Pagina's

dinsdag 26 juni 2012

Het kan niet zoet genoeg


Gisteravond ben ik heerlijk aan het borduren geweest.
Kleine werkjes vasthouden gaat prima en ik bestelde bij dit prachtige atelier:
een borduurtijdschrift met heerlijke zoete taartjes erin!


Het kan voor mij niet zoet genoeg zijn op dit moment,
psssssssssssst, heeft niks te maken met het feit dat ik op dieet ben hoor,
helemaal niet ;))
maar ik heb gewoon zin in een beetje zoete kleurtjes,
een beetje zonnige hoekjes in huis in de hoop dat de natuur volgt want nu mag de zomer écht wel gaan beginnen.
 
Al tel ik ook al af hoor!
Af naar precies vier maanden later dan vandaag want op 26 oktober wordt ik tante,
oh oh, wat lijkt het nog zover weg!
Maar kijk toch eens wat de postduifjes me brachten, 
een keilief slabbertje met deze mooie tekst op,
wat is dit lief hè!
 
Gekregen van mijn lieve vriendin Elly.
Via deze weg nog een keertje dankjewel lieverd,
ik kan bijna niet wachten tot de dag dat dit in gebruik genomen kan worden :))


Nu ga ik nog even lekker doorborduren aan de taartjes,
lieve groetjes,
Sonja

23 opmerkingen:

  1. Je neefje of nichtje heeft misschien ook wel zin in een stukje taart, als het ter wereld komt hi hi! Spannend hoor...de nazomer belooft jou dus sowieso veel goeds :)!

    Fijne avond! Lieve groet, ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn die taartjes leuk!!
    Ik ben meteen verliefd op het tafelkleed!!!
    Oh hemeltje,... Zal ik??
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het heerlijk hè, steekjes zetten in de zon en zulke leuke als jij hebt gezet, schattig! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja..♥
    Wat een geweldig boekje met die taartjes ...ooo helaas kan ik nu ff geen kruisteekjes meer zien wahaha...;))Ben wel benieuwd als jou taartjes allemaal af zijn prachtig zoals je al begonnen bent met een taartje die kleurtjes ook prachtig word echt mooi..♥
    En het slabbertje oohh dat word ook genieten als je Tantie word..;)))♥
    Ik doe het nu ff rustig aan gezien het mooie weertje heerlijk buiten genieten ..♥
    Nog fijne week Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi tijdschrift is dit
    lieve Sonja, echt heel snoeperig met al die
    heerlijke taartjes.
    Je bent er al druk mee bezig, prachtig de
    kleurtjes die je gebruikt.

    En wat een enig slabbertje, het lijkt nog
    ver weg maar het schiet toch ook al enorm op.
    Heerlijk vooruitzicht hé Tantie......

    GENIET van alles, en zo fijn dat je nu weer
    heerlijk wat ter hand kan nemen...

    Veel liefsssss,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super zijn ze ...al ben ik niet zo crea euhhh laat ik het zo zeggen ik kan het wel maar heb het geduld niet hahahah ooohhh leuk tante spannend zegggg dat word verwennen dat weet ik nu al hahahha en dat mag hoor zou het zeker ook doen ....geniet maar lekker van het voor pret ...je borduurwerkje is super enne heeft je moeder ook nog wat gemaakt hahahah lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ik afgelopen dagen ook een heel zoet shabby-chic hoekje gemaakt hebben op mijn werktafel. Zou het echt het verlangen naar de zon zijn?
    Maar ik vind je borduurtjes helemaal leuk.
    Ik herinner me dat je vertelde dat je weer tante wordt. Nog vier maanden. Het lijkt nog een eind, maar het is zo ook weer voorbij. De zomer over.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die taartjes zullen prachtig borduurwerk zijn!!
    Mooie kleuren, het zullen precies echte zijn.
    Ik ben benieuwd naar het resultaat.
    Ik vind het ook zeer leuk dat je tante wordt, proficiat!

    Nog een fijne avond, groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmmmmm...ben ook zo dol op zoet :-)
    Ze zijn leukkkk!!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk tijdschrift en wat een schattig borduurtje Sonja! Het slabje is echt schattig, kan me voorstellen dat je uitkijkt naar het moment dat het gebruikt kan worden! Je bent vast een hele trotse tante dan! Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er idd lekker zoet uit!!
    Vind dit soort werkjes altijd heel erg mooi..
    Succes met aftellen..
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen lieve Sonja,

    Meis wat een lief kadootje ...dat slabje is
    zo snoezig met die tekst..
    En je kunt je toch niet voorstellen dat straks
    zo'n klein popje dit slabje draagt...
    Wat een heerlijk vooruitzicht is dit he?

    Ja en dan je taartjesboekje om te boduren....wauw!!!!
    Ohh...Sonja als ik toch eens meer uren in de dag zou hebben,
    dan moest en zou ik dit boekje hebben...en gaan proberen te gaan
    borduren...
    Maar nu eerst nog even al het andere af hahaha....

    Dag meisje ik wens je alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja,
    Ik herken dat zo ontzettend, die zin in zoete kleurtjes. Ik, die helemaal niet van de kleur in huis is, maar juist voor naturel gaat en stoer en zo... Nu snak ik ook naar zoete kleurtjes, zal het dan toch met het weer te maken hebben? Jouw taartjes worden zo ontzettend mooi... Ik begin niet meer aan borduren hoor, maar ben met lieve kleurtjes aan het haken en nog eens haken. Mijn eigenlijke projecten moeten maar even blijven liggen...
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie zoete kleurtjes en borduurtjes!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk borduurblad Sonja en dat slabbetje zo schattig.Fijn dat je wel kan borduren met je zere vinger.
    LIeve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi leuk dat je even bij me kwam wat heb je weer een leuk blog er van gemaakt een dat borduren is super mooi maar ik kan het niet of ik heb daar het geduld niet voor denk ik ben meer van de verf een kralen zo hebben we allemaal wat liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke dingen verkoopt atelier Laura, zo jammer dat ik nog zoveel heb liggen wat ik eerst af moet maken.
    Ik ben gek op dit soort taartjes, je word er niet dik van, ze zijn heel lang houdbaar en je kan er heel lang naar blieven kijken ;-)
    Fijn om te lezen dat je alweer wat meer kan met je vinger.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja

    Wat een mooi tijdschrift met die heerlijke zoete gebakjes.
    Ik heb een heel mooi borduurboek van mijn oudste zoon gekregen die ik bij Laura heb uitgezocht, prachtige boeken en tijdschriften heeft ze.
    En wat een lief cadeautje heb je van Elly gekregen, die vier maanden zijn om voor je het weet en dan kun je heerlijk genieten van dit lief kleintje.
    Geniet van het mooie weer vandaag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi lieve Sonja,
    "wat leuk" en wat heerlijk dat je weer een beetje kunt borduren. Ik kom langs om de kaartjes te brengen, ik mail je gauw wanneer, om een afspraakje te maken..

    lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello, Sezoentje-Sonja.

      Your exquisite work leads my impression.
      The passion for the art.  It is universal.

      The prayer for all peace.

    Have a good day. from Japan, ruma ❀

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja,fijn om te lezen dat het wat beter met je vinger gaat.Ik vindt je zoete borduurwerkje erg fijntjes,mooi hoor!Moeilijk he,stilzitten,hihi.En zeg maar tegen je moeder dat ik haar paspopje een dotje vindt,hardstikke romantisch!Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oww wat ziet je borduurtje er al super uit zeg , fijn dat je weer wat uit de voeten kunt met je vinger !

    Fijn weekend

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn ze leuk, je geborduurde taartjes! Heerlijk werkje om te doen en nog goed voor je dieet ook ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen