Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Hele lieve post


Er viel een roze envelop in de brievenbus. Ky ging nog even onderzoeken of het geen post voor hem was maar helaas jongen, mijn naam stond erop :))
 
 En kijk eens naar de inhoud, is dit nu niet prachtig.
Een heel mooi vilten hart gemaakt door een blogvriendin wiens handen nooit stil zitten.
Er gaat geen dagje voorbij zonder dat Lida steekjes heeft gezet,
neem maar eens een kijkje op haar mooie blog


Ik ben er heel erg blij mee Lida, ik vind het supermooi gemaakt!
Heel erg bedankt en ook voor je lieve kaartje wat echt wel een ruggesteuntje is op dit moment.
Het hartje kreeg een plekje in de keuken waarbij manlief meteen opmerkte "zo een beetje rood in de keuken is toch mooi"
In onze vorige huis had ik ook veel rood in de keuken en hij vond dat toch warmer van uitstraling.
Dat had je niet mogen zeggen schat want ik heb nu heel veel tijd om na te denken dus ga ik maar eens bedenken hoe ik ons keukentje een beetje landelijker kan maken :))


Het mooie rode hartje heeft me in elk geval geïnspireerd .

Deze week mocht ik ook opnieuw twee awards ontvangen van deze twee schatten van blogvriendinnen namelijk van 
en Kethy van HANDMADE BY KETHY

Opnieuw vind ik het een hele eer om deze van jullie te mogen ontvangen, maar ook deze keer geef ik hem niet door omdat al mijn volgers een award verdienen en hij ook al heel erg rondgegaan is in blogland.
Maar ik vind het wel schitterend om hem van jullie twee gekregen te hebben, altijd fijn om te weten dat mensen van mijn blog genieten!
En ik ook van dat van elk van jullie.
Ook ben ik weer voorzichtig bezig met het geven van reacties want dat maakt toch het bloggen zo leuk.
Manlief is terug aan het werk, en ik mis hem verschrikkelijk.
Mijn gsm piept trouw elk half uurtje om me aan mijn revalidatieregel te houden en het wordt stilaan een gewoonte,
met de pijn is het nog steeds goed te doen alleen kan ik 's morgens niet meer zolang in mijn bed blijven liggen door de rugpijn maar zo is mijn dag lekker lang en kan ik me met vanalles en nog wat bezighouden!
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

23 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er blij mee bent en dat schoolbord hart ernaast met die gave tekst, daar ben ik ook helemaal weg van! Ik denk dat ik die tekst maar op een hart ga borduren!!Ik wens je sterkte en heel veel plezier met je steekjes nu je daar mee bezig bent en dat rood dat komt wel goed in jouw keuken! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen lieve Sonja,

    Meisje wat wordt je ontzettend verwend door iedereen!
    Ik weet zeker dat dit je heel veel goed doet, wat fijn dat er
    zoveel mensen jou een warm hart toedragen!

    Ik draag jou eveneens een warm hart, daar je een echte lieverd bent!
    En ik hoop dat het voorspoediger met je mag gaan...

    De harten die je hebt gekregen zijn super, en vooral als deze jou zo
    gegund zijn...het rode hartje is superlief..!
    en wat betreft je keuken...alles wit is ook niet alles, het kan inderdaad een
    te koele en kille uitstraling hebben!
    Kortom lieve Sonja, je kunt weer nadenken over een ander kleurtje in de keuken
    hahahaha...dat zullen we in de toekomst wel weer op je blog zien..

    Meis wens je alle goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het blogland toch geweldig en dat je van lieve blog vriendinnen zulke gaaaaaave creaties mag krijgen dit hart is super gemaakt !!
    Hihihi veel succes met nadenken....ben benieuwd of het ook ten uitvoer wordt gebracht ;););)

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je blogvriendin! Wat heeft ze dat hartje toch mooi gemaakt! Ik ben het helemaal met je man eens....een beetje rood is echt mooi! Ik ben dol op rood....onze keuken is rood!
    Veel beterschap en veel liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Meisje,

    Wat een lief gebaar zeg!
    Gelukkig dat het langzaam weer beter met je gaat.bedankt voor je reactie.

    hou je taai,

    liefsss

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sonja,
    Wat een leuke verrassing, zo'n mooi en lief hartje.Ik kan me voorstellen,dat je er heel blij mee bent.
    Ik hoop, dat de medicijnen nog steeds hun werk doen en dat je redelijk pijnvrij bent.
    Want het is niet niks, wat je moet ondergaan.
    Ik kom altijd graag even op je blogje langs,
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kado heb je gekregen!
    Zo'n lief gebaar doet je altijd goed.

    Wat een goed idee om je telefoon elk half uur te laten rinkelen, zo ga je ook niet over je grenzen heen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief gebaar en wat is hij mooi zeg ik ben er een poosje uit geweest dus ga even een paar posten van je lezen ...er is wat met je aan de hand dus wens je daar vast heel veel beterschap mee lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Sonja, wat een lief kadootje heb je toch gekregen. Echt een liefje en dat met liefde voor jou speciaal gemaakt, helemaal supers! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief mooi hart, speciaal voor jou gemaakt. Wat fijn om te ervaren dat iemand dat speciaal voor je maakt. Koester het maar goed.
    Lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Sonja,
    Wat een lief hart. Zoveel meeleven doet een mens goed!
    En dan zie je ook weer wat bloggen allemaal bewerkstelligt.
    Zo heb ik het gevoel dat ik steeds even bij je op de thee wil, maar je woont toch echt te ver weg.
    Wat een idee om de gsm te laten rinkelen.
    Ik wens je heel veel sterkte!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een kadootje ontvangen is altijd leuk maar nog leuker als het HAND MADE is!!!!een HART met liefde gemaakt voor jou.
    Het is goed om je aan de regels te houden,in de hoop dat je straks weer goed uit de voeten kan,waar een telefoon niet goed voor is.
    Ik wens je sterkte en hopen dat het weer snel goed komt met je.
    En je keuken.....rood is zo'n leuke kleur voor in de keuken!!!!in ons vorige huis had ik dat ook....ik mis het nog wel.....de knusse gezelligheid.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief en mooi het hartje!!!
    Ik was gisteren met Carine van t'achterhuisje in een woonwinkel, eerst kwamen we al het witte spulletjes tegen, daarna roze, toen rode, het is echt een mooie warme kleur, ik ben benieuwd hoe je de veranderingen stilletjes gaat doorvoeren, leuk zo brainstormen en bedenken hoe en wat!
    Doe wel rustig aan met je rug, hoor en veel plezier!

    Gefeliciteerd met je awards!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief en mooi gebaar, maar ook een mooi hartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met liefde gemaakt voor een lief persoon....
    Geniet ervan meis.

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief en mooi kadootje! Het heeft een prachtig plekje gekregen bij allerlei andere leuke spulletjes.

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja erg leuk hoor zo'n rood/wit vilten hart.
    Nu de keuken erop aanpassen....???
    Wens je een heerlijke dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh lieverd wat een mooie verwennerij, zo enorm hartelijk en iets dat zelfmade is geeft altijd nog een extra dimensie vind ik, het is je ook zo gegund meis!!!

    Rood is een prachtige kleur, vrieger ton ik nog in Amsterdam woonde in een oud huis was mijn keuken osserood geschilderd. Prachtige paneeldeurtjes en een granieten aanrecht. Denk er nog vaak aan terug.

    Fijn dat het al een stukje beter met je gaat, houden zo hoor en knap dat je je zo goed aan de tijden houd.

    lieverd geniet van een fijne week,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoor. En het is met rood, dus je bent gestart meid!
    Ben eens benieuwd.
    Leuk hé zo'n pakje ontvangen. Je bent dan ook een lieverd hé. Jouw verjaardag komt ook al wat dichter ......
    liefs Liliaine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief zo'n mooie attentie.
    Fijn dat het wat beter met je gaat.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daat is leuk als je zo verwend wordt en je bent een beetje ziek, nietwaar? dat maakt het wat zachter allemaal.

    Veel sterkte hoor!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief dat Lida een hart voor je heeft gemaakt en je een lief kaartje heeft gestuurd. Doe nog wel rustig aan hoor, als je te hard van stapel loopt lijkt mij dat niet verstandig (maar ik weet ook wel dat ik makkelijk praten heb :))!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat lief!!!!
    Ik hoop dat het wel vooruit gaat met je rug! Ik vind het in ieder geval heel goed van je, dat je je zo goed aan je rustschema houdt, maar ja, dat is dan ook voor je eigen bestwil he.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen