Pagina's

vrijdag 23 maart 2012

Postduifjes en "bijna" jarig

De laatste tijd vliegen er heel veel postduifjes over ons huis en dat is leuk natuurlijk want net hier laten ze af en toe een pakje vallen.
Een tijdje terug vertelde ik jullie al van mijn lieve "stille" lezeres Elly,
die vond het zo erg dat ik minder achter de pc kon zitten dat ze spontaan zei, dan zal ik voor de afwisseling jou eens verwennen met échte post.
En kijk maar eens mee,
over verwennen gesproken:
Elly is zelf een bijzonder creatieve dame met een voorliefde voor vintage,
voor mij maakte ze deze mooi pochet die ik niet alleen prachtig gemaakt vind


Maar die ook nog eens een heel erg mooie inhoud bleek te hebben.
Elly wist dat ik van mijn lieve mannetje een snijmachine voor kaartjes te maken had gekregen voor mijn verjaardag en dus stuurde ze me de volgende dingen even op omdat ze ze dubbel had:
Heel mooie snijmalletjes waar ik me mee kan uitleven en prachtige stempeltjes had ze voor me afgedrukt om te gebruiken bij het maken van mijn kaartjes:

Deze prachtig vintagestempeltjes, ik had ze zelf nog nooit gezien en mooie tekststempeltjes om te gebruiken op mijn zelfgemaakte kaartjes!
Elly heeft ook een schat van een man die heel goed met de pc overweg kan,
samen vormen ze een heel creatief team want kijk maar eens hoe haar man met vintage omgaat

 Hij maakte dit prachtige briefpapier met bijpassende envelop,heel erg mooi vind ik dit!

 Ook labeltjes en cadeautasjes om te vouwen en zelfs knipvellen
speciaal gemaakt van het plaatje wat een tijdje terug op mijn blog stond omdat ik het zo mooi vond.


En dit alles gewoon als opkikkertjes bedoelt!
Lieverds, ik vind jullie heel bijzondere mensen en ik wil jullie dan ook nog via deze weg nog maar eens bedanken voor jullie bijzondere vriendschap, al deze verwennerij en vooral jullie lieve mailtjes, ik zou ze voor geen geld ter wereld nog willen missen.

En eergisteren viel er nog een pakje uit de lucht,
aan de bijzonder mooie verpakking zag ik dat dit weer van hun kwam:
maar er stond op : dit pakje pas openen op je verjaardag!!!!!
Oh oh, dat is pas zaterdag,
nog één nachtje slapen terwijl dat pakje al twee dagen de hele tijd op me roept!
Maar ik hou me flink hoor, zo een pakje op zaterdagmorgen is namelijk OOK heel leuk :))

En eigenlijk voel ik me nu al een beetje jarig want gisteren kwam Lili van het blog oude lappen op visite.
Door alle gebeurtenissen hadden we elkaar een hele tijd niet meer gezien maar bij Lili en mij is het altijd direkt of het maar één dag geleden is, we hebben zoveel met elkaar gemeen.
Kijk eens hoe stralend ze eruit ziet
 
Om haar zo te zien stralen deed mij enorm goed, het gaf me weer moed voor de toekomst want ook Lili heeft fybromialgie en de laatste maanden heel erg veel moeten doorstaan.
Wij hebben onze borduurhobby gemeen en als ik bij Lili ben geweest of zij bij mij bruis ik altijd van de ideeën. 
Zij kan ook met zoveel liefde over deze hobby vertellen en kijk toch eens wat ze voor me maakte:

Een prachtig speldenkussentje met een beschermbedeltje eraan. 
Dit is zo mooi fijntjes gemaakt zoals alleen zij dat kan en dit kussentje krijgt een heel speciaal plekje in huis!
Maar ook zij heeft me schromelijk verwend,
kijk maar eens mee:

Een prachtige tafelloper voor in mijn rood-getinte keukentje, 
ik vind hem zo mooi met die lieve hartjes erop.
Dan maakte ze ook nog een prachtig geurzakje wat nu al aan de schoorsteen hangt.
En buiten het mooie kussentje ook nog die schattige paashaas,
die vind ik suuuuuuuuuuuper!
En het prachtige nachtkandelaartje, die zet ik op mijn nachtkastje zodat ik niet verdwaal in de nacht ;))
Ze had ook nog mooie paaskaartjes en labeltjes, heerlijke paaseitjes,
allemaal veel te gek eigenlijk 
maar.......ik ben er natuurlijk wel superblij mee en
het meest vreugde bracht het feit dat jij er weer was hoor Lili want ik besef nu toch wel dat ik je gemist hebt
xxx
Vandaag wordt een rustdagje,
een beetje buitenzitten in het zonnetje met een borduurwerkje,
hopelijk kunnen jullie ook allemaal genieten van deze heerlijke lentedag,
heel veel liefs, 
Sonja

33 opmerkingen:

  1. Wat een lieve post, over hele lieve mensen die voor jou als lief mens hele lieve cadeautjes hebben gemaakt!! Die postduif is er maar druk mee maar ook hij zal het met liefde doen! Wat zul jij je verwend voelen, wat doet dat goed hè?

    Ik wens je een héle fijne verjaardag Sonja, je krijgt ook een flinke dosis zonneschijn cadeau...dat komt dus helemaal goed!! Bij deze alvast mijn hartelijke felicitaties!!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige post Sonja en wat een mooie spulletjes heb je gekregen. Zo lief!

    Ik wens je een hele fijne verjaardag morgen, geniet ervan!!

    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja, wat fijn om zo verwend te worden vooral die stempels zijn super en wat goed om te zien dat Liliane weer straalt. Fijne verjaardag morgen, liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie post, lieve bezoekjes!!!
    Alvast een heel fijne verjaardag morgen.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve kadootjes, van lieve mensen!! geniet van alles en van het mooie weer! Fijne verjaardag morgen!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig voor je ....wat ben je verwend...zulke mooie spulletjes allemaal....super toch!!!!
    Geniet er maar lekker van.....
    Alvast gefeliciteerd en ik wens je een hele fijne dag toe....je hebt er in ieder geval schitterend weer bij......

    Heel prettig en zonnig weekend,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij! Geniet er maar lekker van! Toch leuk om echte post te krijgen en als je dit er dan nog bijkrijgt, is dat pas echt boffen!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, ja...wil je mij je adres mailen? Ik vind het altijd leuk om kaartjes te sturen...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij, maar ook verdiend. Je bent zelf een lief mens dus is het niet zo gek dat mensen je willen verwennen. Wens je alvast een heel fijne verjaardag. Geniet er maar van.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn Sonja, dat er zo aan je gedacht wordt en dat je zo verwend wordt! Je verdient het echt!

    Lieve groet en dikke knuffel,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je leuke pakjes gekregen allemaal zo mooi gemaakt!!Wat gaat dat morgen zijn als je echt verjaard.
    Ik wens je voor morgen een hele leuke dag met veel zonneschijn en liefde en geen pijn.U achtergrond is ook super mooi gemaakt.
    Lieve Sonja alvast een gelukkige verjaardag xxx
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig al die mooie post van al die lieve mensen. Je bent goed verwend en nu even geduld hebben voor je verjaardag. Hele fijne dag morgen met veel zonneschijn.
    Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve post zeg. Jij bent heel erg verwend door Elly. Hoe lief zeg. Ik moet toch nog eens terugkomen om als dat moois van dichtbij te bekijken hoor.
    Ja en wat was het weer fijn bij jou. Het was geen lang bezoekje maar ik heb er veel aan gehad. Wat leef ik mee met jou en ik wou dat ik je pijn kon verzachten. Liefs Liliane en nog een leuk verjaardagweekend. Mijn kaartje zal iets te laat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hay lieve meis,

    Ohhh...wat een verwennerij...wat heerlijk dat je zoveel
    mensen om je heen hebt die om je geven...
    Wat doet een mens het goed om te weten dat je echte vrienden
    hebt, die jou het allerbeste gunnen...en je zelf kadootjes geven...

    En je verdiend het ook zo..lief mens met je warme hart...
    Geniet maar lekker van deze verwennerijtjes..

    Ik wens je alvast voor morgen een hele fijne verjaardag..
    het weer werkt morgen ook mee...hoe mooi kan het niet zijn meis...

    Liefs en goeds,
    Marijke
    XXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige cadeautjes! Alvast een hele fijne verjaardag!
    Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja

    Als lieve mensen je zo verwennen en moeite doen om iets te maken voor je dan zegt dat ook dat je zelf een heel fijn persoon bent, je bent een positief mens, geniet er van.
    Alvast een hele fijne zonnige verjaardag en zondag lekker nagenieten.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sonja,

    Meiske toch wat ben je heerlijk verwend van alle kanten, het is je allemaal zo gegund. Het ziet er allemaal zo prachtig uit wat je hebt gekregen, en met liefde gemaakt, dat zie je zo.

    Voor morgen wil ik je een onvergetelijke verjaardag toewensen met alle je dierbare om je heen. En wat zal die tafelloper geweldig staan in je keukentje, zo lief al die rood accentjes.

    Lieverd, geniet met volle teugen.....en een duikke verjaardagskus voor jou.....XXXXXXX!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben je heerlijk verwend Sonja!
    Ik wens je alvast een hele fijne gezellige verjaardag toe.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O wat fijn om zoooooo creatief te zijn. Prachtige spulletjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie spullen helemaal mijn ding
    en ben gek van oud en oud gemaakt.
    Vooral die teks stempels super leuk!!
    Geniet lekker van het zonnetje
    het is heerlijk dit weer.
    Een heel fijn weekend
    lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Sonja ...

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid.
    Wat heb je mooie dingen gekregen. Helemaal jou ding he. Fijn dat er nog mensen bestaan die met een ander meeleven.
    Ik wens je een hele fijne en zonnige verjaardag toe.
    Hou je wel je postbus in de gaten????

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sonja, van harte gefeliciteerd en je bent al verwend zeg, leuke spulletjes,
    Geniet van deze dag....
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog, ik zou zeggen, plaats er nog 1 en doe mee aan de give-away.
    Fijn weekend Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hieperdepiep hoeraaaa!! Sonja van harte gefeliciteerd!
    Wat ben je goed verwend zeg, mooie dingen en een lieve vriendin op visite. En die stempels.. die heb ik helaas ook nog nooit gezien. Oh wat zijn die mooi.Fijn weekend! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Saskia ...o..je bent jarig!!!HIEP HIEP HOERA..;))..van HARTE Gefeliciteerd en geniet er maar van ..heerlijk die verwennerij ..nog fijne avond Knuf Knuf ..XXX.x.x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Sonja,van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je nog vele creatieve en vooral gezonde jaren toe.Ik volg je blog sinds ik het bloggen heb ontdekt(nog maar pas) en geniet hier altijd ontzettend van(ook een kadootje)Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Lieve en mooie kadootjes en een gezellig bezoekje. Maar ook Lili was niet met lege handen naar huis gegaan zag ik ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bofferd, wat een mooie en lieve geschenkjes. Lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Even gauw een berichtje, heb nu niet zo veel tijd, ga vaak naar mijn dochter in Lyon en dat is heel ver weg.Oh wat aardig, wat leuk voor je en wat een mooie dingen heb je gekregen. Ik feliciteer je nog van harte met je verjaardag en wens je nog heel veel beterschap!
    Leuke achtergrond heb je nu, zo fijntjes gemaakt hè?
    Eva is fantastisch!

    Lieve groetjes Janny

    Fijne zondag,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Sonja,
    Sorry ben te laat met feliciteren, maar van harte meiske en ik wen je een goed, gezellig en creatief nieuw levens jaar toe en met nog heel veel meer gezellige ontmoetingen, cadeautjes en berichtjes, dikke knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hello Sonja
    de très beaux cadeaux!!!!!
    bises Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zoooooo, wat ben je al verwend Sonja!
    Allereerst heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!
    Bij mij gaat ook alles erg traag dus ik haalde een kaartje maken niet meer, heb net weer een "mislukte tilda met een boog de prullenbak in gemikt.
    Wat een verwennerijen van Elly en Lilianne geniet er maar heerlijk van!
    Ik hoop dat het elke dag een beetje beter met je gaat!
    Geniet van je stralende lentedag verjaardag!
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een prachtige post en wat een mooie spulletjes heb je gekregen. Zo lief!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog van harte gefeliciteerddddddd , ik hoop dat je een super leuke dag gehad hebt , en ik zie dat je al heerlijk verwent bent , wat een gave spulletjes !!
    Kheb het een beetje druk gehad met werken afgelopen week , gister onze oudste dochter jarig alweer 17( pffff waar blijft de tijd ) , niet veel tijd gehad om te bloggen en ook niet om te freubelen, maar komt wel weer !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen