Pagina's

zondag 5 februari 2012

Een "dankjewel" post

Toen ik op mijn vorige blog de 200 volgers bereikte was dit voor mij een feestmomentje wat ik beloonde met een give-away!
Dus bedacht ik me nu: leuk, laat ik dit opnieuw doen,maar................
wat er nu gebeurde had ik NOOIT verwacht, zoveel reacties.....daar wordt zelfs ik even stil van hoor!
Al mijn lieve medeblogsters die zo enthousiast reageerde, gewoonweg fantastisch 
maar
nog meer verwonderlijk vond ik de vele e-mails van al mijn stille lezers waar ik natuurlijk  geen weet van had!
Jullie zijn intussen maar liefst met 57 die via mail gereageerd hebben en ik vind ook dat 
super!


Wat is het heerlijk om ook met jullie allemaal kennis te mogen maken,
al jullie lieve mails heb ik proberen te beantwoorden maar donderdag vielen we plots voor twee hele dagen zonder internet( ware ramp voor mij) door de koude weersomstandigheden.
Hierdoor sta ik nu achter maar ik ga het zeker proberen in te halen.
Wat ik gek vond is dat veel van mijn stille lezers zich excuseerden voor het feit dat ze me een mail stuurden, net alsof ze het gevoel hadden om me daarmee te belasten maar ik wil jullie bij deze heel duidelijk stellen dat ik dit helemaal niet zo ondervind en dat ik het net zalig vond om ook eens iets van jullie te horen.
Jullie mogen me altijd vrij mailen hoor, het is steeds genieten om met mensen in contact te komen met dezelfde passies.

En dan was er vorige week nog een heel leuk vreugde moment want ik mocht een award in ontvangst nemen van 
Mieke van het prachtige blog


Dankjewel lieve Mieke dat je aan mij dacht voor het doorgeven van deze prachtige award,
zoals altijd geef ik hem door aan elk  van jullie die dit blog volgt .


Maar ga eens een kijkje nemen bij Mieke,
je weet daar niet wat je ziet, 
ze maakt de meest prachtige miniaturen voor poppenhuizen en heeft ook een grote voorliefde voor alles wat met vintage te maken heeft!
Een blog waar je je ogen uitkijkt!


Ik ga nu even een paar uurtjes bijlezen bij iedereen want op twee dagen mis je hier natuurlijk heel erg veel en daarna weer heerlijk mijn hobbykamertje in,
er staan enkele verjaardagen voor de deur dus heb ik  kaartjes op mijn To-dolijstje staan,

fijne zondag iedereen,
liefs, Sonja

29 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Sonja,

    Geweldig dat je zoveel lieve reacties krijgt!! Stille volgers zijn naar mijn gevoel veel te bescheiden, ik vind het juist altijd super leuk om van stille volgers iets te horen terwijl zij denken dat wij daar niet op zitten te wachten...integendeel hè?

    Geniet van je zondag...lekker bijlezen en knutselen, wij willen vanmiddag nog even een wandeling maken door de sneeuw!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je AWARD je verdiend het.
    Het altijd weer leuk om je posten te lezen.
    Ik ben inmiddels goed een maand bezig en ik weet ook niet wat me overkomt!!!!
    Geniet ervan Sonja!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn om zoveel reacties te krijgen van je trouwe volgers! Of ze een actieve of stille blogger zijn, het doet je altijd goed om te weten dat je blog zo wordt gewaardeerd! En dat doe ik zeker; je bent een echte inspiratie! Je hebt dan ook zeker een Award verdiend! Proficiat ermee!
    Fijne zondag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal fantastisch toch Sonja! Is je gegund, al die reactie´s en een award.. Super :)
    Lieve Sonja geniet er van.
    lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,

    Nou je volgersaantal is al een stuk verder gestegen dan 200 zie ik :-) Geweldig leuk, je verdient het hoor!! Je hebt een prachtig blog, en je schrijft leuk, dus zéker waard om te volgen!!

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend leuk dat je zoveel reacties en mailtjes hebt gekregen, ik krijg ook geregeld een mailtje van een stille lezer en ik vind dat juist ook ontzettend leuk!
    geniet van het lekker bezig zijn op je hobbykamertje, de bijna is bijna klaar.. ik kan niet wachten om mijn creativiteit weer te laten stromen!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sonja,

    Ja, daar wordt je dan een beetje stil van he .. dat je zoveel stille volgers hebt. Maar niet zo verwonderlijk he .. je hebt gewoon een prachtig blog. En wie van van vintage houdt komt hier aan zijn trekken. Het is je gegund hoor.

    Fijne zondag en lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve reactie, je blog is zo mooi en inspirerend! Gefeliciteerd met je award! Ik moet bekennen de tassen die je oppimpt dat lukt me helaas niet en geniet ik gewoon van jou posten. Een hele fijne zondag en een goede start van de nieuwe week, lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk al die lieve reactie's !!!
    Van harte gefeliciteerd met je Award :-)
    Fijne week !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk al die lieve reacties....wat is bloggen toch leuk he???....gefeliciteerd met je award...verdiend hoor !!...fijne dag lieverd...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je award en het is altijd leuk om mailtjes te krijgen, net zogoed van je stille volgers!

    Fijne zondag!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo en gefeliciteerd met je award. Nou blog ik al een paar jaar maar ik had nog nooit eerder gehoord van stille volgers en mensen die je mailen. Dat vind ik echt geweldig lief en heel leuk om te horen. Fijn hoor.
    Nog een fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een dikke proficiat met je award.
    Je staat versteld dat er zoveel belangsteling is voor je blog? het is dan ook een superblog!!!
    Altijd zoveel leuks wat je maakt.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja,
    Wat leuk al die reactie, zelf heb ik binnenkort ook weer een geweldig getal te vieren! Ik feliciteer je met je award en wens je nog een heel gezellige dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Wat leuk om zoveel onverwachte reacties te krijgen. Geniet er lekker van en geniet ook van je award, je hebt hem echt verdiend.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Il love your blog!
    This is mine http://titti-sperimentiamo.blogspot.com/
    Bye Titti

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn, Sonja, zoveel lieve reacties op je give-away en ook van zo veel stille lezers. Zie je dat het toch leeft.
    Gefeliciteerd met je Award!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verdiende award en wat ontzettend leuk dat je zoveel enthousiaste reacties hebt gekregen op je vorige post! Veel lees- en knutselplezier.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh lieve Sonja, dat zijn zeker heel erg veel anonieme lezers die je allemaal mailen nu, wel heel leuk is dat. Maar wat een pech dat nu juist je PCtje je in de steek liet.

    Trouwens gefeliciteerd met je WELVERDIENDE award, je hebt ook een heerlijk blog en bent zo enorm creatief en handig dat het een lust is om alles bij je te komen bekijken.

    Veel succes met alle kaartjes maken voor de aankomende verjaardagen, weer een heerlijke bezigheid.

    Wens je een fijne week toe,

    Liefs Josephine x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief allemaal en proficiat met je Award....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Sonja, ik kan het heel goed begrijpen hoor dat je zoveel reacties hebt gekregen, jou Blog is zo fantastisch mooi en sfeervol, ik geniet er altijd ontzettend van.
    Die Award heb jij dan ook zeker verdiendt.
    Dank je wel Sonja voor al je lieve complimentjes,ik wordt er verlegen van :)
    Een hele fijne nieuwe week !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je Award..je hebt hem echt verdiend!!
    Je hebt gewoon een hartstikke leuk blog.
    Die graag gelezen word!!
    Ik denk dat de jarige in kwestie altijd weer benieuwd zijn wat je nu weer verzonnen en geknutseld hebt!!

    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd meisje met je award, en verdiend want je hebt een heel leuk blog en altijd mooie posten.
    en succes met het maken van je kaartjes, ik hoop ze te mogen bewonderen weer.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sonja,
    Heerlijk he, zoveel lieve reacties... Dat doet een mens altijd zo goed...
    Wat leuk die award!
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou Sonja, geen bedankje nodig hoor, ik kom hier altijd graag.

    En ik waardeer het ook dat je altijd even bij mij langs komt en steeds een reactie achterlaat, heel gezellig.
    Volgens mij was je 1 van de eerste volgers die ik niet persoonlijke al kende, heel bijzonder vond ik dat.

    Dus jij heel erg bedankt.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt een prachtig blog, dus is het geen straf om langs te komen en je gezellige verhaaltjes te lezen. Voor al doorgaan.
    Bedankt!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Lieve Sonja,heb ik toch weer een aantal posten van je gemist,allereerst van harte gefeliciteerd met je 200ste volgster,super leuk,we hebben afgelopen periode ook steeds te kampen gehad met de computer,niet door de koude,hoor maar sommige programma`s,liep de boel steeds vast waaronder blogger ed,wel kon ik nog met moeite op twitter komen maar,nu is het opgelost alhoewel ik af en toe de boel wel weer opnieuw op moet starten als ik op blogger zit en soms weer niet kan reageren,vervelend allemaal.Fijne week,meis,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sonja wat heerlijk dat je zoveel reactie's hebt gekregen..en welverdiend.
    Ook van harte gefeliciteerd met je Award..super voor je meis.

    En zoveel mailtjes van stille lezers..ja daar valt mijn mond van open..
    wat fijn dat je zoveel waardering krijgt voor je mooie romantische werkstukjes.

    Gelukkig doet je p.ctje het weer...we kunnen niet meer zonder hifi...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig hè Sonja, je hebt het verdiend hoor!!!

    Groetjes en tot gauw weer,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen