Pagina's

woensdag 22 februari 2012

Zo mooi!

Als je zoals ik geleerd heb om vooral te kijken naar de mooie dingen in je leven dan heb je heel vaak het gevoel om een zondagskind te zijn.
Net zo voel ik me de laatste dagen omdat er zoveel door lieve blogvriendinnen aan me gedacht wordt,
al jullie lieve reacties, mails en dan ook nog de mooie post die ik mag ontvangen want kijk toch eens wat een stille lezeres voor me maakte:

Een hele mooi en lieve brief, zo mooi uitgewerkt en een prachtig beterschapslabeltje,zo mooi kant eraan dat ik er meteen weg van was.
En dan deze prachtige boekenlegger, 
ze gebruikte het plaatje wat ik een tijdje geleden op mijn blog had staan,
wat is het een beauty hè!


Gewoon veel te mooi om te gebruiken dus heb ik hem een mooi plekje gegeven boven het kantbakje waar ik ook vanaf mijn zeteltje tegenaan kijk.
Dankjewel lieve Elly, ik vind het heel bijzonder dat je de tijd nam om dit met zoveel liefde voor me te maken! 
Wat ben ik blij met jouw als stille lezeres, net als al de andere die enkel via mail reageren maken die mede het bloggen tot de fijne hobby die het is!
Het engeltje op het bakje zend jullie allen een kushandje toe xxx
Heel veel liefs,
Sonja

35 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb je weer gekregen Sonja! Je wordt wel verwend de laatste tijd, maar je verdiend het. Hoop dat het al weer wat beter gaat met je!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief gebaar van een lief persoon voor een lieve Blogster............
    Geniet er maar fijn van hoor !!

    lieve groet
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief allemaal, geen wonder dat dat je goed doet!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig is dit gemaakt! Ik wou dat ik dat kon, maar ik wil er toch echt geen hobby bij hebben! Dus ik geniet wel bij jou en de andere scrappers mee! Hou je taai, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet ervan Sonja, mooi om jezelf een zondagskind te voelen en zo positief in het leven te staan.

    Het straalt van je post af en wij genieten daar lekker van mee. Fijne dag

    Liefs
    Tanja

    p.s. Sonja weet je dat je de woordverificatie hebt aanstaan? Je kunt die heel makkelijk uitzetten en voor ons heel erg fijn, het namelijk voor de mensen met wat slechtere ogen erg moeilijke woorden om in te vullen.
    p.s. kijk even op mijn tips en trucs blog voor het uitzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zo verwend wordt met mooie dingen! Geniet ervan!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een bijzonder gevoel (zondagskind) geniet ervan en ook van al het moois wat je ontvangt!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow lief hé dat ze jou zo verwennen!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, wie het weer zegt hè;))))Mam gaat vandaag al garen voor me halen;)
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet maar lekker van zo'n lief gebaar!

    Lieve groet en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,
    Ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat!
    Wat fijn dat je zoveel lieve reakties krijgt.
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je zoveel aandacht krijgt en er ook zo van geniet!
    Hoop dat jeje gauw beter gaat voelen,
    lieve groet Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk toch als stille volgers en medebloggers je
    zo verwennen en hopen dat je snel weer de 'oude'bent. Erg lief om je zulke prachtige creaties toe te sturen.

    Wens je een fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je mag echt genieten van alle mooie dingen die je op dit moment toekomen.
    Dit kaartje is ook heel mooi

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt zeker prachtige dingen gekregen, maar bedenk wel
    ""men oogst wat men zaait""

    lieve groeten mina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartstikke lief!!
    Hoop dat het iets beter met je gaat!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief! Wat "ontmoet" je via het bloggen toch warme, liefdevolle mensen! Ik geniet er ook nog steeds van!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo lief, dit zijn de kleine pareltjes in het leven!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liefdevolle reacties, kaartjes, mailtjes enz......
    Dit doet allemaal mee aan je genezing, geniet er heerlijk van.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geniet van al die hartverwarmende dingetjes, het is altijd leuk dat mensen om je geven...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lief en leuk is dat toch he??? wat medeblogssters voor je doen??...zo leuk !!!...geniet er maar lekker van....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is toch werkelijk FANTASTISCH lief hé Sonja. En zo prachtig gemaakt ook, dat doet een mens zo goed.

    Bloggen is toch een bijzonder gebeuren, en zelfs nu van een stille lezeres dit moois te mogen ontvangen.

    Geniet ervan met volle teugen lieverd, dit zijn toch geluksmomentjes met een gouden randje!!!

    Veel liefs JOsephine ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een hartverwarmend cadeautje heb je gehad Sonja!
    Ik wil je alvast laten weten dat je pakje vandaag aangekomen is. Ik heb hem nog niet open kunnen maken omdat hij bij de buurvrouw afgegeven is en die was weer niet thuis toen ik thuis kwam. Zucht...moet ik mijn nieuwsgierigheid helemaal tot morgen bedwingen.
    Weltruste voor straks
    Liefs, sas

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat kan ik er nog aan toe voegen. Ik denk dat je het gewoon verdient. Al die lieve berichtjes krijg je niet voor niets. Het spreekwoord zegt: Wie goed doet, goed ontmoet. Een waarheid als een koe ;)) Geniet ervan!
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Och wat een schattige cadeautjes krijg je toch zeg! Prachtig ook dat hartje in je vorige post!
    Wat een lief boekenleggertje, zou ik ook jammer vinden om te gebruiken hoor!
    Tja en ook ik kan niet meer zo lang in mijn bed blijven liggen maar inderdaad is de dag dan heerlijk lang!
    Wat jammer dat je man niet meer zo veel thuis is nu, red je het dan wel zelf?
    Rustig aan maar hoor geniet maar van je welverdiende attenties!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Sonja,wat geweldig leuke kadootjes heb je gekregen,geniet er maar heerlijk van.
    Ik hoop dat het weer een beetje beter met je gaat, doe maar voorzichtig :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn dat je zo verwent bent, geniet ervan.
    Wat is bloggen toch speciaal.
    Ik kan me voorstellen, dat zeker nu, je blij bent dat het contact met de buitenwereld zo dicht bij is.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettend lief gebaar.En net zoals je schrijft:Een plaatje.
    Die lieve gebaren betekenen zo veel he? Een ,wat sombere dag, kan er helemaal van opfleuren.
    Lieve groeten,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat ontzettend lief Sonja en zo prachtig gemaakt! Geniet er lekker van.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een verwennerij Sonja, er bestaan nog een heleboel lieverds hoor op deze wereld. Soms denk ik wel eens dat je ze moet zoeken als een spelt in een hooiberg. Heel vaak is het jalouzie en elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
    Je vroeg hoe het met mijn vader ging, wel het gaat (met pijnstillers) maar daar is ook alles mee gezegd. Hij moet 12 Maart pas weer terugkomen in het ziekenhuis. Dankjewel voor je belangstelling, erg lief.

    Fijn dat het ietsje beter gaat met je, ik heb ook vaak last van mijn rug, zitten is zooooo slecht maar wat moet je, je kan toch niet de hele dag lopen..

    Lieve groetjes en tot gauw weer hè
    Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goedemorgen Sonja,

    Meisie wat wordt je verwend!
    Geniet er maar van...je verdiend het mooi mens.

    Liefs en een happy week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. bedankt voor je lieve woorden ... geniet van dit heerlijke cadeautje! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. vous avez recu de beaux cadeaux!!!
    merci de votre visite chez moi
    on est voisine j'habite dans l'est de la France en lorraine
    Bises Isa

    BeantwoordenVerwijderen