Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

Where bloggers create party 2012






FOR A FUNNY TRANSLATING  USE THE GOOGLE TRANSLATER IN THE SIDE BAR

Eindelijk is DE dag aangebroken dat we kunnen feesten!
Want een feestje is het zeker: de jaarlijkse "where bloggers create party" die georganiseerd wordt door de getalenteerde Karen Valentine van het prachtige blog "My Desert Cottage"



Ze geeft ons een rondleiding door tientallen hobbykamers van creatieve bloggers.
Het is heel leuk om het lijstje te bekijken want het varieert echt van kleine hoekjes in huis tot volledige verdiepingen die zijn ingepalmd voor het beoefenen van diverse hobby's.



Zelf doe ik voor de tweede keer hier aan mee,
vorig jaar was mijn kamertje nog maar net klaar en nog een beetje kaal.
Intussen zijn er veel werkjes bijgekomen en misschien kom ik nog wel op een punt dat dit zolderkamertje te klein gaat worden :)


Gaan jullie gezellig even meekijken op mijn zolderkamertje:
Atelier Sezoentje
" Neem je tijd " want het wordt een lange post :)



Kom rustig binnen, zet je gemakkelijk in de comfortabele stoel, voetjes op het bankje,
lust je graag koffie of thee?
Er is zelfs keuze in gebak in mijn kamertje,
zoet of hartig, met een mokka of een fruitsmaakje,
kies maar!
Oude borduurwerk van jaren geleden, een patroontje uit een oude Ariadne uit de gouden jaren dat dit nog een heel mooi handwerkblad was.
En onderstaande taart bevat maar liefst honderden koffieboontjes die achteraf geschilderd werden zodat ze altijd bewaard kan blijven.


Dit kamertje is mijn eigen hemeltje op aarde,
hier trek ik me terug in mijn eigen wereldje en verlies hier werkelijk de tijd uit het oog.
Eén keer bezig met het maken van een nieuwe creatie vergeet ik de hele wereld om me heen.


Eén van mijn grootste hobby' s is toch wel het borduren in kruissteek.
Door de jaren heen maakte ik talloze werkjes, groot en klein en ben er nog steeds mee bezig,
het is voor mij als een soort virus,
er gaat geen dag voorbij zonder een steekje te zetten!


Achter de deur heb ik dan ook een hoekje waar ik veel van deze werkjes verzamel.
Tegen de deur zien jullie een groot borduurproject waar nog veel steekjes aan gezet moeten worden.
Deze afghan is een project waar ik al menig jaar aan bezig ben maar ik neem hem zo af en toe vast om nog eens aan te werken.
Toch hangt hij hier soms ook maandenlang onaangeroerd;
alleen al fantaseren hoe hij zal zijn als hij af is maakt me gelukkig.
Om hem mooi af te kunnen werken wil ik in de toekomst leren quilten,
nog al een hobby erbij!
In de kast ernaast verzamel ik alvast kleine lapjes die ooit een mooie lappendeken moeten vormen en zo de achterkant van de afghan kunnen worden.

 Naast de lapjeskast een hoekje met verzamelde werkjes.

Werkjes van mezelf maar ook dierbare spulletjes , ooit gekregen van lieve vriendinnen.






 Als je verderkijkt dan zie je aan het raam dat ik vlak onder de zolder zit, vroeger was dit een echt opslagplaatsje maar ik ben zo blij dat ik hiervan mijn eigen plekje heb kunnen maken.
Zelfs van het mooie uitzicht op dit Belgische platteland kan ik genieten.

Onder de schuine wanden verzamel ik koffers en dozen om alle stofjes, kantjes, bandjes en lintjes te bewaren.
Op de kleine paspop die hier net onderin kan staan hangt mijn eigen doopkleedje.
Hierin ben ik niet alleen zelf gedoopt maar ook nog mijn vader en zijn broers en zusje.
Een heel dierbaar kleedje dus wat op dit kamertje een speciaal plekje kreeg.

En meneer konijn (hij schrijft zich Tilda ) kijkt toe op mijn werktafel.
Aan één kant van de tafel staat de naaimachine maar deze hoek gebruik ik voornamelijk voor het knutselen met papier.
De vakkenbakjes houden allerlei kleinigheden verborgen die anders nogal een rommelige indruk maken.

 
En jullie hebben vast al gezien dat ik steeds naar opbergmogelijkheden zoek zonder gebruik te maken van plastiek materialen en doosjes.
Ik hou meer van de vintagestijl waar ik door de jaren helemaal verknocht aan ben geraakt.
 Deze tray op mijn werkplekje is een ideaal opbergmateriaal voor lintjes en kantjes die ik gebruik bij het maken van mijn kaartjes.




 Ook een mooi speldenkussentje en kantjes horen erbij voor de kleine projectjes waar hier aan tafel vaak aan gewerkt wordt.
 De kast die naast me staat bevat alles wat ik nodig heb om te scrappen, want ook dat doe ik heel erg graag.
Ik maak heel veel kaartjes maar voornamelijk in mijn geliefde vintagestijl.



De opbergpotjes werden gemaakt naar een ideetje uit het prachtige nieuwe boek van mijn lieve vriendin Marijke van Ooijen.
Ook zij doet mee met deze blogparty dus je kan ook gezellig een kijkje in haar prachtige beren en poppen atelier gaan nemen,
je gaat niet weten wat je ziet!


 Wat verderop in mijn kamertje vind je  nog een mooi hoekje met oud linnengoed, een doopkleedje van een nichtje van me in echte Belgische Mechelse kant.
Ik kan genieten alleen al van hier naar te mogen kijken.
Dit zijn voor mij echte schatten die in mijn ateliertje hun plekje gevonden hebben.


Tegen de rechter wand staat mijn grote buffetkast.
Een ideale kast om alle prulletjes op te bergen op projectjes waar ik nog aan bezig ben.
Bergruimte heb je immers nooit voldoende en de bovenkant gebruik ik om mijn verzameling aan naaigerijtjes en borduurtjes op uit te stallen.

Ik vind het heerlijk om mooie hoekjes te vormen met oude en nieuwe spulletjes en verhuis die ook regelmatig van hier naar de woonkamer.
Soms voelt het een beetje als winkel in eigen huis als je iets zoekt om een leuk hoekje aan te kleden.






En dachten jullie dat we helemaal rond waren in mijn kamertje, neen hoor, aan de ander kant van de deur vind je nog een hoekje met linnengoed.

 In de oude koffer zitten de mooiste lapjes van de kringloop waar ik ooit nog geurzakjes ofzo van zou willen maken.
Ook het oude trouwkleed komt vandaar.
Ik kocht dit ooit vanwege het prachtige kant maar kan het nog steeds niet over mijn hart krijgen om er de schaar in te zetten.


En net voor je buitengaat staat er nog de boekenkast, gevuld met knutsels en kaartjes,
hier staat regelmatig nieuwe dingen want mijn handjes zijn steeds bezig.
Maar wat wil je , elke keer als ik in mijn kamertje kom krijg ik gewoon zin om aan iets nieuws te beginnen.




Ik hoop dan ook dat jullie genoten hebben van deze rondleiding door mijn ateliertje en wil Karen bedanken voor het organiseren van deze geweldig party,
Thank you very much Karen

Ik wens jullie veel plezier toe met het bekijken van alle andere ateliers,
hopelijk doen jullie er ook weer heel veel ideeën en inspiratie op van andere blogsters.
Je kan de lijst van alle deelneemsters vanaf zaterdag 14 juli 2012 vinden op het mooie blog van Karen.

Veel liefs,
Sonja

69 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi, leuk en schitterend, buitengewoon zeg.
    Wat een leuke spulletjes, en zo leuk ingedeeld, hier kun je heerlijk je gang gaan en relaxend bezig wezen.
    Als je hiermee een prijs kunt winnen, dan verdien je hem hoor,
    Fijn weekend en groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja, ik heb er geen woorden voor ......sorry. Mogen we stemmen als jij niet wint dan weet ik het niet.
    liefs en nog een fijn weekend.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Sonja
    there are wonders here!
    The pictures are very nice!
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat MOOI,PRACHTIG er zijn geen woorden voor hoe doe je dat toch?voor mij mag je ook winnen hoor.Ik heb er echt genoten van je hobbykamer.
    Fijn weekend.



    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi lieve dames, het is GEEN wedstrijd hoor!
      Gewoon 'delen' met elkaar en inspiratie opdoen bij elkaar.
      Haha, voor mij is de hoofdprijs dit kleine plekje voor mezelf :))))))))

      Verwijderen
  5. Ik heb er maar een paar woorden voor :
    een HEMELS PARADIJS in je eigen huisje.
    Jou kennende zal je er nog veel ideeën vinden,
    Nog een gezellig en fijn weekend,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meis, wat een HEERLIJK kamertje heb jij zeg!! Ik wil wel geloven dat je hier uuuuuuren kunt doorbrengen!! Prachtig allemaal!!

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh lieve Sonja, wat heb jij een heerlijke hobbykamer, dat is genieten als je bij je binnen komt.Ik heb net als jij mijn hele leven geprutst en gedaan maar mijn hoofdhobby is net als van jou mijn kruissteek borduren. Ik quilt ook en maak kaarten, soms, maar altijd kom ik weer terug op de kruissteekjes. Ik heb kasten vol van de prachtigste Amerikaanse patronen, honderden kleuren borduurgarens en zijde , veel onafgemaakte werkjes nog en op het ogenblik is mijn hoofdhobby weer bloggen. hahaha. MIsschien moet ik eens wat van mijn spulletjes en patronen gaan verkopen want al word ik 200 ik kan het nooit meer allemaal gebruiken. Ik zou ook nog schilderen willen gaan leren, haha, wie weet......
    Lieve groet en prettig weekend van
    Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige schatkamer, ik zie heel veel mooie dingen voorbij komen. Ik begrijp dat je hier uren kunt zitten.
    Ik zou ook wel zo kamertje willen.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja,

    Ik ben er helemaal stil van zeg!! Wat heb jij een mooi atelier!! Bijna om jaloers van te worden hhihih!! Super gewoon wat je in de loop der jaren hebt verzameld en allemaal hebt gemaakt. Mooi ook die borduur werkjes van die taarten. Zelf zou ik ook wel een atelier willen hebben want nu fungeerd me eethoek als atelier!! Met natuurlijke grote ergenis van man lief!! Niet dat hij altijd klaagt hoor, hij weet dat ik zonder te hobby's niet kan leven. Ik ben helemaal verloren geraakt in je mooie blogpost!!
    Heel veel mooie ideen toegewenst in je prachtige atelier!!

    Veel liefs sharon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een super leuke rondleiding,heb er van genoten want er is zoveel te zien !
      Lieve groet,Stella

      Verwijderen
  10. Hallo Sonja, wat een geweldige hobbykamer.Ik ben er helemaal weg van.Dan kijk ik om me heen en zie een kamertje van 2.50 bij 3.50, met gele muren en prop en propvol allerlei dingen en rotzooi.Ik moet ook maar eens aan de gang,denk ik, want jouw kamertje is echt een klein paradijsje.

    Fijn weekend,

    lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor je geweldige rondleiding. Wat heb jij een mooie hobbykamer en wat heb je ongelofelijk veel materialen verzameld en heel veel dingen gemaakt in de loop der tijden.
    Als ik er zou staan, zou ik mijn ogen uitkijken.
    Geniet ervan, Sonja!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tjeemie sonja wat prachtig allemaal wat is dat genieten zeg volgens mij kom je nooit meer van dat kamertje af altijd wel wat leuks te doen daar zoveel mooie kantjes .....kijk me ogen uit ....geniet er lekker van wens je nog heel veel plezier in je mooie rijkdom ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Sonja, wat een paradijs... Ik durf van mijn hobbyplekje niet eens een foto te maken. Het is een hoekje op zolder en alles staat op elkaar gepropt. Ohh en als ik dan jou plekje zie. Ohhh... Nog maar een paar jaartjes aanmodderen en als de meiden de deur uit zijn één van hun kamers opeisen en mag ik dan jou foto's als voorbeeld gebruiken??
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zit hier echt mijn ogen uit te kijken meid toch wat ziet dit er prachtig uit....Je kammertje is een plaatje wat een sfeertje zeg en wat heb jij veel spulletjes.....Ik kan mij goed voorstellen dat jij hier uren doorbrengt......Geweldig hoor en bedankt voor deze rondleiding...Lieve groetje...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOOOOOOOOOOHhhhhhhhhhhhhhhh WAUWWWWWWWWwwwwwwww,
    Mijn hemel lieverd, zit al een uur te kijken en heen
    en weer te scrollen, SUPER * SUPER * SUPER!!!!!

    Wat een Paradijs op aarde, natuurlijk hebben we
    al zo af en toe stukjes kunnen zien, maar nu met
    deze post in z'n totaliteit en al je toelichtingen
    erbij geschreven, het is echt FANTASTISCH allemaal.

    En wat kan ik het me goed voorstellen dat je je
    intens gelukkig voelt in "Atelier Sezoentje"
    Alleen het daar aanwezig zijn geeft je al een
    gevoel in de wolken te zijn.

    Je hebt er echt een SUPER mooie post van gemaakt,
    en ik heb met veel bewondering gekeken, gelezen,
    en enorm genoten, Bedankt meis!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het lijkt wel een winkeltje bij jou! Ik zie een prachtige kamer met heel veel mooie en sfeervolle spulletjes, kan mij voorstellen dat je hier heel wat uurtjes doorbrengt.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een paradijsje zie ik, geweldig Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heey lief bonbonnetje...

    Let's go Party girl!!!!

    Meisie wat een PRACHTIGE post!
    Wat een schatkamertje vol mooie spulletjes...
    kastjes met allemaal moois...je geschilderde kast met
    allemaal mooie potjes en naaigereitjes..

    Ohhh...ik kom werkelijk ogen te kort...jouw wereldje
    is zo verrukkelijk...ik ben er weg van..
    en het laat me gewoon zingen lallalalala....heerlijk een
    feestje..!!!

    Dag meisie..kom je ook nog even op mijn Party...hahaha?

    Liefs van kaaskoppie...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie werkkamer,
    hier kunnen alleen maar mooie werken ontstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Holie Molie wat een geweldige plek heb jij daar zeg,zou er uuuuuuren kunnen verblijven al dat gave kant en potten en je borduurtjes om van te kwijlen !! Ik dacht dat ik spullen had , maar jij spant de kroon hoor, kan me voorstellen dat je daar alle tijd van de wereld verliest, heerlijk geniet er maar van ik doe het wel aan de keukentafel whahaha !!

    Fijn weekend , liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sonja,Sonja, wat is het toch oogverblindend mooi!! Wat een prachtige creties en inrichting, hier zou ik wel dagen kunnen doorbrengen hoor,;-). Bedankt voor je gastvrijheid, ik ga nog even verder met de lijst van Karen.

    Lieve groetjes en een fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig plekkie heb je en volgens mij blijf je e in rond kijken, genieten hoor......gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sonja,
    Nou zeg, ik kijk mijn ogen uit. Wat heb jij toch een heerlijk atelier, want dan zeg je niet meer kamertje natuurlijk... Zo veel moois staat er te bekijken. Ik geniet van alle foto´s maar in het echt zal het nog veel mooier zijn. Daar zitten heeeeeeel veel heerlijke creatieve uurtjes werk is...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke party heeft Karen georganiseerd Sonja.
    Ik ga er even voor zitten, want er is zoveel moois te bekijken.
    Wat een heerlijke werk-genietplek is dit voor jou en wat heb je al veel prachtige dingen gemaakt.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Sonja.. ♥
    Nou Nou nou ...een creatieve bloggersparty ♥
    dat is zeker nieuw voor mij nog niet mee gemaakt maar ik ben ook nog maar een groentje in blogland wahaha...;))
    Maar wel ontzettend LEUK om te zien ..ik ga zeker ook bij de andere langs nu ik ff tijd heb ..;))
    Wat een leuk Hobbykamertje heb je zoveel moois heb je al gemaakt ..zoveel tijd had ik niet toen de kids ♥ hier nog woonde..:)
    Nu ben ik het aan het opknappen verfen zoals ik het wil..beetje bij beetje laat ik het wel eens zien..;))
    Het is heerlijk om een eigen plek te hebben ik zit meestal beneden bij mijn hond die durft niet naar boven..;(
    Nu is de woonkamer nog leeg gisteren de gang gedaan er is nog veel werk ..pff
    En jou taartje met die koffiebonen jeetje wat een werkje zeg..aar mooooiiiii..!!! ♥
    Ik kijk mijn ogen uit vooral dat wanddoek prachtig al die kruissteekjes wauw je hebt al heel wat in je handen gehad wat betreft kruissteekjes .. ♥;))
    Ik heb echt genoten van je mooie lange post wens je nog fijn Weekend vooral hopelijk ZONNIG!!:))
    Liefs Gaby.. ♥xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh sweet friend...I LOVE everything I see! When you come visit America you can stay with ME and when I come there I will stay with you! :) OK?

    Beautiful!

    xoRebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh Sonja,ik kom niet alleen op de koffie,ik kom gewoon een week hier logeren en dan mag je me in deze kamer opsluiten,hihi,dit is de hemel op aarde,zowel aan knutselspulletjes als aan sfeer,in één woord;GEWELDIG !!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een enig kamertje heb jij, het straalt helemaal jouw eigen unieke sfeer uit! Helaas door de werkzaamheden in huis is er niet van gekomen om mijn plekje in huis te showen, maar ik probeer het van de week goed te maken! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat fijn toch zo,n eigen kamertje!!!
    Hier zijn alle kamers nog bezet,dus zit ik aan de keukentafel,maar ooit krijg ik mischien ook zo,n kamertje!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Your space and your designs are so romantic and clever!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. How beautiful Sonja! You and I are of like mind; I too prefer vintage wood, glass and silver to plastic to store my crafting supplies.

    Thank you for the tour; your room is absolutely lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat geweldig Sonja! Ik kan me erg goed voorstellen dat je hiervan erg geïnspireerd raakt om nog meer mooie dingen te maken. Wat een leuke en knusse hoekjes en zoveel om te bekijken! Supermooi hoor, hier kan je trots op zijn!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig atelier, hoe gezellig moet het daar boven zijn samen met al die leuke spulletjes erbij. Hier zal je al uren doorgebracht hebben en de gezelligheid van je atelier inspireert alleen maar jouw creativiteit.

    Ik heb ook een klein ateliertje, maar is meer een werkatelier, daar wordt in geschuurd en geschilderd en ook het bloemschikken gebeurt daar, dus wel een ietsje anders als dat van jou. Maar ooit, als er hier thuis meer plaats vrijkomt dan maak ik er ook zo iets prachtig van.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lijkt me zalig zo'n eigen kamertje waar je ook eens iets kunt laten liggen en waar je je lekker even terug kunt trekken. Ziet er allemaal prachtig uit. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a beautiful beautiful space you have created!! You are the vignette queen with all the wonderful ways you have with displaying your pretties!!

    I have a new space over at my place! Small but I love it!

    bee blessed
    mary

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zooooooooooooooooooooooooooooo mooi en leuk om even te mogen rondkijken ik ben hellemaal sprakeloos. Enne echt ik kan rustig nog even doorverzamelen, dacht al dat ik erg was.
    Heerlijk om al die vintage spulletjes te zien.
    Liefs en XXX Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh neeeeeejj Sonja, wat doe je me aan!!!
    Ik kom hier ffies op je blog en wordt overspoelt met zoveel moois.
    Ik wou dat ik de ruimte had om mijn eigen ateliertje te hebben, maar dat duurt toch nog best even .
    De jongens wonen nog graag thuis en als ik eerlijk ben, mag dat nog best even duren voor ik van hun stekkie het mijne kan maken hahaha
    MAAR...................als het wél zover is, dan huur ik jou in hoor, om mij te assisteren in het realiseren van zo een schatkamertje.
    Je hebt werkelijk het mooiste zolderkamertje wat ik ooit zag.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful! I love all of your pretty, pretty things. Thanks so much for sharing your creative space with me today...I invite you to visit my studio too.

    ciao bella
    creative carmelina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Very pretty room filled with so many gorgeous things!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh Sonja, wat een heerlijk sfeertje hangt er op jouw blog, ben hier écht ongelooflijk van aan het genieten! Dank je wel voor al dit moois, kan alleen al van de aanblik helemaal warm van binnen worden, prachtig, al die onvervalste romantiek!! Dank ook voor je lieve reactie op m'n blog én dat je volgster bent geworden; ook ik ga je heel graag terugvolgen, wil dolgraag meer van je prachtige creaties zien ;-) Maak er een mooie nieuwe week van, liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Sonja everything looks so enchanting here. You have displayed everything so very beautifully. Love all your containers for storage - so many ideas!
    Thank you for sharing these with us.
    Come over and say hello where I live in Australia and have a peek inside my space!
    Have a wonderful day!
    Suzy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hee meis.............vandaag eens ff de tijd genomen om de foto's van je atelier op mijn gemakje te bekijken.
    Wauw..........het ziet er al weer allemaal mooier uit dan de laatste keer dat ik het in het echie zag.
    Zoveel moois en zoveel prachtige dingetjes die je al hebt gemaakt zie ik, helemaal super!
    Er zullen hier vast nog heel veel mooie spulletjes gemaakt gaan worden!
    Fijne dag, liefsssss Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Yikes ! your studio is smashing!! It took me twenty minutes to really see all your wonderful spaces and finds. I am interested in that amazing four layer cake.
    Do you have an etsy shop where you sell your work and treasures ? I enjoyed visiting your studio and getting a glimpse of your design sense Thank you Pat Beglin

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful space, Sonja! I love your pincushions and your hearts! It's a lovely room and I'll bet you enjoy creating in it, too. Thank you for sharing your tour!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. bedankt dat we even mochten rondsnuffelen in je hobbykamerktje. we komen ogen te kort! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. WAUW!!! Wat ziet dit er prachtig uit!!
    Volgens mij is mijn feestboek hier,...
    http://www.facebook.com/wilma.kuin?ref=tn_tnmn

    Hoop ik,.... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hi Sonja, You have a beautiful studio. I love your white furniture and all your sweet storage solutions. Your collection of laces make me drool ... :-).
    Have a wonderful day!
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. What a pretty place! Your work is beautiful as well. Thank you for sharing with us. ; )
    ~Michele

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Sonja, I am visiting your blog for the first time today. LOVE. LOVE, LOVE IT!! I am now following you! I think your coffee bean cake is my favorite, and I love your creative space so much! Hugs Penny

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gorgeous! Your displays are wonderful and so are your studio creations. Thank you for sharing such inspiration and beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. What a beautiful studio, dear Sonja. All the laces and your gorgeous creations....wow. I like the coffe bean cake....great idea!!
    What´s about your hand....is the cutting damage already healed?
    Have a wonderful weekend, hugs, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik kan alleen maar zeggen: Wat word ik hiér blij van!!!! Wat een mooi kamertje heb je....complimenten.
    Een fijn weekend gewenst!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Lovely! Such a warm and inviting room. I love old spools and so really enjoyed seeing how you have used them. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. GEWELDIG wat 'n heerlijke werkplek.Fijn om even bij je binnen te kijken Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Thank you for stopping by Sonja....

    You have some lovely things in your work space!
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Sonja your studio is dreamy!!! I loved every nook and cranny. Thank you so much for joining the party and letting us all have a taste of your attic studio! I really enjoyed my visit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een geweldige plek om heerlijk in te dromen en creatief te zijn.Ik heb genoten van je rondleiding.Mooie borduurwerkjes ook.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hello Sonja!!
    Your blog is beautiful, and so is your craft room! I'm loving those gorgeous laces and your cross-stitching has caught my eye as well. I've picked up my needle again after years of neglect and have started a HUGE sampler that I hope to finish this year. You have a lovely room and I'm excited to find you!! I'll be back to follow you and catch up on your blog.
    Blessings, Doni

    BeantwoordenVerwijderen
  60. I'll have the savory cake, please! Your room is very beautiful ~ thank you for sharing it with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Your craft area is beautiful and I enjoyed looking through it. Have a great day.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Absolutely stunning studio!!!! I love your room and would just want the opportunity to sit there and look around.

    Thank you for sharing with all of us!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Helemaal geweldig! Bij mij is het net andersom. Vroeger ontzettend veel geborduurd. Ik wilde altijd leren Quilten, maar het kwam er nooit van. Nu ben ik 64 en eindelijk heb ik les genomen. Ik Quilt nu 2 jaar en kan niet meer stoppen. Sinds vorige week ben ik weer begonnen met borduren en ben het mijn kleindochter van 6 aan het leren.
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  64. What a beautiful studio! So many lovely things. Thank you so much for opening your doors to let us peek inside. Fantastic! ஆ ♥

    BeantwoordenVerwijderen