Pagina's

donderdag 29 maart 2012

Een jaartje ouder

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor al de mooie wensen.
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om iedereen terug te mailen maar ga dat zeker nog proberen te doen.

Dit is een greep uit de mooie kaarten die ik kreeg, er zijn er nog achter op de postbus maar ik denk niet dat ik daar deze week nog een kaar ga geraken, dat zal voor volgende week zijn!
Het weekend was druk maar ook heel erg fijn.
Wat hebben we genoten van het zonnetje,
elke dag hebben we heerlijk taart kunnen eten op het terras en ik werd ook schandelijk verwend.

Deze mooie kom kreeg ik van een vriendin die blijkbaar ergens van weet dat ik oude sauskommen verzamel :)))
Erin zaten heerlijke paaseitjes maar die hebben de foto niet gehaald en eronder ligt een heel erg mooie oude sloop met prachtig borduurwerk die ik ook van haar kreeg.
Deze mooie werkjes maakte mijn mama en ik kreeg ze van haar naast een envelopje met centjes die zeker besteed gaan worden aan knutselmateriaal.

Bovenstaande snijmachine kreeg ik van mijn lieve echtgenoot, die stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje en sinds die in huis is heb ik hem al bijna elke dag gebruikt. Dit apparaat heeft echt talloze mogelijkheden.
Hieronder nog wat materialen voor de kaarten gekocht van de geldenvelopjes.
De postduifjes lieten weer een pakje vallen van Willem en Elly, prachtige plantestekers heeft ze voor me gemaakt met héél lekkere snoepjes eraan, een mooi borduurblad, het typische hollandse kaartje wat jullie op de eerste foto zien en heel mooie labelstansjes voor in mijn nieuwe machine!
Dankjewel iedereen voor al jullie verwennerij,
manlief heeft gelijk hoor:
ik ben een verwend nest ;))

 
Na een paar dagen bijkomen van alle drukte ben ik vandaag toch weer begonnen met tutten in huis,
zo stilletjes aan komt ook hier de paassfeer in huis.
Dit hoekje ontstond met de nieuwe sauskom, het ouder konijntje kreeg ik ooit van een heel dierbare vriendin,
binnenin zijn buikje zit een knopje en als je daar op drukt hoor je het geluid van een dikke zoen,
ik druk drie keer voor elk van jullie 
Smak Smak Smak
 Heel veel liefs,
Sonja

30 opmerkingen:

  1. Sonja nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Wat een mooie dingen heb je gekregen!
    Die snijmachine lijkt me erg handig!
    Mooi hoekje heb je gemaakt van de nieuwe spulletjes.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje dat konijntje...smak smak smak terug !!...leuk hoekje zo....liefs van mij....wat ben je verwend zeg heerlijk....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja, bij deze nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Het zijn allemaal erg mooie dingen die je kreeg, hopelijk heb je er goed van genoten maar dat zal wel he ;) veel plezier met je snijmachine ook, is iets erg handig om te hebben :)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je het mooi gedecoreerd. Zo zachte kleurtjes, heel mooi hoor. Echt Pasen en lente.
    Nog een dikke knuffel voor je verjaardag hé.
    Liefs Lejan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n dikke smakkerd is altijd welkom hoor, maar het fijnste van alles is toch wel dat jij een heerlijke verjaardag hebt gehad! Nu genieten van het sfeervolle paashoekje en uiteraard nog nagenieten van alles... :)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes.Fijn te horen, dat je een fijne verjaardag hebt gehad.Dat konijn is ook schattig, zeg.
    Veel liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met je verjaardag, Sonja!! en je bent heerlijk verwend!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte met je verjaardag en je bent zeker verwend. Geniet van je mooie nieuwe spulletjes.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je heerlijk verwend.
    En met al die leuke spulletjes kun je ons ook laten meegenieten in je blog.
    Fijne avond.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah Sonja, wat ben je lekker verwend! En al zeggen ze dat je verwend bent, je hebt het verdiend hoor! Leuk, dat je sauskommetjes spaart, ik heb er ook een aantal gespaard.
    Veel succes met de hobbymaterialen.

    Liefs en dikke knuffel,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd! Wat ben je fijn verwend met mooie spulletjes en ook het gekregen geld heb je goed besteed.

    Alvast een fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sonja alsnog van harte gefeliciteerd!!!! Je hebt prachtige cadeaus gekregen... De Bigshot is een geweldig apparaat...heel veel plezier met al je cadeaus.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja

    Je bent inderdaad goed verwent maar dat verdien je ook. En nu je een snijapparaat hebt kun je echt niet meer zonder, heel veel plezier ermee.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sonja, geniet maar heerlijk van al je gekregen cadeautjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd Sonja, volgens mij zijn we gelijk jarig! Wat een leuke cadeaus heb je gekregen, super! Geniet van je mooie spulletjes! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeps ik ben te laat Sonja ...
    Maar alsnog van harte proficiat met je verjaardag.
    Je bent inderdaad flink in de watten gelegd.
    Wat een mooie spulletjes heb je gekregen ;-)
    Wens je alvast een fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooohhhhh Sonja, ik heb helemaal je verjaardag gemist. Nog van harte, een beetje laat, maar welgemeend. En inderdaad wat ben je verwend, wauw!!! Maar ze zeggen toch altijd: Je krijgt wat je verdient!!!! Dus.......Geniet van je k-dootjes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alsnog van harte gefeliciteerd. En wat heerlijk zo verwend te worden, heerlijk van genieten.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Sonja,
    Ook van mijn kant nog van harte gefeliciteerd, ik blog op dit moment niet zoveel. Daarom gemist denk ik. Mijn kaartjemakerij staat een beetje stil. Ik heb inmiddels allerlei mooie lapjes ontdekt en doe een poging om een quilt te maken. Helemaal fout, kost weer centjes maar het is zo leuk om te doen.
    Nog vele fijne jaartjes toegewenst! En wat heb je prachtige cadeaus gehad, super!
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend,

    liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb je verjaardag even gemist, dus van harte en van mijn kant ook nog drie kusje terug.
    Je bent inderdaad heerlijk verwend, geniet er van.
    Fijne avond, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk voor je, zoveel mooie spulletjes gekregen. Geniet ervan.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben je heerlijk verwend Sonja!
    Die bigshot heb ik ook, tis echt een super aparaat.
    Geniet maar lekker van je mooie nieuwe spulletjes.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey lieve Sonja,

    Meiske ik wil je heel harteljk feliciteren met je verjaardag, en net zoals jij dat lieve konijntje laat smakken richting je blogvriendinnen smak ik even voor je verjaardag, SMAK - SMAK - SMAK!!!

    En ohhhh wat ben je heerlijk verwend zeg, prachtig al die hobbymaterialen en wat je moeder heeft gemaakt zooooo MOOI!!! Je hebt het zeker niet van een vreemde zeg dat prachtige borduren, en heerlijk weer in de kleur van je andere keukenspulletjes.

    Erg mooi ook de oude suakom en wat heb je het allemaal weer lieflijk gestyled. Lieverd, nu maar even heerlijk bijkomen van alle drukte, maar dat het een onvergetelijke verjaardag is geweest blijkt uit heel je post, geweldig gewoon.

    Wens je alvast een heel fijn weekend,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben de laatste tijd zo weinig op het internet en mis dus van alles.
    Maar hierbij, een beetje laat, alsnog mijn felicitaties.
    Wat is het toch heerlijk om af en toe zo verwend te worden. Geniet nog maar even na.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wel laat Sonja, maar als nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooie cadeaus heb je gehad.
    en dan de big shot, wow, daar zal je zeker plezier van hebben.
    kijk even als je wilt bij jacobi in drachten .
    die heeft nieuwe stansen en die vind je onder snijmallen en stansen, en dan moet je naar het merk memorybox gaan.
    zulke gave stansen en prachtig.
    heb er weer van aangeschaft.
    veel plezier met alles en fijn weekend.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alsnog van harte gefeliciteerd! Fijn weekend knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Sonja,
    Dat had ik dus helemaal gemist, dat je jarig bent geweest.
    Nog van harte gefeliciteerd meisje, en dat je nog maar ontzettend veel jaren erbij zult krijgen...
    Prachtige cadeautjes heb je allemaal gekregen. Je bent echt heel erg verwend. Heerlijk.
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sonja ook van mij de hartelijke felicitaties voor je verjaardag. Dat er nog vele mogen volgen in voorspoed en geluk.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Sonja,
    Als nog van harte gefeliciteerd, ik wens jou er een gezond & gelukkig jaar bij en wat ben je heerlijk verwend !
    Geniet van je weekend en lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sorry, ik ben wel een beetje laat (ben de laatste tijd wat afwezig geweest in blogland) maar ik wens je van harte een gelukkige verjaardag en...nog drie dikke zoenen.

    Je bent inderdaad flink verwend geweest, en geniet maar lekker van al die aandacht en geschenken. Die sauskom vind ik wel best leuk en zou ikzelf ook wel willen...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen