Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Kom maar binnen....


Kom maar binnen......in ons inkomhalletje!
Ons halletje wat van een bijna witte kleur veranderde in mosgroen............
toen ik in de verfhandel stond keek manlief heel bedenkelijk maar ik droomde al langer van een landelijk getinte inkomhal.

Dit zie je dus als je bij ons binnenstapt, ja, zucht, nog steeds een onafgewerkte trap,
die staat op de planning voor volgend weekend!
Eerst was het de bedoeling om deze wit te verven maar intussen ben ik van mening verandert.
Ten eerste omdat manlief te weinig tijd heeft door omstandigheden en eerlijk gezegd ben ik ook bang dat het halletje dan weer te kil gaat worden, wat ik net niet wil.
Volgend weekend worden de treden opgeschuurd en behandelt met with-wash, 
eens zien of het me dan bevalt maar ik heb zo een vermoeden van wel :)))
Deze foto is getrokken vanaf de trap, zoals jullie zien nog een beetje kaaltjes maar écht decoreren kan ik pas als al het schuurwerk achter de rug is en ik wil er ook nog eventjes over nadenken, 
zoiets moet bij mij altijd een beetje 'rijpen'

Deze mooie buste kocht ik afgelopen weekend en krijgt hier zowiezo zijn plekje op de kast van mijn grootmoeder.
Deze stond in de slaapkamer maar is nu weer naar de inkomhal verhuisd omdat ik het zonde vond dat ze weggestoken zat terwijl ze best gezien mag worden.
Mijn oma kreeg ze van een tante van haar bij haar huwelijk dus echt wel een oudje en vorige jaar heb ik haar een nieuw kleurtje gegeven want ik ben best trots op dit oude kastje.
Nu even de bank op met interieurboekjes, even op zoek naar wat tips om het een beetje 'warmer' te laten lijken,
al ben ik wél al heel tevreden met dit engels groene tintje,
hoe vinden jullie het?
Liefs, Sonja

32 opmerkingen:

  1. Hi Sonja,
    Ik ben niet zo van de groen tinten,maar ik moet zeggen dat deze wel heel mooi is !
    Lieve groet en geniet maar van je mooie geverfde hal ;) , Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sonja..Je kan ook alleen de stootboorden van de trap een whitewash geven en de trede zelf opschuren. Heb je ook een leuke landelijke trap. Verder vind ik je hal prachtig geworden!
    Fijne dag en succes met het opdoen van inspiratie!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief bonbonnetje,

    Meis wat een mooie kleur groen, en dat kaasje is waanzinnig gaaf!
    Inderdaad jouw trap in withewash..en komt er dan ook nog een mooie traploper op?
    Dit maakt een trap altijd zo heerlijk landelijk..

    Jouw inkomsthal is schitterend, en kan alleen nog maar mooier worden als je nog leuke accessoires toepast, maar dat is wel goed aan jou besteed.
    Ik ben reuze benieuwd meis.

    Toedelssssssss... kaaskopje van Wateringen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh...Sonja, de eerste regel staat kaasje...dat moet natuurlijk kastje zijn..hahaha...
    Doeidoei...Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig binnenkomen is dat zo Sonja! Ik vind het een mooie kleur, dat groen. En met die trap dat komt ook wel goed.
    fijne dag, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur groen....prachtig...echt landelijk. Ben benieuwd hoe de trap er uit komt te zien.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kleur voor jou hal en een goed idee van de trap te white-washen, ben benieuwd naar het resultaat.

    Fijne week
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer mooie warme kleur Sonja.
    Nu het fijnste nog het decoreren ik ben benieuwd zal er weer heel gezellig uitzien en je trap zo zitten wij hier ook al een tijdje we zullen erook eens werk van moeten maken.Nog veel plezier met je halletje.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur heb je in de hal gekregen! Succes met de trap, altijd weer een hele klus, maar dat gaat vast helemaal goed komen.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi hoor Sonja!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele mooie warme kleur Sonja! Succes met je trap, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind het geweldig dat je je echt aan je eigen smaak vasthoudt, niet doen wat iedereen doet. Heb ook wel wat met groen, wilde vroeger op m'n kamertje ook alles groen hebben en dat was supergezellig. Groetjes Alie (Huisje Weltevree)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige! De witte meubels komen zó mooi uit nu!

    Groetjes, loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,ik vind dat engels groen erg mooi en ik denk dat een white-was trap ook heel mooi is.Wat ik zelf bij deze kleur groen altijd heel warm vind is oud-roze maar ja aan de andere kant hoef ik jou niets te leren over decoreren en combineren;-).Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er prachtig uit de nieuwe kleur heerlijk. Nou succes nog met de trap.
    Maat tot nu toe een prachtig resultaat. voelt warm aan.

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoewel ik hier thuis niets groen heb (in tegenstelling tot buiten!!) vind ik de groene kleur in je hal erg mooi!
    nu de trap nog.. een hele klus.. maar wat zal het straks schitterend staan!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een hele mooie warme kleur groen!
    Ben benieuwd hoe de trap er straksjes uit gaat zien.

    lieve groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja,
    Groen is niet zo mijn kleur hoor, maar het ziet er wel heel warm en welkom uit allemaal. En als je trap straks af is, white-wash zal zo mooi staan, dan is je hal echt een hal met uitstraling... Fantastisch wordt het, dat is zeker..
    Succes met de laatste loodjes en het decoreren.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie zachte kleur groen Sonja, succes met het decoreren, he tleukste wat er is. Het kastje vind ik ook zo leuk!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een mooi zacht kleurtje groen geworden. En nu de trap nog. Dan zal het nog weer anders lijken.
    En met de decoraties wordt het dan helemaal af. het komt vast helemaal goed met je ideeen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. SUPER vind ik het, en het grappige is dat wij in de huiskamer jaren lang ongeveer dez kleur hebben gehad. Ze noemde het toen, "Monumenten groen" die kleur werd dus veel gebruikt in monumentale panden. Heb het altijd een mooie rustgevende kleur gevonden alleen mijn lief was er op een gegeven moment op uitgekeken, en dat kan natuurlijk.

    Dat oude kastje met mooie herinneringen is werkelijk PRACHTIG en de buste staat er zo lief op.
    Heel geslaagd allemaal lieverd, nu al, en straks als jij met je gouden handjes alles mooi gaat stylen, jammieeeee dat wordt SUPER sfeervol.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind de kleur heel mooi en je idee om de trap whitewash te doen lijkt me echt gaaf! Ben benieuwd, groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk !!!...mooi dat groen !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jullie hebben dus ook nog wel een klusje voor de boeg! Ben heel benieuwd hoe je trap er straks uit ziet, daarna weer lekker decoreren...vind het kastje trouwens heel gaaf!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goed idee van die white wash voor je trap en wat denk je van een naturel kleurige kokosmat? Die maakt het warmer van tint en komt mooi bij de leuning van de trap en dan heb jij vast nog veel meer mooie dingen om je hal mooi aan te kleden! Veel plezier met neuzen in de blaadjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sonja

    Dit word een mooi binnenkomertje zeg, je kastje vind ik erg mooi en is heel dierbaar natuurlijk. Je trap word vast mooi in white wash bij dat landelijk groen, en dan nog heerlijk decoreren.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kleurtje groen,echt landelijk!
    ben benieuwd hoe de trap word,lijkt me heel mooi.
    Groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik vind de kleur heel mooi en wat een knusse binnenkomst zo met die trap.
    ben benieuwd hoe alles wordt.
    lieve groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijk sfeertje krijgt je hal. Ik vind de kleur groen helemaal super.
    Succes met de trap, ben benieuwd.

    Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig, Sonja! Ik ben niet alleen van het rood maar ook van het groen! Deze kleuren kom je ook bij ons tegen! Het is super mooi geworden! Leuke buste!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi,ik heb eens wat vorige posts doorgelezen van je.
    Allereerst het boek van Marijke.
    Wat super dat je er in komt,maar je maakt ook zulke leuke spulletjes.
    En dan het schort! Supermooi! Leuk met die merklap erop.
    En nu maar afwachten hoe je hal wordt.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O, en je header is heel mooi geworden.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen