Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

Give-away in samenwerking met Serviesshop

Al een tijdje geleden zag ik dat ik meer dan 300 volgers had,
wauw, denk ik dan, wat een aantal al,
dat verdient een beloning want ik geniet steeds van jullie lieve woordjes die er achtergelaten worden op mijn blogposten.
Deze give-away is dan ook anders dan mijn vorige twee want ik mag hem organiseren in samenwerking met
Een prachtige webwinkel waar je een uitgebreide collectie servies kan vinden van verschillende mooie merken, zoals vtwonen, Stapelgoed, At home with Marieke en natuurlijke PIP servies.
Het mooie is dat ik een cadeaubon mag schenken ter waarde van maar liefst 45 euro!
Mooi hè!

 


Klik maar eens snel op het linkje als jullie de webwinkel intussen nog niet zouden kennen, je kijkt er je ogen uit want ze verkopen werkelijk waar het prachtigste servies!
Een collectie van heel erg mooie borden,
volgens mij echt voor elk wat wils hoor:
Alles staat ook mooi overzichtelijk op hun website.
Dit is mijn favoriet uit de collectie met borden


 Wat lijkt het me heerlijk om elke dag de keuze te hebben uit dit prachtige fleurige servies.
En dan voormiddag een heerlijk kopje koffie uit deze supergave koffiemokjes van Pip
Er staat een hele collectie met mokken op hun site dus keuze in overvloed.




En ik blijf maar rondkijken, wat zou ik kopen van 45 euro?
Even bij de afdeling kop en schotel langs,
oh oh, kijk toch aan, dat heerlijk zachtroze, ook al zo prachtig!




Ja, nu wordt het moeilijk hoor!
Want dan heb je ook nog een keer de heerlijke schalen en kommen en dan is dit toch mijn grote favoriet:

de leuke kommen van 'At home with Marieke'
Ik heb er al bijna spijt van dat ik zelf niet kan winnen,maar ga ze zeker bestellen voor mezelf.
En als je ook nog even door hun afdeling met accesoires wandelt dan weet je het helemaal niet meer want deze vind ik ook al zo leuk.

Hopelijk vinden jullie ook heel veel mooie spulletjes op de site van de Serviesshop en vinden jullie het leuk om aan deze give-away mee te doen.
Wat je moet doen is gewoon een reactie nalaten op deze blogpost,
dit kan tot 1 September, die dag maak ik de winnaar bekent.
Uiteraard moet je volger zijn van dit blog en ik vraag ook om onderstaande button  op je blog te zetten met een werkende link naar deze post!


Ik hoop dat jullie dit net als ik een heel leuke give-away vinden en wens jullie allemaal heel veel succes,
liefs, Sonja









64 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gave give away zeg. Oh ik zou ook niet meteen weten wat ik zou kopen hoor, ik vind alles zo leuk. En zo fijn voor je dat je al zoveel volgers hebt.Ik ga vanavond je give-away op mijn blog zetten, dat is nu op mijn werk een beetje onhandig Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Nu ik doe graag mee, ben druk aan het sparen voor een stapelgoed servies! Zal mijn vingers gekruist houden! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes zeg,je zou wel heel de dag theetjes willen drinken en dan steeds uit andere kopjes.En dan de bordjes ,mmm zo romantisch,ik snap dat dit jou favoriete winkeltje is hoor.
    Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja.. ♥
    wow kan ik dit nog ff lezen voor ik vertrek..ja heb de zenuwen hihi..;))
    En ik ken de serviezen ze zijn prachtig vooral dat rose oooohhhhh..♥
    Ik zal proberen de button met link op mijn blog te plaatsen hoop dat het lukt..;)!
    Natuurlijk doe ik mee met de GIVE AWAY voor de eerste keer..;)
    Wens jou Hele FIJNE ZONNIGE dagen toe Liefs Gaby..;) ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh, dit is echt gaaf!! Ja, ik ken de website...wil er eigenlijk niet komen hihi want er staat zoveel/te veel moois :)!!

    Van harte gefeliciteerd met 300 volgers, Sonja!! Natuurlijk doe ik mee met je give away, ik zal meteen een link op mijn blog plaatsen. Nu flink duimen.... :)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje Sonja wat een mooi give away....ik wil heel graag mee doen...Ik vind de give away ook zo in de style van jou blog passen...geen geslijm hoor...maar dat vind ik gewoon...
    En wat een mooi servies hebben ze daar...pfffff....
    ik wens je heel veel plezier met je give away ...
    een fijne dag
    Groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo sonja tja gewoon prachtig,he! ik zit hier al weg te dromen over het gebruik van dit leuk serviesje in alle 4 seizoenen;-) en dan zwijg ik nog van al het andere moois dat ik zag! vele groetjes x sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Jaa die site is helemaal het einde, je kijkt elke keer je ogen uit. Daarom zou k heel erg graag een gokje willen wagen voor de give away.. Servies kan je nooit genoeg van hebben toch?
    Fijne dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. VAN HARTE sonja met je meer dan 300 volgers.
    Ik vind het een super give-away, maar ik heb je
    mooie lavendelzakje gewonnen en gun het iemand
    anders... maar ik zet wel een linkje op mn blog.

    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, dear Sonja ...
    I participate willingly to your give-away!
    The gift is beautiful!
    I hope ... in luck!
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk he om zo veel volgers te hebben die zoveel lieve en leuke berichtjes achterlaten.
    Ik vindt het steeds weer zo bemoedigend al die mooie woorden.
    En wat een geweldige Give away. ik doe graag mee.
    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Sonja wat leuk en natuurlijk doe ik graag mee. Ik ken de website al en ze hebben zulke leuke spullen dus duimen voor mijzelf ;-)Ik plaats een link op mijn blog en natuurlijk van harte met je volgers,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie give away!
    Natuurlijk doe ik graag mee! Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ow wat een leuke give away, heb zelf ook een paar kommen van het Marieke servies en vind ze helemaal te gek....alhowel,dat zachtrose is ook top!! Wil hier dan ook graag aan mee doen en zet je link op mijn blog ;P
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik waag ook een gokje. Ben dol op mooi servies.
    veel succes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha, ik doe graag mee! Prachtige serviezen,het zal moeilijk zijn wat te kiezen!
    Ik maak een link!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefelies met je ruim 300 volgers ik ben net de als nieuw binnen gekomen :-). Heb een link op mijn site geplaatst naar deze allergave give away! Ben even wezen neuzen maar er is zoveel keus, maaaarrrrr we hebben nog even de tijd om in gedachte de bon te gaan besteden, en zo niet dan zelf een x bestellen.
    lieve groet Jenneke
    mocht je interesse hebben in een give away bij me, kom gezellig ook aan zou ik zeggen loopt tot en met 20 augustus en je kunt een digitaal bewerkte creatie winnen! Meer daarover op mijn site:-)
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je 300 volgers en wat een mooie give away ik ben wel pas volger maar zou graag meedoen wat een moois allemaal ik ga meteen de link plaatsen heel veel succes met alles

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat hé, ik doe natuurlijk graag mee hoor.
    Een link staat al op mijn blog.
    Liefs liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, dat is een hele leuke shop. Ik kijk er af en toe wel eens en zit me dan helemaal te verlekkeren.
    Gefeliciteerd met je 300 volgers!
    En ik doe graag mee, je link komt op mijn blog.
    Geniet van het mooie weer!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk! Al 300 vlogers! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Willemijn dB

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw...dat is idd erg mooi! En datje dat zomaar weg mag geven! Ben je hun beste klant ofzo???

    Jammer dat ik niet mee mag doen, want ik volg niemand. Dat zou onmogelijk worden met zoveel blogs die ik lees! Ik ga eens kijken wat ze zoal hebben!

    Fijne dag.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi lieve Sonja,
    Wat een heerlijke give-away en wat een mooie foto's heb je er bij gemaakt.
    Natuurlijk volg ik je, je maakt zulke mooie hebbedingetjes.
    Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sonja,
    Proficiat met je blog en je 300 volgers.
    Graag doe ik mee met de give away

    Suc6 verder met je site.

    Gr.ton moest

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind hem heel leuk !!!...doe graag mee hoor...linken doe ik later even ...want zit nu buiten met de apple van mijn hemmes...dus komt goed wat een heerlijk weer hebben we he??..liefs geniet groetjes van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Sonja,
    Gefeliciteerd met je 300 volgers.
    Leuk hoor.
    Ik wil graag aan de give away meedoen.
    Ik ben erg serviezen gek.
    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow Sonja, meer dan 300 volgers!!! En een Super give-away!
    Succes en groeten,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wouw Sonja wat ontzettend leuk dat je een cadeaubon weg mag geven. Natuurlijk doe ik heel graag mee, 1 september wordt mijn dochter 21 jaar dus mocht ik de bon winnen dan laat ik haar iets moois voor haar huisje uitzoeken.
    Ik zal meteen een link plaatsen.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwwww lieverd, wat een heerlijke Give-away,
    krijg er gelijk een heel hoog hebberigheids
    gevoel van, hihihi. Mooie spulletjes allemaal,
    jammieeeeeeeeeee.....

    Doe heel graag mee hoor en heb het linkje
    al op mijn blog geplaatst.

    Geniet volop van de prachtige zomer,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd al 300 volgers. En wat een superleuke give away. Ik wil heel graag een kansje wagen en doe dan ook graag mee. Het ga je linkje meteen plaatsen op mijn blog.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooooooh Sonja.. 300 volgers!! Gefeliciteerd! En wat een mooie give-away Ik doen mee :) Fijn weekend toegewenst. Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat super leuk is deze Give-away Sonja en wat leuk dat je dit zo maar mag verloten...van harte gefeliciteerd met je meer dan driehonderd volgers...Ik doe héél graag mee en zet wel een link op mijn site....ik wens je nog een hele fijne weekend met vele zonnige dagen.........Liefs ELLY.
    P.S.ik ga duimen hoor !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Sonja, een DIKKE PROFICIAT met de 300 volgers!!
    Zo zie je maar dat je blog veel aandacht krijgt hé!!
    Ik doe heel graag mee met de Give-away, wie weet win ik de bon wel en ben ik een serviesje rijker!
    Veel liefs Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het ziet er allemaal heel lief en schattige uit.
    Gefeliciteerd met je 300 volgers. Je blog is
    ook gezellig en prachtig. Heel fijn. Liefs, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi lieve Sonja,

    Jeetje wat een klus zeg om de give away button op mijn site te zetten zeg!! hihih, vast voor ieder een fluitje van een cent maar als je helemaal geen verstand hebt van dit soort dingen is het best lastig hoor!! Wat een gave give away zeg!! Jeetje en een mooie site met al die serviezen!! nou ik ben wel toe aan een paar bordjes van al die mooie serviezen van wat ik heb gezien!! Ik had je natuurlijk al gefeliciteerd met je behaalde volgers, natuurlijk ga je voor de volgende 300!! Maar die heb je snel hoor als je zo door gaat!!

    Lieve groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoihoi,,

    Wat een leuke give away!
    En wat een prachtige serviezen!
    Ik doe zeker mee! (:

    Kben jou ook gelijk gaan volgen, en ik plaats een link op mijn blog! (:

    Groetenz Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Sonja,wat een prachtige give away,ik doe graag mee hoor,ga nu meteen de button plaatsen,wat een mooie spullen!Ik ga heel hard duimen...;)zonnige groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een geweldige give away! Voel mij net een kind in een snoepwinkel als ik rondkijk in deze prachtige webwinkel... ik ga een linkje plaatsen en dan duimen ;))

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Sonja,gefeliciteerd met meer dan 300 volgers!!
    Ook ik doe natuurlijk graag mee aan je mooie give away!
    ik ga even een linkje plaatsen!
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo, dat is inderdaad veel, 300 volgers!
    Ik dacht dat ik al een volger van je was, want ik lees/volg al heel lang je blog. Maar wat blijkt?! Ik stond helemaal niet in je volgerslijst!! Dat heb ik gauw verholpen en nu sta ik er wel in. Want, graag, doe ik mee met je give-away.
    Ik ben dól op servies, dus....wie weet?!
    Ik plaats een linkje op m'n blog voor de promotie.
    Fijn weekend!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Sonja,

    Wat een super leuke give-away! Ik kwam via via op je blog (er wordt flink reclame voor je gemaakt hé!) en zou graag mee willen doen. 300 volgers is veel zeg wauw! Ik ben pas net begonnen dus heb er niet zoveel.
    Ik houd ook een give-away, misschien vind je het wat!

    Geniet nog van het lekkere weer!
    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd!!! 300 volgers wat veel en ondertussen zijn er al weer een hoop bij gekomen.
    Ik doe natuurlijk graag mee.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw! Wat een supermooie give-away! Ik waag graag een kansje...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wowwww Sonja, wel wat laat (door onmstandigheden) fijn dat je er nog even op wees in je volgende GEWELDIGE post;-) Wat super leuke give away zeg, zie het al helemaal staan,hihi. Maar wat moeilijk om een keuze te maken met al dat moois. Heel erg bedankt en natuurlijk ga ik de button even op mijn blog zetten;-)

    Liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Sonja,
    vanmorgen je blog eens bij gelezen, tsja, dat krijg je in vakantie tijd,
    Mar wat een super leuke give away, ik doe mee hoor.
    Enne, zoveel volgers, tsja, dik verdient hoor,
    Liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Sonja...

    Wat goed zeg, 300 volgers...gefeliciteerd...en wat een leuke give away, je word er gewoon hebberig van hahah....
    Ik doe natuurlijk ook mee...wie weet is het my lucky day op de 1ste van september hihi...

    Succes met lootje trekken ....xx

    Liefs Caab

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Sonja
    Gefeliciteerd met je 300 bloggers, ik volg je blog ook al een poosje en vindt hem zeer inspirerend, en wat een leuke give-away, ik doe dan ook graag mee.
    Veel succes verder, Hermien.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met je 300, inmiddels 329, volgers!

    Wauw, ik vind dit zeker ook een leuke give-away !
    Wat een keuze zeg, ik vind het servies van Stapelgoed ook zo mooi. Maar die mokken van PIP zijn ook geweldig. Eigenlijk is alles leuk.

    Ik doe heel graag mee met deze give-away, ik plaats een link op mijn blog en duimen maar !

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuke give away, zeg maar super!
    Ik heb net even gekeken daar op de site, oohhh smullen.
    Gauw een linkje plaatsen en dan maar duimen.
    Ik doe mee.
    En jij dan driehonderd volgers, een eigen bedrijf.
    Ik zou zeggen, zet hem op!
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve Sonja. Je gaat een webwinkeltje openen, wat leuk. Ben heel erg benieuwd. En je hebt een give away, daar wil ik graag aan mee doen. Ik zal de link op mijn blog zetten. Die pip mokken en bordjes heb ik ook, ik ben er zo gek op. Ik ga ze toch ook eens op de foto zetten.
    Voorlopig heb ik weer massa'sfoto,s van onze cruise. Vandaag ga ik weer bloggen. Eerst maar even op visite gaan hier en daar,
    Lieve groet van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauw wat een bijzondere give away. Ik ga graag een gokje wagen en zal je linkje op mijn site zetten

    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh wat heerlijk om zo in serviezen te mogen zoeken.....blijft toch altijd een zwak. Mooie bordjes, mooie kopjes.....

    Ik ben volger geworden want dat was ik nog niet officieel. Ik ben namelijk ook erg benieuwd naar je webwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Je bent mijn eerste blogger die ik ga volgen, het is nog helemaal nieuw voor me, maar ik vind het nu al leuk!!
    En.........AT HOME WITH MARIEKE !! I love it!
    Ik heb nog veeeel wensen voor dit gezellige servies, dus wil die bon best graag winnen.....
    Heel veel succes en plezier met jouw leuke blog en tot snel,
    Groetjes van Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi,

    Ik doe graag mee met de Give Away. Ik ben volger en heb een link geplaatst op mijn blog.
    Groetjes, Milou.
    boterbloembrocante.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Sonja,

    Wat een leuke actie en een mooi blog. Ik heb het vandaag pas ontdekt, maar doe graag mee aan de actie. Ik heb het op mijn blog vermeld. Mijn vorige blogje ging toevallig over de serviesshop.com, waar ik een hoop Stapelgoed heb besteld (en supersnel gekregen). Maar er staat nog zoveel meer op hun site... zo vind ik het grijze servies van Marieke at Home ook erg mooi. Succes met de actie en met je blog.

    Groetjes,
    Esther (vankoos.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik wandel van de ene verrassing in de andere vanavond. Dit is erg leuk. Gefeliciteerd met je mooie blog en winkel én volgers.
    Ik heb al 3 kommetjes van dit leuke servies, maar er kunnen er nog altijd bij ;-)
    Er staat ook een mooie link op m'n blog, dus nu duimen maar.
    Nog véél succes.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ja, daar hebben ze ongeloofelijk mooie spulletjes. Ik doe dan ook graag mee. Maar... ik heb zelf geen blog. Kan ik dan wel meedoen? Ik kan immers geen linkje plaatsen. En FB heb ik ook al niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Dit is een leuke give away ik wil graag meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Dat ik deze super give-away heb gemist.....ik wil heel graag een kansje maken! Ik zet natuurlijk een linkje op mijn blog!
    liefs weer van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Trouw volg ik jou blog en geniet er met volle teugen van.
    Het servies is geweldig,ik wil dan ook graag meedenoen met de give-away.
    Met vriendelijke groeten, Hermien.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. hoi,

    via via kom ik op je blog, wat leuk hier en wat een leuke give-away!!!
    Ik wil wel een gokje wagen, op het nippertje dan....
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hallo,

    ik kom graag eens bij je langs buurten,gezellig.
    Kan ik even lekker snuffelen.
    Graag wil ik meedoen aan de give away.
    Heb zelf geen blog.
    Groetjes
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ook ik doe heel graag mee met de give away. Met mijn mokkenverslaving moet ik hoog nodig weer wat nieuws hebben (dat is het voordeel als er af en toe een mok kapot valt, dan móet je natuurlijk weer een nieuwe). Ik heb al enkele hele mooie gezien!!. Natuurlijk volg ik je, maar heb zelf geen blog. Gr. Cilia => cieltje1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ohhhhhh boy oh boy,net met de hakken over de sloot kan ik me nog nét aanmelden om mee te doen met deze prachtige give-away (en meteen volgster te worden)..
    Ik plaats direct een linkje op mijn blog..
    Lieve groet en veel succes morgen met de trekking..Chris

    BeantwoordenVerwijderen