Pagina's

zaterdag 7 april 2012

Lekker kippetje


Kijk ze hier eens lekker relaxt tegen de keukenkast zitten, mijn lekkere kippetje.
Heerlijk in kleurtjes die in mijn country keukentje passen.


Ze mag blijven rondfladderen in mijn keukentje, ook na de paasdagen want ik vind haar superleuk geworden.
Toch ook best nog wel een werkje want ik maakte haar volledig met de hand, lekker in mijn luie zeteltje.
Heb je ook zin in zo een lekker kippetje,
het patroontje vind je in het mooie atelier van Bep

Terwijl het kippetje de paaseitjes bewaakt gaan wij genieten van een lekker lang vrij weekend.
Ik wens jullie allemaal heel fijne paasdagen toe,
liefs, Sonja

45 opmerkingen:

  1. Wat een lekker kippetje, Sonja! Kei goed gemaakt zeg! Een heel werkje lijkt me! Wat heb je toch een gezellige country keuken met het rood!
    Ook voor jou hele fijne paasdagen!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kippetje, leuk in rood accenten!!
    Ze zit er gezellig bij! Fijne paasdagen en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kip is een beauty, daar kun je trots op zijn!

    Hele fijne paasdagen Sonja!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk zeg, staat heel grappig,
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOH wat issie leukkkkk geworden Sonja!!!
    Een schat van een kip :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Sonja,
    D ekip is helemaal leuk geworden en past prima bij de rest van je spulletjes.
    Fijne Paadsagen,
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig zo'n kippetje in je keuken.....ze is heel mooi!!!!

    Een heel fijn paasweekend gewenst,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh schitterend zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zien er zeker lekker uit...en wat je zegt niet alleen voor de Pasen!!!!
    Fijne Pasen gewenst & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Sonja, heb je de kip zelf gemaakt? Mooi hoor.
    Geniet van het weekend hé.
    Liefs en dikke knuffel
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Sonja ..
    je kip is heel leuk geworden ..ook ik heb het patroon van Bep.. alleen wat aangepast en de kleintjes zelf ontworpen..;ze blijven Schattig!!!)
    Lieve gr en Fijne Paasdagen ..X.Gaby.X.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief kippetje en zulke leuke, gezellig kleurtjes!

    heel fijn paasweekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend lief kippetje. Ze zal vast blij zijn dat ze mag blijven staan.

    Liefs

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze is mooi geworden, Sonja!
    Fijne Paasdagen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een grappige kip, echt leuk.
    Hele fijne paasdagen gewenst,
    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja wat een gezelig kippetje is het geworden, geen wonder dat ze ook gewoon na Pasen mag blijven :)
    Ik wens je hele fijne Paasdagen !!!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is zeker een lekker kippetje ; )
    Knap dat je hem/haar helemaal met de hand hebt zitten naaien, wat een geduld.

    Fijne Paasdagen, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja, Ook voor jou en de mensen om je heen, hele fijne paasdagen.

    Je kippetje is prachtig!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze is lief en heel mooi gemaakt!

    Fijne paasdagen!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So sweet, dear Sonja.
    Happy Easter for you and your loved ones!!
    Hugs, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is super mooi.....leuke stofjes heb je gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De kip is prachtig en natuurlijk erg leuk om altijd in de keuken te vertoeven!
    Fijne Paasdagen en lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig kippetje.......er staat er hier een in de oven......biologisch hoor!!...Hele fijne dagen !! ..geniet !!...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een schitterende kippetje!!!


    fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk en al weer wat rood erbij in je keuken, ik heb wat teweeg gebracht! Maar ik vind dit een reuze leuke aanwinst! Heel fijne paasdagen, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een gezellige kippetje; leuk gemaakt!

    Fijn paasweekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Past geweldig in je keukentje dit super leuke kippetje , laat ze de eitjes maar goed bewaken hihihi !

    Hele fijne paasdagen , wel goed aankleden tis koud brrrr

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sonja

    Wat een schattig kippetje, hij staat erg mooi in je keukentje. Knap hoor om hem helemaal met de hand te maken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schoonheid je kippetje :-)
    Ja hoor die kan blijven ook na Pasen haha
    Wens je hele gezellige Paasdagen !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk!! doe mij ook maar zo'n lekker kippie. Ik ga meteen even kijken bij Bep.
    Fijne paas!

    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk kippetje!
    Ik wens je fijne paasdagen,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schattig kippetje!
    fijne pasen
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief kippetje en wat knap dat je zoiets kunt maken,super! Ik wens je fijne paasdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is een geweldig kippetje en wat knap helemaal met de hand gemaakt.
    Fijne dagen en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dear Sonja,
    I wish you a Happy Easter ... and a beautiful Spring.
    Your blog is always more beautiful!
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldig lieve Sonja, je kippetje is echt heel snoezig geworden, en het zou zonde zijn als die al weer naar zolder zou moeten verhuizen. Zo'n lief kipje kan het hele jaar door toch.
    En dan helemaal op de hand gemaakt, best een heel werkje, maar zeer geslaagd geworden.

    Geniet nog heerlijk verder van het Paasweekend,

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hoi Sonja, ik was lang noet op je blog geweest. Veel leuke nieuwe dingen gezien, je bent weer heerlijk creatief geweest. Mooi je lente kussen en je stillevens. En goed gelukt dit kippetje. Blijf lekker craften! tot een volgend bezoekje. lieve groetjes,
    KJ
    24homes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow ik ben echt wel bij iedereen achter!
    Wat leuk je haasjespost en ook dat hart dat heb je prachtig gemaakt zeg!
    Eat een werk is dat geweest maar het is meer dan de moeite waard mooi aan de deur van je werk kamertje!
    En lest best wat een prachtig kippetje zit daar in je keuken de eieren te bewaken!
    Heel mooi en zo vrolijk van kleur!
    Een fijne tweede paasdag en bedankt voor je lieve woorden op mijn blog!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Goedemorgen lieve Sonja,

    Meis wat een pittig kippetje...
    Wat een leuk beesie met zijn pootjes in
    gebloemde rozenstof!

    Ik hoop dat je een leuke Pasen hebt gehad....
    En dat je lekker veel eitjes hebt gegeten hihhi...
    Ik heb er genoeg op...het was heerlijk Pasen vieren,
    met voor de eerste keer Sohie Ann erbij...

    Dag liefie....ik wens je een fijne week...
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Sonja, wat een gave kip heb je gemaakt. Mooi die stofjes zo bij elkaar! Het is een gaaf hoekje geworden. Ze mag zeker blijven staan na de pasen. Dat je haar helemaal met de hand hebt gemaakt zeg. Petje af!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik kan me goed voorstellen dat deze kippen wat langer in je keuken blijven zitten! Wat een mooi stel is het!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ah..! wat een gezellig kipje zeg. Leuk! Mooi gemaakt weer Sonja. Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Bedankt voor jouw lief berichtje op mijn blog, maar ik kan je verzekeren dat ze in het echt nog mooier is!!!
    Dat is echt een heel mooi kippetje, ook leuk om te maken. Er wonen toch een grote hoop creatieve mensen in Limburg!!!
    Liefs,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Sonja,ik ben misschien laat met reageren maar was een weekje op vakantie,maar wat een lekker kippetje inderdaad en ik vind de strikjes op de slingerbenen zo leuk :),liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ben er weer naar een week ziekenhuis, maar wat een leuke kippetje en die eitjes zijn ook al zo leuk.
    waar heb je die dan vandaan?
    ziet er allemaal heel gezellig uit.
    fijn weekend meisje en liefs

    BeantwoordenVerwijderen