Pagina's

maandag 25 juni 2012

Paspopje van mijn mam


Gisternamiddag gingen we nog even op visite bij mam en pap.
Heb je dat mooie paspopje zien staan in het boek van Marijke vroeg mam aan me?
Ja, natuurlijk, Marijke haar naaigereihulpje, zo mooi!!!!
Ik heb er ook eentje gemaakt maar lach me niet uit hè kreeg ik van haar te horen.
 
 
 
Ze stond op het tafeltje in de kamer van de kindjes, gemaakt van zo een oud porceleinen popje en ik vind haar 
mooooooooooooooooooooiiii!!!!

 
 Ze draagt een heel mooi jurkje gemaakt van een oude gordijn,
ze staat nu in de woonkamer voor de spiegel zodat je ook dit mooie jurkje van haar ziet!
Mam is (net als zovelen;) helemaal in de ban van het mooie boek van Marijke,
er gaan vast nog meer paspopjes volgen.
 Zelf ben ik ook al bezig met het bij elkaar zoeken van materialen,
veel verder kom ik nog niet echt.
 

Het vingertje ziet er heel mooi genezen uit ,de wonde tenminste, maar ik heb nog geen gevoel in mijn vingertopje dus het rimpelen van stof gaat nog niet echt gemakkelijk.
Wél ben ik intussen een experte in het typen met één hand,
alles is te leren, als je maar wil!!!
Fijne week iedereen, liefs, Sonja





22 opmerkingen:

  1. Wel je mama heeft dit super gemaakt,
    de kleertjes die ze aanheeft zijn prachtig.
    Het oogt zo oud romantisch.
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat heeft ze dat weer mooi gedaan ze moet ook maar eens een blogje gaan beginnen hoor mat al haar mooie dingen ....ben blij dat je vinger aan het genezen is tja dit gaat niet zo vlug he alles heeft zijn tijd nodig dus ga maar even door met verzamelen van spulletjes is ook leuk toch hahahah type gaat je goed af ...wens je een fijne week toe ....lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er prachtig uit zeg, heeft je moeder echt mooi gemaakt, applaus hoor. Dat boek van Marijke geeft veel inspiratie, ik hoop er spoedig ook iets leuks van te maken, ik vind die muis wel errug leuk moet ik zeggen. Hopelijk geneest je vinger snel en kan je weer lekker aan t freubelen. lieve groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat paspopje ziet er prachtig uit. Ik ben nog niet bekend met het boek van Marijke maar dit maakt me wel heel nieuwsgierig.
    Ik hoop dat je vinger snel genezen is dan kan je weer volop aan de knutsel.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan hier kort over zijn:
    Wat een DOT.
    Werkelijk beeldig.
    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAT EEN LIEVERD!
    MOOI GEMAAKT DOOR JE MOEDER!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja

    Wat heeft je moeder dat mooi gemaakt, het is een heel romantisch popje zo en goed dat ze nu in de woonkamer staat zodat iedereen het kan bewonderen.
    Hopelijk kan je snel weer iets met twee handen doen want dit is wel afkicken denk ik, en dan alle ideeen die in je hoofd zitten om te doen, sterkte ermee.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie zeg! Zo stijlvol!
    Je moeder is ook echt een kei en wat mooi dat je deze van haar kreeg!
    Dank voor je lieve mail!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is inderdaad een heel mooi paspopje! Wat leuk dat jullie beiden zo creatief zijn. Ik hoop dat het gevoel in je vinger snel weer wat terugkomt!

    Nog een fijne dag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heeft je moeder een mooi paspopje gemaakt! Nu maar hopen dat jouw vinger snel weer helemaal geneest inclusief gevoel zodat jij ook snel weer met alles aan de slag kunt gaan.

    Nog een fijne dag Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Sonja..♥
    Ohh wat leuk dat je moeder ook zo vlijtig kan zijn zeg en haar paspopje is zeker heel romantisch mooi geworden ..heeft zij jou wel leuk verrast hihi..♥
    Ben blij dat het goed gaat met je vingertje ..het gevoel komt wel weer terug hoor..heb geduld meid komt goed..;))!!
    Doe maar gewoon op jou tempo wij vergeten jou heus niet hoor hihi..;))))
    Liefs en fijne week Gaby...♥ xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor !!!En héél knap van je mams dat ze dit zo mooi heeft gemaakt.....Ik hoop voor jou dat je vinger snel genezen is....het lijkt mij echt behelpen en helemaal als je zo graag mooie spulletjes maakt.......Sterkte ermee Sonja !!!!
    Lief groetje...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bonbonnetje...wat fijn dat het alweer wat beter met je
    vinger gaat...
    En ja dan het paspopje van je moedertje...wat een snoesje
    is het geworden, zo lief met dat kopje en kantjes..
    Wat ontzettend tof dat ik zowel jou als je moedertje heb
    geinspireerd...ben er erg blij mee hoor!

    Dag lieverd, fine week!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    Ik merk dat ik echt even moet bijlezen bij je hoor... Heb je in je vinder gesneden dan? Ik ga het even teruglezen allemaal...
    Wat heeft je mam een beeldig popje gemaakt zeg... Ik ben benieuwd naar wat er nog allemaal gaat volgen...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief ziet ze eruit...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een beeldschoon popje heeft je mam gemaakt. Zo fijntjes en elegant. Wat is er met je vinger? Wat vervelend als je wil handwerken en er zit verband in de weg hè. Sterkte ermee.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je moeder heeft er iets moois van gemaakt! Ik hoop dat je spoedig herstelt, zodat je zelf ook weer aan de freubel kunt.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Sonja
    Wat een prachtig paspopje heeft je mama gemaakt beeldschoon.
    Ik hoop dat je handje vlug weer beter word.
    Ik heb het boek ook van Marijke heel mooi is hij ik kan er zo van genieten om er in te kijken ik hoop dat ik mij wat herpak want ik lig een beetje stil bij alles.
    Nog lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk lieverd te lezen dat het alweer
    iets beter met je vinger gaat. En bijzonder
    eigenlijk hé dat ons lichaam in staat is zo'n
    diepe snee na zo'n korte tijd weer helemaal
    te helen.
    Hoop dat het gevoel ook weer snel zal komen.

    Fantastisch het paspopje van je mama geworden.
    Mooi de materialen die gebruikt zijn, en wat
    heerlijk toch hé dat we allemaal besmet zijn
    met het Marijke virus.

    Ongetwijfeld gaat er van jou hand en die van je
    moeder nog veel meer moois tot stand komen.

    Een fijne week lieve Sonja,
    en sterkte met je vinger!!!

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach dat moedertje van jou is geweldig bezig toch!!
    Ze is echt geweldig leuk geworden dat paspopje...geef je mams maar de complimenten.
    Fijn dat jouw vinger ook al beter gaat....nu nog even gevoel in die top en dan kunnen we jouw creatie's zien.

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a lovely and sweet doll.
    Your mother made a great doll.
    Hugs
    Eva Agnes

    BeantwoordenVerwijderen