Pagina's

zondag 29 januari 2012

Give-away

Vanmorgen zag ik het....................hier in de rechterkolom, zien jullie het?
Bij volgers?......................de teller staat op 200!!!

Dit had ik me nu niet kunnen bedenken toen ik precies een half jaar geleden startte met dit blog na de crash van het vorige.
En omdat ik besef dat ik dit echt wel aan jullie allemaal te danken heb wil ik voor deze gelegenheid toch ook wel een give-away organiseren.
 Om jullie te bedanken voor alle leuke reacties, alle ruggensteuntjes en prachtige mails. Zonder jullie zou het bloggen voor mij niets betekenen.
Het is steeds fijn om jullie reacties te lezen en te kunnen meebeleven wat ook jullie gevoel is bij het bloggen.
Velen onder jullie zijn zo vaak een steun voor me en dat is toch de grootste inspiratie die je elke dag nodig hebt.
Weten dat mensen er nog zijn ....voor elkaar!


Jullie kennen intussen allemaal mijn voorliefde voor nostalgie, voor nostalgische plaatjes waar ik altijd heel graag mee werk en dan liefst met een romantische toets of dat vleugje roze wat ik zo mooi vind.
Hopelijk houden jullie daar ook van want je vind het terug in deze give-away.

Lijkt het jullie leuk om mee te doen, dat kan door bovenstaande button te plaatsen op je blog samen met een linkje naar dit bericht.
Heb je zelf geen blog of ben je een stille lezers (want ik weet dat die er ook tussen zitten ;)
Je kan toch meedoen door me een mailtje te sturen naar het adres hier rechts bovenaan op mijn blog.
Ook nieuwe volgers zijn van harte welkom om mee te doen aan deze give-away.
De give-away bestaat uit een hartje voor de slaapkamer, een zeepzakje met een zacht ruikend amandelzeepje erin, een oude wasknijper met wat kant errond en een zelfgemaakt geurzakje.
Enkele van mijn zelfgemaakte spulletjes waarvan het mij gewoon leuk lijkt om die in huis een plekje te geven.
Je kan meedoen tot 14 Februari, Valentijn,
op die dag maak ik de winnaar bekent wat dat lijkt me een supermooie dag om verrast te worden.
Ik hoop dat jullie met heel veel meedoen en wens uiteraard iedereen succes toe.
Liefs, Sonja

70 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je 200 volgers, dat heb je snel gedaan in een half jaar tijd, zo na de crash!

    De give away laat ik aan mijn neus voorbij gaan, ik doe nog even niet mee omdat ik al vaak iets gewonnen heb.

    Veel succes en op naar de 300!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 200 volgers .Je Give Away is erg leuk ,ik doe zelf nooit mee dus laat het winnen graag aan anderen over
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,wat goed zo snel 200 volgers!!
    Ik doe graag mee,want ik vind je give away prachtig!
    Helemaal mijn smaak,met een beetje roze!
    grpetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 200 volgers! Wat een boel zeg!
    Ik kwam toevallig op je blog, en ga je volgen.
    En doe maar gelijk mee met je leuke give away!

    Ik plaats een linkje op mijn blog (onder de appelboom)!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Al 200 volgers, en terecht je blog is altijd een gezellig adresje om even langs te komen.
    Ik maak natuurlijk graag kans op al jouw prachtige, zelfgemaakte goodies.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor!!!!!
    En natuurlijk doe ik mee,lijkt me leuk om iets te winnen van jou.
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor ik zie het ook 201 volgers....een felicitatie waard. En 'n gokje waag ik graag naar jouw mooie ginve away en zal uitraard een linkje plaatsen.
    Wens je een gezellige week,
    Lieve groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Sonja met je (al meer dan) 200 volgers!
    Ik wil natuurlijk ook graag een gokje wagen voor je prachtige give away en zet een linkje op mijn blog!
    Nog een prettige avond!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Sonja,
    Super hoor in een half jaar tijd 200 volgers.
    Ik doe graag mee aan prachtige Give-Away.
    Helemaal mijn smaak.
    Fijne avond ,,,,,
    Liefs Pieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sonja, gefeliciteerd al 200 volgers, super. Ik doe dan ook graag mee aan je give away.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd,ja bloggen is heel leuk,ben er op het moment niet zo vaak,maar dat heeft zo zijn redenen,succes met je give-away,daar ga je vast iemand heel blij mee maken,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,
    Nou de techniek heb ik eigenlijk bij de kerstworkshop geleerd maar dit is weer net iets anders.Kijk eens op You Tube bij hand applique,Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HOi Sonja,
    Natuurlijk doe ik mee, heel graag zelfs. Enne je teller staat inmiddels als weer op 203 hoor... gaat snel hè?
    Ik zet een linkje op mijn blog hoor...
    Ik wens je nog een heel fijne avond en een mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd....het is een genot je blog te volgen en ik ding graag mee!!

      Verwijderen
  14. Oeh wat een schitterende give-away! Hier doe ik ook graag aan mee zeg...
    Gefeliciteerd met zoveel volgers in zo'n korte tijd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, Sonja, met al 200 volgers! Wat de give-away bereft, ik vind hem heel mooi, maar ik heb net twee weken geleden een gewonnen, dus ik pas even. Ik zet hem wel op mijn blog.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heb je dat geweldig opgepakt! Ik moest even heel erg lachen!

      Liefs,
      Gerry

      Verwijderen
  16. hoi
    jeetje 200 alweer wat goed zeg!!

    dan moet ik nog even hihi

    ik doe graag mee als het mag
    hou ook erg van die mooie nostalgische plaatjes dus je maakt mij dr wel bij mee!!
    volgen deed ik je al dus plaats natuurlijk je link op me blog

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd, hoor en ik zie dat je er inmiddels al weer 3 bij hebt en natuurlijk doe ik graag mee met jouw mooie weggever en plaats met liefde een linkje op mijn blog,gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owwww Sonja...helemaal leuk !! mag ik meedoen???? ...fijne week liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk Sonja!!! ik zou heel graag mee willen doen.
    Fijne week!
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je 200 volgers! Je hebt een prachtige en inspirerende blog, waar ik graag een bezoekje aan breng. Ik heb al eens een prachtige give away bij je mogen winnen, dus deze keer gun ik het iemand anders.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat goed, 200 volgers, gefeliciteerd! Een prachtige give away, ik zet graag een linkje op mijn blog, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje, is het mij zo maar gelukt die leuke button op mijn blog te plaatsen! Jippie! Nu ik doe graag mee hoor, ik geniet altijd van jouw leuke creaties en al heb ik een andere smaak, deze lieve dingetjes vind ik iedere keer weer geweldig om te zien bij jou! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat fijn dat je al zoveel volgers op je nieuwe blog hebt Sonja! Ik doe heel graag mee met je giveaway, want ik vind de spullen die jij maakt echt schitterend!!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte proficiat met je 200 volgers, Sonja....ik zie dat het er ondertussen al meer zijn geworden! Ik doe heel graag mee aan deze geweldige give-away.....je weet het ik ben echt fan van je prachtige creaties! Natuurlijk zet ik even een linkje op mijn blog!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sonja,
    Wat een mooie give-away, en wat leuk, 200 volgers, maar ik sta daar niet van te kijken want je blog is echt een topper.
    Heel veel succes en op naar de 500?.... moet kunnen.

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemorgen Sonja.
    Wat een leuke Give away heb je zeg.
    gefeliciteerd met al je volgers!

    Ik vond het leuk op dat te zeggen maar sla een beurtje over zo heeft de rest ook meer kans.

    fijne week,
    lieve groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Sonja,
    Je blog is superleuk en natuurlijk heb je dan veel volgers, die allemaal willen zien hoe leuk je blog is. gefeliciteerd. Wat een leuke Give Away heb je! Mag ik me daar voor aanmelden?
    Lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook ik wil graag mijn kans wagen hé Sonja!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Sonja,

    Ik kom graag snuffelen bij je, en dit lijkt me een leuke kans om een mooi creatie van jou hand te winnen.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  30. He erg leuk dat je al 200 volgers hebt! Hoe doe je dat? Gefeliciteerd! Ik kijk graag op je blog en doe dus mee met je give away! Je linkje staat op mijn blog!En als je tijd hebt...kom gezellig eens bij mij langs...
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha! Wat leuk zeg! Al 200 volgers! Zelf kijk ik ook stiekem op jou blog! Erg leuk je stijl. Daarom doe ik graag mee met de give away! Ik ben benieuwd~ Groetjes, Willemijn dB

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat Sonja met je meer dan 200 volgers inmiddels!
    Ik laat me altijd graag inspireren door jouw mooie creaties!
    Knap hoor dat je ondanks alles zo fanatiek ook bij iedereen lieve reakties achter laat want dat word steeds moeilijker als je zoveel volgers krijgt heb ik gemerkt.
    Ik doe graag mee met je give away en wens je een hele fijne winterse week,
    Heel veel liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Sonja,

    Kom ook bij jou nog even een "bakkie" doen hoor, staat de thee klaar;-). Van Harte Gefeliciteerd met zoveel volgers, geweldig!!! Wat een super leuke spulletjes geef je weg, zooo mooi. Ik ga een gokje wagen hoor.

    Liefs en tot gauw weer,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Sonja,

    Meis van harte gefeliciteerde met je 200 volgers..super!
    Ik snap heel goed dat je al zo snel zoveel volgers hebt..je blog is zo warm en mooi.

    Ik wil heel graag meedoen, en hoop een kansje te wagen!

    Wens je heel veel plezier en succes met deze Give Away..

    Alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met zoveel volgers, ik meld me nu ook aan. Ik ben inderdaad ook een stille lezer van je en het is altijd weer leuk wat je maakt. Ik hou wel van deze stijl.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Sonja, gefeliciteerd met je 200 volgers !!!!
    Het is ook geen wonder, je hebt een heel prachtig Blog vol met inspiratie
    .
    Graag doe ik mee aan deze schattige give away, ik plaats de button op mijn Blog.
    Sonja, voor jou heb ik ook een verrassing, kijk maar even op mijn Blog :)

    Lieve groetjes Mieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Tja ik dacht echt dat ik gisteren een berichtje had achter gelaten. Nou ik doe graag mee met de give away en al weer zo snel zoveel volgers iedereen heeft je gewoon weer gezocht en gevonden. Net zo als ik ook.
    Ik heb ook een give away dus als je zin hebt

    Groetjes en succes met alle komende volgers

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik dacht dat ik allang volger van je was, maar toch niet..
    Bij deze dus wel en je hebt een mooie give away!
    Er zijn er veel in blogland op het moment..
    Toch wil ik bij jou ook graag een kansje wagen..
    Fijne avond, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Je hebt zeker veel volgers in zo'n korte tijd!Dat is altijd leuk! Ik doe deze keer niet mee, maar het ziet er wél schattig uit hoor!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dag Sonja
    Ik kwam toevallig hier op je blog tijdens het bloghoppen ,maar wat een prachtige creaties hier !Gefeliciteerd met zoveel volgers en met mij heb je er weer één bij.
    Graag zou ik kans maken op je prachtige give-away.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heee lieve Sonja, kijk nu toch ik zie al 211 volgers, SUPER, en inderdaad heel erg snel in zo'n korte tijd.

    Je hebt ook een heerlijk sprankelend blog en bent altijd zo enthousiast en gedreven bezig met allerlei prachtige hebbedingetjes aan het maken dat het telkens weer een feestje is om op jou blog alles te gaan bekijken.

    MOOiiiiiii de Give-Away die je nu hebt, en ik wil heel graag een kansje wagen voor deze lieflijke en romantische spulletjes. Zo leuk ook dat er al zo veel mensen reageren en dat zullen er vast nog veel worden...

    Geniet van een heerljke week,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ook ik wil graag mijn kans wagen ,en waardeer eigen gemaakte spulletjes meer dan gekochte doeiiiiiiiiiitanja

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi sonja
    gefeliciteerd met 200 volgers.
    je hebt dan ook altijd leuke posten en heerlijk om je blog te bezoeken.
    ik waag ook graag een gokje bij je voor deze leuke giveaway.
    fijne week verder en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. OIhhh Son... wat mooi!!!! En dat geef je zomaar weg? Je bent een lieverd! Nou ik waag ook graag een kansje hoor! En stel nou hè, stel dat ik de gelukkige zou worden, dan zou ik er héél graag m'n vriendin blij mee maken, ik ben zóóó blij dat ze weer terug is in blogland (en ik denk dat je vast wel weet wie ik bedoel!).
    Liefs Elly (ga nu héél hard duimen!)_

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey Sonja, dank je voor je lieve woorden op mijn blog en wat een geweldige give-away. Daar waag ik ook graag een gokje bij. Ik hou van jouw romantische vintage stijl. Je zeepzakjes zijn dan ook helemaal schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wauw nu al 212 volgers, superleuk!! ook ik wil graag meedoen met je lieve give away, ik ga meteen een linkje op mijn blog plaatsen.

    fijne avond!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Sonja

    Proficiat met je 200 ...volgers. Ik vind je give away super en doe dan ook heel graag mee, plaats alvast een linkje op mijn blog.

    Ik kom graag hier eens af en toe kijken, alleen al voor de leuke ideetjes en die romantische stijl van jou vind ik best leuk.

    Veel liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een mooi blog is dit. Was hier nog nooit geweest. Zag je link bij Josephine. IK ga je volgen want ik hou van dit romantische sfeertje. IK kan het zelf niet zo goed brengen maar ik vind het wel heel mooi.
    Mag ik ook mee doen met je give-away? Het ziet er zo leuk uit. Ik heb ook even gekeken naar je geurzakjes workshop. IK maakte altijd lavendelzakjes van liberty stofjes maar ik vind ze van dit geschepte papier echt prachtig. Ik ga het waarschijnlijk gauw eens proberen.
    Fijne dag!
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat geweldig ruim 200 volgers!
    Maar dat kan ook niet anders met zo'n leuke blog.
    Ik waag toch een poging, ik vind jou spulletjes die je maakt super leuk.
    Nog een fijne avond.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Sonja , ik ken je nog maar net , maar wil toch heel graag meedoen !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Found your beautiful blog with the nice candy and hope I become a chance to take part!

    Hugs
    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nou je bent er alweer dik overheen je volgers !! Ik heb een beetje een rare week achter de rug, leuke dingen maar ook iets minder vandaar dat ik hier niet meteen reageerde ! Maar een super give away hoor, ik hoop dat je er iemand heel erg blij mee kunt maken , wie wil zoiets gaafs nou niet ontvangen van jou !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo Sonja,

    Wat heb jij een schitterend blog en wat een geweldige creaties zeg,Echt Tegek.
    Ik maak kaarten maar als ik dit zie allemaal denk ik..waar ben ik mee bezig,zulke mooie romantische hebbedingetjes
    Geweldig Chapeau hoor!!
    Graag doe ik mee met jou schitterende Give Away,wij krijgen een nieuwe look in onze slaapkamer Nou dan weet je vast wel wat voor 1,lekker knus en romantische en daar past zeker jou mooie hand gemaakte creaties bij.

    Veel liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hey Sonja..
    Ik kwam je give away tegen op een ander blog..ik heb maar een abonnement op je feed aangemaakt, want ik volg je allang maar ik krijg geen post op mijn google reader vreemd hè!! Nu moet het goed gaan. O enne ik ga meedoen.
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Sonja, Nou hij staat op mijn blog hoor! wat verlaat maar niet TE laat :)
    Ik wil jou mooie creatie wel winnen! groetjes en liefs Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe graag mee met je leuke give away.
    Wonderschoon zijn de spulletjes die te winnen zijn.
    Ik ga heel hard duimen, dat ik de winnaar mag worden

    groetjes,
    Sandra

    p.s.
    de link is geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hay Sonja,

    Ik wil je even vragen via deze manier of je mijn mailtjes nog hebt ontvangen..
    Mijn email werkt op het ogenblik niet helemaal goed...
    Zou je mij even willen mailen meis?

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. hoi wat een leuk blog ik ben pas begonnen wordt jouw volger en wil graag meedoen met de give-away actie dat wordt dan mijn eerst x
    zelf heb ik ook een give away kijk maar eens op
    www.havemorefuncreating.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Sonja, Gefeliciteerd met je ruim 200 volgers. Het is ook niet zo moeilijk want je hebt een prachtig blog waar ik elke keer weer van geniet. Succes verder met alle prachtige dingen die je maakt en op naar de 300 dan maar?
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Nou Sonja, Toppie hoor zoveel volgers!!!
    Je verdient het ook dubbel en dwars met zulke schitterende creaties.
    Graag doe ik mee aan de candy.
    Groetjes Wilma van Doorn

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Graag wil ik een gokje wagen.

    Mvg:Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ziet er heel goed uit wil ook wel eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lieve, leuke dingen. Doe graag mee.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Dear Sonja,
    it is such a lovely giveaway. Please enter my name.
    hugs
    Karen B. ~ Todolwen

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Sonja,

    wauw onder tussen staat je teller al op 228 echt super en wat een reakties op je give away.
    Hij is ook super mooi, dus ik doe ook graag mee.
    En ik zou zo zeggen ga zo door.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een prachtige dingen maak je en ook al zo'n mooie blog. Ik ben nog maar net begonnen met mijn blog en heb nog maar 6 volgers. Maar ik vind het wel vreselijk leuk om te doen en vind hier zoveel inspiratie. Geweldig. Ben ook dol op die nostalgische plaatjes.Ben ook maar gelijk volger geworden van je. Gefeliciteerd met je 200 + volgers.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Gefeliciteerd met je ruim 200 volgers. Wat een leuke Give Away, ik zie dat ik nog net op de valreep mee kan doen! :)

    Groetjes en tot een volgende keer,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hallo Sonja, Ik zie dat regelmatig voorbij komen bij blogs: Give Aways. Ik weet nog niet helemaal hoe het werkt maar ik weet wel dat het heel mooi is als je 200 volgers hebt, dat zegt veel over de persoon achter de blog en de blog zelf natuurlijk. Dus doe ik graag mee, ik zal nog wel even je mooie plaatje op mijn blog zetten, met link natuurlijk.

    Nog een fijne dag, groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen