Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

Winnaar Give-away

Vandaag is het dan zover, uit de vele deelnemers zowzl met als zonder blog trek ik een winnaar.
Alle briefjes heb ik samengedaan in een platiek doos,
geen leuke aankleding deze keer maar vanop mijn zeteltje op mijn plateau trekt manlief hier een winnaar en dit is geworden:

Saskia van het mooie blog 

Ik hoop maar dat ze er blij mee is.
Je mag me je adres doormailen op 
sezoentje@hotmail.be

Dankjewel nog iedereen voor het meedoen,
fijn dat er ook een heel deel nieuwe volgers zijn bijgekomen.

Jullie allemaal wil ik nog een keer extra bedanken voor al jullie steun die ik de afgelopen dagen heb mogen ondervinden.
Het gaat elke dag al een beetje beter,
de medicatie doet zijn werk.
Alleen kom ik nog niet zoveel bij jullie reageren,
op 15 minuten kan ik wel enkele blogs bekijken maar als ik ga reageren krijg ik er maar twee of drie te zien en er is zooooveel leuks om te bekijken.
Maar dit komt met de tijd wel weer allemaal goed!

Ik wens jullie allemaal een heel fijne valentijndag en hoop dat er liefde op jullie pad langskomt,
heel veel liefs, 
Sonja

24 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd aan Saskia met het winnen van deze mooie Give Away! en jij bedankt voor het organiseren.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saskia gefeliciteerd !!!....Happy Valentine's day....♥.. ♥... ♥....Love Ria......♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje Sonja, ik ben met blogjes lezen een beetje achter en zie nu dat je heel wat voor je kiezen hebt gehad,wat een stap terug en een vreselijke tegenvaller dat de geplande operatie niet doorgaat,heel veel sterkte meisje en hopelijk houd je het nog een hele tijd vol op de morfine,fijn dat je man zo goed voor je zorg,nogmaals sterkte,hoor!!Liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne Valentijnsdag, Sonja.En veel sterkte met je rug.
    Saskia:Van harte gefeliciteerd met je prijs.
    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sonja,

    Wat leuk voor Saskia,
    Daar zal ze blij mee zijn...

    ik lees in je vorige post,dat een eventuele rugoperatie niet doorgaat....wat natuurlijk een super teleurstelling is. Maar die risico`s die eraan vast zitten...dat is ook TE groot.
    Wat bedoel je met de rest van je dagen..morfine??voor altijd dus? Dat is heftig.

    Hopelijk komt er in de toekomst nog andere hulpmiddelen om je van de pijn te bevrijden.

    sterkte en liefsss

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicitaties voor Sandra, ik denk dat zij er wel heel blij mee zal zijn. Volgens mij passen jouw spulletjes heel mooi in haar nieuwe slaapkamer...
    Ik wens je een heel fijne dag vandaag Sonja,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte voor Sandra!
    En voor jou heel veel sterkte!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat voor Saskia, zij mag alvast een leuk kadootje verwachten!
    liefs Liliane en beterschap nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Saskia gefeliciteerd met het winnen van een prachtige give away! Fijn om te horen dat de medicatie aanslaat. Doe het rustig aan en laat je maar lekker verwennen ;)

    Beterschap. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Saskia, van Harte Gefeliciteerd met het winnen en veel plezier ermee!
    Blij dat het qua pijn beter gaat, doe het verder rustig aan, we wachten wel op je! Een dikke knuffel!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig gaat het wat beter met je, Sonja! Een hele fijne, liefdevolle Valentijnsdag gewenst!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe maar kalm aan Sonja...je gezondheid staat op de eerste plaats!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk voor Saskia, Saskia van mij de felicitaties.

    En Sonja een fijne valentijnsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Happy Valentine Sonja en gefeliciteerd Saskia met de mooi give away! Lieve groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whaaah dank je wel Sonja! en je man ook natuurlijk om dat hij mijn naam trok. Deze super mooie, lieve give away komt precies op het juiste moment. Ik ben vanmorgen met de fiets onderuit gegaan met als resultaat een gebroken elleboog. Heb de halve dag in het ziekenhuis gezeten.
    Ik ga meteen met 1 hand proberen je een mail te sturen.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Saskia met het winnen van deze prachtige Give-Away, en als ik je reactie hier boven lees komt deze verrassing na jou ongelukje vandaag, [zo sneu] goed van pas, geniet ervan.

    En fijn Sonja te lezen dat de pijn in ieder geval nu een stukje minder is, een hele opluchting voor je.
    Doe maar heel rustig aan hoor, wens je alle sterkte toe lieverd...

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend leuk voor Saskia! Van harte gefeliciteerd Saskia!!!
    Ik had de laatste tijd geen tijd om blogs te bezoeken Sonja, maar ik heb net je vorige post gelezen, en wil je laten weten dat ik aan je denk!
    Fijn dat de morfine zijn werk nu doet. Ik wens je het allerbeste toe meis!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Saskia met deze Give-Away !!!
    Wens je véél beterschap Sonja ...
    goed op jezelf passen hoor. Wij blijven wél ;-)
    Happy Valentine !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk voor Saskia, proficiat meid!
    Rustig aan hoor Sonja, de bloggers wachten wel hoor!
    Denk goed aan jezelf, beterschap en ik hoop voor je niet teveel pijn.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd saskia met deze leuke blog giveaway, en jij rustig aan hoor meisje.fijn dat de morfine zijn werk doet en sterk eerst maar aan.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Saskia met je Give away. Sonja jij bedankt voor de leuke give away en wens je sterkte en beterschap.

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zal Saskia blij zijn met deze geweldige Give Away!
    Zal haar straks even feliciteren, dan ga ik effies naar haar blog.

    Wens je beterschap!

    Liefs,

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hope you've had a fab Valentines day!

    Hugs, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Saskia hartelijk gefeliciteerd met je Give away. Sonja heel erg bedankt voor die prachtige give away , en heel veel beterschap :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen