Pagina's

zondag 26 augustus 2012

Cadeaubonnen




Wat kreeg ik ongelooflijk veel lieve reacties op de opening van mijn winkeltje,
dankjewel lieve dames voor het langskomen en jullie supermooie krabbeltjes in mijn gastenboek.
Ik knijp mezelf nog steeds in mijn arm dat ik nu écht van start ben gegaan.
De eerst pakjes liggen klaar om morgen verzonden te worden, 
wat is dit leuk om te doen.

Vanmorgen was ik al vroeg uit de veren want mijn winkeltje laat me niet los hoor.
Ik kreeg een paar keer de vraag of ik ook cadeaubonnen verkocht en dus lekker in mijn bedje gisteravond zitten denken hoe ik dit zou aanpakken en het is gelukt!!!!
 
 
 
Hopelijk vinden jullie ze ook mooi geworden want zelf ben ik best tevreden,
ik vind ze helemaal passen bij het sfeertje in mijn winkeltje en administratief is ook alles in orde, poeh, dat is me ook wat zeg!
Elke bon bevat een kortingscode en die kan je dan bij je bestelling als opmerking toevoegen zodat het bedrag wat aan die code gekoppeld is van je totaalbedrag wordt afgetrokken.
Alle uitleg vind je in mijn winkeltje bij de rubriek
 

Op de binnenzijde heb ik een blanco stukje voorzien waar je nog een persoonlijke boodschap op kan schrijven.
Ze worden dichtgebonden met een mooi kreukellintje en nu hoop ik maar dat degene die ze gaan krijgen dit een heel leuk cadeautje zullen vinden.
Nu ga ik even genieten van mijn zondagmiddag,
hier regent het, misschien dadelijk toch nog maar even mijn atelier in.
Lieve groetjes,
Sonja
 
 
 

21 opmerkingen:

  1. Hele mooie cadeaubon Sonja. Eenvoudig maar ook heel sierlijk!
    Hier viel het ook met bakken uit de luch maar op dit moment schijnt een waterig zonnetje.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie cadeaubonnen zeg, die zijn echt leuk om te krijgen ! Als ze daar niet blij mee zijn ...

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke bon om cadeau te krijgen, het is gewoon een plaatje om te zien. Super gelukt weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zeer leuk idee, Sonja!
    In jouw atelier is er altijd wel iets dat
    in de smaak zal vallen.
    Geniet nog van je namiddag,
    vele lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee en wat fijn dat je al je eerste klantjes binnen hebt en zulke leuke dingen hebt verkocht! Goed idee die bon, vooral voor mijn Belgische vriendinnen!
    Fijne dag en geniet van je hobby, die nu een extra tintje heeft gekregen!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en spannend allemaal, Sonja.De bonnen zijn mooi geworden.
    Geniet van je waargemaakt droom,

    liefs, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb heb natuurlijk even in je webwinkel gekeken Sonja,wat leuk geworden !!
    Mooie spullen maak je hoor.
    Succes met alle moois wat je nog gaat maken.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt,altijd leuk om zo`n bon weg te geven of te krijgen,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou lieve Sonja,

    Het is je van harte gegunt!! Succes met al je bestellingen en de kadobonnen zijn super!! Je ster is reizende.

    Fijne zondag

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Sonja, je had ze niet mooier kunnen maken.
    Wat een professioneel uit ziende cadeau bonnen.
    Dat heb je echt heel erg knap gemaakt.
    Super dat je winkeltje lekker loopt, nu al!!!
    Je hebt dit echt verdiend hoor, en nog veel succes de kom ende weken om alles goed opgestart te krijgen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi sonja !!!!Is ook mooi om een bon te geven ik doe het wel vaak en het is altijd een groot succes...ik heb al even in je webwinkel geken en het ziet er heel mooi uit hoor !!!
    Leuk dat je al bestellingen binnen hebt en ik hoop voor jou dat er nog vele volgen....Gefeliciteerd met je winkel....
    Lieve groet..ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk, je gaat meteen professioneel :)! Een goed idee hoor, zo kan de ontvanger naar eigen smaak een keuze maken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die cadeaubon is op zichzelf al een cadeautje zooo mooi!
    Jij pakt het allemaal super goed aan met je mooie winkeltje!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja

    Wat ziet het er allemaal mooi uit, die cadeaubon en je webwinkel. Fijn dat je droom is uitgekomen, geniet ervan.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel mooi uit!
    Heel veel succes met je winkeltje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Meid meid je bent er maar druk mee , maar wat een goed idee zo'n bon , ziet er prachtigggg uit !

    Het zal zeker een succes worden

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er super uit, Sonja.....de bon is al een kadootje op zich! Ik ben blij voor je dat je winkeltje al lekker loopt! Succes!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Sonja...♥
    Meid je pakt ook alles aan hé ...♥;))
    Waar haal je de energie toch vandaan hihi..;)
    En de cadeau bonnen zijn supermooi..!
    Ik kan nog géén post plaatsen pc heeft kuren ooo..;(
    Maar het komt wel goed ..;)))
    nog fijne ZONNIGE week in je SUPER leuk winkeltje...♥
    Liefs Gaby..xxx.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee; zo kan iedereen iets uitzoeken naar haar eigen keus!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een goed idee van jou en het ziet er heel professioneel uit Sonja.
    je winkeltje is een plaatje en daar kan je trots op zijn.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen