Pagina's

woensdag 25 april 2012

De klos


Het stond al heel lang op mijn To-Do-lijstje, een klos maken van papier en vandaag was het zo een dagje van "niet echt weten wat ik wil "
dus ben ik er maar aan begonnen.
Je vind de workshop op het mooie Mini-workshopsblog van Doe@ding; KLIK

Deze maakte ik in plaats van een kaartje voor mijn moeder die komend weekend jarig is.
Ze wordt 63 jaar oud of jong, het is maar hoe je het bekijkt ;)
Ze kocht een tijdje terug een vrij hoog glazen stolpje in de kringloop en nu hoop ik maar dat deze klos er net onder past.

 
De mooie labeltjes kreeg ik van mijn lieve blogvriendin Elly,
ze lijken hier wel voor gemaakt hè!

En dan scheen het zonnetje vanmorgen nog even door het raam terwijl er op dit moment flinke regen tegen striemt.
Ik denk als ik zo rondloop met deze klos dat ik er nog maar eentje ga maken,
ik heb zo het vermoeden dat ik er wel een plekje voor vind.
Fijne week verder iedereen,
liefs, Sonja

28 opmerkingen:

  1. Wat mooi Sonja en ook nog eens een heel leuk cadeau voor je moeder! Van harte gefeliciteerd met je (jonge) moeder, ze zal er vast heel blij mee zijn!

    Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Sonja, staat ook nog op mijn llllaaannngggee lijst:-)
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja,

    wat ontzettend mooi gemaakt! Echt heel erg leuk..

    lieve groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful :)

    Bee happy x
    Have a delicious day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave klos! Echt hartstikke leuk, nu daar zal ze blij mee zijn, zo mooi gemaakt en met die lieve tekst!
    Ga zo even neuzen hoe je dat hebt gemaakt, heb nog twee lege stolpen staan! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sierlijke klosjes Sonja, sierlijk om naar te kijken!

    Fijn weekend alvast.

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, die zijn mooi.Ik krijg gelijk zin, er eentje te maken.Superleuk!!,
    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Sonja! Wat een mooi cadeautje. En alvast van harte gefeliciteerd!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig klosje heb je gemaakt Sonja, daar zal je moeder zeker blij mee zijn!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kado voor je mam heb je gemaakt!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sonja,
    Wat een mooie klos heb je gemaakt. Een heel lief cadeautje voor je moeder. Hopelijk past het onder haar stolp. Alvast van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag hoor...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,

    Die`s wel erg gaaf geworden, kan je mom bijna niet anders dan mooi vinden-)
    Alvast gefeliciteerd!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Sonja wat een leuke klos,daar zal je moeder vast wel en plaats voor vinden,een erg leuk idee wat ik in gedachten houdt om eens te maken,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je mooi gemaakt, nu moet het nog passen onder de stolp. Past het niet.... je kunt deze mooie klos gewoon zo neer zetten.

    Voor jou ook een fijne week verder!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Sonja, die klos is prachtig en je moeder dat dit ook zo vinden.
    ik word over een tijdje 60.....! ;-))
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja

    Dit staat ook al een hele tijd op mijn lijstje, deze is prachtig. Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Ik heb net nog even bij Marijke je mooie borduurlap bewondert, ze heeft er een heel mooi kussentje van gemaakt, hij is echt prachtig.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief cadeau voor je moeder Sonja, de klos is prachtig geworden. Hoop zo dat hij onder de stolp zal passen maar anders zal hij ook zeker een mooi plaatsje krijgen, daar twijfel ik niet aan.

    En heb je er voor jezelf ook al eentje gemaakt, je bent altijd zo snel met knutselen. Voor zo'n lieverdje is altijd een mooi plekje te vinden.

    En lieverd toch, wat een prachtig borduurwerkje heb je voor Marijke gemaakt echt SUPER mooi.


    Liefssssssssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi is je klos geworden,heel leuk!!
    Groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie klos heb je gemaakt. Ik heb er zelf ook al eens een paar gemaakt maar krijg er nu ook weer zin in. Alvast gefeliciteerd met je moeder.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zal je moeder blij zijn met dit mooie kado en nu maar hopen dat het onder haar stolp past... Alvast gefeliciteerd met je jonge! moeder.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is enig Sonja, staat ook al heel lang op mijn to do lijst. Moet ik maar eens gaan doen.
    O ja, en wat heb je een mooi kleedje geborduurd voor Marijke, schattig gewoon
    Lieve groetjes Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Sonja, wat is hij prachtig geworden, en hij staat ook overal even leuk !!
    Ik denk dat je moeder hier ontzettend blj mee zal zijn, ook als hij niet onder de stolp zou passen !!
    Alvast gefeliciteerd met je moeder, en een hele fijne dag :)

    Heel veel groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig plaatje
    Heel veel liefs en een heel fijn weekend.
    Liefs Margarita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dat mooi gemaakt! Ik geniet altijd bijzonder van je blog...

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat prachtig zeg! Zo chique en elegant!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige klos! Heel chique inderdaad!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig, die is mooi geworden zeg. Zal ze vast blij mee zijn.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen