Pagina's

zondag 3 juni 2012

Weer tijd voor een party!!



Vanmorgen ontving ik een post in mijn mailbox die me héél erg blij maakt,
Karen van het mooie blog
organiseert namelijk voor de vierde keer op rij een "Where bloggers create" party!


Een vreugdedansje kwam in me op want vorig jaar nam ik voor het eerst hieraan deel en ik heb er enorm veel plezier aan beleefd!

De bedoeling is dat je je hobbykamer of hobbyhoekje laat zien en dat je ook bij anderen eens lekker kan binnenkijken hoe zij hun hobbyruimte hebben ingericht!
Dit varieert echt van een hoekje in huis tot volledige verdiepingen of kelders die ingepalmd zijn voor hobby's.
Vorig jaar waren er naar mijn schatting meer dan honderd deelnemers dus je bent er wél een paar dagen stil mee maar het is zoooo leuk om te al die creatieve bloggers te bezoeken.
Ik kijk enorm uit naar deze party!



Natuurlijk is het ook een stok achter de deur om je eigen hobbyruimte eens goed onder handen te nemen.
Vorig jaar was de party in Juni en was mijn kamertje net af, de verf net droog :))
Wil je nog eens zien hoe ze er toen uitzag dan kan je hier nog eens gaan terugkijken:


Intussen is er veel verandert, veel spulletjes bijgekomen en hoekjes weer anders gedecoreerd en ik ga vandaag op deze regenachtige dag ook weer heerlijk mijn hobbykamertje in om eens te bedenken wat ik nog wil veranderen,
welke dingen ik nog wil afwerken en vooral er proberen tegen 14juli een mooie blogpost van te maken.
Fijne zondag iedereen,
liefs, Sonja


23 opmerkingen:

  1. Zo leuk je hobbykamer.
    Ik kan me voorstellen dat jij je graag
    terugtrekt in je kamertje om je volledig
    te kunnen uitleven.
    Ik ben benieuwe wat je nog allemaal gaat
    veranderen.

    Lieve groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee.Maar o o o o o ,mijn hoobyruimte heeft de grootte van een A 4'tje.Zo vol met troep, hihi.
    Fijne zondag,


    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke uitdaging Sonja maar dat gaat jou wel lukken, alleen door je enthousiasme al :)!

    Ik wens je een fijne zondag, gisteren hebben we zo genoten van het mooie weer, jammer dat het vandaag koud en nat is!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn voor jou, geniet ervan!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief bonbonnetje,

    Ja natuurlijk wil ik heel graag meedoen met
    deze ontzettend leuke party!
    Ik heb mijn atelier al helemaal opgeruimd
    en schoon gemaakt....leuk ik heb er zin in
    en doe graag mee...

    Bedankt voor de leuke tip en ik verheug me
    er nu op!

    Veel liefs van je kaaskopje...
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sonja ik doe nu ook mee...wat superleuk he?
    Ik heb waanzinnig veel zin in deze party...ik heb
    inmiddels op mijn blog aangegeven dat we een
    party hebben leukkkkkkkkkk!!!!

    Liefs van kaaskopje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk initiatief!! ben benieuwd wat er zoal te zien
    zal zijn..

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Sonja, hoe gezellie,
    Ik ben er zelfs heel veel boel jaloers op.
    Nee zo een ruimte heb ik niet hoor, nog geen 1000ste procent.
    Ik heb een plekje en daar is al mee gezegd hahaha.
    Fantastisch netjes ziet alles eruit en inmiddels zal er in een jaar tijd al veel zijn bijgekomen.
    Veel plezier met de party.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enig kamertje heb jij en zo lief die zachte tinten! Nu mijn kamertje is heel anders maar misschien doe ik ook mee, moet dan wel even de strijke wegwerken en de boel opruimen, heb net een lading overhoop gehaald! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me heel erg leuk al die hobbykamers te zien , bij mij zal het hem niet worden ik doe het aan de keukentafel whahaha ! Das niet zo spannend om te laten zien ;);)

    Fijne zondag

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaat de tijd snel dat het al weer een jaar geleden is dat je je atelier hebt opgeknapt.
    En wat een leuk idee om de hobbykamers te laten zien.
    Ik wens je een mooie uitdaging toe!
    Fijne zondag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hi Sonja, het lijkt mij heerlijk em een cht hobbykamertje te hebben alleen voor jezelf. ik heb wel een kamertje maar daar staan ook nog spullen in van mijn twee zoons. het lijkt mij echt heel erg leuk om te zien hoe anderen hun hobbykamertje hebben ingericht

    nog een fijne zondag en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sonja ben benieuwd naar jouw hobbykamertje hoor lekker he zo'n plekkie voor jezelf. Ik ga er zo ook weer heen mag nog een workshop bedenken.
    leuk dast je weer even op mijn blog was.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om ook dit jaar weer je mooie hobbykamer te laten zien, geweldig toch!!!!
    Het wordt vast weer een geweldig leuke ervaring, we zien het vast hier terug in beeld...


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was vandaag inderdaad een ideale dag om te freubelen! Ben benieuwd naar alle mooie en inspirerende hobby-kamers.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh hartstikke leuk is dit Sonja, en
    voor jou met je prachtige atelier een
    heerlijke binnenkijker voor velen.

    Zelf heb ik geen speciale plek en knutsel gewoon
    aan de tafel waar op een hoek een berg spulletjes
    ligt van datgene waar ik op dat moment mee bezig ben.
    En dat is zeker niet interessant voor anderen
    om te bekijken.

    Grappig om je atelier weer even te bekijken van het
    moment dat het net klaar was. Echt een SUPER ruimte.
    Er zal inmiddels al het één en ander veranderd zijn,
    en ook veel meer spulletjes in je atelier aanwezig zijn.

    Succes met het onderhanden nemen van je atelier,
    want het is 14 Juli voor je het weet, hihihi.

    Geniet van een heerlijke week lieverd,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had het bericht op haar blog al gelezen maar snapte niet helemaal hoe het werkte. Als ik er al aan mee ga doen dat mag ik wel zorgen dat de post klaar staat en dat hij automatisch op die dag gepubliceerd wordt anders ga ik dat geheid vergeten.
    Ik denk dat ik het maar bij kijken naar al die mooie hobby ruimtes hou.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja, wat heb jij toch een heerlijke hobbyruimte,pffffff. Ik ben ooit vanuit de woonkeuken naar de zolder gegaan. Vond dit veel te eenzaam, miste mijn lieve Amy (onze witte herder) die het zo gewend was om aan mijn voeten liggen als ik freubelde. Dus weer terug naar de woonkeuken,hihihi. Veel spullen weer in de kelder in kunstof kratten,pfffff. En nu heb ik nog steeds geen fatsoenlijke plek, snik. We zijn eigenlijk overal bezig zoals je weet. En ik heb nog een vracht hobbyspllen uit te zoeken op zolder, dat worden nog daaaaaaagen. Maar goed, ooit komt er rust hoor en een plekje, ik denk zowel boven als beneden;-).

    Lieve groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een fijne hobbyruimte heb je Sonja, Alles heeft zo mooi zijn plaatsje. Ik heb geen aparte hobbyruimte meer. Ik had er wel een in mijn vorige huis maar ik vond het niet gezellig, ik nam altijd het hele spul mee naar de kamer, ook de naaimachine ging naar de kamertafel. En dat is nu de keukentafel geworden .
    WEl een leuk idee zo'n party , alles wordt voor de foto's weer even helemaal rechtgezet. Ik blijf kijken.
    LIeve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee Sonja,maar ik heb een heel ongewoon (mobiel)atelier en ik maak overal rozen waar ik zin in heb, door het hele huis, pak mijn spulletjes op en dan ga ik dan hier en dan daar zitten of waar ik wil, of in de tuin met mooi weer. Heb trouwens een tijdje niks van je gehoord???? Je bent toch niet boos?
    Wel leuk zijn atelier party!

    Lieve groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jou hobbyruimte is toppie daar hoeft je niets meer aan te doen toch ...ik heb niet echt een hobby ruimte bloemschikken doe ik gewoon op de eettafel koken in de keuken en decoreren doe ik door het hele huis ....ben benieuwd wat jij weer anders gaat doen ......fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuk idee Sonja en jou kamertje is zo mooi en gezellig.
    ik heb ook mijn eigen ruimte en dat is heerlijk.
    door omstandigheden zit ik niet veel op blogger, maar ik ben je niet vergeten.
    je blog en header zien er zo prachtig uit en heerlijk om je blog te bezoeken.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sonja,
    Nou, jouw hobbykamer zal niet onder doen voor al die andere deelnemers hoor. Het is zo´n super gezellige ruimte.
    Geniet ervan, van jouw kamer en van al die binnenkijkjes bij de anderen...
    Enne, jazeker, de camera gaat mee naar Engeland, dus je zult er nog vast wel een keer wat van tegenkomen...
    Ik wens je een heel erg fijne avond,
    Liefs en groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen