Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Een lege agenda



Wat kan het heerlijk zijn na al die drukke dagen om in je agenda te kijken en dan plots te zien dat er volgende week niets instaat, helemaal niets!!!
Geen wekelijkse fysioafspraak want de week daarop start ik een nieuw revalidatieprogramma, niets gepland met vriendinnen, manlief vanaf maandag weer gewoon dagelijks aan slag.
Rest me vijf dagen helemaal zelf in te vullen.
En jullie kunnen al raden dat dit voor mij helemaal geen moeilijke opdracht is :)))
Eerst en vooral komt eens goed schoonmaken op mijn lijstje,
daarna zeker knutselen want mijn to-do lijstje in mijn hobbykamer is ontzettend lang!
En oh ja, die hobbykamer moet eerst eens goed opgeruimd worden,
oeps............
dadelijk staat mijn lege agenda toch vol!
Ik neem me voor om gewoon te zien wat ervan komt en in 2012 veel vaker te zorgen voor een lege agenda! Het werkt heel bevrijdend :)))



Intussen is de kerst in de keuken toch al opgeruimd, 
heerlijk fris ziet het er nu plots uit.
Foto's maken is moeilijk omdat het zo donker is hier met de dreigende regenwolken en met de nieuwe luster is het ook niet te doen om foto's te maken met het licht aan want die geeft dan weer heerlijk veel licht :)
Ik probeer het later nog maar eens opnieuw.
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja

30 opmerkingen:

  1. Van een lege agenda kan ik ook zo genieten...heerlijk even niets hoeven en doen waar je zin in hebt! Veel plezier!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat heerlijk een lege agenda! dat is mijn streven ook.. maar op de maandag na staat die van mij volgende week al helemaal vol, de week daarna maar wat meer kruisjes zetten die staan voor afspraken met mezelf:)
    ga er maar lekker van genieten!

    fijn weekend,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn weekend en geniet lekker van je vrijheid!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    In januari is mijn agenda nooit leeg, want we hebben zo´n 10 verjaardagen, een zusje dat 12,5 jaar getrouwd is, kapper, werk, logee-konijn van dochter, en ga zo maar door. Voor februari staat er naast werk nog niet zo veel in, maar voor januari over de helft is, zal dat anders zijn... Misschien allemaal een beetje te veel...
    Een lege agenda zou wel eens heel fijn kunnen zijn...
    Geniet maar lekker van je vrije tijd, die je vast wel goed zult invullen.
    Eerst een heel fijn weekend Sonja,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh,wat een bofferd, ik keek net in de mijne en ik heb alleen woensdagochtend niets ppfff en dan is het jaar nog maar net begonnen. Dus geniet er maar van, fijn weekend groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk Sonja, zo'n lege agenda! Helaas staat die van mij weer aardig volgepland....
    Geniet ervan!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, geniet ervan!!
    En dan zien we volgende week de resultaten wel van het afwerken van je todo lijstje. . .

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed die lege agenda, en nu volhouden hoor!

    Ik wens je een heel mooi weekend en een heerlijke week!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja,
    Heerlijk als je niets moet, helaas bij mij staan er al weer een heel stel afspraken en dus moet ik mijn vrije tijd ook gaan inplannen, anders blijft er niet over! Je keuken ziet er weer gezellig uit! Fijn weekend, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijn hoor een lege agenda,maar dat zal mij niet lukken denk ik.

    wens je een goed weekend
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een lege agenda geeft een heerlijk gevoel, dat ervaar ik de afgelopen weken, helaas vanaf maandag weer vol...maar ja zo gaat het..ik geniet nu meer van de rustmomenten...
    Lekker je opgeruimde keuken, wat is dat toch met ons, eerst alles vol met kerst en dan weer heel veel ruimte...geniet er lekker van.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voordat je het weet Sonja is het zomaar volgende week zaterdag en dan heb je een hele boel gedaan. Maar dan wel dingen waar je zelf lekker voor gekozen hebt. Wat een heerlijk gevoel. Ik wens je heel veel plezier.
    Je hebt een mooie keuken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet van die lege agenda.....fijn weekend liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk, even niks moeten, even rust. Maar die agenda staat zo weer vol hoor.
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh, Heerlijk een leeg agenda die van mij staan al weer vele afspraken in !!!!!
    Heerlijk hoor en geniet er maar van ..
    Succes met je to-do Lijstje..
    lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn een lege agenda hé.
    Laat ik nu eerlijk zijn,....ik heb geen agenda dus ook weinig afspraken ik hou het rustig als het even kan en dat heb ik nu heel hard nodig.
    Fijn weekend !!

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn hoor een paar lege dagen in de agenda, hier staan al weer heel wat dingen op de planning...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar dat zou fantastisch zijn Sonja wat vaker een minder drukke agenda. Want druk wordt het dan toch wel maar met allemaal dingen die je heerlijk zelf kunt bedenken in indelen. En dat is inderdaad heel rustgevend.

    Je keuken ziet er zo gezellig uit en ik zien dat de plank in de kast mooi recht blijft nu je hem omgedraaid hebt.

    GENIETttttttttt van die heerlijk vrijheid!!!

    Heel fijn weekend,

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat klinkt fijn een lege agenda, geniet ervan!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een lege agenda geeft ruimte in je hoofd voor nieuwe ideeën. Geniet ervan!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een lege agenda is heerlijk! Wat ziet je header er weer prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh wat heerlijk.lekker tijd om te knutselen!
    Daar heb ik ook weer zin in,door de drukte in de decembermaand komt er maar weinig van.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heerlijk een week zonder verplichtingen Sonja. Geniet er maar met volle teugen van.
    Hier gaat volgende week ook alles weer z'n gewone gang. Is ook wel weer lekker.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Sonja, jouw agenda zal niet lang leeg blijven jou kennende. Je vind altijd wel dingen om te doen hé.
    Zo vlug als ik terug met de auto mag rijden spreken we nog eens iets af hé.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk toch zo'n lege agenda. Het was voor mij de afgelopen weken een beetje rustig aan. 1/2 dagen werken van de 3 en dat is volgende week weer over.

    Geniet van je heerllijke lege agenda en dingen waar je zelf aan toe wilt komen.

    Fijne zondag
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh helemaal mee eens...na het weghalen van je kerst spullen lijkt je huis ineens weer nieuw en fris......word er helemaal blij van......
    Wat zo'n klein verschil al niet kan doen.....
    Geniet maar heerlijk van je lege agenda....dat is echt een groot goed........zouden we allemaal veel vaker moeten doen.....
    Niets inplannen.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is blijkbaar zo lang geleden dat ik bij jou ben langsgeweest, je blog is zo mooi! Ik wens je toch een gelukkig en gezond 2012 en meer lege agenda's want dat wilt iedereen wel, eens gas terugnemen en lekker doen waar je zin in hebt!

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi leuk dat je even langs kwam ik wens jou ook een heel fijn 2012 liefs rommy een ja even lekker opruimen en schoon maken heerlijk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtige sfeer sonja in jou keuken.
    heel gezellig zo die eethoek met die mooie kast er bij en prachtige spulletjes staan er in.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen