Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Nostagische zeepzakjes

Door het slechte weer van het afgelopen weekend heb ik heel veel werk kunnen verrichten in mijn hobbykamertje.
Er gingen flink wat harten tussen mijn vingers door maar op een gegeven moment wordt je dat beu dus dacht ik gisteren
laat ik eens iets anders maken en het werden deze nostalgische zeepzakjes.


Jullie weten intussen dat ik helemaal weg ben van die nostalgsiche plaatjes en je vind ze hier ook overal in huis terug.
Het zakje is gevuld met een neutraal geurende zachte amandelzeep en kan je mooi tussen oud linnen in leggen.

 Het randje bovenop heb ik afgewerkt met een romantisch kantje en het mooie kreukellint gebruikt om het dicht te binden.
Nostalgische kleuren met een vleugje poederroze, mmmmmmmmmm......



Van elk is er slechts één stuk gemaakt en als je er intresse in mocht hebben kan je een kijkje nemen in mijn atelier:
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne week toe,
liefs, Sonja

36 opmerkingen:

  1. Wat schattig en zo leuk om cadeau te doen, helaas mijn vriendin houdt van strak (zwart wit en rood) en de andere wil geen cadeautjes meer, die maakt zelf al zoveel! Grr.. Maar misschien.. effe prakkedenken zie ik er een plezier meer kan doen! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Много красиво,харесва ми.Поздрави и хубава седмица.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze leuk Sonja en wat een lieve kleurtjes!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag ze al op picasa en vind ze supermooi geworden!
    Je kan er wat van .....
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superschattige zakjes!!! En zulke lieve afbeeldingen heb je er op staan! Met papier ga ik altijd zo aan de slag, maar als de naaimachine er aan te pas moet komen...pfffttt... alsof ik de Mount Everest moet beklimmen! Stom hè, want als je eenmaal lekker bezig bent is het eigelijk vaak zo gepiept. Nou ja, ieder z'n voorkeur! Oh enne... je flesje is ook prachtig geworden, wat leuk dat je het magazine als inspiratie hebt gebruikt en héél lief dat je het zo in de schijnwerpers hebt gezet!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie zakjes heb je gemaakt. Zo mooi met dat zachte rose erbij.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, wat een doddige zaapzakjes!.Wat een leuk idee. Ja, je hebt gelijkt, op het laatst word je een beetje ibbeltjes van al die hartjes(voor een tijdje, dat dan weer wel,haha)Maar dit is echt een superleuk idee.Groejtes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo Sonja dat is een vruchtbaar weekendje geweest, ze zijn stuk voor stuk echt heel snoezig, en erg mooi van kleur allemaal.
    En al die lieve nostalgische prentjes om te smullen zijn ze zo liefffffff.
    Zeer geslaagd zijn ze geworden.

    Wens je een fijne dag verder,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat romantisch, ze zien er schattig uit.
    Leuk idee als klein cadeautje.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sonja,
    Wat mooi allemaal weer. Jouw hobbykamertje wordt goed benut zeg... Je bent weer heerlijk bezig geweest.
    Ik wens je nog een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn het een mooie zakjes geworden! Zo heb je ook altijd iets leuks in huis voor een verjaardag of bedankje of natuurlijk voor de verkoop. Ze vliegen vast weg!!
    liefs Kruimel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke zeepzakjes Sonja!! Wat zal het bij lekker ruiken in je hobbykamer :)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn erg leuk geworden hoor.
    Mooie nostlgische vintage plaatjes!!
    Ik was ook al aan het hobby-en gegaan met
    geurzakjes.
    Zal ze van de week eens op m'n blog zetten.
    Altijd leuk als kado-tje...bedankje...oid.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Harten zijn leuk om te maken , maar deze geurzakjes zijn ook super , heeeeeerlijk romantisch , gaaf is dat kreukellint !!
    Altijd leuk om kado te geven aan iemand !
    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze mooi! Wat heb je toch leuke ideeen! De nostalgische plaatjes maken het echte Seizoentje-creaties!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi wat leuk gedaan die geur zakjes daar krijg je vast veel bestellingen voor liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatjes...zo liefff...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wat zijn ze mooi! Zo leuk die nostalgische plaatjes!

    Fijne avond,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sonja, wat heb je het weer mooi gemaakt. Ik bewonder je dat je steeds zoveel inspiratie hebt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze lief, Sonja, mooi gemaakt!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige zakjes!
    Heel lief en sfeervol.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh wat een mooie zakjes Sonja!!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat zijn ze mooi geworden Sonja.

    fijne avond
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ben je toch creatief! De zakjes zien er superromantisch uit en wat zullen ze lekker ruiken... Nu ga ik nog snel even je posten bijlezen, want ik heb heel wat posten gemist!

    Fijne avond. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WAT HEB JE DAT WEER PRACHTIG GEMAAKT SOJNJA!!
    GROETJES GERRIE.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ben je toch creatief Sonja, nu weer van deze mooie zakjes gemaakt. Ze zien er zo lief uit, een rijkdom om in je linnenkast te hebben. Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend! Zo sfeervol en heerlijk om naar te kijken... Heel mooi gemaakt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend mooie zakje heb je gemaakt, heel apart !
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze zijn prachtig geworden!
    lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige creaties heb je op je blog staan. En die mooie vintage foto's, helemaal geweldig!! Ik kom zeker vaker even rondkijken.
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooo die zijn schattig Sonja!
    Hoe jij dat toch allemaal verzonnen en gemaakt krijgt knap hoor!
    Die plaatjes zijn natuurlijk weer geweldig!
    Dat jij ook altijd zulk schitterend kant en lint kunt vindenEcht heel mooi!
    En dan nog dit...ik keek zojuist op het blog van Kethy en moest van jouw reaktie spontaan blozen...zo lief..dank je!
    jij bent ook een schat...maar dat wist je natuurlijk al.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wow, wat een schitterende zakjes heb je gemaakt en zo leuk dat shabby lint er omheen.
    staat ook erg leuk in het mandje.
    heerlijk he om even zo te kunnen hobbieen.
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Absolutely beautiful!!!
    Have a great day.
    Hugs,
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Sonja,

    Meis van harte gefeliciteerde met je 200 volgers..super!
    Ik snap heel goed dat je al zo snel zoveel volgers hebt..je blog is zo warm en mooi.

    Ik wil heel graag meedoen, en hoop een kansje te wagen!

    Wens je heel veel plezier en succes met deze Give Away..

    Alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen