Pagina's

vrijdag 22 juni 2012

Even een update


Even een update van het vingertje, 
vanmorgen ging ik op controle en het ziet er goed uit.
Het grote verband errond ben ik gelukkig al een paar dagen kwijt zodat ik toch iets meer kan doen intussen.
Mijn hobbykamertje krijgt stilaan meer vorm want ik ben hevig bezig met alles terug een plekje te geven,
wat heb ik veel spulletjes, ik wil ze een beetje netjes opbergen maar het moet dan ook nog een keer mooi zijn ook.
Niet zo heel erg praktisch geloof ik ;)

 
Deze potjes die op mijn hobbykamertje stonden met klein spul hebben een taartdekseltje gekregen en ik vind het heel erg leuk staan,
het geeft meteen een veel gezelliger indruk!
Intussen ga ik verder met mijn vinger nog een weekje te laten rusten.
Een klein handwerkje lukt wel maar typen is niet te doen want dan raak ik net dat stukje waar ik in sneed en dat is best nog gevoelig!
Maar het typen met één vinger gaat me steeds beter af :)))
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja

22 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja..♥
    Wat ben ik blij dat het al een beetje beter gaat met je vinger dat was schrikken zeg ...;)
    Ja het typen is best lastig en ik kan goed meevoelen wat het inhoud ..
    ik kon na de operatie ( van Elleboogbreuk) met mijn rechterhand niks meer dat was ellende ..het heeft er wel behoorlijk ingehakt bij mij ..mja na 14 maanden fysio ben ik blij dat ik nog naald en draad kan gebruiken het fijne werk lukt wel maar het zware niet meer mja het gaat goed nu..;)))
    Rust maar nog even uit belast het niet aub ..geloof me maar ..;))♥
    En je potjes zien er Fantastisch mooi uit Sonja heel lief ..je hobbykamertje word zo zeker mooi...♥
    en nog bedankt voor je lieve berichtje ..♥
    Veel liefs en knuf ..Gaby..xxxx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het herstel voorspoedig gaat en doe maar rustig aan je vinger is heel belangrijk,liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou gelukkig maar....heel fijn weekend...liefs van mij...xxx....enne beterschap hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het is voor mij ook even een update.Allereerst nog beterschap. Oei een flink ongeluk en dat gewoon met een keukenmes, maar ben blij dat het wat beter gaat.

    Dat creatieve heb je inderdaad niet van een vreemde als ik het zo zag bij jouw mam in huis. wel leuk dat je het ook samen kan doen. en wat heb je een prachtige taartengemaakt en wat nog meer.

    Wens je een heel fijn weekend lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig gaat het langzaam beter met je vinger.
    Je potjes zien er zoals gewoonlijk super uit.
    Ik ben benieuwd hoe je hobbykamertje er zal uitzien.
    Nog een fijne weekend, groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het weer beter gaat, Sonja! Al moet de "finishing touch" nog komen! Die deksels zijn helemaal geweldig. Leuk dat je je hobbykamer wel gezellig kunt maken en opruimen.
    Doe nog rustig aan met typen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het goed gaat met je vinger en wat zijn die potjes schattig geworden! Ik wil ook aan de slag, maar moet nu eerst het huis gaan doen! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het al weer wat beter gaat, ik hoop dat je je hand snel weer helemaal kan gebruiken.
    Gelukkig heb je toch nog een hoop kunnen ondanks je ingepakte hand.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan stuur je mij toch nog een reactie op mijn post :)! Ik kon aan de inhoud wel merken dat het typen nog niet als vanouds was, maar eigenlijk zijn dan een paar woordjes meer waard dan een hele zin...als je dan toch de moeite neemt om zo lief te reageren!! Werd dus wel bijzonder gewaardeerd :)!

    Doe nog maar rustig aan hoor, laat het maar goed herstellen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb net even je vorige post gelezen Sonja...maar meid wat is dit naar zeg...gelukkig gaat het weer de goede kant op en ik hoop van harte op een spoedig herstel hoor !!!!
    Die taartdekseltjes vind ik trouwens wel héél mooi geworden.
    ik wens je een fijn weekend en een lieve groetje...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey sonja,

    Ik ben al een poos volger van je blog maar nu ik een google account heb met ik een officielle volger van je geworden!!
    Je spulletjes zijn gewoon weg prachtig die je maakt. Mijn complimenten. Trouwens je zal wel balen dat je vinger nog gevoelig is? Een echt knutselaar moet eigenlijk nooit wat mankeren aan z'n vingers en ogen. Knap maar gauw een beetje op kan je gauw verder met knutselen!!

    Groetjes sharon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig gaat het al weer een stuk beter. Hopelijk geneest het supersnel zodat je gauw weer al je knutselspulletjes in de hand kunt nemen ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig dat het weer wat beter met je vinger gaat. Maar doe wel rustig aan hoor!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh lieverd, wat heerlijk te lezen dat het
    alweer wat beter gaat met je vinger. En je toch
    al voorzichtig wat kan knutselen.

    SUPER zijn ze geworden je potjes met allerlei
    snuisterijtjes met die prachtige taartjes dekseltjes.
    Doe maar heel voorzichtig hoor meis, dat alles heel
    goed kan genezen. Best heel moeilijk lijkt me, maar dan
    kan je over niet al te lange tijd misschien weer als
    een speer tekeer gaan,hahaha.

    Lieffie, geniet van een heerlijk weekend,
    heel fijn weer wat van je te lezen en zien.....

    Veel liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn voor je dat het er goed uit ziet.
    maar forceer niets dan ben je verder van huis.
    Wel fijn weer even iets te horen van je.
    Geniet van het weekend.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn om te horen.....ik mis je wel hoor!!!!!
    Maar je hebt nu heerlijk de tijd om van alles te verzinnen.....doe nog even lekker rustig aan....fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben blij voor jou dat het al beter gaat. Bedankt ook voor de aanrader, het boek van Marijke is gewoon prachtig en proficiat met jouw bijdrage.

    Mocht jij ook een boek uitgeven, dan ben ik kandidaat koper hoor :-)

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief bonbonnetje,

    Knap maar snel weer lekker op...
    En dan weer aan de slag met stofjes en kantjes..
    en andere dingetjes..
    Je potjes met taartjes op de dekseltjes zijn super!!

    Liefs,
    kaaskoppie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoor je potjes !
    Fijn dat het ook weer wat beter gaat maar vingers zijn inderdaad heel gevoelig dus doe nog maar eventjes rustig aan!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat het met je vinger wat beter gaat, is toch wel erg vervelend. Maar fijn dat je met 1 vinger ook kunt typen! Je taartjes op de potjes zijn erg leuk en het staat enorm gezellig.
    Veel sterkte met je vinger en nog een fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn Sonja dat het steeds weer wat beter gaat. Als je even naar je lchaam luisterd ben je er snel weer vanaf. Fijn dat je toch weer wat kunt doen. Het ziet er gezellig uit hoor. Succes met het opnieuw organiseren van je hobbykamertje;-)

    Lieve groetjes en een fijn weekend,
    Ellenxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat het weer de goede kant opgaat, maar doe nog maar even rustig aan, zodat het goed kan herstellen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen