Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

Vakantie



Eerst en vooral wil ik jullie allemaal bedanken voor de ontzettend leuk en lieve reacties hier en via mail op mijn vorige post.
Dit maakte het heel leuk om mijn hobbykamertje met jullie te delen.
 

Vanavond begint onze vakantie,heerlijk veertien dagen lang.
En net hoorde ik van de weerman dat vanaf morgen de zomer begint, een mens moet niet meer hebben hoor ;)
De vazen op de schoorsteen heb ik alvast een beetje zomers aangekleed, het ideetje met het kantje errond zag ik bij Intratuin, wat schelpenzand en schelpjes erbij en het is weer een heel ander zicht op de schoorsteen.
Omdat ik altijd thuis ben lijkt het of ik altijd verlof hebmaar toch is dit anders, een ander gevoel.
Manlief thuis en we gaan  samen uitstapjes ondernemen,
écht op vakantie gaan doen we niet , we wonen heel rustig in een groene omgeving dus hebben alles in en rond het huis om te genieten en te leven als "God in Frankrijk" wat we dus ook volop gaan doen!


Gelukkig wordt er mooi weer voorspeld zodat we heerlijk buiten kunnen zitten en eten.
Met het zonnetje erbij zal het er morgen al heel anders uitzien want op dit moment branden de kaarsjes hier in huis.
Wel werd ik vandaag ook opgevrolijkt door de postbode met een mooi pakje van mijn lieve vriendin Elly,
die maakte voor mij dit mooie paspopje wat een ereplekje kreeg aan het regaal boven de zetel.


Is het niet prachtig gemaakt, ze had het bedoelt voor mijn hobbykamertje maar ik vind het prachtig passen in de woonkamer :)
Dankjewel voor deze hele mooie attentie hoor Elly xxx

Ik neem geen zomerstop hoor, maar ga wel wat rustig aan doen met bloggen, tenminste met het plaatsen van posten,
natuurlijk kom ik wel gezellig zoals altijd bij jullie langs!
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja

23 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja!

    Wat een lekker vooruitzicht dat je nu samen met je man vakantie hebt! Ik wens je heel veel zon toe, zodat jullie samen heerlijk van het echte buitenleven kunnen gaan genieten!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja, Geniet lekker van je vakantie meid! Ook thuis kan je je toch heerlijk vermaken, gewoon lekker samen vrij is al te gek. Ook wij hebben vandaag vakantie gekregen! We gaan nog wel even weg, naar Giethoorn in een caravan. Ook genieten met en van elkaar en de weersvoorspellingen zijn idd goed! Toppie dus. Tot blogs! Liefs, Linda. Oh ja, je spulletjes zien er weer mooi uit zeg! Lief paspopje van Elly en je woonkamer is prachtig en helemaal ook mijn stijl! Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch! Gewoon lekker thuis blijven. Lekker rommelen niks moet en alles mag. Lekker genieten. Ik moet er ook niet aan denken 's nachts te moeten rijden om ergens in Frankrijk aan te komen en dan tussen allemaal Nederlanders te zitten. Die vreselijk veel herrie maken. Nee dan maar lekker Nederland.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vakantie en een lekker zonnig vooruitzicht. Ik hoef ook niet zo nodig op vakantie. ik ben heel graag thuis.
    Mooie kiekjes van je gezellige woonkamer!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig!!! Leuk idee met de vazen hier staan ook twee met een kaarsje alleen, na de vakantie ook eens leuk aankleden om het vakantiegevoel een beetje vast te houden.
    Geniet maar lekker van je vakantie.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Sonja,

    Ik ken dat gevoel wel hoor want als manlief erbij is dan is het pas echt vakantie!!
    Wat heb je dat leuk gedaan zeg, met die stolpjes zo!! Ja die intratuin die weet wat, als ik daar ben geweest bruis ik van de ideeen!!

    Geniet lekker van je vakantie, en we zien je volgende blog post wel weer als je even tijd hebt!!

    Veel plezier!!
    O. ja je corsetje is ook prachtig gemaakt door je vriendin, ik ben er ook zo dol op om ze te maken!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van een heerlijke tijd lieverd....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja. Lekker vakantie lekker luieren samen met je man, wat wil je nog meer, oh ja de zon, maar die komt er aan
    Geniet ervan lieve groet van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je een hele fijne vakantie Sonja! En als ik de foto's van jouw huisje zie, dan snap ik helemaal dat jij niet op vakantie hoeft, wat ziet het er gezellig, knus en sfeervol uit! Leuk kadootje heb je gekregen, zo lief dat sommigen precies weten wat bij je past!
    Hier nog geen vakantie, ik ga zo naar m'n werk, het zonnetje begint door te breken, ik heb zin in de dag!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dear Sonja,

    I wish you a wonderful holiday with lots of sunshine... ;O)

    Best wishes
    Ute

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig cadeautje en wat hangt dat er mooi, je kaarsen zijn ook leuk aangekleed! Fijne vakantie, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Sonja..♥
    heerlijk hé dat jullie nu van de vacantie kunnen genieten ..♥
    En het word als het echt waar is (want ik durf er stiekum niet in te geloven na al die weervoorspellingen..;)!)gaan jullie genieten van prachtig ♥ZONNIG ♥ZOMERWEERTJE♥..
    Hier gluurt het zonnetje nu tussen de wolken door ..dalijk ga ik naar maastricht ..;))♥
    En jou kamer ziet er heel gezellig sfeervol uit wow toppie meid.♥.ook het paspopje wat je cadeau kreeg geweldig..!!♥
    Ik moet de woonkamer nog half inruimen poehh wat kost het veel tijd ..mja door mijn arm moet ik nu voorzichtig zijn was al beetje blauw van de week dus ff rusten nu..;)!!
    Wens jullie een fijn Zonnig weekend Liefs Gaby..♥xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat heerlijk dat je de vakantie dan mag beginnen met een heleboel zon Sonja! Dat wordt genieten! En wanneer je het zo gezellig en fijn thuis hebt, dan hoef je niet eens met vakantie, dan is 't heerlijk toeven! Geniet ervan!! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    Ik wens je een hele fijne vakantie! Ik hoop dat jullie lekker genieten. Neem het ervan.
    Ik dacht ook dat ik minder zou bloggen vanwege vakantie, maar omdat het zo nat en koud is ben ik toch gewoon doorgegaan. Maar nu de zon gaat schijnen kunnen we lekker naar buiten.
    veel plezier!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk he dat het mooie weer komt, ik ga lekker met je meegenieten want ook wij hebben vakantie.

    Ik wens je een hele mooie vakantie, met veel genieten.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met het goede weer die aankomt wordt de vakantie super!
    Geniet er samen van!!
    Nog een fijne avond,
    groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet van de vakantie ik moet nog 2 weekjes werken en heb nog wat tegoed.Wat een gezellig huisje geniet er van.
    XXX Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk dat jullie vakantietijd net samen valt met de zomer!! Ga lekker genieten van en met elkaar, van alle moois in je omgeving. Rust lekker uit, even geen blik op de klok en zo..
    Ik wens jullie samen een fantastische tijd,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne vakantie hé, geniet er maar van onder jullie tweetjes!!!
    En Ronny? Niets doen ???????????
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er heel gezellig uit bij je!
    Wat ben je verwend door Elly, dat paspopje staat erg mooi boven je stoel denk ik.
    Geniet van het mooie weer en het rustig aan bloggen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja,geniet maar heerlijk van het mooie weer,fijne vakantie in je mooie huisje ,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sonja,wat een geluk dat het nu toch nog mooi weer word he?
    ik wens jullie een fijne vakntie!
    Groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. JE hebt helemaal gelijk. een fijne tijd wens ik je toe. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen