Pagina's

zondag 22 januari 2012

Rosa-dotje papier special


Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken die me via mail op de hoogte brachten van de blogproblemen, 
jullie zijn lieverds!
Intussen heeft men mij verzekert dat alle gevaar bezweken is maar......
ook dat dit gewoon iedereen op elk moment kan overkomen,
het is gewoon het risico van een eigen pagina op dit toch wel geweldige internet!
Want ook al bracht dit kleine virus heel wat met zich mee,
ik kom hierdoor toch maar tot de uiteindelijke conclusie dat ik jullie allemaal absoluut niet wil missen!
Dankjewel dat jullie er zijn!

Dit weekend viel dit prachtige magazine in de bus wat me de nodige afleiding wel bezorgd heeft :)
De special Rosa-dotje papier
uitgebracht door Gepke van Your Zoap en haar prachtige designteam waaronder onderandere ook deze twee blogvriendinnen aan meewerkten
Elly die jullie vast kennen van het mooie blog "My everyday things"
En de creatieve Jeanet van "My scrapideas"
En er staan nog veel meer leuke ideeën van andere leden van Gepke haar mooie designteam maar daar heb ik zo snel de link niet van.
Het magazine is in elk geval een echte aanrader voor wie hem nog niet heeft, 
je kan hem gewoon bij Gepke bestellen:
En de laatste pagina bestaat uit prachtige vintageplaatjes als extraatje!
Ik heb het magazine al minstens tien keer van voor naar achteren en terug doorgenomen, het staat bomvol leuke ideeën maar toevallig stond er een leeg melkflesje op het aanrecht dus ben ik daar maar mee begonnen.

Met het mooie papier van piondesign en in het thema liefde ,
want ik maakte in dit thema ook nog een paar vintagekaarten maar die vinden jullie terug op mijn kaartenblog
Dankjewel  aan al mijn volgers die ook hier een kijkje kwamen nemen naar aanleiding van mijn vorige post!
Fijn dat jullie ook daar een tijdje komen volgen,
zo kan ik jullie ook altijd gemakkelijk terugvinden moest er toch nog iets met dit blog misgaan.


Het was een heerlijk knutselweertje dit weekend en ik maakte natuurlijk nog veel meer maar daarover vertel ik jullie in een volgende post.
Ik wens alvast iedereen een heel mooie week toe,
heel veel liefs, Sonja

21 opmerkingen:

  1. Ik heb ook dit schitterende magazine! Wat genieten he Sonja!
    Ik kreeg idd ook zo'n bericht toen ik een bepaalde blog wilde openen.
    Gelukkig is het weer goed nu.
    alvast een hele fijne week
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo fijn dat het nu opgelost is Sonja, wil je hier ook niet missen hoor ;);)
    Ik had op je andere blog al gezegd dat ik het superrrrr vond je flesje, leuk om te maken he en eigenlijk zo klaar ! Ik heb er al ik weet niet hoeveel gemaakt , ook erg leuk als kado....heb er zelfs 2 in een soort verrekijker koffertje gemaakt ( ws bij Truike toendertijd )en die plaatjes zijn ook prachtig he , moet er zelf ook nog wat mee maken !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer wat moois gemaakt,zelf ben ik hier niet goed in,een lust om naar te kijken.
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig maar dat de problemen nu voorbij lijken te zijn, ik schiet niet snel in de stress maar als er wat aan m'n blog zou mankeren...pfttt...moet er net als jij niet aan denken!

    Wat ben je toch lekker creatief, ook het flesje valt onder deze mooie categorie!!

    Een fijne week Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk hoor!!...fijne week liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja, wat een schattig flesje, denk dat ik dat boek ook maar moet gaan bestellen, heb ik weer wat te doen AHUM
    Groetjes Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, Sonja.
    Ik ken Gepke wel van haar webwinkel toen nog in oude stijl. Daarna is ze helemaal overgegaan op hobby. Ik krijg nog altijd de nieuwsbrieven.

    Fijne week maar weer,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk bericht! Dank je wel! En wat super dat je meteen een flesje gemaakt hebt, schattig! Lieve groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat flesje schattig geworden Sonja, je bent ook zo enorm handig en maakt alles eigenlijk nog veel mooier dan de voorbeelden die je ziet. Dat magazine is dus echt een aanrader.

    Wt een toestanden heb je allemaal gehad, niet echt iets om vrolijk van te worden maar gelukkig is het allemaal weer verholpen begrijp ik. En al helemaal omdat het toch niet zo heel lang geleden is dat je blog ook al foetsie was en nooit meer boven water is gekomen.
    Zou er zelf behorlijk beroerd van zijn denk ik.

    Heb weer genoten van je post en wat ik al eens eerder schreef, ik heb grote bewondering voor je enorme enthousiasme waarmee je in het leven staat, je bent een mooi mens lieverd.

    Geniet van een heerlijke week,

    liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat moois heb je weer allemaal gemaakt!!
    Supermooi allemaal.

    Vele groetjes
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt mij echt een leuk blad voor mensen die met papier werken en scrappen, zal het aan een vriendin even doorgeven, bedankt voor de tip, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen! Gelukkig is het probleem oppgelost, ik kon niet op je blog komen omdat mijn PC je er gelijk afgooide vanwege virus, dus kon je ook niet waarschuwen.
    Je hebt weer wat moois gemaakt, leuk hoor.
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, ik zie dat je nog even verder kunt met je nieuwe spulletjes. Ik wacht met ongeduld wat je nog uit je toverhoed gaat halen.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig allemaal weer Sonja.....daar word je toch vrolijk van..
    Ik vind het magazine geweldig !!!!

    Fijne week nog..
    lieve groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk boekje. En erg leuk ook die vintageplaatjes, leuk op een flesje! Wist je dat ik bij Gepke thuis geweest ben om workshop rozen te geven? Hele gezellig en heel leuk winkeltje heeft ze.

    Fijne dag,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik stuurde je al een berichtje op je nieuwe blog , over hoe mooi ik je kaarten en flesje vond, maar kreeg hem weer terug :-(. Dus dan hier nog maar een keer :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een ontzettend leuk boekje.
    Ik had hem vorige week al gehaald maar was niet zo snel als jij, heb er nog niets uitgemaakt.
    Erg leuk geworden je flesje.

    Groetjes Yvonne
    ps het boekje is nu in de aanbieding bij Gepke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellige knutsels heb je gemaakt.
    Ik betrap me er zelf op dat ik dat eigenlijk te weinig doe, knutselen.
    Tijd voor verandering, je hebt mij in ieder geval gestimuleerd.
    Fijne week.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sonja,
    Wat ben je weer heerlijk creatief beziggeweest. Dank je wel voor de inspiratie... Daar kan ik alle kanten mee uit.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat jun je toch geweldig dingen nadoen,zo knap!
    Heb je zelf ook iudeeen?
    Iets van jezelf???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet maar zo denken anoniempje N., beter goed nagemaakt dan slecht bedacht!!!
      Ps. een cursus goed nederlands schrijven kun je wel gebruiken trouwens!

      Verwijderen