Pagina's

maandag 9 januari 2012

Een opgeruimde hobbykamer

Wat verwonderde het me dat iedereen die reageerde op mijn vorige post over mijn 'lege agenda' het zo verschrikkelijk druk heeft. 
Ik vond het echt wel opvallen maar waarschijnlijk is dat iets van deze tijd want we willen ook allemaal zoveel :)
En toen ik vanmorgen aan de eerste lege bladzijde begon dacht ik toch even: waar begin ik nu aan?



Het werd de hobbykamer want toen ik daar de deur opendeed zag mijn hobbytafel er vanmorgen zo uit:
(zucht;)


Maar na een uurtje opruimen en sorteren zag het er weer een stuk rustiger uit en vond alles toch weer zijn plekje.
Heerlijk: een opgeruimd huis geeft écht rust in je hoofd!


Alles kreeg weer een mooi plekje en alle rommeltjes verdwenen weer in de vakkenbakjes die ik ook eens helemaal heb uitgemest zodat ik met een frisse tafel aan het nieuwe jaar kan beginnen.



Het enige probleem is nu morgen kiezen wat ik ga doen:
ofwel lekker doordoen met opruimen en soppen,
of toch maar eens beginnen met het uitwerken van al die ideeën die nog in mijn hoofd zitten.
Ik ga er maar eens een nachtje over slapen.

 

Lieve groetjes, 
Sonja

36 opmerkingen:

  1. hey Sonja...
    Ja, dat is precies wat ik je zei,laatst...je huis en spullen opruimen geeft rust in je hoofd.
    Het ziet er weer keurig opgeruimd uit.

    Geniet van je week.

    liefs,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keurig, weer helemaal klaar om in te creeren.

    Ik zou zeggen, ga morgen, net als ik, een heerlijk snuffelen bij de kringloopwinkel. . . .

    Wat je ook gaat doen morgen, veel plezier.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klopt als een bus. Dan kan je weer met een schone lei beginnen.

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker gevoel geeft dat he .. alles weer zijn plekje geven. Lekker opgeruimd het nieuwe jaar in. Ja, we willen allemaal zoveel, ik heb gewoon helemaal geen tijd om te werken. Thuis genoeg te doen. Ga jij eerst maar even een nachtje slapen en dan zie je morgen wel waar je mee begint. Geniet van je lege agenda haha.

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik blij dat het niet bij mij alleen is.
    Je moet die van mij zien je zou denken dat er een bom gevallen is,dat is zo met kerst geweest vlug nog wat zoeken en deur toe.Ik zal er ook eens aan beginnen.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer mooi opgeruimd uit meis.....kun je weer lekker rommel maken! hihihi
    Liefsss Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een opgeruimd bureau en een opgeruimd hoofd, dat geeft letterlijk ruimte om je ideetjes uit te werken, heerlijk!
    ik heb deze week ook teveel afspraken staan en voel me vandaag ook niet fit.. ik ga de afspraak voor woensdag afzeggen, even rust voor mezelf!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er netjes uit Sonja.....keurig !!...goed gedaan hoor.....ben trots op je...net thuis van therapie.....jakkes.....wat naar dat gekraak .....maar als het maar helpt,....toch.....fijne avond liefs van mij......xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt ieder geval een rommel kamertje ik heb geen kamer over hihi maar die tijd komt nog wel als de kinderen uit huis zijn verlopig niet zijn nog druk aan de leer ik doe het in de kamer maar dan moet je het wel weer allemaal alles opruimen hihi groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo heej dat ziet er ff lekker opgeruimd uit, heerlijk is dat he , moet af en toe wel toch met zoveel spullen, ik heb geen hobbykamer maar in m'n servies kast heb ik m'n hobbyspullen staan , heb ik laatst ook lekker opgeruimd en zo kun je weer heerlijk met iets nieuws beginnen !
    Ik kijk eral naar uit wat je gaat maken !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om met een blanco agenda te beginnen. Ik heb altijd het gevoel dat er dan veel meer uit mijn handen komt. En heerlijk weer zo'n opgeruimde hobbykamer.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja als je het niet bijhoudt wordt het een hele klus om alles weer op te ruimen, hier wil mijn hulp dat alles glad is als zij er aan de slag moet, dus iedere week wordt het zo netjes mogelijk opgeruimd, maar ik heb gewoon teveel rommel! Succes met alles wat je wilt doen, ruimen of knutselen, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij bent weer klaar voor je volgende creaties! Fijn gevoel geeft dat he! Ik ben vandaag ook flink bezig geweest in huis.....even lekker alles bijgewerkt! Geeft een hoop rust!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke hobbykamer heb jij. Je hebt het in elk geval weer op orde om met je nieuwe plannen te beginnen. Ik vind dat altijd plezierig.
    Ben benieuwd wat voor nieuwe creaties je allemaal weer schept.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je druk geweest Sonja !!
    Goed hoor,hier komt het er nog even niet van het wil gewoon even niet, alles op z,n tijd denk ik dan maar hé.
    Jij kunt weer rommel maken in ieder geval.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk alles zo opgeruimd.
    Je kamer ziet er geweldig uit.
    Voor mij nog een droom kamer.
    Ooit komt het er wel eens van.

    gr. Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh.... wat een verschil he als je alles weer z'n plekje hebt gegeven.
    Alles weer heerlijk overzichtelijk, dat geeft mij altijd weer nieuwe ideeen

    Hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Opgeruimd staat netjes, en dan kan je weer opnieuuw beginnen met rommel maken, haha zo gaat het bij mij tenminste,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hobbykamer ziet er echt zo mooi uit en zo opgeruimd heerlijk, hoor!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zooooo maar dat is een verschil Sonja, ziet er weer fanatstisch uit. Zo gaat dat meestal hé, en al helemaal als je speciaal kamertje daavoor hebt. Lekker geknutseld en dan gewoon de deur dicht trekken, hihihi Nu moet ik zeggen dat als alles voor het grijpen om je heen ligt dat ook wel heel prettig werkt. Maar er is een grens en nu kan je het nieuwe jaar weer fris beginnen met rommeltjes maken.

    Wat zal jij steeds genietenmet zo'n kamertje helemaal voor jezelf, TOP!!!

    Fijne week wens ik je,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je een heerlijk kamertje, lekker voor jezelf.
    Ook al is het een werkkamertje, het ziet er super uit.
    Daar kun je vast veel inspiratie op doen.
    O, en al die ideeën die in je hoofd ronddwalen, ik schrijf ze maar op , of plak een inspiratieplaatje ergens.
    We horen het wel wat je doet.
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wie weet lig je nu op één oor al na te denken over morgen hihi! Je kamer ziet er inderdaad lekker opgeruimd uit!! Hier was het de afgelopen weken een bende op zolder, omdat mijn dochters een slaapkamerruil deden! Gisteren zijn we de hele dag druk geweest en de zolder ziet er weer toppie uit...heerlijk vind ik dat!

    Welterusten ;-)! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er weer lekker opgeruimd uit!
    fijn zo,n knutselkamer,ik zit altijd in de keuken omdat we geen kamer over hebben.
    maar dat is ook best gezellig hoor!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sonja,
    Je bedenkt vast wel wat leuks te doen én verder te gaan met opruimen. Want als je daarmee eenmaal begonnen bent, stop je niet meer zomaar.
    Ik hoop dat je goed kunt slapen en er niet van wakker ligt...
    Fijne dag morgen,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja Sonja dat is wel een verschilletje, nu je alles weer lekker hebt opgeruimd hihihi...
    Het ziet er weer pico bello uit bij je meis..
    En wat heerlijk is dat weer hé, als alles opgeruimd is...

    Meis ik wil je nog even vertellen dat ik de komende tijd iets minder vaak langs kan komen, en berichtjes bij je kan achter laten.
    Ik ben zo druk doende met mijn aankomende boek, en tal van andere leuke dingen...ik red het gewoon niet meer...Maar als ik in een rustiger vaarwater zit, dan kom ik graag weer bij je langs hoor.

    Dag lieve meis..fijen week,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Sonja, You have a beautiful place to play and create :-)!
    Have a lovely week!
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk zo'n opgeruimde hobbykamer!!
    Ik denk dat ik weet wat ik vandaag ga doen ;-)
    Ik ben helemaal weg van jou kamertje, de mijne is zo smal, misschien na het opruimen ga ik gelijk hier en daar wat verplaatsen om wat meer ruimte te creeren!
    Je hebt me geinspireerd,

    Fijne week,
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Your studio is just WONDERFUL Sonja!!! I can tell I would love to look around at all of your treasures ~ it does feel wonderful to create, doesn't it? hugs and love, Dawn

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sonja,

    Het ziet er weer netjes uit bij je! Bij mij op zolder is het nog alsop je eerste foto!!
    Ik krijg dat echt niet in een uurtje opgeruimd hoor!! Daar heb ik wel wat meer tijd voor nodig!
    Maar dat geeft niet, ik ga er vandaag mijn schouders maar eens onderzetten!!

    Fijne week.

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat ziet het er weer netjes uit! En... hoelang blijft het zo netjes ;)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk zo'n opgeruimde kamer, ziet er weer helemaal gezellig uit. En laat die ideetjes maar komen
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. heel gek,ik volgde je altijd al.
    Maar toch geen berichten in mijn dashboard van jouw blog........dus me maar weer eens opnieuw aangemeld als volger!!

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Such a beautiful space! I love the lovely shades of whites and creams...so serene.

    xo,

    Abby

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tot mijn vrbazing zag ik dat ik nog geen volger was van jouw prachtige blog. Nu bij deze me snel aangemeld hoor en ja wat heerlijk als je hobby spulletjes weer opgeruimd en gesorteerd zijn he.
    Ben benieuwd wat je vandaag doet....soppen of..???
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. tja dingen moeten gebeuren he en een opgeruimt werkplek werk ook wat lekkerde ...veel plezier met de rest van je dingen ...fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo herkenbaar die tafel!
    Elke keer als ik weer aan het knutselen ben geweest, ziet mijn tafel er zo uit..
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen