Pagina's

woensdag 18 april 2012

Marijke's mooie mijmeringen


Soms overkomt je iets waarbij je jezelf dagen erna nog even in je arm moet nijpen om te beseffen dat het gewoon waarheid is!
Zo overkwam mij een telefoontje van Marijke van Ooijen 
of ik zin had om een kleine bijdrage te leveren aan haar nieuwe boek,
slik,
ja hoor dames, echt waar,
dit was even slikken want voor mezelf beschouw ik dit toch echt wel als een grote eer om aan dit prachtige romantische boek mijn steentje te  mogen bijdragen en nog wel met mijn romantische geurzakjes van handgeschept papier.

Marijke heeft in haar prachtige boek heel veel liefde en energie ingestoken en dat is echt wel te zien aan het kleine voorsmaakje wat ze jullie al op haar blog gaf,
neem maar eens een kijkje:

Hier vind je ook een link naar andere blogdames die een heel mooie bijdrage leverden aan het prachtige nieuwe boek
Marijke's mooie mijmeringen
waarvan de presentatie plaatsvind op 12 mei en iedereen van harte welkom is.
Dus dames, noteer allemaal deze datum in jullie balboekjes ;))


Zelf kan ik al bijna niet wachten tot die dag, 
om Marijke te mogen ontmoeten en alle andere blogdames en wie weet,
misschien jij wel ???

Het is alvast allemaal het begin van een heel spannend avontuur en ik wil Marijke dan ook via deze weg al bedanken voor de kans die ze me gaf om eraan deel te mogen nemen.
Het was al genieten vanaf het eerste ogenblik en dit mooie boek gaat vast voor nog héél veel mooie genietmomentjes zorgen want ik verheug me nu al op al de patroontjes die erin komen te staan.
Het beloofd hoor...........
liefs, Sonja

48 opmerkingen:

  1. Leuk Sonja, ik ben benieuwd naar jouw mooie werkjes in Marijke's boek! Ik had al een klein vermoeden dat jij er ook in zou staan, ik voelde dat gewoon en eht klopt ook nog! Ben zo beneiuwd hoe het er allemaal uit zal zien en leuke dingen om te maken, het wordt volgens mij een heeel dik boek!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sonja..;)
    ooohhh...ik keek mijn ogen uit ..
    Geweldig nieuws voor jou ..via via ben ik dus gaan kijken op jullie blogs en het kan alleen maar een geweldig mmooi creatief BOEK zijn!!!..
    Ik hoop dat ik het boek ook kan kopen in de toekomst ;))
    en bedankt voor je berichtje..;))

    Lieve groetjes .x.Gaby.x.

    P.S Geniet er maar van!!!;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH Sonja!!! Super leuk dat je in een echt boek staat!!
    Ja dat is wel een eer zeg. Tis je gegund hoor. Ik had ook al een reactie gegeven op de blog van Marijke, dat ik ging kijken of me het ging lukken om te komen op de boekpresentatie.. tis een endje rijden :)
    Heerlijk om ze vereeuwigd te worden.. leuke gedachte toch?! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Sonja van harte gefeliciteerd maar als ik je blog zo zie ook wel logisch,je maakt zulke mooie sfeerfoto's van je mooie creaties.Ik Ken Marijke nog niet maar ga nu zeker kijken maar voor mij mag jij al een boek maken(hihi)Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd Sonja dat ook jou werkjes in Marijke de boek te vinden zijn weet zeker dat het een mooi geheel zo zijn ...jammer genoeg voor mij erg ver om te komen maar zo zeker de foto,s er van zien ....fijne week lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Sonja,

    Nou, eindelijk mogen we het nieuws dan met de wereld delen he :-) Spannend he meis? Ik kijkt er ook naar uit om jou 12 mei te ontmoeten. We zullen vast met z'n allen een reuze gezellige dag hebben! Heerlijk!

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een goed nieuws zeg, je zal er veel plezier aan beleven en het geeft je wel echt voldoening zoiets.
    Niet te geloven, je wordt een beroemdheid!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat, wat een eer.

    Groetjes,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja

    Wat supergaaf, maar met jou creaties snap ik het wel hoor, je maakt echt prachtige dingen. En wie weet komt er ooit nog een eigen boek en dan ga ik die zeker kopen.
    Lieve Sonja geniet ervan. Alvast een hele fijne dag op 12 mei.
    Ik ga snel kijken bij Marijke

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig zeg, ik kan me voorstellen dat je helemaal (positief) van de kaart was en de hele dag je hebt afgevraagd of het geen droom was waar je nog uit wakker moest worden!! Maar gelukkig was dat niet het geval....geniet er maar lekker van! Spannend allemaal!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat Sonja, wat een leuk nieuws en wat zul je je trots voelen, het is je gegund. Geniet maar lekker van je roem ;-)

    Fijne dag en dream on

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sonja,
    Stuiter stuiter stuiter, wat leuk he.
    Wat een lieverd die Marijke van "ons", en wat een eer om een deeltje van haar mooie en vooral bijzondere boek te mogen zijn.
    Het zal een bijzonder boek zijn, daar twijfel ik geen moment aan.
    Ik hoop dat 12 Mei een stralende dag zal worden met weer nieuwe herinneringen voor haar.
    Ik ga je dus ook ontmoeten, dat vind ik heel leuk.
    Ik ga mijn weblogje ook meteen even aanpassen en wilde even kijken hoe jij het neer had gezet.
    Ik vind het hartstikke gaaf dat we elkaar daar treffen.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat geweldig Sonja.....dat is super zeg.....
    Ik wens jullie alvast een hele prettige dag toe met de presentatie.

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd! Leuk dat ook jou werkjes in het boek van Marijke te vinden zijn. Ik weet nu al zeker dat het een heel mooi boek is!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Sonja, dat je een bijdrage aan dit mooie boek mocht geven. Een hele eer!
    Ik hoop dat je een hele mooie presentatiedag mag genieten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief bonbonnetje,

    Sonja wat heb je een schattige post gemaakt over mijn boek
    Marijke' s mooie Mijmeringen...

    Ik ben toch zo superblij dat je ja hebt gezegt toen ik je vroeg
    als gast iets moois te ontwerpen voor mijn boek..

    Het is een voorrecht om zo'n lief, mooi mens als jou te kennen...
    een mens met een Hart van Goud..
    en ook nog eens ongelofelijk creatief...ik ben zo blij lieve Sonja..

    En nog even en we kunnen elkaar ontmoeten, wat een feest zal dat
    toch zijn !

    Liefs..en heel veel goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd Sonja, zo ontzettend leuk dat je aan Marijke's boek mocht meewerken! wat zal 12 mei een spannende en bijzondere dag zijn voor jullie, heel erg leuk!!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geweldig leuk en zo bijzonder, gefeliciteerd Sonja!
    Een erg lief berichtje van Marijke, wat zal 12 mei een dag worden om nooit te vergeten. Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wouwii van Harte gefeliciteerd:) En dat je dat niet kunt geloven, geloof ik best.
    Als ik je ook even moet komen knijpen dan roep je maar hihi. Je hebt het verdiend hoor want je maakt zulke mooie creaties. Echt genieten hier bij een bezoekje aan je blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt helemaal geweldig Sonja!!! Met recht een eer, en ik hoop zo dat ik die dag kan komen, zou toch leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten! Ben ook héél benieuwd naar jouw (ongetwijfeld mooie) bijdrage!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geweldig Sonja dat moet toch heel goed voelen!!!
    Je kunt vast niet wachten tot 12 mei....
    Geniet al van de voorpret.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sonja,
    Wat een mooi gevoel zal dat je geven, dat je een bijdrage levert aan zo´n mooi boek. Ik ben trots op je en blij voor je, als je dat maar weet....
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou Sonja dit is zeker een felicitatie waard....hier mag jij heel trots op zijn hoor !!!!!Je maakt ook zulke mooi spullen en het past zeker ook heel goed bij Marijke haar stijle....Je vediend dit hoor.
    Heel veel succes en dat het een stralende dag word bij de presentatie vah deze boek.......
    Lieve groet....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd, wat geweldig dat je hebt mogen meewerken aan dit boek. Ik ben zo benieuwd.
    Wat jammer dat de boekpresentatie (voor mij) zo ver weg is.
    Ik had jouw en Marijke graag een keer ontmoet.
    Heel veel plezier 12 mei en geniet ervan.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Owwwww das toch geweldig gaaf om aan zo'n boek te mogen meewerken , ben zoooooo benieuwd hoe het eruit gaat zien allemaal en wat jij mocht maken ! Weet een beetje hoe je je moet voelen, kheb ook eens mogen meewerken aan boekjes, kan je verzekeren dat je het niet gelooft als je je eigen naam erop ziet staan....en nog gekker als de boeken in de winkel liggen met jouw naam erop ( weet niet of deze in de winkel komen ) , ik kan niets beloven maar zou het superrrrr vinden om er heen te gaan en jullie te mogen ontmoeten !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliiteerd dat jij ook een bijdrage mocht brengen aan Marijke's boek! dat wordt een heerlijke dag 12 mei!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met dit heugelijke feit; een hele eer om een bijdrage te mogen leveren aan het prachtige boek van Marijke! Ik wens je alvast een plezierige 12e mei toe.

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow Sonja, wat superleuk voor je. Gefeliciteerd! Heel veel plezier straks bij de presentatie. Is vast een prachtig boek geworden met al die mooie werkjes.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een superleuk nieuws voor je Sonja, gefeliciteerd!!
    Zal zeker een prachtig boek zijn, alleen al door jouw bijdrage met je mooie werkjes!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk!! Erkenning voor jouw creativiteit en orginaliteit! En ik weet niet of het gaat lukken (heb die middag al een afspraak in Naaldwijk!), maar misschien lukt het om te komen kijken, is tenslotte vlakbij!
    In ieder geval geniet maar van dit leuke succes en veel plezier! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het geweldig voor je Sonja! Geniet er maar lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi lieverd,

    Fantastisch hé, stiekempjes wist ik het natuurlijk al van Marijke, maar kon er nog niet naar jou toe over reageren. Het is je zo enorm gegund meis en zeker een hele eer, je maakt ook PRACHTIGE nostalgische spulletjes en altijd zo mooi afgewerkt allemaal.

    Het zal zeer zeker een schitterende bijdrage worden in Marijke's boek. Wat zal iedereen gelukkig worden van dit schitterende boek, vol passie en mooie mijmeringen, kan niet wachten om het door mijn handen te laten gaan. En zo mooi ook met allerlei patroontjes die mensen zeer zeker heel gelukkig zullen maken.

    Mooie post heb je er van gemaakt Sonja.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ontzettend leuk Sonja!!!
    Ik snap het wel hoor dat ze jou gevraagd heeft voor haar boek.
    Geniet er gewoon maar lekker van!

    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Allereerst ik had je speldenkussentje gemist wat een dotje zeg!
    En dat heb je dan " eventjes" gemaakt toen je ziek was knap en mooi!
    Wat een eer om in het boek van Marijke te komen maar jij past daar ook perfect in met je romantische spulletjes!
    Proficiat hoor, geniet er van!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Sonja,

    Geniet ervan hoor!
    zo mooi, dat je je steentje kon bijdragen in zo'n mooi boek.

    Heel veel plezier op 12 mei a.s.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hartstikke leuk Sonja,je bijdrage aan het boek van Marijke!
    Daar kun je best trots op zijn!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk, Sonja!
    Ik vind het altijd fijn om te zien wat een leuke dingen en connecties er ontstaan door het bloggen, ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Yoeheee....wow, wat een superleuk nieuws!!!
    Gaaf zeg, ik ben blij voor je!
    Spannend hè?!
    Ik ga even op haar blog kijken hoor, lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind het een top vrouw die Marijke..ik heb toen die uitzending op tv gezien en toen dacht ik..Wat een lief mens is dat zeg. Blijkt ook wel als ze jou samen met die andere dames zo'n kans geeft. Ben benieuwd naar het boek..
    Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd, wat een eer, geniet ervan!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd, Sonja, wat leuk!
    Een hele mooie kans,
    liefs, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd Sonja, wat een eer om in haar boek terecht te komen. Super, daar mag je trots op zijn. Je speldenkussentje is prachtig gemaakt. Wat een romantisch kussentje! Fijne dag! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lief zusje wat ben ik trots op je!
    Houd van je!!!!
    Liefs van je vlinderzus!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lief zusje, wat ben ik trots op je!
    Houd van je!!!
    Heel veel liefs van je vlinderzus

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Sonja, wat een prachtig boek lijkt me dat en is natuurlijk altijd een eer om daarin terecht te komen. Zou je me kunnen vertellen waar ik dit boek kan kopen? Want ik krijg wel erg veel zin om dit te lezen en dat muisje lijkt me ook zo leuk om te maken en zo zal er vast meer in staan.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen