Pagina's

woensdag 13 juni 2012

Verplichte rustpauze

Voorlopig is het even rustig van mijn kant met reageren bij jullie want zo kwam ik vanmorgen thuis van de spoeddienst.
Ik sneed me in mijn vinger met een keukenmes, 
geen grote wonde maar wel zo diep dat de pees geraakt werd,
wat dus even verplichte rust betekent.
 

Vind dit best wel erg want ik vrees dat ik me toch ga vervelen hoor,
al zijn de nieuwe kussens op de bank wél al een kleine troost :))
Het hart van kant is ook af en er liggen er nog verschillende te wachten om op te vullen maar dit zal niet voor de eerste dagen zijn.
 
Natuurlijk kom ik wel nog kijken naar jullie mooie blogposten en zodra het een beetje lukt reageer ik ook weer maar........
typen met één hand is toch écht geen lachertje!
Liefs, Sonja

50 opmerkingen:

  1. oepsssss Sonja dit is niet zo leuk ,word dus heel veel leuke ideetjes op doen in boekjes en blogjes wens je heeeel veel sterkte dikke knuff en pas goed opjezelf lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend joh!!
    Het beste met je hand, even inderdaad niet knusteslen maar lekker allerlei blogs lezen.
    Vaak stuit je dan wel weer op leuke andere nieuwe blogs.
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei da's niet zo mooi! Beterschap in ieder geval en ik hoop dat je je niet al te snel verveelt.

    Liefs Thea
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yakkes wat naar nu voor je .....ik hoop dat het weer snel geneest...beterschap....liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh.... dat is even schrikken!

    Heel vervelend hoor, goed rust houden met je hand dan is het misschien weer snel genezen.

    Het heeft ook wel zijn voordelen, zoals op je gemak de blogs lezen en bekijken, in het zonnetje zitten (als hij schijnt) enz.....

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een creatieve meid als jij is dit inderdaad niet fijn!
    Gelukkig geen al te erge wonde. Verzorg je vinger en geef
    hem de nodige rust .... en nu beseft een mens denk ik hoe belangrijk onze handen zijn, vele lieve groeten, Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het hart ziet er toppie uit ! Prachtig ! Heel veel beterschap, Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is flink balen Sonja...niets voor jou om stil op de bank te moeten gaan zitten! Ik wens je een spoedig herstel (want ik vind het veel te gezellig als je bij me langskomt)!

    Een fijne avond en rustig aan! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meis wat een straf voor jou....hoop dat je vlug hersteld....zodat je weer je spulletjes af kan maken....ik denk ook als jij niet kunt freubelen je diep ongelukkig bent.
    Ik wens je een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, wat schrikken, nou verplichte rust is meestal niet leuk, misschien wat andere karweitjes die die zijn blijven liggen????
    Berterschap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel beterschap hoor!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaahhhh vervelend maar ik wens je van harte beterschap en dan maar veel lezen voor een beetje afleiding....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh getsie,zal best wel pijn doen.....brrrrrrrrr
    Ik heb vroeger mijn vinger in de snijmachine gehad bij de slager,..je weet wel waar ze het broddbeleg mee snijden....oh jeetje in eerste instantie voel je het niet maar oooooo een poosje daarna hé....poehhhh
    Vanacht je hand maar omhoog houden anders begint het zo te kloppen......
    Sterkte meis !!!

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap hoor Sonja!!!

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sonja beterschap ik hoop dat het snel weer beter gaat groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Balen Sonja.
    Ik hoop dat alles snel weer goed komt.
    Hopelijk wordt het mooi weer en kun je lekker 'rustig' buiten zitten.
    Beterschap en volgende keer niet lopen dromen.
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat erg!! Nou doe maar kalm aan en je hebt vast nog een stapel boeken en tijdschriften liggen die nodig gelezen moeten worden. En wie weet werk de zon ook mee dat je lekker in de tuin kan gaan zitten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh wat erg voor je, super vervelen(d) zal dat zijn. Heel veel sterkte en beterschap,
    lieve groet Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Auw! bah wat naar voor je en je bent altijd zo graag aan het rommelen,dus dat word moeilijk,ik wens je beterschap,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Sonja, wat een pech!
    Ik wens je heel veel beterschap! En als je van lezen houdt, zou ik gewoon een paar dagen schaamteloos gaan zitten lezen.
    Je kussens en je hart zijn trouwens wel mooi geworden!
    Sterkte!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach mijn lieve vriendinnetje, wat heb je jezelf toch aangedaan met dat scherpe mes!!
    Oei wat zul je een pijn hebben en wat erg dat je uit de running bent nu.
    Komt het wel weer goed met die pees en kun je de hand dan weer normaal gebruiken.
    We snappen dat we je even niet zien, zorg jij maar dat die mooi hand van jou beter wordt, heel heel heel veel sterkte en beterschap.
    dag liefie ik mail je lekker gewoon en verwacht niks terug, dus ook niet doen, want forceren is niet goed hoor!!!
    Liefs Chrissie en een dikke knuf op die hand.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och wat een pechvogel ben je weer!
    Typen met 1 hand doe ik op mijn i pad ( ook uit nood) al tijden, moet zeggen het gaat nu ook redelijk snel.
    Erger voor je is , het niet kunnen frobelen denk ik.
    Veel beterschap en rustig aan maar!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een voorspoedig herstel toegewenst.
    zal misschien niet altijd meevallen, maar het heeft echt even zijn tijd nodig.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Och lieverd wat VRESELIJK, getsie dat lijkt
    me enorm schrikken, volgens mij gaat er even in
    je hoofd rond dat je vinger er af ligt.
    Pfffff gelukkig is dat niet het geval.

    Lieve Sonja ik vind dit zo sneu voor je, jij altijd
    zo actief bezig en knutselen in de uurtjes dat
    je het even rustig aan moet doen. En dan nu
    letterlijk niets kunnen, zooooo verdrietig is dat.

    Je nieuwe kussens zijn prachtig net als dat lieflijke
    hart dat je maakte. Hoop zo dat alle mooie en lieve
    spulletjes om je heen je wat troost zullen geven.

    HEEL VEEL STERKTE wens ik je, en hoop dat het snel
    weer zal gaan genezen. Niet forceren hoor bezig bijtje, hihi

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Och Sonja,wat vervelend voor je,dat moet pijnlijk zijn.Rust er maar goed mee zodat je straks weer aan de freubel kunt.Jammer dat we je mooie ideeën en creaties even moeten missen maar die komen vast weer.Beterschap en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh jeetje Sonja is dat even vervelend !!!
    Hopelijk is het van korte duur en verloopt de genezing voorspoedig.
    Stilzitten lijkt me inderdaad niets voor jou ;-)
    Misschien kom je al lezende tot nieuwe inspiratie.
    Alhoewel daar ontbreekt het niet aan hahaha
    BETERSCHAP Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhh...meisie toch...hoe kom je toch zo?
    Wat zal dat schrikken zijn geweest...tjeetje!

    Meis ik wens je beterschap met je vinger,
    en ik hoop dat je hem snel weer kunt gebruiken,
    want het zal toch niet meevallen om niks te kunnen doen!

    Liefie beterschap en een dikke zoen...komt tie!!!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sonja

    Wat een pech heb jij en wat zal dat pijn doen.
    Dat word dus verplicht afkicken van het freubelen, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je vinger.
    Je kussens zijn prachtig en dat hart is waanzinnig mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat vervelend zeg e dan een beschadigde pees, doe maar rustig aan en laat het goed genezen! Ik wens je sterkte en geduld! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Son, wat heb je nou gedaan..., jee meis wat vervelend. Die pees zal tijd en rust nodig hebben om goed te kunnen genezen. Dat zal niet meevallen om niet te kunnen freubelen, dan maar achter de pc voor een beetje afleiding;-)
    Je kussens en je hart zijn weer prachtig. Ik heb contact met Marijke gehad, wat een prachtmens is dat toch. Het boek zit er aan te komen, weer een nieuwe uitdaging;-).

    Heel veel beterschap!!!

    Lieve groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte beterschap meis. Doe maar even rustig aan en laat het goed helen.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve Sonja, wat vervelend. Ik hoop dat je snel herstelt en weer kunt genieten van het freubelen en bloggen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beterschap Sonja, wat een pech heb jij!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat vervelend voor je Sonja,echt heel erg balen lijkt me dit! Wens je heel veel sterkte en hopelijk een spoedig en snel herstel! Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goh,Sonja dat is niet zo mooi, een voorspoedig herstel toegewenst,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Och jee...nee toch!!
    Ik hoop dat het snel heelt, en dat weer iets kunt doen.
    Volgens mij ben jij net zo slecht in stilzitten als ik.

    Beterschap...liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Doe rustig aan en laat alles eerst goed helen. Met je rechterhand kun je onze blogs gewoon blijven volgens. Beterschap en groetjes, ALie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oooooooohhhh rustig aan doen hoor, veel sterkte.
    Dat wordt veel Bloggen totdat je weer kan knuteren.
    XXX Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hello
    oh!!!! prenez soin de votre doigt
    profiter de cette pause couture pour se reposer au soleil devant un bon magazine
    pas trop présente à cause du travail
    vos boites a chaussures sont magnifique
    de délicieux gateaux de dentelle
    bon Week End bises Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat vervelend voor iemand die zo graag ceatief bezig is!
    hopelijk heelt het weer snel!
    Groetjes gerrie.
    p.s ik heb het ook geprobeerd hoor,een taartje maken van stof,staat op m,n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Och...Sonja toch! Dat is behoorlijk balen (en pijnlijk)....sterkte.....ik leef met je mee....

    Knuffel van Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Maar meiske toch, hopelijk hebt je niet teveel pijn. Geniet van deze rust met een lekker kop koffie of thee en een goed boek of tijdschrift.

    Veel beterschap gewenst...ik leef met je mee...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hé, getsie, wat vervelend voor je.
    Hopelijk wordt het volgende week mooi weer en kan lekker in het zonnetje gaan zitten met en boek ofzo.

    Beterschap Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Getverderrie,dat je toch nog zo flink in je vinger hebt gesneden dat je nu verplichte rust moet houden.....wens je een spoedig herstel toe,zodat jij je niet té lang hoeft te vervelen !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dat is spijtig he !
    heb ondertussen 2 paspoppen
    in kruissteek gemaakt
    ze staan op mijn blog
    met een woordje dank naar jou !
    graag gedaan en spoedig herstel
    caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lieve Sonja,

    Lieverd hoe het gaat het nu met je, het
    heeft natuurlijk zijn tijd nodig om te
    genezen. Hoop voor je dat het niet al
    te pijnlijk zal zijn.

    STERKTE wil ik je wensen meis, en ik hoop
    voor je dat je over niet al te lange tijd
    weer langzaam aan mooie creatie's kan gaan maken.

    Vee liefssss,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Owwwwww jakkesssssss ik voel het al wat pijnlijk zal dat zijn en dan ook nog verplichte rust, dat is een straf voor ons als freubelaars ! Heel veel sterkte meid , ik hoop dat het al wat beter gaat !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hello Sonja, I'm very sorry to hear about your accident and hope you'll be recovered soon. I can imagine that you have so many ideas that can't be done with only one hand.
    I've checked out some of your previous posts and saw that I missed lots of your and your Mom's lovely creations. You both have been very busy.
    Get well soon :-)!
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lieve Lieve Sonja ..♥
    Oh wat erg ik lees nu pas jou post van het ongeval van jou hand ..jeetje hoe heeft dit nu kunnen gebeuren ..:(
    Was jou mes zo scherp of was jij zo sterk ..poehh
    ik schrik hier echt wel van hoor..;(
    Ikzelf viel vorig jaar op straat had zo'n gecompliceerde elleboog breuk dat ik een prothese heb nu ..maar geloof me dat mja lang verhaal..was ellende ook ..duurde half jaar voor ik mijn arm recht had en ook nog de goede ..;(
    Ik hoop dat je snel weer de oude bent en rust maar lekker uit ..het andere komt ook wel weer goed ..Sterkte en ik hoop dat je niet veel pijn hebt ..
    Ik miste je al ..:(
    Beterschap meis ..het komt goed veel liefs en knuf Gaby..♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ach meid, hoe heb je dat nou toch weer gedaan... Ben je net een beetje van je rugklachten af (denk ik toch) heb je weer verplichte rust voor je vinger... Nou kijk maar uit jij...
    Fijne avond Sonja,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen