Pagina's

zondag 15 april 2012

Patroon speldenkussentje



Dankjewel dames voor alle leuke reacties op het speldenkussentje uit mijn vorige post.
Gisteren hebben verschillende dames me gemaild of ze dit patroontje van me mochten hebben en natuurlijk kan dat.
Het is maar een deeltje van een patroon wat ik weeral eens vond op het prachtige blog van Loredana:
LA COMTESSE &LE POINT DE CROIX
Een blog waar je de meest prachtige patronen kan terugvinden zoals dus onder andere deze:


 Zelf gebruikte ik enkel het binnenste gedeelte omdat ik een plekje wou overhouden voor mijn speldjes maar ook met het randje kan je een heel mooi werkje maken.

Bij deze post wil ik ook even de dames van 24 Homes bedanken voor de vermelding van mijn pinterest-album op hun prachtige blog.
Kennen jullie hun mooie romantische blog,
gemaakt door twee vriendinnen waar je héél veel inspiratie kan vinden.


Bovendien zijn het schatten van meiden die me eerder ook al hielpen met het terugvinden van mijn volgers toen mijn vorige blogje verdween.
Blogland blijft altijd verbazen,
mij tenminste toch en ik hoop van jullie ook,
heel fijne zondag iedereen,
liefs, Sonja


17 opmerkingen:

  1. Wat een lief schattig kussentje heb je gemaakt.
    Ja ik ken het leuke blog 24 Homes en ben al een poosje volger.
    Nog een fijne zondag groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er schattig uit Sonja !!
    Maar borduren hé.....ik heb het geduld er weer niet voor natuurlijk,ongeduldig typje hier ;-)

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superrrrrrrrrrrr, wil deze ook maken voor m'n pot !! Ja hoor tis gelukt met de rozen , kkheb net een nieuwe post geplaats ;)

    Een gezellige week , liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig vandaag op haar blog zitten zoeken naar een patroontje en had dit niet herkend! Zo leuk geworden dit schattige kussentje, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja

    Wat een lief speldenkussentje, en wat heb je een mooie banner gemaakt voor je blog, super met je eigen creaties. Ik ben ook weer aan het borduren tussendoor, iets om voor het raam van mijn voordeur te hangen, duurt wel even voor het af is. Via jou blog ben ik ook naar de blog van Loredana gegaan en heb daar ook veel mooie patroontjes van opgeslagen, ze zijn allemaal zo mooi. Nu nog tijd zien te vinden want soms wil ik te veel.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi dat kussentje.
    Ik denk dat ik ook maar weer eens ga borduren.
    U blog Sonja is wondermooi gemaakt PRACHTIG!!!
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had al zo'n vermoeden dat je het patroon bij La Comtesse... vandaan had, ik ben ook grote fan van haar borduurtjes. Ik heb inmiddels zoveel patronen uit geprint van haar blog dat het me nooit in dit leven gaat lukken om ze allemaal te maken ;-)
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief speldenkussentje Sonja! Echt heel mooi en ja, er staan zoveel schitterende patroontjes op dit blog! Helemaal super. Bedankt voor dit leuke idee hoor. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeee lieve Sonja, errug hé..... heb nog helemaal niet gereageerd op je prachtige speldenkussentje, het is echt heel erg mooi geworden.

    En door jou ben ik ook al vaak op haar blog geweest, wat staan daar prachtige dingen op zeg, een heerlijk blog ook om regelmatig rond te snuffelen.

    Lieverd, geniet van een SUPER weekje,

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een verschrikkelijk lief kussentje!! fijne week knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig speldenkussentje met een frans accentje!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,
    Wat lief dat je langs bent gekomen op mijn blog.
    Ik kom meteen naar jou natuurlijk en heb me volgster gemaakt.
    Wat spannend allemaal he hahaha, You Know!!!
    Ik zie dat je mooie dingen maakt en zelfs tutorials op je blog zet.
    Je hebt een pracht blog, complimenten.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie header! Leuk dat je het patroontje deelt!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sonja,
    wat ben je toch een engel. Dank je wel.
    En wat een SNOEZIG LIEF kussentje. Ik vind je kleurkeuze echt super, complimenten.
    lieve groetjes,
    Karin Joan
    www.24Homes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh... wat is het een prachtig speldenkussentje geworden!!! Bij mij schiet het borduren echt niets op, maar ach, het heeft geen haast!
    Lieve groetjes Elly (ik duik nu even je Pinterest albums in!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een engelen geduld heb je toch wat is die mooi zeg de kleur het patroon ....wou dat ik dat geduld had hahahah prachtig gemaakt hoor bedankt voor je bezoekjes op me blog fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Rosita..Je kussentje is idd echt prachtig geworden..zelf kan ik het niet echt met naald en draad. Ik ga er wel iets anders mee doen maar daar ben ik nog niet aan toe. En wat betreft de blogwereld...was het in het gewone leven ook maar zo..Iedereen is lief voor elkaar.
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen