Pagina's

zondag 18 maart 2012

Paassfeer in rood


Als er iemand een jaar geleden tegen me gezegd zou hebben, volgend jaar doen we paasversiering in het rood zou ik erg hard gelachen hebben denk ik maar toen kwam ik in de A-tion rode paaseieren tegen en tja daar gaan we dan!
 

Gelijk het rode hartje van kerst ook maar weer boven gehaald want het hangt zo leuk aan het theekistje.
Het kistje liet ik in een vorige post al zien maar nu heb ik het bodempje ietsjes opgevuld zodat de theezakjes niet zo diep in het kistje zitten en je de nostalgische prentjes beter ziet!


Hier en daar een rode strik, en de tildagebakjes kregen rode roosjes ipv roze, het ziet er weer meteen anders uit.
Het leuke kippeplateautje vond ik eerder al in de kringloop en met pasen komt dit zeker ...euh...in de kast:)
 

Eigenlijk had ik nog enkele foto's willen maken van wat de postduifjes hier allemaal brengen want die waren vorige week druk boven huize Meurs maar het was al te donker in huis dus dat is voor een volgende post.
Ik wens jullie allemaal alvast een prachtige lenteweek toe,
liefs, Sonja

33 opmerkingen:

  1. Mooi rood is mooi moet je maar denken, ik had anderhalf jaar terug zo'n zwak voor rood met de kerst...dat vond ik ook ongekend van mijzelf. Al heb ik momenteel geen rood in huis, het is wel een vrolijke en gezellige kleur. Gewoon houden dus :)!

    Een fijne week Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien hoe je smaak kan veranderen! Je hebt al een gezellig paassfeertje gecreëerd!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind alles best als het maar geen geel is...het ziet er heel gezellig uit...hier word ik blij van.
    Nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch heel erg pasen hoor....erg sfeervol ziet alles er uit.
    Ik heb ook de rode paaseitjes van de Action....gezellig..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sonja ..geloof me maar rood is bij mij niet weg te denken een echte warme gezellige kleur zeker met beetje rose en roomwit ..ga zo door hihi lieve bijna Lente groetjes .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel mooi Sonja! Die rode accenten bij het wit. En je gaat al aardig richting Pasen. het ziet er heel gezellig uit.
    En manlief blij met het rood?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel gezellig uit met rood voor pasen!


    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sonja je heb het erg gezellig gemaakt, heel mooi en smaakvol!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het enig al dat rood! En dat allemaal door een hartje! Grijns! Maar ik vind de spulletjes wel heel erg gezellig staan! Die rode eieren zijn ook hartstikke ;euk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het erg leuk hoor Sonja....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig uit je rode spulletjes,ik vind rood ook leuk,vooral polka dots in het rood en ruitjes,heb een poosje terug het 1 en ander gekocht ervan om een tafel te dekken,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag lieverd, tsja.....die schattige rode eitjes kan je zeker niet laten liggen, en zeker niet bij de Action. Heb zelf altijd het idee als je daar rond loopt dat ik in luilekkerland ben.

    Het staat echt heel gezellig die rode spulletjes zo er tussendoor. Zo zie je maar weer, er is niets verandelijker dan een mens, hihi.

    Zo lief ook je nostalgische theezakjes, zeer geslaagd allemaal.

    Geniet van een heerlijke Lenteweek,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan weer niet anders zeggen dan dat het er weer hartstikke gezellig uitziet!! :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rode paaseiere, waarom niet toch? Het ziet er prachtig uit allemaal!
    Lieve groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het ziet er zo gezellig uit en ik vind dit rood er erg leuk bij staan.
    wat een gezellig hoekje zo met dat theekistje.
    vr groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dus het rood mag blijven.
    Groot gelijk want het ziet er erg gezellig uit.
    Beter dan geel (vind ik.)

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is het gezellig nu. Heerlijk met dat rood. Het hoeft inderdaad niet veel te zijn, hier en daar een accentje.
    Kan niet wachten om het in het echt te zien.
    Liefs en tot donderdag.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hay Sonja,

    Wat schattig die rode accenten bij je lichte spulletjes...
    Dat rode hart met belletjes is mooi!
    En leuk je theepotje met rood strikje...zelfs je taartjes
    hebben rode besjes bovenop...leuk!!

    Ik wens je een mooie dag,
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het staat heel gezellig hoor je rode paasspulletjes....mooi!!

    Prettige dag,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ziet er heel leuk uit en er is niet veel nodig om een heerlijk sfeertje te krijgen ...geniet er lekker van fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er weer gezellig uit bij jou .Sonja!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Sonja,

    Wat ziet het er weer prachtig uit.
    Heerlijk die paas en lente perikelen.

    Warme groetjes

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello Sonja!
    I have made a header to go with this Easter background.
    You can get it where you found the background.
    Love Eva Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet dit er weer schitterend uit Sonja, ik vind het prachtig die rode accentjes!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je heb het ook al erg gezellig gemaakt, heel mooi met dat rood en erg smaakvol!!

    Lieve groetjes.
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk weer.
    Ik krijg het niet voor mekaar om jou
    in me volgerslijst te krijgen en dat
    vind ik ontzettend balen!!!
    Ik heb het met meer mensen dat het
    me niet lukt????
    Fijne week
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sonja,
    Jij hebt het rood helemaal te pakken hè? Het staat dan ook vreselijk mooi bij je in huis... Lekker zo door gaan hoor. Geweldig om te zien...
    Misschien ga ik ook nog eens overstag, al is het maar voor een poosje...
    Ik wens je morgen een heel fijne nieuwe dag,
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sonja

    Je kunt elke kleur nemen die je wilt met feestdagen, ga op je gevoel af. Ik vind het heel sfeervol en het geeft veel warmte.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er erg leuk uit, vooral het kistje vind ik enig. Goed idee trouwens om die schoenmal met boenwas te doen, misschien ga ik dat nog wel proberen, maar ik wist dat het 2 verschillende waren hoor
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. bedankt voor je lieve reactie. blij te horen dat je tot de positief-overlevenden behoort. je rode paasversiering is super! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Helemaal goed die rode paassfeer! Mooi sfeervol. Die leuke gezellige kippenplateau, dat heb je goed gevonden bij de kringloop. Lekker van genieten! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super leuk die rode eieren! Helaas waren ze hier al een tijdje op! Ik had zo ook graag gehad.....rood is mijn kleur he! De theezakjes liggen hier al klaar op te pimpen maar met het goede weer ben ik liever in de tuin bezig. Heel veel sterkte, Sonja, ik las bij Liliane dat je heel veel pijn hebt!
    Geniet van de zon en veel liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen