Pagina's

dinsdag 28 februari 2012

Vintage-taart


Zoekend naar een handwerkje wat je heel goed vanuit je luie zetel kan doen en waar dus geen naaimachine aan te pas hoeft te komen besloot ik om opnieuw "aan de taart" te gaan!
Met een streng dieet is dit mezelf kwellen, maar ik moet toegeven dat ik op deze manier ook van taart kan genieten :)


Het is echt een verslavend werkje en het geeft toch meteen een voorjaarsgevoel in huis om zo een suikerzoete vintage-taart op tafel te hebben staan.
Heerlijk in die zachte roze kleurtjes!





 En de taart staat mooi naast de rozen die ik in het weekend kreeg en die stilletjes aan uit hun knop komen.
Hopelijk wil hier morgen het zonnetje op schijnen en dan kan mijn dag niet meer stuk.
 Lieve groetjes,
Sonja


48 opmerkingen:

  1. Sorry...sonja..maar ik heb er een hap van genomen...Tja..moet je het maar niet zo aantrekkelijk maken..hahhahaha...Ik vind het zo mooi gedaan...denk dat ik er ook èèn ga maken,zòn calorievrij taartje.

    Liefsssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Sonja,

    i just love your calorie-free cake...it looks so beautiful.
    Have a nice week, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOH wat een geweldig mooie taart Sonja! Meid hoe kun je er naar kijken en dan niet de neiging krijgen erin te happen hahaha. Waarschijnlijk omdat jij weet dat er weinig smaak aan zit hahaha

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk idee en altijd taart in huis!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je taart PRACHTIG geworden Sonja, en het staat inderdaad zo naast de rozen SUPER mooi. Wat een mooi soort rozen is dat ook en de kleur, mmmmm.

    Gaat alles goed met je lieverd, wel heel knap van je dat je je zo goed aan de tijdschema's houd. Maar ik denk dat als je duidelijk voelt dat het werkt je ook graag dat ritme er in houd.

    Eenfijne avond wens ik je nog,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOhhhhh wat een super mooie taart. Mijn things to do wordt steeds groter. Nu nog een potje met tijd en ik ben blij.

    Warme groetjes,

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt, Sonja daar kan je heerlijk van genieten, niet door te proeven, maar er naar kijken, schitterend!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit! Heb jaren taarten van brooddeeg gemaakt, maar deze ziet er echt uit om op te eten!!!groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat mooi gemaakt Sonja, knap hoor en een echt plaatje om te zien, heerlijk zo'n taart die niet bederft en zonder calorieën.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi gemaakt Sonja, super!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een dieet-vriendelijke taart en ook nog eens erg mooi!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei, wat is die supermooi geworden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat ziet dat er appetijtelijk uit! Echt om zo in te happen, geweldig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is gaaf!
    Wat knap dat je dat zo uit je "luie zetel" (gedwongen in jouw geval dan, hé) in elkaar zet!
    Fijne avond!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie taart Sonja.....mooi zo je hoekje met de rozen...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat weer mooi gemaakt.
    Maar alles wat door U handjes gemaakt word is zo mooi.

    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie taart Sonja!! En ideaal dat er geen enkele calorie te bespeuren is!! Wat dat betreft mogen ze nog wel eens hele gezonde, hele lekkere en hele caloriearme taarten uitvinden...van die exemplaren die je juist mag eten om af te vallen.

    Sorry, ik dwaal af haha!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige taart heb je gemaakt!
    het is ook zulk leuk werk he?
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is hij mooi....prachtig gedaan.....heerlijk een taart alleen om naar te kijken.....en niet om van te happen.
    Ik wens je nog een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mmhhmm...heerlijk zo slagroomtaartje...en je wordt er lekker niet dik van hahaha..
    het taartje is net echt lieve Sonja...en het ziet er zo schattig uit, met die toetjes slagroom.Wat fijn dat je toch zulke leuke klusjes kunt doen, in je zetel naast het borduren. Ik hoop dat het alweer beter met je gaat...steeds een stapje verder..

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De taart ziet er geweldig uit en nog goed voor de lijn ook. Ziet er meteen zo gezellig en feestelijk uit en dan ook nog een bosje mooie rozen. Jou dag kan niet meer stuk.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sonja,
    Het ziet er prachtig uit, je blijft gewoon lekker knutselen he,'k bewondering voor je hoor...
    Sterkte..
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Sonja,
    Oef, het water loopt me in de mond.Het ziet er heerlijk uit, hahahaha.Heel erg leuk, ik ga maar even naar de site van Loesje, om te kijken, want dit is super.
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oei deze taart ziet er echt heerlijk uit!
    Ik moet me toch ook maar eens aan zo'n taart gaan wagen, ze zijn zo leuk.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mmmm, ziet er lekkerrrrr uit en héél mooi gedaan !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zonder calorien mag deze er altijd in hier ;-)
    Ziet er smaakvol uit engezellig op tafel
    Geniet er maar lekker van ;-))

    lieve groet
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Owwwwww van deze superrrrrrr uitziende taart lust ik wel een punt en nog goed voor de lijn ook !
    Prachtiggggg zijn je rozen !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeeeeeej Sonja!! helemaal mooi! Sja.. hup deze ook weer op mijn "things to do list" hihi die word erug lang!
    Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zoefffffffffffff... thanks voor je snelle reactie en advies op mijn blog! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er helemaal leuk uit Sonja
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Aahhh heerlijk er is weer gebak in blogland.
    Hij is prachtig geworden.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige taart heb je gemaakt en samen met de rozen is het een heel mooi plaatje!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het water loopt me uit de mond!
    Wat ziet hij er geweldig uit.
    MMMMMMmmmmmmmm! Kon ik hem maar proeven!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een leuke taart Sonja,en het staat zo gezellig he.

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hij is prachtig geworden en je word er ook niet dik van hahahah .... leuk voor onder een stolp ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. woh wat is dit mooi gemaakt
    echt schitterend in de vintagestijl
    ja hier wordt je echt niet dik van
    en het ziet er zo heel gezellig uit
    meid je hebt gouden handjes
    wat een pronkstuk

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een prachtige taart Sonja, en schitterend afgewerkt.
    dit is nog eens genieten om zo,n overheerlijke taart in huis te hebben, en er van genieten zonder dat je dik wordt.
    ik heb bewondering voor jou en bedankt dat je jou creativiteit met ons deelt.
    fijn weekend meisje en liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey Sonja,

    Bedankt voor je lieve reactie,
    Denk alleen dat je een poederoze bril op hebt gehad, Het kant is namelijk spierwit.hihi...Smaakt de taart naar meer??

    heel fijn weekend.

    liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oooooooooooooooohh die????hahahaha..ik ja,zegt dat dan..ik dacht alle andere..hihi...

    Dag Sonja...schijnt de zon bij jullie...hier niet..snif.
    en ook nog snipverkouden...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. JE TAART IS PRACHTIG GEMAAKT!
    HEEL MOOI!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΦΙΛΙΑ!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wonderful cake :) Greetings from Poland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. oooooooo wat ben ik laat met mijn reaktie maar
    ooooooooo wat een prachtige, schitterende, perfekt gemaakte vintage taart Sonja!
    Staat zeker super bij je mooie rozen.
    Geniet er heerlijk van!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Sonja, ik geniet al een hele tijd van je mooie creaties, ik ben helemaal weg van je vintage taart, supermooi gemaakt. Je geeft me veel inspiratie.Ik heb bewondering voor je hoe je in het leven staat. Ik heb nu ook een blog sinds kort en volg je nu, ik hoop dat je ook eens bij mij komt kijken.

    Groetjes Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het lijkt wel of ik geen melding meer krijg van jouw posten maar nu ben ik weer hier enne.....WOW!!!!!!!!!! Sonja, echt helemaal prachtig gemaakt zeg!!! Maar ik begrijp het goed, dit is een echte taart?! Was ie lekker?? Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lol, tis echt niet van echt te onderscheiden hoor!!! LOL!!!!Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen