Pagina's

vrijdag 10 augustus 2012

Fotowerdstrijd Alles brocante en lavendelzakje

Gisteren maakte ik een heel deel kleine lavendelzakjes met deze mooie oude print erop.
Ik weet helaas niet meer waar de print vandaan komt maar ik vermoed van 
de mooie site van Karin van The Graffics Fairy

Met deze foto neem ik deel aan de wedstrijd van Alles brocante
omdat ik een beetje laat ben met inzenden, 
de wedstrijd loopt nog maar vijf dagen kan ik alle stemmen gebruiken
Als jullie zo lief zouden willen zijn:
wil je dan aub even op mijn foto stemmen,
hier is de link

Als je gestemd hebt, laat het dan even hierbeneden in een berichtje weten,
onder de mensen die op mij stemden ga ik dit lavendelzakje verloten.
Dankjewel lieverds,
ik wens iedereen alvast een heel mooi weekend toe
liefs, Sonja

30 opmerkingen:

  1. Tuurlijk stem ik voor meid! Vind het trouwens een geweldig mooi zakje!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey lief vriendinnetje, ik stem op jou en je mooie lavendelzakje, maar je weet, ik wil niet op facebook, en zag dat het op die manier alleen gaat, dus helaas, liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gestemd voor je prachtige lavendelzakje hoor!
    Tjonge, wat een beauty...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij een prachtige creaties ben pas begonnen en gestopt met kaarten maken ik vind dit zo leuk echt weer ouderwets kruissteekjes maken ik ben gelijk volger geworden en ik kom vaak bij je kijken

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefste Sonja,

    Mijn stem heb je dubbel en dik verdiend.
    Ik heb zelfs speciaal een face book account aangemaakt!
    Een super mooi zakje en hopelijk ben je bij de eerste 3!

    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi lavendelzakje Sonja!
    Ik heb op je gestemd hoor!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtig zakje en de combinatie met het kant is heel mooi.
    Ik wilde op je stemmen, maar het is faceboek en ik ben geen lid van facebook. Maar ik had het graag gedaan.
    Geniet van het mooie weer dat we weer hebben.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb gestemd hoor! Het 't is een heel mooi zakje,
    dus verdient, groetjes
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liefste Sonja,
    Ik heb een linkje gezet op mijn blog,
    hoe meer blogvriendinnen dit zien,
    hoe meer er kan gestemd worden!

    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weet dat ik graag op je had gestemd, maar helaas ook ik ben geen Facebook-lid.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gestemd Sonja
    Dat kan ik toch niet laten want zo een mooi geurzakje verdient het om te winnen.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sonja

    Ik heb op jou gestemd...veel succes ermee!!

    Lieve groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is prachtig sonja super gemaakt en natuurlijk stem ik op je ....wens je heel veel geluk ermee ...een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldschoon Sonja! Succes met de challenge (enne, je hebt mijn stem hoor ;-) Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gatsie, gaat via Facebook en daar zit ik helaas niet bij, bij die club... Sorry sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie foto...mijn stem heb je hoor....nu maar duimen he..

    Prettig weekend,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sonja,

    Natuurlijk wil ik op je stemmen, maar ik heb geen facebook account. Verder wens ik je wel succes met je wedstrijd!! Zou erg leuk zijn als je wint!!
    Succes met je wedstrijd!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sorry, ik had graag gestemd op je mooie foto maar ik heb geen face book.
    Ik zal morgen mijn dochter vragen of ze voor me wil stemmen.
    Succes en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sonja,
    Ik heb gestemd hoor, jammer dat het maar 1 keer kon, anders had ik het vaker gedaan...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OK ik heb op je gestemd hoor vind het een erg mooi geurzakje Wat zal 't lekker ruiken bij jou in de kast.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja,
    Wat heb je dat leuk gedaan.Een prachtig geurzakje heb je gemaakt;ik ben er helemaal weg van. Ik ben gek op lavendel. Ik heb geprobeerd op je te stemmen maar het lukte me niet omdat ik geen facebookaccount heb. Ik snap er niets van maar ga het zo dadelijk nog eens proberen. Misschien kan mijn zoon me helpen.Ik hoop dat je wint!!
    Heb je het plaatje van die lavendelafdruk misschien nog voor mij.Het liefst gespiegeld want ook dat lukt mij niet met mijn computer. Ik ben helaas niet zo'n digibeet al lukt het mij steeds beter.
    Veel liefs van Monique leonhart

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sonja, natuurlijk heb ik gestemd op dat mooie lavendelgeurzakje, ik vind dat je prachtige dingen maakt, brocante en spulletjes van vroeger zijn ook helemaal mijn ding!!
    Groetjes Karin Vink-Tolsma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sonja,ik had graag op je gestemd maar ging alleen via facebook en daar ben ik geen lid van.Ik heb genoten van je borduurseltjes in de post hiervoor,wat maak je het toch mooi en gezellig allemaal,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Sonja...♥.
    Helaas kan ik niet op je stemmen hoe graag ik het ook wil ..want ik zit helemaal niet op Facebook..snif.♥.
    ;(
    Ik hoop dat de winnaar dubbel geniet van je mooie geurzakje ..;))
    Ohh die geurtjes ik hou er zo van...♥.
    Ik wens je een mooie Zonige Zondag Liefs en Geniet Gaby..xxx

    P.S zo druk hier dat ik niet toe kom om een post te plaatsen je begrijpt 't wel ..misschien van de week!..;(.♥.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahah je wilt wel heel graag winnen,ik zal voor je duimen,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er erg lief uit!!,
    Fijne middag, groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superrrrrrr mooi zakje staat gaaf met die jurk en dat kraagje , zou hier ook prachtig staan ! Ook ik kan helaas niet stemmen zit niet op facebook !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb op je gestemd hoor, vond het een mooi plaatje zo samen met dat witte op dat kleerhangertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig brocante plaatje, zeker een stem waard, dus dat heb ik inmiddels gedaan! Succes en ik hoop dat je gaat winnen...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk Sonja, spannend. Succes ermee
    Lieve groet, Corien

    BeantwoordenVerwijderen