Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Kleine speldenkussentjes


Nog steeds ben ik er zoet mee, de kleine speldenkussentjes, die met de gebakjes erop van de vorige post zijn nog niet af maar deze kan ik alvast wel laten zien.
Ze zijn echt ieniemienie hoor, dat zie je aan de postkaart die erachter steekt.
Leuk is dat het linkse kussentje gemaakt werd door mam en het rechtse door mezelf,
gek hè, twee totaal verschillende kussentjes met hetzelfde patroon.
 

Bovenstaande kussentjes zagen jullie al een keertje in een andere kleur.
Mijn vriendin Marga die zei: die mag je voor me maken in het grijs en dus ging ik aan de slag :)
Met heel veel liefde voor haar gemaakt en toen ze af waren vond ik het grijs zelf ook nog mooi,
zo zie je maar weer!

Vandaag neem ik een rustdagje, gisteren heb ik bij de kapster gezeten, er is een flink stuk van mijn haren af,
heerlijk met dit warme weertje, het voelt weer lekker luchtig aan.
 

Hopelijk komt het zonnetje er vandaag nog door en blijft het niet alleen maar zwoel.
Ik duik mijn tuintje weer in met de zoetigheden om te borduren.
Veel liefs,
Sonja

24 opmerkingen:

  1. De kussentjes zijn gewoon prachtig.
    Ze zijn eenvoudig gemaakt en stralen toch
    een grote klasse uit!
    Nog een fijne dag, groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze superleuk!! geniet lekker in je tuintje, vanmiddag komt de zon vaker tevoorschijn beloofd de weerman:))
    ik neem ook een rustdagje en ga ook lekker genieten in de tuin!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige speldenkussens...en ga maar lekker genieten vandaag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefjes Sonja.....geniet heerlijk van je dag.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja ...♥
    Ik kom ff bij jou op visite ff pauze ...pff een woonkamer is best veel werk maar wat heb ik veel prulletjes hihi zeker wel 100 keer de trap op gelopen maar goed..;)
    Je mini speldenkussentjes zijn weer prachtig gohh wat klein ..je bent echt snel met kruissteekjes en tellen..wow..;))
    En je kapsel ohhhh die krulspelden doet me echt aan vroeger denken ..we deden gewoon boodschappen met de krullers in wahaha zie je nu zeker niet meer ..;))
    Jou kapsel vond ik al mooi op de foto bij Marijke...♥:))
    En lief je berichtje bedankt...;)♥
    nog fijne zonnige dag hier is het pff warm en schijnt de zon af en toe ..
    dalijk ff buiten koffie drinken..
    geniet ..!!!
    Liefs Gaby...♥xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig dat jij en je moeder hetzelfde patroontje borduurden.
    Maar ook de grijze zijn heel leuk!
    En die krulspelden die zette ik vroeger altijd bij mijn moeder in het haar.
    Fijne dag, Sonja!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit nu even binnen en heb vanmorgen al heel wat steekjes buiten gezet, maar nog niet zulke mooie als jij! Wat is dat schattig geworden en wat leuk die verschillen tussen jouw en je mams creatie! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je nieuwe kapsel is super :-)
    Kussentjes zijn prachtig, wat een gepriggel.
    Geniet van de zomerdag, hier is het erg benauwd, onweer....
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke speldenkussentjes!
    Dat heb je weer heel mooi gedaan!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super zeg die speldenkussentjes!! En ze zijn inderdaad verschillend maar even zo mooi.
    Gaat het herstel met je hand al een beetje beter?
    Aan je werk te zien gaat het weer prima!!

    Veel liefs sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hay liefie,

    Wat een prachtige kleine kussentjes..
    en het borduurwerk in deze grijs tinten zijn
    zo mooi!
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe kapseltje..
    lekker is dat he als je haar weer goed zit.

    Meisje...ik wens je liefs,
    groetjes van poppenjansje..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Sonja, wat mooi weer. Nou, als je eens een keer niets meer weet te maken, ik hou me aanbevolen hoor. Schattig die kleine kussentjes...
    Enne je krullen staan prachtig hoor... wat een snoesje...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze mooi!!! en zo klein super.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh maar dit zijn echt ienieminie
    spelden kussentjes lieverd, maar wat zijn ze
    schattig zeg.
    En wat een giller dat je mams hetzelfde
    ideetje had en dito patroontje ging borduren.
    Ieder toch weer in eigen stijl, enig.....

    Ze zijn echt snoezig, en als je er nog een band
    omheen zou maken zijn ze qua formaat heel goed
    te gebruiken om de pols voor als je kleding
    aan het maken bent.

    Liefssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja

    Nog bedankt voor je lieve berichtje, dit doet me goed.
    Het kussentje van jou en je moeder zijn echt heeeeeel mooi, fijn dat je nu heerlijk buiten kan borduren.
    De kussentjes in het grijs geborduurt zijn ook prachtig.
    Ik heb me voorgenomen om in de vakantie ook heerlijk te gaan borduren......dat is zo rustgevend.
    Geniet nog van het mooie weer.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey lieve Sonja,
    Nee ik ben nog niet thuis, maar mail je even om te vertellen hoe mooi ik jou kussentje en die van ja mam vind.
    Het gaat dus al redelijk goed met je hand begrijp ik, oh wat fijn.
    Oei, je hebt je haar laten knippen!!!
    Waarom geen staartje, het stond je zo leuk dat half lange haar!!!
    Het is hier soms om dood te gaan, wel tegen de 43 graden, das niet leuk meer hoor.
    Bruin ben ik niet geworden hoor, het is buiten niet om uit te houden hahaha.
    Knuffels en tot snel Chrissie vanuit de Amish Pennsylvania
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oef wat ben ik weer ver achter , ben al mijn energie aan het stoppen in een trouwboekje dat af moet en dan komt er niet veel van bloggen.
    Wat leuk die piepkleine kussentjes!
    Die zoetige borduursels gaan zeker ook prachtig worden.
    Gaat het weer wat beter met je tijdens deze warme dagen?
    Ik heb maandag d-day , ga dan naar de neuro chirurg want het schiet nog steeds niet erg op.
    ben benieuwd.
    Wat lief dat Elly je zo'n leuk slabbertje stuurde, voor de nu al zeer trotse tante!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De kussentjes zijn echt enig! En idd zo verschillend maar beide even mooi gemaakt..Ik weet niet wat het weer gaat doen..afwachten dus maar.
    Ik wens je een heel fijn weekend!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, Sonja... I love your blog... I will follow your blog too.
    Hugs from Germany
    Ute

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Sonja...♥
    Kom even bij jou op visite en je een Zonnig Creatief Weekend Wensen!!..;))...♥
    Ondertussen ga ik hier nog even door je blog snuffelen hihi..;)
    Liefs Gaby......♥xxx


    .

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Sonja

    Wat een lieve speldenkussentjes, je bent echt een creatieve duizendpoot.

    Heel leuke foto met die krulspelden, moet ik even terugdenken aan vroeger...

    Nog een fijn weekend.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn ze toch schattig! Eigenlijk borduur ik maar zelden, maar bij het zien van deze prachtige kussentjes begint het toch te kriebelen...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige friemelkussentjes Sonja,klein maar fijn!Een heel fijn weekend,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen