Pagina's

zondag 13 mei 2012

De boekpresentatie van Marijke

Gisteren was het eindelijk zover, wat hebben we met veel liggen aftellen naar de dag waarop 
het mooie boek van Marijke 
gepresenteerd werd!
Ze had haar prachtige creaties opgesteld in een winkeltje gevuld met heel erg mooie brocante spulletjes.
Het was echt een locatie om van te smullen.
Marijke haar werk  zelf neemt je echt de adem weg hoor,
als je haar foto's ziet dan is alles al even mooi maar als je alles zo in het echt voor je ziet,
gewoonweg GAAF!!!!
Die lieve schat heeft echt een bijzondere gave want al haar poppen en beren lijken kleine levende wezentjes met elk hun eigen karaktertje!
 
 

De foto's hierboven werden gemaakt door onze lieve vrienden Willem en Elly die er die dag ook bij waren wat voor Ronny en mij de dag nog een extra gouden randje gaf xxx
Maar ondanks dat we slecht van start gingen en veel te laat aankwamen vanwege verkeersproblemen zijn we er toch na een reis van drie en half uur geraakt!
 

Oh oh, hier sta ik op de foto tussen Josephien  en Marijke in en er zat  blijkbaar geen lachje meer aan hoor ;) meiden,wat was ik moe!
Maar we hebben wel véél gelachen hoor,
ook Elly en Chrissie die meewerkten aan het prachtige boek leerde ik daar persoonlijk kennen en het was gewoonweg een topdag!

Er waren nog dames van andere blogs aanwezig waar ik al af en toe mee mailde maar waar ik  nu even een praatje mee heb kunnen maken zoals Jeanet  en die lieve Lida die even een ommetje maakte om langs te komen.
Het was geweldig om jullie even in het echt te kunnen ontmoeten xxx

En meiden, het boek,
vanmorgen stond ik op en het zonnetje scheen al zo mooi op het prachtige boek en ik werd er supergelukkig van!
Niet alleen van het zonnetje maar diegene die het boek al hebben weten vast wat ik bedoel dat je gewoon je hartje voelt springen als je door dit prachtige boek bladert!
Wat een kunstwerk van Marijke zeg!
Het is niet alleen gevuld met haar prachtige creaties maar ook met heel veel mooie teksten en prachtige fotoreportages en natuurlijk is het ook genieten van het werk van de gasten die ze uitnodigde.
Alle foto's zijn zo prachtig bewerkt dat je er gewoon niet op uitgekeken raakt!

Het is heel raar hoor om je eigen bijdrage te zien staan in zo een prachtig boek!
Dankjewel nog maar een keer lieve Marijke dat ik een aandeeltje mocht bijdragen aan dit bijzondere boek.
En dankjewel aan alle mensen  samen die de dag gisteren tot een onvergetelijke dag maakten,
ik kruip nog even lekker op de bank in mijn piyamaatje met het mooie boek op schoot,
heerlijk namijmeren over gisteren xxx
Aan alle moedertjes wens ik vandaag een prachtige moederdag toe.
Voor mijn eigen mams heb ik ook een boek gekocht en hier een mooi pakje van gemaakt, 
ik weet zeker dat ik haar hiermee een pakje geluk  geef.
Heel veel liefs, 
Sonja

36 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk dat het zo'n geslaagde dag is geworden voor je. Maar wat een rit heb je ervoor moeten maken. Het was het wel waard natuurlijk.
    Prachtig is het boek geworden en wat fantastisch dat jouw aandeel er ook zo mooi in staat.
    Ik wens je een heerlijke rustige dag vandaag, fijn dat je je mams ook blij kunt maken met dit boek...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sonja. ♥
    Hier heb ik een beetje naar uitgekeken ..naar jou post en ben blij dat het zo goed is gegaan..
    Geweldig toch dat je hebt mogen genieten van deze bijzondere DAG ♥ ...
    vooral de bijzondere bijdrage aan het ♥ BOEK ♥ van MARIJKE..;)))
    ben dus nu wel heel erg benieuwd en nog een hele Fijne Zondag met je moeder ♥ ..;)

    Liefs Gaby.. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie morgen Sonja. Wat een leuke foto's heb je hier. Ik had mijn toestel meegenomen maar ik was zo druk dat ik helemaal vergeten was foto's te maken. Ja wat was het daar gezellig in dat mooie winkeltje en al het moois van Marijke om dat nu in het echt te zien, wat maakt ze een prachtige kunstwerkjes. Want dat zijn het hè. Ik heb het boek nog niet gekocht maar ik ga het bij haar thuis kopen dat staat vast. Ik heb er in gekeken en het is schitterend.
    Nou heb ik behalve Josephine en jou nog een andere blogster ontmoet maar ik weet niet meer wie het was. Ze vroeg ook of ik Riet van de mooie kaarten was. hihi. Weet jij misschien wie ik bedoel?
    Ik wens je nog een fijne dag .
    Lieve groet van Riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal prachtig uit.....
    Zo te lezen hebben jullie allemaal heerlijk genoten van deze dag...

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Boa semana!

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    FELIZ DIA DAS MÃES!!!

    Beijinhos.
    Brasil
    °º °♫♫♪¸.•°`

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzondere dag heb je gehad...
    En wat gaaf dat je in dat prachtige boek ook een plekje hebt!
    Je eigen moedertje zal vast heel erg blij zijn met het
    mooie boek!

    Geniet van de dag!! Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er wel een lange rit voor over moeten hebben, maar zo te lezen was het de moeite meer dan waard! Wat gaaf toch dat jij ook een bijdrage aan het boek hebt mogen leveren, daar ben je natuurlijk (en terecht) super trots op! Leuk ook dat je een aantal medeblogsters hebt ontmoet, dat is zó leuk! Ik las dat Riet er ook was, ik heb haar vorig jaar bij Madelief ontmoet...een hele aardige en lieve vrouw!

    Nu lekker nagenieten! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige dag moet het geweest zijn! Je hebt er wel ver moeten rijden.
    Het is toch wel gaaf dat je een bijdrage hebt mogen leveren. Het lijkt mij een prachtig boek.
    Leuk dat er nog meer blogvrouwen zijn geweest.
    Blijf er nog even lekker van genieten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk voor je om zo'n geweldige dag te mogen meemaken. Bijzonder dat een creatie van jou in het prachtige boek staat. Ik denk dat je dat wel verdiend hebt....!
    Liefs, Jeanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal blij ben ik geworden van dit leuke bericht. Wat heerlijk dat het zo'n mooie dag is geweest!
    Ik ga snel uitzoeken waar dit schitterende boek te koop is... Je mag echt trots zijn dat je erin staat! Enig!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou wat leuk ditte.......echt leuk om te zien...en ja bloggers ontmoeten is altijd leuk toch ??...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach joh die glimlach was gewoon even zoek toch....wat een leuke post met zoveel enthousiasme geschreven. Het genieten spettert van het scherm af. Heerlijk voor je!

    Ik wens je een mooie dag

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh ben een beetje jaloers op je.....na een lange rit hebben jullie een hele mooie dag gehad..
    Leuke foto;s zeg vast heel apart om elkaar in het echt te zien....en dan de locatie om van te smullen..
    Veel plezier met je boek..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige fotos en een mooie dag op terug te kijken. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goooooooooooooooooedemiddag mijn aller leukste lachebekje.
    Wat een feestje was het meid en ik vond het zo leuk klikken met ons.
    Heerlijk om je te ontmoeten en ja genieten en op wolkjes lopen de hele dag.
    Wat een mooie geurzakjes heb je omschreven in het boek.
    Je snapt, ook dit ga ik zeker en vast uit proberen.
    Ik was daarnet op de vrijmarkt en guess what!!
    Ik heb zwarte rijglaarsjes gekocht.
    Ik ga ze maken hoor, ik was meteen vlieft.
    Ik heb gister ook heerlijk in pyjama op de bank zitten lezen, en ook ik was doodmoe.
    Of we worden oud of waarom dan wel?
    Ontlading van de spanningen de afgelopen week???
    Wat een mooie foto's heb je geplaatst.
    Jammer genoeg zijn alle foto's die Eric heeft gemaakt te ver weg.
    Alleen die van ons drietjes niet.
    Daar sta ik wel wat plomp op hahaha
    Heb je een mail adres voor mij, dan stuur ik je de foto door.
    Ik ben reuze benieuwd wat jij nu als eerste gaat uit proberen.
    Fijne Zondag en dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat was het leuk om jou te ontmoeten, jammer dat het maar zo kort was, maar we doen het vast nog een keertje over! Geniet van het boek, doe ik ook! En nu even bij Marijke kijken, want het was een geweldig ervaring haar creaties te mogen bewonderen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik naar de foto's kijk stralen ze gezelligheid uit.
    Had ik niet zo ver gewoond, was ik zeker langs geweest.
    Het zag er zeker de moeite uit!

    Lieve groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een belevenis om er bij te zijn, het moet een heerlijke dag geweest zijn voor jou en Marijke en de rest natuurlijk.
    De foto's die stralen, en je lach...die zit tussen de foto's door hoor.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke dag om met een goed en voldaan gevoel op terug te kijken; geniet ervan!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi lieve Sonja,

    Wat een prachtige post heb je gemaakt van Marijke's boekpresentatie, en wat leuk dat je ook foto's binnen bij het Brocante huisje hebt genomen, zo samen met de prachtige creatie's van Marijke. Dat geeft zo'n mooi totaalbeeld van deze onvergetelijke mooie dag.

    Zelf had ik ook mijn camera bij me, maar die lag in de auto en omdat er veel foto's gemaakt werden en gefilmd dacht ik tsja....wat moet ik dan nog met mijn cameraatje. Achteraf heb ik er spijt van want had best ook zelf wat foto's willen maken van de sfeer op die dag die heerlijk aanvoelde.

    Net als jij heb ik ook een boek voor mijn moeder gekocht en toen ik het vanmiddag aan haar gaf was ze er heel erg blij mee. We hebben het samen zitten bekijken, het is echt een geweldig mooi stuk werk en een heerlijkheid om in weg te dromen.

    En wat was het geweldig lieverd om jou nu eens in het echt te zien, je bent een mooie sprankelende vrouw, je ogen stralen zoveel liefs uit. En wat heb je ons verwend met dat PRACHTIGE geschenk. ZOOOOO mooi geborduurd en met lieve woorden, gemaakt met heel je hart. Ben er HEEL erg blij mee lieve Sonja, BEDANKT!!!

    Geniet van een heerlijke week,
    en veel lees en kijkplezier in dat zalige boek van Marijke!!!

    Liefssssssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een dag om niet vlug te vergeten!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ziet er allemaal heel gezellig uit Sonja! Hoop dat mijn boek gauw aankomt! Leuk die foto van jullie dan weet ik ook hoe jullie er in het "echt" uitzien. Mijn verwachtingen kloppen met de werkelijkheid. Leuk hoor!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er prachtig uit allemaal Sonja! Wat een speciaal gevoel moet dat zijn om een bijdrage te hebben geleverd aan zo een schitterend boek! Te gek meid! Jammer dat het wat te ver was voor mij om zo even een bezoekje te brengen maar erg leuk om toch een beetje te kunnen meegenieten door jou foto's! Fijne avond nog en mijmer nog maar lekker even verder hoor ;-)
    Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alles ziet er idd erg mooi uit en Marijke heeft volgens mij ook een hele byzondere gave..Alles wat ze maakt is even mooi! Ik moest ff lachen om je droge gezicht..Fijn voor je dat je dr aan mee mocht werken want je kan er zeker heel erg trots op zijn!!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zag er allemaal schitterend uit in die gaaaaaave winkel , kheb m'n ogen uitgekeken , het was super leuk je in het echt te ontmoeten , jammer voor jullie dat de reis zo lang duurde !
    Het boek is schitterend , ben meteen aan de slag gegaan om zo'n taart te maken komt heel snel op m'n blog te staan , moet nu naar m'n werk doeiiiiii

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke dag hebben jullie gehad Sonja!
    Leuk dat jullie elkaar nu echt hebben ontmoet,je moest er wel een lange reis voor maken!
    Het boek lijkt mij ook heel mooi!
    Groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hay lief bonbonnetje,

    Meis wat was het een feest om jou te mogen ontmoeten..
    En wat een mooi en lief mens ben jij...je man is ook een echte lieverd.
    ohh.. wat ben ik toch blij dat ik jullie heb mogen ontmoeten...

    Je post die je over de boekpresentatie hebt gemaakt is SUPER!
    En inderdaad je hebt een beetje beteuterd gezichtje, maar jij vond dat ik in het midden
    moest staan hahaha...ik heb weinig foto's van ons samen, daar Michael al naar huis was gegaan.Nu heb ik deze foto ook maar op mijn blog gezet, ik hoop niet dat je dit erg vindt.

    Ik hoop dat je heel tevreden bent met de pagina's in mijn boek en dat je moedertje het boek ook mooi vindt...
    Enne..ik wil je nog bedanken voor je prachtig geborduurde kussentje...zo mooi!
    en je prachtige kado voor Lisa...meisje toch, wat lief dat je ook daar aan denkt.

    Meisje ik moet nog wel bijkomen, ik heb geen stem meer, en ik voel mijn spieren en
    gewrichten allemaal...maar oké dat komt met rust ook wel weer goed hoor.
    Jij bent zeker ook nog aan het bijkomen he meis?

    Dag lieverdje dank voor alles!
    Je blogsissie..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou, dat was de lange reis wel waard, Sonja, wat een leuke dag.
    En ik ben zo benieuwd naar dat boek, en wat leuk dat je er een bijdrage aan mocht leveren.
    Leuk je nou toch eens in het echt te zien,
    Groetjes, en rust lekker uit,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kan me voorstellen dat je een beetje 'afgemat' was na zo'n lange reis, maar ook dat het vast de moeite waard is geweest. Het boek ziet er idd heel mooi uit!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook al zo'n mooie post over de presentatie...geweldig.
    Zo zie ik her en der zoveel foto's, zodat ik er toch een beetje bij was.
    Wat had ik er graag bij geweest.
    Meis...je hebt wel een reis achter de rug zeg...geen wonder dat je nu moe bent.
    Maar jullie hebben een mooi aandeel geleverd, waar ik natuurlijk razend nieuwsgierig naar ben.
    Kan dan ook niet wachten!!!

    Kom maar lekker bij hoor....je hebt een goede reden om even met je voetjes omhoog te zitten ((-;

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Sonja

    Wat fijn dat jullie allen zo genoten hebben van deze dag. Ik kan me voorstellen dat je erg moe bent. Je hebt mooie foto's gemaakt zodat wij heerlijk mee kunnen genieten. Ik heb het boek al besteld bij Marijke, ik mocht van mijn zoons kiezen wat ik voor moederdag wilde hebben, nou dat was niet zo moeilijk dat snap je wel, Ik kijk er al naar uit om erin te bladeren en al het mooi's van iedereen te bewonderen. Lieve Sonja, rust lekker uit en geniet van het boek.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sonja,

    Wat heb je een heerlijk romantisch blog zeg en allemaal van die schattige creatie's die je maakt, geweldig!
    Ik ga je zeker volgen hoor!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat moet toch een dankbaar gevoel zijn. Ik ben zeer benieuwd naar het boek. ik ga het zeker snel kopen.

    fijne avond, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhh. Wat is die boek mooi geworden Sonja !!!!!Een felicitatie waard hoor voor jou aandeel hierin....heerlijk dat het zo'n geslaagde dag is geweest.....Trouwens wat een prachtige locatie...en de foto's zijn ook heel mooi geworden hoor....Ik heb er van genoten en jij mag terecht héél trots zijn...Lieve groet....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zioet er erg leuk uit Sonja, kan niet wachten tot ik het boek heb
    Lieve groetjes Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat ziet er gezellig uit. Fijn dat jullie elkaar nu ook eindelijk hebben ontmoet, toch bijzonder.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen