Je verveelt je nooit.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel romatisch uit.De geur is ook zo heerlijk.Als de zon er op schuint, op zo'n struik en je loopt er langs, komen er wolken geur op je af.Fijne week, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhhh, je labeltjes zien er fantastisch uit!
    Zo romantisch, ik ben er bij wijze van spreken
    verliefd op ...

    Lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat de vakantie alweer voorbij is maar gelukkig heb je er wel heerlijk van genoten. Afgelopen week heb ik hier ook lavendel uit de tuin geplukt, in de woonkamer ruikt het nu ook zo lekker! Mooie kaartjes heb je gemaakt!

    Ik wens je nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sonja,
    Wat heerlijk dat je weer zo lekker bezig bent. De lavendelzakjes zijn zo mooi en wat zullen ze heerlijk ruiken. De blauwe stof komt me zo bekend voor, maar is toch niet hetzelfde als een van de stofjes die ik op dit moment in een quilt aan het verwerken ben... Wel de kleur, die komt helemaal overeen... Je stempels vind ik ook geweldig. Wat een leuke kaartjes maak je daarmee...
    Ik wens je nog een heel fijne namiddag, vast en zeker in je atelier...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jee ook alweer terug van vakantie wat gaat het snel om he, maar jij hebt je heel verdienstelijk gemaakt !! Je hebt weer prachtigeeee creaties gemaakt heel erg mooi je geurzakjes ! Bij mij is er niet zoveel uit m'n handen gekomen in Italie, gewoon de tijd er niet voor, maar nu thuis wel weer lekker aan de freubel, komt binnenkort wel op m'n blog te staan

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is dat even toeval! Ik ben vorige week ook in een lavendeltuin geweest en heb er ook zakjes Lavendel gekocht en moet er alleen nog mee aan de slag, want zoiets liefs als jij daar hebt wil ik dus ook! Geniet van die heerlijke geur en die prachtige zakjes, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maak je toch schattige dingen!
    Ik kan bijna de lavendel hier ruiken, haha.
    Fijne middag en rest v/d dag,
    groetjes,
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat snoezig gemaakt allemaal zeg! Lavendel blijft toch altijd tot de verbeelding spreken! Fijn dat je na zo´n heerlijke vakantie toch ook weer kunt genieten van je huisje! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He Sonja, wat maak je toch mooie dingen zeg. wilde dat ik zo mooi kon borduren. Fijn dat je van je vakantie hebt genoten. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi die lavendelzakjes en 't geurt zo heerlijk!
    ik vind de labeltjes ook erg leuk..

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk lavendel......leuke zakjes hoor...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hé lieverd, wat heb je dat weer allemaal mooi gemaakt, je bent weer goed bezig geweest! Toch stiekem ook wel fijn om 't rijk weer voor jezelf te hebben hé, je kan heerlijk je gang gaan, en dat is je goed gelukt. Ook je gestempelde labels vind ik super, ik kom morgen kijken hoor. Gaan we eerst ontbijten :))
    liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn die zakjes romantisch met die borduurtjes.
    Ja Sonja, de vakantie zit er weer op, maar je kunt terug kijken op een geslaagde tijd.
    Kijk wat je eraan overhield.
    Geurige lavendel, ik ben der ook zo dol op.
    Liefs en handwerk ze.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige lavendelzakjes sonja en zo mooi met die borduurtjes er op.
    wat fijn dat jullie zo genoten hebben en waar je thuis mee bent gekomen.
    en lavendel hm,,,,,,,,,,,,,,daar ben ik aan verslaafd.
    fijne week meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooh, wat is dit weer leuk Sonja! Heel mooi gemaakt hoor en heerlijk al die lavendel zakjes! Ik heb dit boekje ook besteld lijkt me heel erg leuk al die engeltjes en zo heerlijk die kleine borduurtjes daar ben je niet zo heel lang mee bezig dus snel resultaat en daar hou ik nou ook zo van! Wij zijn ook bezig aan onze laatste vakantie week! Nog even genieten dus voordat alles straks weer "gewoon" is. Lieve groet, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt de smaak weer helemaal te pakken. Mooi en lief ziet het er uit. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhhhh lieve Sonja, wat een PRACHTIGE
    creaties heb je weer gemaakt.
    De labels zijn van grote schoonheid.

    En je lavendel zakjes en kussentjes,
    zo MOOI en lieflijk me de borduurtjes erop.
    Het zal zeker verrukkelijk geuren daar
    bij jullie in huis. Als ik niet zo ver
    van je vandaan woonde kwam ik heerlijk
    even de geuren bij je opvangen. Maar in
    gedachten ruik ik het al hoor, HEERLIJK!!!

    Best wel heel vreemd hé nu weer alleen thuis
    te zijn, maar vervelen doe jij je nooit.
    Gelukkig heb ik daar ook nooit last van.

    Heb genoten van je post lieverd,

    Liefs,
    Josephine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo lief om te zien die kleine borduurtjes van jou................gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je dat weer super mooi gemaakt!! En die labels i'am loving it!! Ik vind je blogpost weer helemaal te gek!! Nou dat je man weer op zijn werk is zullen er wel weer snel mooie creaties tevoorschijn komen denk ik!!

    Kijk weer uit naar je volgende post

    Veel liefs
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Lieve Sonja...♥
    Zo eindelijk kan ik weer je post lezen ...♥
    Ja de vacantie is snel om gegaan hé..!
    Nu heb je weer tijd voor ons.♥ hihi...Grapje...;)))
    En wat heb je weer een leuke post gemaakt met al je mooie lieve borduursels je kan het ook heel snel hé die kruissteekjes en dat in de auto word je dan niet slecht ...ik ben ook ff bezig maar laat het nog wel zien ...♥
    Lavendel ruikt heerlijk .♥ heb ze ook in mijn tuin staan kan je ze dan drogen heb ik nog nooit gedaan ..?
    Die labels zijn ook prachtig.♥ verkoop je die ook ..?
    Veel vraagjes hé hihi..;)
    Ik heb weer genoten van je mooie post en kijk weer met plezier uit naar de volgende mooie creaties..!!!;).♥
    Wens je nog een fijne zonnige week toe..;)
    Liefs Gaby...♥xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heerlijk lavenedel,mooi en ja angels,zijn ook zo lief,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er prachtig uit allemaal en ik kan de laveldel al ruiken....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gezellig dat je er weer bent!!
    Wat moesten we toch doen zonder onze hobby!
    Mooie lavendelzakjes heb je gemaakt!
    Met zulke fijne borduurseltjes!
    Mag ik ook graag doen, maar daar moet ik de rust weer voor vinden.
    Je labeltjes vind ik ook prachtig geworden!
    Nu maar lekker genieten van de lavendel geuren!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Op vakantie is mooi, maar thuis zijn ook! Zo herkenbaar...lekker je eigen spulletjes om je heen..
    Je lavendelzakjes en labels zijn erg leuk!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Borduren in de auto!!! kan jij dat???
    Wat een leuke borduurtjes staan er toch in dat boekje, ik moet hem ook maar eens op mijn verlangllijstje zetten.

    Wat heerlijk dat je nu weer aan het knutselen bent geslagen, je labels zijn zo leuk.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er weer super uit Sonja! Wat knap dat je kunt borduren in de auto! En je geurzakjes maak je met je eigen lavendel dus helemaal zelf, super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Sonja,

    Wat heerlijk! Ik ga denk ik binnenkort ook lavendelzakjes maken, voor in mijn kast en misschien ook voor in de woonkamer. Ik houd ook onwijs van de geur! Heb jij misschien tips voor welke stof je het best kan gebruiken? Of is eigenlijk alles wel goed?

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Sonja

    wat bent jij toch een bezig bijtje, nog maar pas terug uit vakantie en al zo druk bezig.

    Het blijft altijd leuk om hier even langs te komen.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen