Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Een vleugje roze...

Wij genieten in dit nieuwe jaar nog even verder van de rust.
Manlief heeft nog tot maandag vrijaf en ik geef mezelf gewoon deze week vrij.

Al begint het nu wel te kriebelen om de kerstspullen op te ruimen, ik krijg steeds meer zin in frisse kleurtjes in huis.

















En voor mij gaat kleur vaak niet verder dan roze, alle tinten roze maar vooral de kleuren van de afbeelding op de kaarsen.
Heerlijk genieten van een vleugje roze in huis.
Ik maakte gebruik van de header gemaakt door Eva Agnes om de kaarsen een vleugje roze te geven.

Ook de nieuwe achtergrond van mijn blog komt bij haar vandaan,
ze maakt echt de meest prachtige romantische achtergronden,
neem maar eens een kijkje:

Lieve groetjes,
Sonja

28 opmerkingen:

  1. Ik herken dat gevoel.
    Alle kerstspullen zijn opgeruimd,en ik snak naar roze.Toch maar eens op zoek in huis.
    Ik vast nog wel wat vinden.
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sonja,
    Juist, een beetje kleur in huis, dat miste ik even na alle kerstversierselen... Daarom ben ik vanmorgen eerst eens een bos fleurige bloemen gaan halen. Ik ga meestal voor witte bloemen, daar ben ik nu eenmaal echt gek op, maar nu zit er ook wat meer kleur bij hoor, en daar heb ik dan gelijk maar even een logje van gemaakt.
    Kom dus maar op met die roze kleurtjes... maakt het allemaal weer lekker vrolijk.
    Ik wens je nog een heel fijne nammiddag en avond,
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi, maar ik kreeg het helaas niet voor elkaar! Ben daar zo'n sufferd in! Maar bij jou past het weer perfect! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blog ziet er weer fantastisch uit, goed gedaan hoor.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi,hoor Sonja nog fijne dagen saampjes,geniet ervan,meis,fijne avond,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,ik heb de kerstspullen ook opgeruimd,eerst wel kaal maar ook weer lekker opgeruimd en natuurlijk een vleugje roze!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Good morning!
    I have just come across your blog, and now I'm following. Thanks for sharing today.

    Stop by to visit with me too sometime.
    My screen door is always open to you!


    ciao bella




    CREATIVE CARMELINA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blog is heel mooi geworden en ik vind die zachte kleurtjes ook zo mooi !!!!Ik vind je kleine boeketje trouwens ook heel lief...
    groetjes....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die zacht roze poederpastels...
    Je blog is prachtig!

    En ja de achtergrondjes van Eva en fotobewerkingen zijn werkelijk beeldschoon.
    Eva is een bijzonder lief en hartelijke vrouw.

    Wens je nog een fijne uitrustweek...lekker niks doen..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook dol op roze Sonja. Die afbeelding is trouwens echt schitterend!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een metamorfose op je blog, het ziet er prachtig uit Sonja!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Roze is ook mijn lievelingskleur en Eva is ook mijn lievelings achtergrondmaakstertje!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Sonja,

    Heerlijk dat je nog zo rustig aan kunt doen meis,geniet er lekker van!!

    Mooie achtergronden van Eva,absoluut,ik heb deze ook in mijn andere blog,het blijft mooi!

    Een een fleugje roze...ja weet je nog?

    Heerlijk zachte tint.

    liefsss

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch als je nog ff rustig aan kunt doen , ik ben vandaag hard aan de slag geweest in huis, alle kerstspullen weg ineens ben ik het zat, de hele servieskast onderhanden genomen , ben nog niet helemaal tevreden maar dat komt wel Prachtig zo´n vleugje roze in huis ik hou der wel van !En je blog achtergrond is schitterend !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniet nog van de vrije dagen! Mooi is je blog zo!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk dat je nog wat vrije dagen voor de boeg hebt. Geniet er lekker van.
    Ik heb even op die site gekeken, is leuk zeg. En inderdaad heel romantisch.
    Weet je je rosen noemt, zoals jij ze mooi vindt? Mistig roze.
    P.S> Mijn blog is ook van start.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hele layout past weer perfect bij jou!!! En rose blijft altijd zo'n zachte lieve kleur, straks, als de winter weer voorbij is, zal deze kleur ook wel weer een beetje bij mij in huis komen. Romatische plaatjes!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ben gek op roze Sonja, en die kaarsen zijn enig
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook ik ben dol op roze! Na een rood- wit geruite kerst ( want dat vind ik dan weer écht bij kerst passen!!...) Is mijn huisje weer gehuld in subtiele roze accessoires. Het geeft rust en toch dat beetje kleur waar je blij van wordt!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh ja lieve Sonja, toen ik je nieuwe header zag moest ik meteen aan haar denken, werkelijk prachtige romantische achtergronden en headers ontwerpt "Eva Agnes" een streling voor het oog.

    Het boeketje op de foto vind ik ook zo fantastisch mooi. Heerlijk en groot gelik dat je jezelf ook nog een weekje vrijaf hebt gegeven, om zo samen me je man extra te kunnen genieten. En dan......weg met de Kerstspulletjes en weer heerlijk alles opnieuw gaan stylen en inrichten.

    Geniet volop van dit heerlijke weekje,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige nieuwe lay-out die helemaal past bij de stijl van je blog! Geniet nog even, samen met je man, van een paar fijne vrije dagen.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij je roze, maar mag ik dan even nog winter voelen???Ik wil gewoon nog geen voorjaar:))
    je achtergrond is heel mooi!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi je header Sonja......

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog !!!.....ik heb wel even lopen denken over mijn blog vandaag ...hemmes laten lezen kan dit wel zo...is het niet te zielig...want dat ben ik niet .......ik wil alleen mijn bezorgdheid uitspreken......loop hier al een paar weken mee natuurlijk en dat breekt een keer op toch ???...moet zeggen het is echt een opluchting voor me......en lief al die reacties.......bedankt liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kerstboom eruit kamerplant erin, teminste zo ging het bij mij. En toevallig met roze bloemen (medinilla).
    Wat een mooie blog achtergrondjes maakt ze, misschien ga ik ook weer eens wat anders uitzoeken.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie achtergrond Sonja, erg leuk gedaan.
    Geniet lekker van je weekje, lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie foto's en de kaarsen op die standaarts, zo liefff...

    Een heel gelukkig en liefdevol nieuwjaar toegewenst!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ziet je lay-out er weer mooi uit. Mooi toch dat zacht roze.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Sonja,
    Wat ziet je blog er weer prachtig uit! Ik heb het ook wel weer gehad met de kerstkleuren....hier staat alles nog maar morgen ga ik aan de slag. Ik heb weer zin wat frisse kleurtjes in huis zoals bij jou!
    Trouwens nog een heel fijn, gelukkig en gezond 2012 gewenst!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen