Pagina's

maandag 23 april 2012

Bijzonder keukenshort


 Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de mooie reacties op de vorige post en op al jullie ontzettende lieve mailtjes.
Er gaan die mooie dag heel wat van jullie blogdames aanwezig zijn en ik tel de dagen intussen af als een klein kind want ik kijk er ontzettend naar uit om elk van jullie te mogen ontmoeten :)
 Maar ik wil jullie ook even een hoekje in de keuken laten zien:
 
Vorige week lieten de postduifjes namelijk  weer een pakje vallen van mijn lieve stille blogvolgers Elly en Willem.
Die twee verwennen mij regelmatig met heel mooie zaakjes die Elly zelf maakt want het is een heel erg creatief bijtje, maar......
toen ik dit pakje opende wist ik even niet wat ik zag:
zo een prachtig keukenshort met heel erg mooie merklapmotiefjes erop gedrukt in mijn favoriete kruisjessteek.

Het is toch gewoonweg prachtig!
Ik vind het veel te mooi om echt te gebruiken en daarom heeft het een plekje gekregen aan het kleine regaaltje in de keuken,
hier kijk je op vanuit de woonkamer en nu zie je meteen dat er achter de muur een landelijk keukentje schuilt want het short heeft een heerlijk landelijke uitstraling.
Dankjewel lieverds voor dit prachtig geschenk!

Het rekje hangt echt wel recht hoor, het is de fotograaf die een beetje overhelt ;))
Intussen ga ik nog een beetje verder met schoonmaken in mijn inkomhalletje want manlief had een verlengd weekend en de inkomhal heeft een heel nieuwe kleur,
hou jullie vast: mosgroen!
Ja , ook hier zetten we de landelijke stijl verder, het ziet er heel gezellig uit en zodra ik alles weer op zijn plek heb volgen er natuurlijk weer foto's!
Liefs, Sonja

25 opmerkingen:

  1. Zeker een prachtig schort, Sonja,
    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief van je blogvriendin, en zooo leuk!!! Het staat prachtig aan het rekje!!

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je zo'n mooi schort hebt gekregen, het ziet er prachtig uit hoor!

    Ik vond je reactie op mijn post erg komisch, als er maar niets aan de stoel en tv van je man verandert, is het goed hihi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Wat een geweldig mooi schort heb je gekregen.
    Heel erg lief dat ze jou dit hebben geschonken. Je bent een bofferd. En het staat ook nog eens zo prachtig mooi aan je rek.
    Ik ben heel benieuwd naar je ´nieuwe´ halletje...
    Ik wens je nog een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat blijft het toch bijzonder dat je mensen via blogs ontmoet en dat er een vriendschap uit ontstaat en zomaar zulke geweldige creaties mag ontvangen , het staat super leuk aan je rek !Helemaal voor jou gemaakt !

    Kijk al uit naar 12 mei ;)

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is even een chique schortje! Lekker verwend ben je, dat staat ook mooi in jou landelijke keuken, veel plezier ervan!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi cadeau, het schort. En nu het inkomhalletje! Ben benieuwd als je er kleur in gaat brengen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal mijn smaak je mooie schort. Ik heb ook diverse spulletjes met dezelfde afbeeldingen erop, zoals placemats, dienblaadjes groot en klein, onderzetterttjes, overwanten enz.
    Ben ontzettend benieuwd naar je nieuwe halletje.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk dat je hem nu ook hebt. Ik vind hem ook super en durf hem ook niet te gebruiken. Hij hangt er erg mooi hoor!
    Nog veel plezier met verven en zo.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat je zo'n mooi schort hebt gekregen! kan me voorstellen dat je hem niet gaat gebruiken, mooi voor de sier aan je leuk rekje en er lekker van genieten!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is niet zomaar een schort..wow wat mooi.
    Succes met je veranderplannen....

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie schort!! Ben heel benieuwd naar de kleur van je hal, ik denk er zelf over om mijn kamermuren heel zacht mintgroen te doen. (Zal nog wel even bij denken blijven).
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Sonja, wat een heerlijke landelijke schort heb je daar gekregen, bofkont!!
    Leuk zulke verrassingen he, daar kun je zo van genieten.
    Ja heel leuk en het gaat nu opschieten eer wij meiden elkaar gaan zien.
    Ik hoop dat het mooi weer wordt, dat zou zo leuk zijn voor Marijke.
    Mosgroen, I Love It!!!
    Veel liefs en knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kado Sonja!!!



    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende projectjes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mosgroen, dat klinkt heel mooi, ik ben benieuwd!
    en wat lief van het schort, zo leuk dit soort verrassingen!

    fijne avond,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat staat hij mooi aan het rekje Sonja !!!! een hele mooie schortje en past zo wel heel mooi bij de rest van je spulletjes......Ben heel benieuwd naar de kleur van je hal....Maar het word vast héél mooi !!
    Lieve groet....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh lieverd, dit is wel een heel mooi cadeau zeg, zo schattig al die merklap figuurtjes. Kan me voorstellen dat je die alleen ophangt om er mee te pronken, zo lief.
    Dit is echt pure verwennerij!!!

    Ben trouwens heel benieuwd hoe je hal in geworden, maar de foto's zullen, jou kennende, snel hier op je blog verschijnen, leukkkkkk.

    Geniet van een fijne week,

    Liefs,
    josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sonja

    Wat een lieve verwennerij, en hij is zo mooi, inderdaad zonde om te gebruiken.
    Ik ben zondagmiddag met mijn vriendin naar de Dabida dag geweest in Gilze, dat is niet zo ver van ons vandaan. Ik was natuurlijk heel benieuwd naar de mooie creaties van Marijke en in het echt is het allemaal nog mooier. Marijke is een erg warm en spontaan mens, ze neemt echt even de tijd voor je. Haar boek is vast een aanwinst voor iedere romantische vrouw. Helaas ben ik er 12 mei niet bij, ik heb andere leuke plannen.
    Ik snap dat je al aan het aftellen bent, gelukkig duurt het niet zo lang meer...... dus nog even volhouden Sonja.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Sonja...
    Prachtig het schort ...
    een fijn gevoel als je zoiets mooi's krijgt van een warm mens ..
    geniet er maar van ..;))
    Je zal wel zenuwachtig zijn nu ..het is ook bijzonder leuk..om mee te doen als bijdrage van je creatieviteit in een boek..;))))!!
    Heel veel liefs .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O leuk weer een metamorfose! Ik hou daar wel van..en wat een bofkont ben jij zeg..Het is idd prachtig gemaakt en echt zonde om te gebruiken..je moet er toch niet aan denken dat het vol met vetspetters oid komt te zitten!! Lekker laten hangen aan dat regaaltje zou ik zeggen.
    Succes met je klus en ik ben benieuwd naar de foto's.
    Fijne dag verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kadootje en inderdaad veel te mooi om gewoon te gebruiken, gelukkig heeft het wel een heel mooi plekje bij jou gekregen! Ben benieuwd naar je mosgroene hal...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kado zeg en zoals je zegt te mooi om te gebruiken ...geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het ziet er allemaal super leuk en gezellig uit bij jou en die schort is echt een plaatje, ik zou hem ook niet durven gebruiken, hij is echt mooi.....wat een schatten van mensen.......liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, dat is een prachtig geschenk denk ik zo! Leuk zo aan dat rekje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen