Pagina's

woensdag 4 april 2012

Atelier Sezoentje

Deze namiddag maakte ik dit 'welkom bordje' om aan de deur van mijn hobbykamertje te hangen.
Een jaar geleden kocht ik dit hart 

met de bedoeling om er eens iets mee te doen maar het hing nog steeds even troosteloos aan mijn deur.
Tja , maar wat zet je daar dan op?
Welkom?
Klinkt ook zo raar omdat je dan al binnen bent
en omdat ik altijd zeg: "ik zit in mijn atelier"
koos ik voor: Atelier Sezoentje
Ben een paar uurtjes zoet geweest hoor met snijden, embossen en plakken maar uiteindelijk best tevreden met het resultaat.

Telkens mooi een halfuurtje bezig geweest met scrappen en dan braaf een half uurtje met de beentjes omhoog gerust op mijn zeteltje.
Dit kwam goed uit want de rand met stof rondom moest volledig met de hand dichtgenaaid worden.
Maar er is weer een projektje af en ik kijk op een tevreden namiddag terug en geniet nu elke keer als ik de deur van mijn atelier open.
Nu terug verder werken aan de kip want die protesteerde met flink gekakel dat zij eigenlijk eerst aan de beurt was:)
Liefs, Sonja

36 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer mooi gemaakt Sonja.
    Ik zou wel willen dat ik dat ook kon maar daar heb ik geen verstand van.Ik zou ook een voorbeeld moeten nemen aan U want zo moet ik dat ook doen een werkje doen en rusten,maar ik heb het daar zo moeilijk mee.Als ik mijn pilletjes neem gaat het weer en dan ken ik geen grenzen en in de namiddag lig ik dan te huilen van de pijn.Ik hoop dat mijn nieuwe dokter mij wat kan helpen om de pijn te bestrijden.
    U achtergrond van U blog is ook heel mooi.
    Nog fijne en zonnige paasdagen;
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk Sonja!!
    Ik heb dat hart ook, wie weet ga ik het ook nog wel eens oppimpen :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Sonja.........
    Mooi werk is dat he,een beetje rommelen in je spulletjes,en dan weet je weer wat je hebt :-),en het eind resultaat, gaaf......
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je hem mooi 'omgetoverd'! Nu niet steeds voor de deur blijven staan, hé? ;-)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Sonja,wat is ie weer gaaf geworden.Heel leuk! Heerlijk zo in je atelier bezig zijn met zo'n mooi hart aan de deur.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. piep

    zo zou ik er ook wel eentje aan mijn atelier willen...
    mooi meid

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hart is prachtig geworden. En zo leuk met het kleine schaartje.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig hart is dit geworden!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. woh wat is dit geweldig mooi geworden,
    dat hart had ik ook en vond het ook niet mooi meer, toen heb ik het middelste hart eruit gehaald en heb om het grote hart allemaal boterhamzakjes geknoopt,
    dit hangt nu buiten aan de voordeur,
    nu moet ik nog het middelste hart oppimpen en je brengt me wel op een goed idee om het dan ook op de deur van mijn hobbykamer te hangen,
    ja ik vind het er schitterend uitzien.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sonja,
    Wat heb je dat mooi gemaakt zeg. Zo lief en gezellig staat het. Helemaal Sonja...
    Goed oppassen dat je niet toch stiekum te lang bezig bent hoor...
    Enne, succes met de kip...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi gemaakt Sonja !!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je hart mooi geworden, helemaal in jouw stijl! Je zou bijna bij de deur blijven staan in plaats van door te lopen!! Nu maar snel terug naar je kip, want kippen kunnen flink nijdig worden hihi!

    Een fijne avond Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja

    wat heb je het hart schittend versierd!


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    Wat een geweldig idee, dat hart.Heb exact dezelfde hangen voor het keukenraam met..............inderdaad:welkom erop, hahaha.Ik wist ook niks beters.Heb er ook nog eentje in het klein,een is van Action,de andere van Intratuin.Ze zijn leuk,maar zoals jij hem nu hebt, vind ik 1000000 keer leuker.Fijne avond, groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is erg leuk geworden Sonja
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt fantastisch leuk en mooi geworden Sonja, je moet er maar opkomen. Wat zal dat enig staan zeg als je je atelier binnen stapt. Best nog een heel werkje, maar Sonja zou Sonja niet zijn als dat niet in een middagje klaar is, zo knap!!!
    Enne.....nu aan het kippie hé,je kan die arme schat toch niet laten wachten,hihihi. Ben benieuwd.....

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sonja,was er als de kippen bij om naar je hart te kijken,prachtig!!Fijne paasdagen!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf hart Sonja superrrrrrr mooi, zoiets moois wil ik ook maken voor mijn ateliertje.

    lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah Sonja, wat heb je dit prachtig gemaakt!
    Dit is in elk geval een gezellig binnenkomen! Ook mooie kleurtjes.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schattig hart! Hier ligt al twee jaar een krans op versiering te wachten, maar komt ook steeds niks van! Maar nu krijg ik wel inspiratie van jouw hartje! Liefs
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja

    Wauw, wat een binnenkomer in je atelier. Jij weet ook overal wel iets mooi's van te maken.
    Alvast fijn paasdagen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Sonja ..wat leuk en mooie kleuren dat Hart ..dat was dus veel knippen en plakken maar het resultaat mag er zijn ..zo zie je maar wat er uit je handjes komt ..nog succes met je kippetje ook dat lukt je wel ;))..lieve gr .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gemaakt,Sonja!
    Zo kom je altijd gezellig je kamertje binnen.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is nog eens een binnenkomer, LEUK!! fijne dag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh Sonja.. tis super mooi geworden! Echt leuk.. krijg zelf ook gelijk zin in om te knutselen :) Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk idee Sonja, ik heb ook nog niets aan de deur van mijn hobbykamer hangen.
    Het is echt een leuke verwelkomer voor jezelf.
    Fijne paasdagen!
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hart is prachtig geworden!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi hart is het geworden.
    Super dat je dat zo gemaakt hebt.
    Het nodigt zeker uit om verder naar binnen te gaan.
    Een mooie Pasen!
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. OOOhhh wat mooi hart heb je er van gemaakt, en helaas heb ik weer een idee erbij, ik heb hetzelfde hart in de keuken hangen, ben bang dat die een oppimpbeurt gaat krijgen.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je dit mooi gemaakt; een prachtig bord helemaal in je eigen stijl! Succes met de kip.

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het bordje heb ik hier ook, maar de creativiteit nog niet helaas... Het is erg mooi geworden! Fijne paasdagen en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo eindelijk heb ik me volger gemaakt bij jouw blog, lees je blog /reacties vaak ook bij anderen maar heb je nu gevonden! Leuk hoor, kan ik je blog nu ook steeds lezen! Fijne paasdagen en het hart is veel werk geweest zie ik, maar wel heel origineel! Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. en het resultaat mag er zijn! mooi paasweekend, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lief Belgisch bonbonnetje...

    Meisje wat een super toffe krans heb jij weer gemaakt!
    Maar goed alles wat jij aanraakt, is zo beeldschoon..wat een schattige
    spulletjes heb je op het hart gedaan..echt zo mooi meis.

    Maar lieve Sonja ik wil hierbij nog weer een keer bedanken voor je prachtige kadootjes die je mij hebt opgestuurd...alles is zo prachtig...

    En ook nog names Lisa voor de schattige sokjes...

    Meis ik wens je een heerlijke paasdagen ...

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen