Pagina's

woensdag 11 januari 2012

Romantisch hoekje


Als je dan toch bezig bent met opruimen moet meteen ook de hele hobbykamer eraan.
Want dit is niet alleen mijn hobbyruimte maar ook een beetje een opslagplaats.
Alle spulletjes die beneden overbodig zijn belanden meestal hier.
Maar het houten vakkenbakje met kant wat hier eerst stond staat nu weer in de woonkamer,
zo gaat het hier altijd!


Gelukkig had ik dit oude apotheek kastje dan weer op overschot want beneden in huis wil ik steeds minder kastjes en rekjes.
Dus kreeg deze hier weer een plaatsje, zodat ook dit hoekje weer helemaal naar mijn zin is.


Het is een hoekje geworden met echte schatten want er zitten heel veel spulletjes tussen die ik kreeg van lieve vriendinnetjes en die worden hier gekoesterd als goud!




Weeral een hoekje helemaal naar mijn zin!
Zoals jullie zien koos ik dus voor het verder opruimen maar...
met een lege agenda heb je dan evengoed de tijd om te knutselen.
Heerlijk!!!

Mijn nieuwe projektje staat te drogen en laat ik later deze week zien,
het wordt iets voor de woonkamer.









In de woonkamer ben ik flink bezig geweest met schoonmaken en heb ik geprobeerd om de sfeer iets rustiger te houden maar dat wil me maar niet zo goed lukken.
Het is gewoon mijn ding niet, na een dag begin ik toch weer vanalles en nog wat er terug bij te zetten en dan ben ik nog niet tevreden.
Ik zoek nog maar even verder naar het juiste evenwicht en geniet intussen van al jullie mooie inspirerende posten die overal geplaatst worden.

Lieve groetjes, 
Sonja


31 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar Sonja,

    Opruimen ,weer neer zeten en weer opruimen.....
    Er is ook zoveel leuks !!
    ik vind dit hoekjes van jou zeer geslaagd.

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heerlijk hoekje geworden...wat een sfeertje! Het rustig houden lukt mij ook niet..er zijn gewoon zoveel leuke spulletjes.
    Geniet van je vrije week, lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om lekker een beetje op te rommelen en gezellige hoekjes te maken. Ik zie in je prachtige kastje heel veel mooie spulletjes voorbij komen.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer heel gezellig uit......
    Groetjes Nicolr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor het al, je verveelt je niet :-)
    Nou het ziet er allemaal weer heerlijk uit, dus ga lekker zo door met "tutten" :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er toch wel erg leuk uit!Ben gek op jouw parasolletje!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hoekje lijkt wel een klein winkeltje!!! En ik herken het zo:.... Soms wil ik ook een wat legere en opgeruimde woonkamer, maar als ik dan wat dingen opruim, dan vind ik het weer kaal en helemaal niet mij!!! Dan maar wat voller....;)

    Succes met rommelen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lieve Sonja wat een heerlijk romantische hoekje,mooi hoor.Ik ben vorige week er niet aan toegekomen om je te mailen maar zal het van de week eventjes doen,....XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk sfeertje heb je weer neer gezet.
    Mooi al die spulletjes in een zelfde tint.
    Dat geeft rust ondanks dat het 'veel' lijkt.
    Ik probeer het ook steeds, maar het lukt me niet al te best.
    Aard van het beestje zullen we maar zeggen.
    Een fijne avond.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful photos :) love the pegs to wrap lace around, great idea.

    Bee happy x
    Have a delicious day!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie spulletjes heb je!
    prachtig..
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een te gekke blog! Ik heb het zelfde hoor wil steeds alles ruim maar het lukt me toch echt niet. Dan maar weer gezellige hoekjes maken, wat maakt het ook uit het maakt jij zoals je bent! groetjes van kruimel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit ziet er heel sfeervol uit Sonja, de kleuren zijn helemaal op elkaar afgestemd!! Hier heb ik nog geen ruimte vrij voor een eigen kamertje, maar dat lijkt me wel erg prettig! Wie weet komt het er ooit nog wel eens van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en sfeervolle hobbyruimte heb je Sonja.
    Ik wil ook veel spulletjes ruimen om wat meer rust te krijgen in het interieur.....maar of dit gaat lukken hihi.
    Jij heb in ieder geval een mooie ruimte om de overtollige spullen tijdelijk even op te slaan.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er allemaal zo mooi en fris uit, trouwens goed idee die knijpers met kant erom, heb nog een bosje en een lading lint en kant die kan er mooi op! Veel plezier met je andere plannen, ben wel nieuwsgierig hoor! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihihi het ruimen lukt bij mij aardig hoor , maar dan komt er weer wat nieuws voor in de plaats .....maar wowwwwww wat een gaaaaaave spulletjes allemaal , dat apothekerskastje hoe kom je daar nou weer aan , superrrrr en het is een geweldig hoekje geworden zo !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sonja, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.
    Wat een gezellig knutselhoekje heb je. Leuk kastje met prachtige spulletjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sonja, wat ziet dat er super gezellig uit zeg, een plaatje! Fred en ik zijn ook nog altijd bezig, ja een zolder is niet zomaar niets. Nu we de restauratie van het dak achter de rug hebben, gaat het echte werk binnen beginnen. Maar er zal ook eens een weekendje rust moeten zijn want anders houdt je het niet vol, het is echt heel veel werk. Maar goed, we vervelen ons niet;-).

    Liefs en tot gauw weer,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig zo een beetje rommelen en schuiven. Er is altijd iets te veranderen. Ziet er super gezellig uit.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. fijn als je de ruimte heb om op te bergen, en van die heerlijke rustige kleuren!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Sonja,
    Wat een heerlijk hoekje heb je weer gecreëerd. Het ziet er zo ontzettend gezellig uit. En al die mooie spulletjes. Zoveel mooie kantjes en lijstjes... Allemaal te mooi om weg te stoppen.
    Zeer goed geslaagd, en met zoveel mooie dingen is het gewoon niet mogelijk om het ´leeg´ te houden toch=
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ziet er zo gezellig uit en echt een romantisch sfeertje, mooi!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Sonja,

    Wat een heerlijk hoekje, en ja dat verplaatsen ken het helaas maar al te goed.

    Warme groetjes

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend Sonja , en zo heerlijk romantisch met al die lieflijke kantjes en bandjes. En wat een mooie parapluu, wauwwwwwww.

    Je hebt echt een goddeljke werkplek Sonja, waar je zeer zeker vaak te vinden zal zijn, dat kan gewoon niet anders.
    Enne.....je maakt me nu toch wel heel nieuwsgierig hoor met je nieuwe projektje....
    WAT IS HET, hihihi Oke, ik zal nog even geduld hebben.

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er allemaal weer heel erg mooi en opgeruimd uit Sonja!
    Ik zou willen dat ik ook al naar de zolder kon om te ruimen maar helaas moet ik nog steeds geduld hebben.
    Wat romantisch ook dat oude medicijnkastje schitterend allemaal.
    Ben benieuwd waar je mee bezig bent.
    Fijne week,
    lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een zalig en gezellig hoekje. Je hebt er echt iets moois van gemaakt.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi hoekje, ook zo leuk met al die kantjes. En de verschillende kleuren wit, white off, creme passen zo mooi bijelkaar.
    Een heerlijke werkplaats!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haha,dat komt mij heel bekend voor,het rustig willen houden en dan toch steeds weer iets erbij zetten!!
    het ziet er heel mooi uit bij jou hoor!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoihoi,

    ik ben via via op je blog terecht gekomen en ik ben ook dadelijk volger bij je geworden! je maakt erg mooie dingen, ik ben ook helemaal weg van dit prachtige hoekje. als ik plaats zou hebben in mijn kamer zou ik het ook een keer proberen maar dat is jammer genoeg niet meer het geval :D haha

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is het weer mooi geworden. Je hebt zoveel ... niet te geloven. Fijn hé als alles weer eens anders is.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Kijk je hebt de kunst van het weg laten, maar je hebt ook de kunst van om hele sfeervole hoekjes te maken waar het gewoon heel mooi gestyled is !!!Hier slaag jij steeds heel goed in hoor !!!! Ik vind het prachtig geworden !!!
    lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen