Pagina's

dinsdag 3 april 2012

Voorjaarssfeer

Jammer hè, dat het niet meer zo lekker warm is buiten, 
maar net ben ik een kleine wandeling gaan maken met Ky en was het toch best lekker in het zonnetje.

Mijn rek in de woonkamer heb ik toch maar weer verandert, het oude haasje is naar de andere kant verhuisd waar hij zit naast een paaskrans en een nestje, zo staat het een beetje rustiger.

Op de vensterbank zit nog een haasje die ik ooit van iemand kreeg met een knutselruil .

Ook op het kantbakje het haasje van Liliane wat ik kreeg voor mijn verjaardag dus ze zijn met drie en kunnen gezellig kletsen met elkaar.

Binnenkort komt er nog iemand bij want ik ben bezig met het maken van een kip van stof,
een heel leuk patroontje om mee bezig te zijn maar ik hoef me niet te haasten,
ze is niet echt voor pasen bedoelt maar krijgt een vast plekje in de keuken,
ik hoop haar snel te kunnen laten zien,
geniet van het zonnetje dat er vandaag nog is,
heel veel liefs, Sonja

26 opmerkingen:

  1. Hallo Sonja,
    Het ziet er gezellig uit, zoals je alles uitgestald hebt.
    Ik ben benieuwd naar de kip, die je aan het maken bent,

    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet iedere keer weer als je wat verandert in huis.
    Je doet het zo mooi. Bij mij blijft alles maar staan moet ook dringend eens wat wijzigen.
    Nog een fijne zonnige dag hé.
    Liefs Liliane
    ps straks naar de Knappe Knoopjes om te naaien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach weet je vanaf donderdag gaat het weer opknappen en dan komt onze favo zon weer tevoorschijn! Wat gezellig die haasjes zo overal neergezet! Ze zijn ook zo leuk om te zien! Heel gezellige hoekjes in een heel gezellig huis! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer leuk uit. Af en toe schuiven en je kijkt er weer anders tegenaan.
    Verlang naar donderdag, ik wil graag even in de zon.
    Veel plezier met je werkjes en verder veel sterkte.

    Dikke knuffel,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je foto's superleuk en heel gezellig, een mooi sfeertje heb je!!

    Ik was net ook wandelen en had het behoorlijk warm, zalig weer vind ik het!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige foto's ziet er super uit leuk dat oude konijntje ....fijne paasdagen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Sonja, wat ziet het er weer gezellig uit bij je. Zou best wel eens alles in het echie willen zien :-)Lijkt me genieten, zo'n nostalgisch interieur.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er allemaal weer erg gezellig uit Sonja! De lente mag van mij ook wel weer terugkomen, hoewel het aanstaande donderdag ook al heel aardig schijnt te worden. Dat komt goed uit want mijn paasweekend is zojuist begonnen hihi...!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is toch zo heerlijk hè.., wat veranderingen hier en daar. En zeker met zo'n rekje kun je nog eens wat!
    Het ziet er heel gezellig uit, Sonja. En nu nog een zonnestraaltje erbij...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het koud !!...denk dat ik de verwarming maar aan ga doen.....liefs van mij...fijne week...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Brrr ik heb mijn wintertrui weer tevoorschijn gehaald !!!
    Toch hebben we hier vandaag wel wat zonneschijn gehad.
    Even geduld nog ...
    Wat een gezellige beestenboel daar bij jou Sonja :-)
    Erg benieuwd naar je kip van stof.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je toch weer een superrrrrr sfeertje gecreerd met geweldige spulletjes !! Ben zooooo weg van je sauskom , geweldig die kleur !
    Van mij mag het ook wel weer lekkerder worden buiten ;)

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig gedecoreerd!! Veel succes met je kip!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit staat ook leuk! Ik vind de oudroze kannetje zo mooi!
    Succes weer met freubelen, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Watt heb jij een Heerlijke sfeer gecreëerd , geweldig mooi!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig sfeertje heb je weer gemaakt, kun je weer lekker van genieten. Het oude haasje blijft een schatje!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhh wat een heerlijke sfeer heb je weer gemaakt....leuke spulletjes allemaal zeg!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja

    Het ziet er heel sfeervol uit, decoreren is je wel toevertouwd. Ik ben benieuwd naar naar je kip, die zal vast heel mooi staan in je keuken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, alle stoffen beestjes.
    Een gezellig sfeertje zo.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja maart en april doet wat die wilt..dan weer warm en dan weer koud... ik hoop met Pasen toch beetje op het zonnetje.;))..en het is altijd gezellige post bij jou Sonja ..dus vervelen doen we ons toch niet hihi ..lieve Gr ..x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo
    Wat een prachtige blog heb je, ik ga je zeker volgen.
    Groeten van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tok - T o k - TOK, ohhh maar ik ben heel nieuwsgierig naar je mooie kippetje die je aan he maken bent. Ongetwijfeld wordt dat weer een super leuk en lief beestje. Gezellig al die haasjes bij je en alles zo lief in paasstijl samen gebracht.
    Die kivitseitjes staan ook altjd zo decoratief, heel geslaagd weer.

    Hier was het vandaag en gisteren ook trouwens best heel aangenaam weer, weinig wind en het zonnetje kwam ook hier vanmiddag zijn straaltjes laten zien, heerlijk gewoon.

    Knutsel lekker lieverd,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Sonja,ik heb weer genoten van je foto's,je zou zo als woonstyliste aan de slag kunnen,je foto's zien er warm en gezellig uit!Ik vind je hond ook zo'n mooie karaktervolle blik hebben,ik mis Lucky nog steeds hoor,hij was 15,5 jaar mijn grote maatje en in december hebben we hem in moeten laten slapen.Het bloggen is ook een welcome afwisseling geworden zeker als ik visueel bij jou op visite mag komen hihi,hele fijne paasdagen,geniet van je freubeltjes!Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je rek ziet er weer geweldig uit zo.....leuk die haasjes in huis....
    Ben benieuwd naar je kip...
    De sauskom is prachtig van kleur...wat een mooi exemplaar.

    Prettige dag,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zie ik weer veel mooie spullen voorbij komen! Helaas is het hier vandaag ook wat aan de frisse kant, maar hopelijk komt de zon snel weer terug...

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke, gezellige paassfeer bij je! Die sauskom, krans, werkelijk prachtig!
    Ik wil je alsnog van harte feliciteren met je verjaardag. Ik had het even gemist....sorry! Ik heb al gelezen dat je goed verwend bent!
    Ik wens je gezellige paasdagen, Sonja!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen