Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

Heel vrolijk :)




 Wat ben ik blij met al die lieve reacties die jullie hebben nagelaten,
ik word er zelfs een beetje verlegen van.
Mijn mailbox stroomde over van de leuke berichtjes en daar wordt een mens heel vrolijk van :)
Ik wil jullie dan ook heel hartelijk bedanken voor al die mooie en lieve woorden van elk van jullie xxx


Het maakt een mens blij!
Net zoals van deze prachtige stofjes die ik kocht bij mijn vriendin Laura, 
ik bracht deze week een bezoekje aan haar prachtige woning en atelier,
oh oh, het was net een snoepwinkeltje voor mij.


Deze voormiddag ging ik al aan de slag met de schaar en nu duik ik lekker mijn atelier in om verder te werken met deze prachtige stofjes.
Ook de nieuwe collectie die ze binnekreeg lag helemaal in mijn straatje,
kijk toch eens hoe mooi deze bloemetjesstoffen passen bij de borduurwerkjes die ik maakte:
De stofjes vind je in Laura haar mooie webwinkel:


Wat gaat het leuk zijn om hier iets mee te gaan maken,
maar................ 
er wordt ook aan de webwinkel gewerkt hoor,
vanavond komt me nog iemand helpen met enkele grafische dingen op punt te stellen en hopelijk kan ik dan morgen online gaan met mijn kleine winkeltje,
want het is écht klein hoor dames,
het is een beginnetje en de bedoeling is om het met de tijd langzaam te vullen met spulletjes die ik met plezier maak.
Wilma die zelf zo een mooie quiltwebwinkel heeft zei me dat dit winkeltje mijn 'kindje' ging worden en ik denk dat ze helemaal gelijk heeft want de tijd en liefde die erin kruipt heeft voor mij toch ook een bijzondere waarde.
Ik hou jullie op de hoogte,
liefs,
Sonja
 

20 opmerkingen:

  1. Oh Sonja, wat een lieve stofjes. En wat heb je ( weer ) prachtig geborduurd. Vind dat zo knap:)
    En super leuk dat je je eigen webwinkeltje gaat beginnen. Ik hou het in de gaten hoor. Veel succes! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh Wat een leuke stofjes en weer zo mooi geborduurd echt ik vind het schitterend ben benieuwd wat je er van gaat maken

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wacht geduldig af ... en hopelijk wordt je webwinkeltje
    morgen geboren! Nog veel plezier ...
    Lieve groeten, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja

    Wat een prachtige stofjes, dat worden vast hele mooie creaties samen met de mooie borduurtjes.
    Geniet er vooral van lieve Sonja.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super je eigen webwinkel,je maakt zulke prachtige werkjes,ik weet zeker dat je succes zult hebben,de stofjes zijn heel mooi,ik wens je nog een fijne donderdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een lieve stofjes. Wens je veel succes met je webwinkeltje. Gaat best lukken toch?
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je veel succes maar dat komt vast goed met zulke mooie stofjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,
    Wat een prachtige stofjes! Heerlijk om met zoiets moois te werken!
    En ik lees dat je bezig bent met je eigen webwinkel! Wat geweldig!!! Ik wens je dan ook heeeeeel veel succes toe!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het zo mooi voor je, Sonja!
    En al die stofjes zijn prachtig. Daar gaan hele mooie dingen uit voortkomen.
    Ik wens je heel veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend allemaal...succes!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja, wat prachtige inspirerende stofjes, ik ben er heel zeker van dat je er weer prachtige dingen uit tovert.
    Heel veel succes met je winkeltje :)

    Lieve groetjes Mieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi lieve Sonja,

    Wat ben ik benieuwd morgen zeg!! Mag ik met de tijd een linkje van je webshop op mijn blog zetten? Ik wens je een spannende en mooie tijd toe!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Spannend! Wat ga je snel! Die stofjes zijn inderdaad geweldig, ik heb die rechtsboven, de blauwe ken ik niet! Veel succes morgen en ik ben reuze benieuwd, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jemineetje lieverd, dit zijn wel heel erg
    mooie stofjes zeg, ben heel benieuwd wat voor
    moois je daar van gaat maken.

    Ook ben ik heel nieuwsgierig naar je webwinkeltje
    natuurlijk. En al is nog klein zoals je schrijft,
    de snelheid waarmee jij al je prachtige werkjes maakt
    ben ik er van overtuigd dat je winkeltje snel vol
    zal zijn.

    Heel veel succes metal je ontwerpjes,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend en ik vind het super voor je deze (grote) stap. Ben echt reuze benieuwd wat je gaat maken van de stofjes. Ik zie er voor mij enkele bekende stofjes tussen zitten.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige stofjes....ik ben niet zo'n naaister maar ik ben wel gek op van die mooie stofjes. Al leg je ze maar op een stapeltje mooi neer....heerlijk om te zien!

    Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.

    Fijne weekend,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het super leuk voor je, Sonja! Zodra je winkeltje online is, ga ik kijken!
    prachtige stofjes trouwens!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The fabrics are beautiful!
    Who knows what beautiful things you know to create ...
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen