Pagina's

woensdag 18 januari 2012

Detail....

Met deze foto wil ik graag meedoen aan de challenge op het mooie blog van Renny
Misschien voor sommige niet echt een detailfoto maar voor mij wel want dit is een detail van mijn hobbykamertje, 
het kamertje waar ik de laatste twee dagen ijverig mijn best heb gedaan om hartjes te maken ;)))
En als ik dan rondom me kijk en van deze kleine hoekjes zie dan voel ik me gelukkig!
Heerlijk om dit te kunnen doen,
morgen denk ik dat ik het schoonmaken maar heel snel afwerk en ....
opnieuw mijn favoriete kamertje induik.
Fijne week verder iedereen,
en danjewel voor alle leuke reacties op mijn vorige post!
liefs, Sonja


17 opmerkingen:

  1. Prqachtige detailfoto en mooi kant heb je
    op de oude knijpers zitten.
    Erg leuk hoor!!
    Fijne avond en morgen weer genieten in je kamertje.
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige detailfoto van de kloskantjes. Geniet lekker van je eigen kamertje, heerlijk zeg. Leuk dat je meedoet!
      Lieve groet, Renny

      Verwijderen
  2. Mooie wasknijpers met kant hoor en wat je zegt...op een hele kamer gezien is het een detail! Wat kun jij je lekker uitleven op je eigen kamer, het zal een feest zijn om daar te zitten en met je hobby's bezig te zijn!

    Een fijne avond Sonja! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zoo leuk die houten wasknijpers met kant, heb ze ook overal liggen. Heerlijk he, zo lekker bezig zijn in je hobbyhok, kon vanmiddag ook even tussen alle luiers en voedingen door.
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, zo'n eigen plekje met allemaal mooie spulletjes om je heen! Leuk die wasknijpers met kant, je kunt er toch niet genoeg van hebben! Ach en de schoonmaak... die loopt echt niet weg hoor (was het maar zo, hahaha!)! Veel plezier op je kamertje!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik die kantjes zie dan begrijp ik dat jij de hobbykamer in duikt.. mooie details van mooie kantjes...
    Geniet morgen maar weer lekker !!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie foto!!
    Geniet morgen maar weer...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk dat kant op die klosjes, ja kleine details zijn ook mooi!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, Sonja,de stukjes kant op oude wasknijpertjes! Heel mooi! Geniet morgen maar weer fijn van je hobbykamertje!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i just adore old lace and love this sweet collection! Happy white wednesday! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi detail, Sonja. Iedereen geeft haar eigen draai eraan en dat maakt het juist zo leuk.
    En ik wens je maar weer heel veel plezier in je atelier.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De schoonheid zit niet in de hoeveelheid.
    Maar in de details.
    En kantjes ik hou er van.
    Geniet nog maar lekker in je mooie kamertje.
    Je hebt me wel aangestoken, ben ook aan het opruimen.
    Fijne week.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een heel mooie detail!!
    juist zo leuk om allerlei verschillende posten over dit thema te zien!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk de wasknijpertjes met kant, je hebt een mooie detail foto gemaakt... lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooi detail helemaal bij Sonja Passend!
    Veel hobby plezier in je heerlijke kamertje morgen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sonja,
    Geweldig mooie details vind ik dit. Die heerlijke kantjes, met zulke mooie speldjes met pareltjes. En dat alles om van die leuke oude wasknijpertjes... Echt helemaal geslaagd.
    Ik heb je hartjes ook bewonderd en ik vind ze heel mooi, sla het schoonmaken gewoon lekker over en duik weer lekker die heerlijke hobbykamer van je in...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lieve Sonja,wat een prachtige detailfoto,super mooi en,wat een heerlijke plek is je hobbykamer van je,fantastisch,XXX

    BeantwoordenVerwijderen