Pagina's

maandag 21 mei 2012

Vintage cadeaukaartjes en....taart :)



Vandaag was zo een dagje dat ik even iets wilde doen waar ik niet teveel moest nadenken.
Gewoon een dagje bekomen zoals we allemaal in ons leven wel eens af en toe nodig hebben :))


 Op zo momenten heb ik mijn vaste stek in huis en dat is mijn atelier, hier kan ik heerlijk alles rondom me vergeten en lekker aan de slag met de spulletjes die ik er verzameld heb.
Eigenlijk was mijn idee om eens een beetje op te ruimen (dat komt er nooit écht van) maar ik had zoveel reepjes papier liggen dat ik besloot om hier iets mee te doen.
Het is voor mij altijd heel moeilijk om dingen op te ruimen, ik bewaar soms de kleinste snippertjes, 
en ze komen ook steeds weer van pas.



Zo opruimende zag ik dat er best nog veel papier lag waar ik kleine kaartjes van kon maken,
gewoon kadokaartjes waar je er nooit genoeg van hebt
Heerlijk eenvoudig, niet teveel gedoe maar heel ontspannend om te maken,
eens op dreef ben ik dan ook niet meer te stoppen,
de voorraad is weer aangevuld :)

Toen ik de foto op de computer zette kwam ik onderstaande taart nog tegen,
ze stond ook al een keertje op mijn vorige blog,
ik maakte ze vorige jaar met moederdag voor mams en ze vind ze nog steeds heel erg mooi!
Misschien maakt ik ze nog wel een keertje voor mezelf ook want ik ben nog zeker niet uitgebakken!




Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

32 opmerkingen:

  1. Handig dat je daar kaartjes van hebt gemaakt, bij een volgende verjaardag komen ze vast goed van pas...wie weet wel bij een taartje als cadeau!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Ik de toekomst heb je genoeg kaartjes klaar liggen voor bij de kadootjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die kleine kaartjes Sonja en die taart is supermooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes in vintage stijl.
    Komen altijd van pas.
    De stofjes van de taart zijn perfect
    op elkaar afgestemd. Mooi gedaan!

    Lieve groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op kleine kaartjes....je kunt ze altijd wel gebruiken....deze zijn prachtig......vooral aan een mooi kadootje!!!!
    Ik wens je nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is leuk Sonja! Wat een lieve nostalgische kaartjes heb je gemaakt en idd daar kun je er niet genoeg van hebben! Je taart is ook zoooooooo mooi! Leuk idee om het op een doosje te maken
    Fijne avond. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja

    Wat een prachtige kaartjes en zo heb je toch wat papier opgeruimd, altijd handig voor dit soort kaartjes.
    Je taartjes staan mooi op een rond doosje, een goed idee om te onthouden, ze zijn erg mooi en mogen natuurlijk niet bij je thuis ontbreken.
    Ik heb afgelopen zaterdag het boek van Marijke ontvangen en ben nu regelmatig niet bereikbaar voor mijn mannen, het is zoooooooo mooi, ook je geurzakjes die erin staan zijn schitterend. Je kunt zo heerlijk wegdromen in dit boek.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,sonja van de kaartjes en de taartjes..hihi.Leuk idee om zo een voorraadje kadokaartjes te maken maar ze staan op die etagere ook best gezellig!Je taartje op dat ronde doosje is ook een lieverdje,ik snap dat je moeder daar heel lang van blijft genieten.Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaartjes Sonja......mooi gedaan !!...liefs fijne zonnige week....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn dat schattige kaartjes en altijd handig om hier een voorraadje van te hebben !
    Maar wat staan ze leuk op die etagere...je taart vind ik ook heel mooi echt een schatje hoor ...
    Lieve groet..ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staan erg schattig in de etagere heb je leuk gedaan.....de taart is en blijft geweldig...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha Sonja, wat een berg kaartjes, zo schattig en zo verfijnd.
    Je koppie eens lekker leeg maken kan zo heerlijk zijn, en als er dan ook nog zoiets productiefs uit komt, heb je een goede reden gehad om "op te ruimen"hahaha.
    liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes Sonja, goed idee! En je taartjes zien eruit om op te eten! Heel mooi gemaakt en staat zo gezellig.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt dubbel opgeruimd, Sonja. Je hoofd en allerlei papier. Je hebt er mooie kaartjes van gemaakt. Cadeaukaartjes zijn altijd leuk.
    De taart voor je moeder is ook heel mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk die stapeltaartjes! Wat veel cadeaukaartjes heb je gemaakt!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. There are wonderful things here ...
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze supermooi!! die kaartjes dat is een heel mooi geschenk en je taart super;
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sonja,
    Jij hebt je dagje wel heel goed besteed. Prachtige kaartjes heb je gemaakt en zo kun je er snel eentje pakken als je die nodig hebt. Ik heb wel wat leuke kaartjes geprint, maar moet er nog steeds eentje knippen als ik er eentje nodig heb. Misschien toch ook maar even een voorraadje aanleggen...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach lieverd, zo'n dagje....inderdaad,
    die komt zo af en toe voor.
    Maar jij hebt hem wel HEEL goed
    gebruikt zeg. Zo lief al die kadokaartjes
    die je hebt gemaakt. Een feestje om zo'n
    prachtig kaartje op een pakje te mogen
    ontvangen.

    En die taart is zo leuk, kan me goed
    voorstellen dat je moeder er nog steeds
    verliefd op is. En buiten dat ze heel
    decoratief is ze ook nog eens heel functioneel
    door de doos eronder, waar je weer allemaal
    spulletjes in kan doen.

    lieverd, dikke knuffel van mij,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief bonbonnetje,

    Ik kan zo goed begrijpen dat je je dag niet had...!
    Meisje soms komt er teveel op je af..en dan is het mooi dat
    je even gas terug kan nemen..
    En je hebt schitterende kaartjes gemaakt, daar ben je een echte kei in..

    Ja de stapeltaartjes op doos zijn en blijven super...mooi en romantisch!

    Ik wens je sterkte met alles en heel veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Bonnie..Nou je hebt je eigen best vermaakt zo te zien..En die taart is zeker het posten waard. Heel erg leuk!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Enig! Die kaartjes wil ik ook nog eens maken, helaas geeft de printer steeds strepen!! Maar je taart is een dotje die zou ik ook best neer willen zetten als ik nog plek had! LOL!
    Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Er zijn van die dagen dat je niet te veel moet denken.
    Jij hebt daar duidelijk een goede remedie voor gevonden.
    Prachtige die kleine kado-labeltjes :-)
    Inmiddels is je voorraad behoorlijk aangevuld je kunt weer even vooruit hihi
    Wat mooi die stapeltaart !!! Ik kan me voorstellen dat je mams er nog steeds heel erg blij mee is.
    Wens je een hele zonnige en mooie dinsdag.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goeie morgen Sonja. Hopelijk schijnt de zon weer een beetje voor je vandaag. Wat leuk die kado kaartjes en wat een goed idee. En die taart , kan me voorstellen dat je moeder er blij mee is. Zo leuk decoratief.
    Fijne dag nog
    LIeve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuk die cadeaukaartjes en de taart is helemaal het einde!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tjonge, en dan maak je er meteen een heleboel, wat een concentratie. Ik vind ze erg leuk, misschien moet ik ook eens aan voorraadjes gaan werken, cadeaukaartjes kun je nooit teveel hebben.

    Gezellige dag vandaag, geniet van het mooie weer, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sonja bedankt voor je berichtje !!!
    Ik heb even gekeken naar de mogelijke reden waarom je geen bericht krijgt van mijn nieuwe posten.
    Volgens mij ben je nog geen "officieel" volger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn ze superrrrrr leuk deze kado labels en wat handig dat je een voorraad hebt ! Ennuhhhhh doe mij ook maar zo'n taart prachtigggggggg
    Hopelijk doet het zonnetje je veel goeds !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een bekend 'probleem', ook hier wordt heel veel bewaard, komt altijd nog wel eens van pas ;) Je kado-labeltjes zien er leuk uit!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede oplossing en het ziet er geweldig mooi uit ook het taartje is enig....lieve groet Marjon

      Verwijderen
  30. Schattige kaartjes, Sonja en die taart is echt ,om in te bijten.
    Hele fijne zonnige dag gewenst,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig toch om op deze manier snippers te gebruiken? Je kaartjes zien er geweldig uit, net als je taartjes trouwens!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen