Pagina's

woensdag 2 mei 2012

Nagenieten van een lang weekend


Afgelopen weekend kwam mijn vriendin Marga nog op een verlate verjaardagsvisite,
samen met haar man Jos en veel te veel verwennerij :))
De uurtjes vliegen dan voorbij want ook onze twee mannen weten zich goed te onderhouden en dat is natuurlijk altijd leuk!
 
Van hun kreeg ik het prachtige kussen op de bovenstaande foto, leuk hè!
Ik vond hem te mooi om in de woonkamer te leggen want dan wordt het toch meteen ingepalmd door Ky (Marga haar grote vriend, want die heeft hem schromelijk verwend met snoepjes én knuffels:)
 


 Het heeft een mooi plekje gekregen op het bed, 
nu alleen nog erop toezien dat Ky zich daar niet installeert.
 


Het mooie plantekastje wat ik ook van haar kreeg heb ik in de aanbouw gezet,
volgende week even langs het plantecentrum om een mooi afhangend plantje te kopen voor hierin.
Nu staat er voor even een nepperd in.
 

Dan kreeg ik ook nog een vakkenbakje, ja ik zei het toch: verwend;
Deze krijgt een plekje op de hobbykamer want het is een ideaal bakje om labeltjes in te verzamelen.
Dankjewel lieverds, voor al die leuke cadeautjes en jullie gezelschap
xxx 
 

Ik geniet nog even na van het weekend en het mooie bloemetje wat ik ook kreeg met een heel lief kaartje eraan want dit was niet alleen nog vanwege mijn verjaardag maar ook een felicitatie voor de medewerking aan het boek van Marijke
Zo ontzettend lief van jullie !
Ik start de week stilletjes na de feestdag van gisteren hier in België,
ik denk dat ik maar eens mijn hobbykamertje induik!
Liefs, Sonja







19 opmerkingen:

  1. Je bent zeker verwend.....wat een prachtige spulletjes..helemaal in jou stijl!!!
    Ik wens je er veel plezier mee & succes met freubelen !!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij en wat fijn zo'n vriendschap!
    Het is hier nu nog heel behoorlijk weer, voor jou ook nog even buitenzitten?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een heerlijke verwennerij.Het kussen is echt prachtig.Ik kan me voorstellen,dat je zo blij bent, met zo'n vriendin.Zulke lieve cadeautje's.Geniet ze lekker na.
    Knufs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow..., wat een mooie cadeaus heb je gekregen, Sonja! Echt heel mooi, zou er bijna jaloers op worden..:)
    Het kussen leek op de foto (in mijn bloglijst) een envelopje met dikke inhoud.., zo grappig; het is dus een envelop-kussen!
    Geniet nog maar lekker na van je weekend, wat heerlijk en waardevol om zulke fijne contacten te hebben!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bofferd ben je weer! Wat leuk dat plantenhoudertje! En ja het was een lekker lang weeken hè, volgende week weer zo één!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    Nou jij bent echt schadelijk verwend, maar dat geeft toch niets? Het is geweldig lief van Marga en Jos om je zulke mooie cadeaus te geven, maar ze weten vast wel hoe blij jij er mee bent.
    Rustig aan beginnen aan de nieuwe week is een heel goed plan hoor, maak jij maar wat moois in je hobbykamer, ik ben heel benieuwd wat er van gekomen is...
    Ik wens je nog een heel fijne week verder,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij......leuk hoor!!....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wat ben jij met prachtige spullies verwend geworden, na zo'n weekend kun je er weer tegen. Geniet van je ontvangen spullies. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent even verwent!

    Prachtige cadeautjes hoor, geniet er maar heerlijk van.

    Fijne avond!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat je gerust verwennen met deze prachtige cadeautjes. Mooi plaatsje heeft het kussen op jullie bed.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kussentje hoor en ja, je hebt gelijk. Mijn laatste post liet ik ook wat nieuwe kussentjes zien met daarop (ja, ja) onze hond. Groetjes ALie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schandalig goed verwend ben je, ha ha, mooie spullen hoor.
    Het kussentje heeft een prachtige print.

    lieve Groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag lieve Sonja,

    Meisje wat een heerlijke verwennerij deze verlate verjaardags cadeautjes. Zo lief dat kussentje in gedachten zie ik het koppie van Ky er al op liggen, ohhh wat zal die dat heerlijk zacht vinden.

    Het plantenkastje en vakkenkistje is ook al zo schattig en inderdaad heel handig voor labeltjes en allerlei mooie frutseltjes.

    Heel attent ook de bloemen, want jou bijdrage aan het boek van Marijke is zeker een felicitatie waard.

    Lieverd geniet van alles, en ben benieuwd wat je nu weer voor moois gaat maken in je hobby ateliertje.....

    Veel liefs,
    Joasephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja

    Geniet maar lekker van je verwennerij, het is een heel mooi kussentje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo lieve Sonja,

    Meis heerlijk zoals jouw vriendinnen jouw verwennen!
    En wat heeft Marga weer mooie spulletjes voor je gekocht...
    Dat plantenkastje is zo schattig...en ook nog eens een bos bloemen,
    daar je een aandeel in mijn boek hebt...wat lief!!!!
    Geniet maar van de mensen om jou heen die zo van je houden..
    het is je meer dan gegund..

    Liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben je weer verwent en ook de spulletjes van Marijke zijn geweldig.
    Je boft maar met zulke lieve vriendinnen.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een vriendin die heel goed weet wat jij mooi vindt; prachtige cadeaus, geniet ervan!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben al lang blij dat je het mooi vind Sonja!
    Wij vonden het ook weer ontzettend gezellig.
    Jullie zijn een van de weinigen waar Jos zonder morren mee naar toe gaat dus dat wil wel wat zeggen toch!
    Liefsssssss en een dikke knuf voor Ky

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Sonja,
    Je blog inspireert mij ...
    Je hebt er een volger bij!

    Lieve groetjes,
    Valerie (ook uit Belgenland)

    BeantwoordenVerwijderen